Restaurant De Watermolen

Hendrikus Avelinghstraat 154 6881 VW Velp gld Nederland Kaart
31-263619002

Over het restaurant Restaurant De Watermolen

Mooi dineren in oude Watermolen

Kom sfeervol dineren in een 600 jaar oude Watermolen, gelegen in het mooie Velp! Kies voor een aperitief bij de open haard of dineer op een mooie zomerdag in de intieme dinertuin. Watermolen belooft een eerlijke, oprechte keuken die de nodige klassiekers bereid, een uitgebreide wijnkaart en echte gastvrijheid!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Restaurant De Watermolen

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Watermolen

Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Hier gisteren gegeten, al ontvangen door een prachtig ijs spektakel aan het gemaal buiten. Binnen ontvangen door de bedrijfsleider en aan hem de avond toe vertrouwd. Helemaal top. Proeverij van voorgerechten een feest. Het tussen gerecht mooi gegaarde kabeljauw.. maar het hoofd gerecht was helemaal top. Drie bereidingen van kalf, sukade, haas en zwezerik. De zwezerik lekker krokant! En de sukade mooi gegaard en heerlijk van smaak. Dat is echt koken. Ook het dessert verdiende alle lof. Laat staan de wijnen. Mooie verfrissende wijnen. En goed afgestemd op de gerechten
john H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Elke keer weer een moment om naar uit te kijken
Een culinair hoogstaand en sfeervol adres
John
J. W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten en genoten van de geserveerde wijnen.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Onze enige kritiek: jammer van de spellingsfouten op de menukaart!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Op de kaart mooie klassiekers, maar ook diverse verassende gerechten, een aanrader!
Caro V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk eten, top service en zeer gezellige atmosfeer!
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een bijzonder restaurant van buiten en voor ons ook van binnen (we zaten naast het molenmechaniek). De verdere opstelling vond ik minder want (door een bak langs de muur?) vond ik die wat kantine-achtig. De bediening was bijzonder plezierig en een hand ter verwelkoming maak je niet vaak mee. Het eten was traditioneel, maar lekker. Bijvoorbeeld steak tartaar aan tafel klaar gemaakt), kreeft thermidor en prima vlees. De prijzen zijn stevig, maar zeker een fijn restaurant voor een lekker avondje uit.
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Kordate bediening en goede gerechten waaronder een heerlijke kreeftensoep. Echt een aanrader!
Adrie L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Was hier voor het eerst blij verrast
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Goede service, en vriendelijke bediening daarbij voortreffelijke gerechten
ron2010 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Op 27 november 2017 hebben we heerlijk gegeten in een zeer sfeervol ingericht restaurant. Het aperitief werd geserveerd met wat olijven en gerookte amandelen bij het zitje bij de open haard. Als voorgerecht gekozen voor de GRAVAD LAX : Zalm gemarineerd met Mosterd & Dille, een crème van avocado en mierikswortel. Een heerlijk gerecht met veel smaken en prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht was de NOORDZEE VISSTOOF : Gemaakt van bijvangst (schelvis en grijze poon) met knoflookbrood, rouille, wortel, knolselderij en venkel. Ook weer een lekker gerecht, waarbij de saus wel ietsje te overheersend was waardoor je minder van de vis proefde. Mijn vrouw had als nagerecht: CRÈME CARAMEL : Gemarineerde sinaasappel met een gel van sinaasappel en vanille-ijs en dat vond ze heerlijk. Zelf gekozen voor: PEER : Kruidencake met een tartaar van peer met perengel, vanille hangop en kaneelijs. Een heerlijk, niet te zoet nagerecht. Ook de bijpassende wijnen waren in balans met de gerechten. De bediening zeer accuraat en vriendelijk. Het tempo van de gerechten was prima.
Kortom een gezellige avond met lekker eten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
De BIB GOURMAND waardering is zeer verdiend.
AJ W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Vond eten en drinken geweldig, bediening prettig, maar vind de wijnprojzen schandalig
Coby D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Nadat we naar onze tafel waren begeleid en een aperitief hadden besteld, hebben we ruim 35 minuten lang geprobeerd de aandacht te trekken van het bedienend personeel. We wilden graag de menukaart inzien en onze bestelling opgeven. Op het laatst ben ik naar de gerant gegaan en gevraagd om "wat aandacht". Gelukkig kregen we dat daarna wel, maar het was geen goed begin. We hadden gekozen voor een 3 gangen menu. Dat was smakelijk, maar naar ons gevoel vrij zwaar. Het zag er wel goed verzorgd uit. Het restaurant had vrij veel gasten op dat moment, waardoor het nogal rumoerig was.
Jaren geleden ware we ook eens bij de Watermolen. Onze ervaring was toen zodanig dat we er daarna nooit meer gegeten hebben. Goede positieve berichten over dit restaurant deden ons besluiten het weer eens te proberen. Erg enthousiast zijn we helaas (nog) niet.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een perfecte avond, niets aan toe te voegen.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Ambiance en ontvangst goed. Prijzen aan de forse kant ten opzichte van de kwaliteit en de bediening laat helaas steekjes vallen (wachten op wijn etc)
René D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een uniek restaurant door de werkende watermolen. Deze creëert een hele fijne sfeer. Daarnaast is het eten ook nog eens zeer goed klaargemaakt en loopt er deskundig personeel rond. Momenteel wel veel nieuw personeel dat nog moet leren maar dat komt vast goed. Top avond gehad
Chiel P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Eten was uitzonderlijk goed, bediening was aardig en erg gezellig binnen!

Wij komen zeker terug
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We hebben een geweldige avond gehad. We zijn voor het 5 gangen verrassingsmenu gegaan en elk gerecht was werkelijk verrassend en erg smaakvol.
Het wijnarrangement en de Cava waren ook heerlijk. Kortom een zeer geslaagde avond!
Rudi R.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Zowel het voorgerecht: octopus als het hoofdgerecht: osso buco waren niet goed op smaak