Restaurant De Warande

De Kluis 2 5707 GP Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Warande

Verfrissend concept

Het stadspark genaamd Warande is het decor voor dit restaurant. Met drie buitenterrassen zit je hier toch even helemaal in de natuur. Daarmee is dit ook een geweldige locatie om een feest of bruiloft te geven. Ze hanteren hier een verfrissend concept met het Warandelingetjes Menu: voor een vast bedrag eet je zoveel kleine gangen als je wilt!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Warande

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Warande

Esther J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het restaurant is heel erg gezellig.
Het eten is van topkwaliteit.
Bediening geweldig aardig.
Al met al een toplokatie om uit eten te gaan.
nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
mijn vriendin had een ander menu dan ik, ik ben vegetarier, mijn voorgerecht was een wel lekker, maar lauw soepje, hoofdgerecht verschillende groentes, wat risotto en wat kaas erover heen geschaafd, het enige wat ik dus als vlees/vis vervanger kreeg was een beetje kaas, heel slecht. ik raad dit dus niemand aan en kom nooit meer terug. Gelukkig zijn er genoeg restaurants waar voor een vegetarier wel lekker gekookt wordt
Marieke J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wat schandalig slechte kwaliteit van het eten.

- Voorgerecht: gegrilde geitenkaas salade. De geiten kaas was een kleine beetje gegrild maar daarna in de koelkast terug gezet. Niet zacht, niet warm niks. Smakeloos gerecht.
- Hoofdgerecht: om te lachen. Hoopje rijst, paar boontjes en stronkje broccoli, 3 spiesjes taai vlees en wat kerrie saus. Een snelle makkelijke hap die je thuis zou kunnen klaarmaken als je haast hebt.
-Dessert: Bastogne mousse, het was geen mousse maar echt smerig.

Verder geen servetten ingedekt, dit kan gebeuren uiteraard.

Belachelijke prijs 34,50 voor dit alles.
In Asten kun je hiervoor bij Markt 8 hoogstaand dineren met allerlei verrukkelijke extra's.

Wij gaan nooit meer terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Restaurant al vaker opgezocht en goed tot redelijk goed gegeten. Had voorheen wat meer allure en komt nu toch duidelijk wat minder over. Er moet duidelijk iets gedaan worden aan in- en exterieur. Terras ligt op een AAA-locatie maar kan een opknapbeurt gebruiken.
helmaenegon .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wat een tegenvaller, bereiding en kwaliteit liet erg te wensen over.
Kaarsjes op tafel werden aangestoken toen wij aan het dessert begonnen.

De rekening klopte tot 2maal toe niet.
Eerste keer 50% korting vergeten en de tweede keer nog eens 10euro teveel berekend.
Gelegenheid is echt gedateerd,
zou hier nooit meer gaan eten.
Rikie B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Spiesje erg zout
j.driessen38 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer .De bediening had het zwaar (door het goede weer)
maar desondanks liep het toch goed door.
PRIMA!!!!!!!!!!
Susanne C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten.Vriendelijke bediening.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Mooie omgeving, sfeervol .
Vriendelijke en attente bediening, zonder opdringerig te zijn.
Bij het verlaten van het restaurant was er helaas niemand die dit opmerkte, jammer, maar dit is geen reden om niet terug te komen.
Prima restaurant.
Clemens B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was allemaal in orde alleen vonden wij het jammer dat bij dit AH menu er weinig keuze was in de hoofdgerechten, 2 x vis, 1 x (rund)vlees en 1 x vegetarisch. Daar had wel wat kip en/of varkensvlees bij gemogen.
Plonie en Marc V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Vriendelijk personeel. Keuze meer dan genoeg. Voorgerecht heerlijk, zalm; hoofdgerecht (scholfilet) viel tegen.
Dessert was prima.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Tegenvaller. Gerechten niet bijzonder. Van de kaart bijna hetzelfde gerecht als van het menu alleen relatief duurder. Onvriendelijke hautaine houding van blonde serveerster die vertelde dat alle soepen vegetarisch waren op mijn vraag, echter bij doorvragen wel toe moest geven dat er toch wel vleesbouillon was gebruikt als basis. Niet echt betrouwbaar dus. We moesten steeds zelf vragen om wat te drinken te krijgen. Erg Jammer alles bij elkaar!!!!!
hanna G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
zo als je kan zien boven de beoordeling ben ik erg te vrede
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Na een zeer vriendelijke ontvangst naar onze ronde mooi opgedekte tafel geleid. Helaas was die wat wankel. Prachtig uitzicht op het park annex weide. Overdag mooi maar ‘s avonds is hier niets van te zien: paar schijnwerpers kunnen wonderen doen. Eten was prima. 3 gangen diner bestaande uit een kerriesoepje, zalmmoot met verse groente en een crème brulee na. Witte huiswijn en koffie na. Dit alles in een vriendelijke en rustige sfeer.
Willie V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Als je vraagt om sommige gerechten doorgebakken te krijgen blijkt op het bord dit niet gebeurt te zijn,twee gerechten waren niet echt warm dat was een tegenvaller.
Het concept is wel leuk bedacht dus dat is een aanrader.
Diem W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vrienden onthaald op een zondagse lunch in een van Helmonds bekendste restaurants.. Ambiance is gezellig maar ook rumoerig (zondagsdrukte en glazen serre), eten is gewoon lekker met prima porties, bediening attent en vlot maar zich vermoedelijk niet altijd bewust van hun non-verbale communicatie. Lunchkaart biedt genoeg keus. Al met al een goede keuze en ik zou hier zonder reserves weer gaan lunchen.
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben lekker menu genomen heb er heel veel verschillende Tapas gerechten met ons hele avond kunnen vermaken. We hebben heerlijk drie uur lang lekkere voor en hoofd en nagerecht heerlijk kunnen eten. Het restaurant is mooi en bediening is ook heel goed. Het is kort en krachtig een aanrader
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten van het ah-menu ,de keus was voldoende.Personeel was vriendelijk en het was een gezellige sfeer.
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Fijne omgeving, hartelijke ontvangst en bediening, smakelijk en goed eten,
Een aanrader als je met z'n tweeën of met een groep hier gaat eten
Uitnodigend om terug te keren
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
De bediening was erg vriendelijk Het eten was smaakvol helaas weinig groenten wij hadden tafel 27 deze stond dicht bij een ruimte waar een groep aan het eten was dit was erg rumoerig Helaas geen fijn tafeltje om dan aan te eten.