Restaurant De Wanne (Parkhotel de Wiemsel)

Winhofflaan 2 7631 HX Ootmarsum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Wanne (Parkhotel de Wiemsel)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Valet parking

- Ontbijt 07:30 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking , Wi-Fi
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Nu, een jaar na heropening weer teruggegaan en samen met de kinderen genoten van een meer dan voortreffelijk verblijf. Het begon al goed met een upgrade naar prachtig verzorgde kamers. De service was op een hoog niveau. Er werd echt geprobeerd om ons te verwennen. Het menu was zeer goed verzorgd en aanmerkelijk beter dan vorig jaar. De plezierige en deskundige sommelier heeft ons een fijne avond bezorgd. Als de zon de volgende dag dan ook nog gaat schijnen en je kunt buiten bij het zwembad verblijven op de prachtige ligstoelen, dan hoef je niet meer naar het buitenland. Wordt vervolgd.
Davidboswerger .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We zijn hier sinds de verbouwing niet meer geweest en hadden al gehoord dat het nu een andere aanpak heeft gekregen. Het keuzemenu was goed en erg lekker. Maar het decor vonden we niet al te goed. Service was goed maar niets speciaals. Wel leuk dat het nu weer open is.
Stegreno .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
De Wiemsel is sinds augustus weer open, we hebben hier met zen 2en gegeten afgelopen vrijdag, het is erg veranderd! Het eten is zoals we al hadden gehoord niet meer van sterren niveau, maar dat staat ook gelijk aan de prijs die je betaald, de Wiemsel is weer betaalbaar.
Het eten is nog steeds van erg hoge kwaliteit maar minder complex, het is herkenbaar en erg lekker, we hadden het chef's menu, 3 gangen keuze menu voor 37 euro, de porties waren goed en zo ook de smaken, de aanbevolen wijnen waren goed gekozen en de wijnkaart is overzichtelijk en een ruime keuze aan betaalbare wijnen. De bediening was vlot, correct en erg vriendelijk, al met al een erg leuke avond gehad!
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Eten was van goede kwaliteit 4 gangen keuze menu. Hoeveelheid en garing prima.
Dit voor zowel de vlees- als de visgerechten.
Service van personeel matig, niemand had de leiding. Geen vaste persoon voor onze tafel.
Rennende kinderen door het restaurant dat verwacht je toch niet.
De aankleding moet echt beter te kale wanden.
De pianist hield om 19.30 uur op te spelen, om die tijd begint het diner toch!
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Drie avonden het verrassingsmenu gegeten. Waren lekkere gerechten, er werd goed rekening gehouden met dieeten. Zowel de amuse's, voorgerechten als hoofdgerechten waren origineel en smaakvol. Alleen de desserts waren soms heel lekker en soms minder verrassend.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Na de heropening weer eens naar Hotel de Wiemsel gegaan. Prachtig gerenoveerd. Het restaurant de Wanne is nu in het hotel en met toch wel hooggespannen verwachting hebben we in het voormalige sterrenrestaurant een verrassingsmenu geboekt. Onze conclusie: er is nog een hele lange weg te gaan alvorens het weer op het oude niveau terug is. De zalm vooraf weinig smaak, de parelhoen met zuurkool fantasieloos en het dessert gewoontjes. Erg vervelend vonden we de plichtmatige bediening en een wijnarrangement zonder dessertwijn? De tafeltjes staan erg dicht tegen elkaar aan zodat een privégesprek niet mogelijk is. Er is nog veel te doen. Wachten we het af.
Hartelijk dank voor uw bezoek aan ons restaurant en uw beoordeling.
WIj nemen uw opmerkingen graag mee, zodat wij deze punten kunnen verbeteren.
Graag tot een volgende keer bij Parkhotel de Wiemsel - Restaurant de Wanne.