Restaurant De Warande

De Kluis 2 5707 GP Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Warande

Verfrissend concept

Het stadspark genaamd Warande is het decor voor dit restaurant. Met drie buitenterrassen zit je hier toch even helemaal in de natuur. Daarmee is dit ook een geweldige locatie om een feest of bruiloft te geven. Ze hanteren hier een verfrissend concept met het Warandelingetjes Menu: voor een vast bedrag eet je zoveel kleine gangen als je wilt!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Warande

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

emerance V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Een gezellige avond met man en zoon, We hadden gekozen voor het Warandelingetjes Menu, heerlijke kleine gerechtjes. Gewoon het product zoals omschreven met iets lekkers en moois erbij, zeer afwisselend. Gelukkig niet elke keer dezelfde sla, groenten en garnituren zoals je in veel andere zaken meemaakt. We kozen bij dit menu voor het dranken arrangement, goed geregeld. Biertjes als aperitief, plat en bruisend tafel water standaard op tafel en vervolgens de witte sauvignon blanc huiswijn en rode Merlot huiswijn, onze zoon dronk biertjes en speciaalbieren. en voor ons allen een cappuccino als afsluiting. Wat ons opviel is dat je overal gemoedelijk gebruik van kon maken zonder tijdsdruk en dit maar voor een meerprijs van 16 euro per persoon. Alles ging zeer vlotjes, locatie was top en de bediening zeer gemoedelijk en spontaan. We komen zeker terug
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
vriendelijke correcte bediening en er werd goed gereageerd op vragen en opmerkingen. glas water bij de wijn gratis (top !), mooi uitzicht
Tannie E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prachtige locatie, gezellig en lekker
Anne Marie S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel
jet C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
gezellige locatie en goed eten
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gezellig, prettige bediening zonder pretenties, kortom een heerlijk avondje de uit.
anjavanhoeij .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
soep heerlijk, zalmkoteletjes was klein voorgerecht, hoofdgerecht heel weinig groenten en lauw voordat de Ontzettend Lichtgele frites kwam. Had er spijt van dat ik de frites niet teruggegeven had, maar kwam ook omdat ons vlees al zo afgekoeld was. Na hoofdgerecht tegen serveerster gezegd en die antwoordde: dat is niet zo leuk. Mijn man heeft alle frites opgegeten omdat ie niet wilde wachten maar lekker is anders. Ik heb geen frites gehad. Waren echt niet Gebakken. Ter compensatie is ons nog niet eens een kop koffie aangeboden. Dessert was goed.
Vorig jaar hier gegeten en was toen zo goed dat we graag nog eens teruggingen. SPIJT. Jammer
g.v.d.linden18 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Kwalitatief erg goed. Helaas zijn de porties aan de kleine kant. Er zou bijvoorbeeld aan het hoofdgerecht echt groente toegevoegd kunnen worden.
F.H. V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen waren ze de broodjes vergeten aan het begin van de maaltijd.
we konden ze later nog wel krijgen maar dat vonden we niet gepast.
Odette M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
het was een geslaagd etentje met erg fijn gezeldschap en een rustige doeltreffende bediening. het eten was erg goed en lekker. Bedankt hiervoor.
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Allereerst vind ik het jammer als het zo duidelijk benoemd wordt dat je voor het "AH menu" komt alsof je daardoor minderwaardige klanten bent. Het straalde duidelijk van het personeel af dat ze er niet zoveel zin in hadden. Dat bepaalt ook erg de sfeer. We hebben moeten vragen om de kaart, om te mogen bestellen, de broodjes bij het voorgerecht, een schoon waterglas....Als klap op de vuurpijl stonden er teveel drankjes op de rekening. En of ik even op mijn telefoon wilde uitrekenen wat het eindbedrag dan werd.....we hebben nog een reservering staan maar deze ga ik toch maar even annuleren. Kortom heel veel gemiste kansen wat ons betreft. Voorgerecht trouwens wel lekker. Hoofdgerecht ging wel maar dessert echt een blamage om je voor te schamen. Mangobavarois op een bord gekwakt zonder opmaak.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Verander het waranderingtjes menu wat vaker
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was een een lekkere en gezellige topavond. We komen zeker nog terug
theolenssen .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
AH menu gegeten. Was heerlijk, goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader. Restaurant ligt erg gezellig met leuk uitzicht op het water en het park.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
eten is geld niet waardvette aubergine vis met een klodder saus erover stond niet op de kaart
ijs met ijs kristallen erin
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima kwaliteit - prijs verhouding.
Het is zeker de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.
Op een opmerking werd direct actie genomen; chapeau!
Vriendelijk personeel.
mtien .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Restaurant De Waranda is een absolute aanrader om heerlijk te eten en van een fantastisch uitzicht te genieten. Ons cijfer is een dik verdiende 10.
Harrie M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
lekker gegeten, niet het gevoel van opgejaagd zijn , was leuk .
zeker de moeite WAARD om weer eens terug te gaan.
tafeltjes waren goed bezet lekker vol.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
De gerechten waren goed en van het seizoen. We hebben gevraagd of we iets langer mochten wachten op het dessert dat was geen probleem.
dit is zeker voor herhaling vatbaar
marjella B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten in een prachtige en rustige omgeving. De bediening was goed en vriendelijk. We hebben fijn op het mooie terras gezeten.