Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

9,6

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Wachter

Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten, goede en vlotte bediening, prachtig opgemaakte borden!!
Wel redelijk slechte akoustiek, oftewel: vrij veel mensen in een "beperkte" ruimte
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
vriendelijke en professionele bediening.
Heerlijk eten, eerlijke smaken en goede prijs/kwaliteitverhouding.
We hadden gambas en vitello tonato, zeeduivel en kalfssukkade, creme brulee en chocoladetaartje.
Samen met een lekkere fles wijn hebben we genoten.
Corné N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Wat een feest om hier te eten. Het was inmiddels weer even geleden dat we hier geweest zijn maar ik vergeet nooit dat eigenaar een keer tegen ons zei; 'we willen de mensen een avondje uit geven'. Dat hebben we gisteravond beleefd. Om te beginnen is het personeel altijd vriendelijk, zeker diegene zonder haar;). Die geeft je naast het feest op het bord ook nog een feestje daarbuiten met een flinke dosis professionele humor. Je valt van de ene verrassing in de andere, mooie creaties, briljante smaken en goede bijpassende wijnen. Wij hebben genoten en hopelijk tot snel!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Wederom met ons gezin een uitstekende avond gehad. Volop genoten van de sfeer, het uitstekende eten en het heerlijke wijnarrangement.
Jan Kees D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Dineren op hoog niveau bij mensen met passie voor hun vak. Zeer goed! De Wachter is een uitstekend restaurant waarbij kwaliteit het speerpunt is in de bedrijfsvoering.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik heb er maar één woord voor...PERFECT . Genoten van een top avond.
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
In één woord PERFECT!!! Genoten van een perfecte avond met heerlijk eten en gastvrije mensen, Echt een aanrader !....................
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij de Wachter!
Pure verwennerij...vakmanschap! Hoge kwaliteit en zeer kundig en vriendelijk personeel. Het geheel maakt alles heel kompleet.. verzorgd en lekker. Grote complimenten.
Hans en Marian
pietariawuijster .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten, mooie gerechten , iedere gang was een feestje, zo mooi opgemaakt, er heerste een gemoedelijke sfeer en de bediening was heel vriendelijk en attent, precies zoals wij het wensen
ikkie15 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en weer was het eten fantastisch.
Wat ons betreft een aanrader voor elke levensgenieter en een van de beste restaurants uit de omgeving.
Echt Top!
Mick D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk eten, goede service en het gevoel dat je in een gezellig woonkamer aan het eten bent. De bediening heeft veel kennis van het eten en is erg vriendelijk. Echt een toprestaurant!
De tafel van Herman V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk eten! Vriendelijke bediening, lekkere extraatjes en dat alles tegen een meer dan redelijke prijs voor hetgeen je krijgt. Absoluut een aanrader dus.
Roccie .
Heerlijk kreeftensoep en kreeft gegeten. Kregen ook de amuse en het pré-dessert..
Vlotte bediening,
De kleurstelling en inrichting zou wel iets frisser kunnen.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gastvrij, gezellig, heerlijk gegeten ! Het 4 gangen menu met bijpassende wijnen was geweldig! Mooie zaak met prachtige producten en deskundige medewerkers
David Vogel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
een prettig restaurant om heerlijk culinair te kunnen genieten, prettige bediening.
Een uitstekende plek om tijdens het eten ook een goed gesprek te voeren zonder dat het omgevings geluid te hard is.
wij en onze 2 gasten hebben een heerlijke avond beleeft.
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het was heerlijk eten, we hebben het verrassingsmenu gekozen en ons letterlijk laten verassen. Lekker eten prachtig opgediend en niet te veel. Het was wel wat warm maar dat had men zelf ook door en de thermostaat wat lager gezet.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hadden na het eten afspraak bij de film. Ze hebben keurig woord gehouden en gezorgd dat we na een heerlijk diner op tijd bij de film waren.
Eten was mooi opgediend en smaakte heerlijk.
Heco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Iedereen verdient een tweede kans , het diner deze week was buitengewoon de vorige keer vergeten we gewoon. Ook de overige gasten waren onder de indruk. Knap dat de smaken tot in de kleinste details zo heerlijk zijn. Prima bediening.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Waren zeer gastvrij, niet opdringerig , stoelen zaten goed, eten was fantastisch, zeer aanbevelenswaardig.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor de 1ste keer! Genoten! Komen zeker terug! Benieuwd naar het buiten gebeuren!
michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alles klopt. De bediening is zeer gastvrij. Inrichting gezellig. En niet te vergeten het eten is super. Wij hadden een wildmenu met bijpassende wijnen. Echt een aanrader.