Restaurant De Warande

De Kluis 2 5707 GP Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Warande

Verfrissend concept

Het stadspark genaamd Warande is het decor voor dit restaurant. Met drie buitenterrassen zit je hier toch even helemaal in de natuur. Daarmee is dit ook een geweldige locatie om een feest of bruiloft te geven. Ze hanteren hier een verfrissend concept met het Warandelingetjes Menu: voor een vast bedrag eet je zoveel kleine gangen als je wilt!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Warande

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wat bedoeld wordt met wachttijd is mij niet duidelijk. Hoe moet ik aangeven dat de tijd tussen de gerechten precies goed was? Kan beter past niet en hoog tempo is voor mijn gevoel ook niet goed.
Hoe dan ook: wij waren zeer tevreden.
Christ P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het was heerlijk, de combinatie van het voorgerecht (de zalm) was prima, het hoofdgerecht, pannetje wildpeper was uitstekend in combinatie met de bijproducten. De toetjes zijn altijd goed. Complimenten aan de kok en het overige personeel.
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We zijn wezen eten met de ah bon en hebben voortreffelijk gegeten. Wij gaan hier zeker terug ook zonder bon.
Het was heel erg goed, plezierige bediening, sfeer goed in het restaurant.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Niet al te sfeervolle omgeving, vriendelijk personeel. Wèl is het raadzaam om duidelijk aan te geven wanneer je de gerechten wilt laten doorkomen, want dat verloopt niet vlekkeloos. Na 2 slokken van je aperitief het voorgerecht is wat aan de vlugge kant, ook al krijgen we daarbij het vrolijke commentaar dat 'de eerste grote trek' toch moet worden verholpen.
Lenie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH aktie.
Sfeervolle omgeving , geheel in Kerstsfeer .
Prijs kwaliteit 100%
Vriendelijk personeel .
Voor herhaling vatbaar .
jdriel18 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
mooie aanbieding met goede prijs kwaliteit in een ruim en sfeervol restaurant met mooi uitzicht in deze kersttijd van het jaar
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
De keuze van het AH menu was ruim en de kwaliteit van het eten echt goed. De bediening was uitstekend...toen wij aan gingen werd direct geconstateerd dat de sideplate niet schoon was en werd direct vervangen. Fijn.
Hier dineren is zeker voor herhaling vatbaar.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij hebben allemaal HEERLIJK gegeten
Er was voldoende keuze en alles was zeer smaakvol bereid.
Dit is zeker een restaurant waar we weer terug zullen komen.
Annuska D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Onze avond was goed. Veel jong en aardig personeel, ze zorgen goed voor je. Gewoontjes gegeten, capaccio was erg lekker, de biefstuk overgoten met zigeunersaus zette bij ons vraagtekens. Op zich wel te eten maar wij prefereren de biefstuk gewoon zo, liever de saus niet of apart gehad, smaak van de biefstuk werd overheerst door de saus. Ambiance was goed, gezellig met veel kaarsjes, wij waren er vroeg. Naarmate het drukker werd met gasten werd voor ons de sfeer minder. Behoorlijk luidruchtig om ons heen en een huilende baby bij het tafeltje langs ons.
P H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor- en nagerecht waren goed en snel. Bijna een uur wachten op hoofdgerecht kan niet. Zijn ons blijkbaar vergeten, want mensen die later binnen kwamen hadden hun hoofdgerecht al op en anderen zaten al aan de koffie en thee...jammer. Ik weet niet of het door de haast kwam, maar het gerecht was veel te vet met een heleboel saus, zodat het niet lekker meer was. Hoop dat het incident was, maar ons zie er nooit meer terug !
h.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We waren er met zessen op basis van AH kaarten, groenten en pasta was niet warm, geen uitleg over het uitgeserveerde eten, smaak van diverse gerechten was redelijk, vis vlees hoeveelheden rond de 120 Gr naar schatting.
Zonder de AH korting vonden we de menuprijs aan de hoge kant, mooie ligging en inrichting en vriendelijk personeel
Heleen G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prachtige locatie , heerlijk gegeten maar mijn handen jeukte zou zo met de schilderskwast aan de slag gaan voor meer warmte en uitstraling .
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijke gerechten, voldoende keuze met AH-bon. Zonder AH-cadeaubon zou het menu erg prijzig zijn.
Lekker brood vooraf.
Lewenietje .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Het eten was echt heel lekker. Je wordt door bijzonder vriendelijke mensen bediend en de sfeer is gezellig. Je krijgt voldoende tijd tussen de verschillende gangen, iets wat ik erg op prijs stel. Wij gaan hier zeker terugkomen!
betty V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten , de gerechten waren lekker ,mooi opgemaakt en voldoende keus. Het wildpannetje was super en ook de andere gerechten vis en vegetarisch waren goed . We hadden als voorkeur een ronde tafel en die hebben we ook gekregen wat met 6 personen erg gezellig was . De ontvangst was goed ,leuk personeel !
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het restaurant ligt in een bosrijke omgeving. Vanaf je tafel in het restaurant heb je een prachtig uitzicht op een mooie groene weide met een vijver. Voldoende ambiance om van een heerlijk diner te genieten. De kwaliteit van de gerechten was dan ook zo, dat we van deze avond geweldig genoten hebben.
Riet .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Er werd prima rekening gehouden met extra wensen en ook met wijzigingen in het menu. Zeer vriendelijke bediening. We moesten alleen erg lang wachten tussendoor omdat we blijkbaar in de 'blinde vlek' zaten. Het duurde mij te lang en dat niemand ons uitgeleide deed of gedag zei vond ik ook niet prettig.
wijtman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Weggestopt ergens in een hoekje van het restaurant. 18.30 binnen 19.30 hoofdgerecht na veel vragen.
Een teleurstellende ervaring, nooiiiiiiit meer !
anoniem646 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Kort van te voren besloten dat we geen zin hadden om te koken en via de AH - actie gekeken waar nog plaats was. Heel vriendelijk ontvangen en bediend, en heerlijk gegeten! Elk gerecht zag er prachtig uit en erg lekker! Bovendien mooie locatie met uitzicht op het water.
a.carper .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Wonen al 20 jaar in Helmond en voor het eerst bij de Warande gegeten. Het eten was lekker en voldoende, doch, de stoelen zaten niet lekker, waren te zacht en zakten te ver door. De bediening was vlot en attent, wezen ons zelfs op de eigen parkeerplaats. Voor een doordeweekse avond (donderdag) was het een heel gezellig gebeuren, gelukkig niet te druk. Voor ons tweeën zeker toch de moeite waard om nog eens naar toe te gaan.