Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Wachter

ja

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,1
Monica N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fijn restaurant met goede mix van gezelige vriendelijkheid en zakelijkheid. Er wordt zeer goed meegedacht met dieetwensen wb lactose intolerantie. En aangepaste wensen voor een versiering voor een jarige was ook heel leuk! Ze hadden mijn stoel met een slinger en balonnen versierd, geweldig leuk!
Ik heb dit restaurant al aan meerdere mensen geadviseerd.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
R. T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben genoten.De ontvangst was zeer vriendelijk en zij wisten zonder te vragen wie wij waren. Het eten was uitstekend, de uitleg over de gangen was duidelijk. Een restaurant waar we zeker terug komen!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals altijd. Top restaurant. Weer geweldig gegeten. Verrast door de smaakcombinaties. De Wachter is van hogere kwaliteit als je denkt. Ook de details van bedienen, comminiceren, ja zelfs de servetten zijn van hoogwaardig katoen. Alle lof voor de crew
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteren met onze kinderen gedineerd bij De Wachter. Naast dat het een gezellige avond was om met alle kinderen bij elkaar te zijn, was het diner - zoals altijd - van uitstekende kwaliteit. Het was "volle bak" in het restaurant, en de obers zijn zeer vriendelijk en correct. Kortom: het was weer een geslaagde avond.
eddy-caroline .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met z'n vieren.
Het eten was van goede kwaliteit, prachtig opgemaakt en leuke bediening! Echt een avondje uit
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Wachter. Goede Sfeer en zeer goed eten.
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Leuke bediening.
Alleen die trap als je naar de toilet moet, .....erg stijl!!
Verder prima voor herhaling vatbaar.
rensvanderzwan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ter ere van ons 25 jarig huwelijk hebben wij in de overdekte landelijke tuin een barbeque gegeven. Alle gasten waren ontzettend enthousiast na afloop van de ontzettende leuke avond. Wij allen hebben genoten van de amachtelijke salades, de smaakvolle en perfect bereide vleessoorten. En de bediening was met een woord te beschrijven, Top!

De familie van der Zwan bedankt restaurant de Wachter voor deze top avond!
Annika N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant heeft een goede sfeer. Als gast voel je je echt welkom. Er is ruim de tijd voor uitleg van de gerechten en even een gezellig praatje. Daarnaast wordt er bij de gerechten een goed passende wijn geserveerd die het plaatje zeer compleet maakt. De kwaliteit van de gerechten is heel goed.
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben gekozen voor een vier-gangen verrassingsmenu: conclusie een verrassing met een gouden griffel. Zonder de gangen individueel te benoemen, complimenten voor de tartaar van ossenhaas met een tosti van eendenlever welke meer dan uitstekend op smaak was gebracht en de gebraden fazantenhen waarbij zeer volle smaken de boventoon voerde. Het enthousiasme en de passie van de keuken merk je meer dan terug in de gerechten. De bediening maakt het geheel tot een feestje! Prijs-kwaliteit meer dan top. Al met al is dit restaurant een echte aanrader waar wij zeker vaker terugkomen!
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geen commentaar! Het eten was verrassend lekker en de bediening fantastisch!
Er heerst een fijne rustige sfeer! Onze avond was een feestje!
L S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Perfecte kwaliteit, vriendelijke bediening , rustig restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Van mij krijgen ze een Michelin ster.
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alles klopt hier, eten is van zo'n hoog niveau en wordt met zoveel aandacht en liefde gemaakt, echte kunstwerkjes op je bord!!! Voor de bediening heb ik misschien wel de meeste lof, doordat niets voor hun teveel is en je van het begin tot het eind in de watten gelegd wordt komen wij hier zo graag!!! Vooral als je met vrienden of familie lekker lang wilt tafelen, dat kan hier.......
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben ons heerlijk laten verrassen. Top eten. Echt een avondje uit. We waren met 6 personen waarvan er 4 nog nooit waren geweest. Zij waren onder de indruk.
molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het hoge niveau wordt vastgehouden en zelfs nog verbeterd. Wij hadden weer een gezellige avond en genoten van een 4 gangenmenu van de chef. Het bijschenken van wijn per glas als er nog een derde inzit, blijf ik vreemd vinden, had ik vorige keer al opgemerkt.
Wat mij betreft verdienen ze een Michelinster!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg goed en lekker gegeten! Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste! Ook als terugkerende gasten blijf het menu ons verassen! Wat een smaaksensatie! Doet kwalitatief zeker niet onder voor een sterren restaurant!! We hadden het 6 gangen verassingsmenu van de chef gekozen, echt een aanrader, ook de bijpassende wijnen waren top!
Diane F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben weer heerlijk zitten smullen van het wild en was ook nog eens een speciale deal wat het dubbel zo leuk maakte.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke en verrassende gerechten, vooral het voor-dessert was een aangenaam extraatje. Vriendelijke en gastvrije bediening. Helaas wel twee keer moeten vragen waar de bestelling van de drankjes van de niet- wijndrinkers bleef, puntje van aandacht.
Pluim voor de keuken, ondanks veel restricties ten opzichte van keuze ingrediënten ( zwangere, allergie en zeer "lastige" eter) zijn ze er in geslaagd een viergangen diner voor iedereen te verzorgen.
Een aanrader dit restaurant.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten in de Wachter. Het personeel is informeel maar niet opdringerig. Een heerlijk avond gehad. Sfeer is goed. Hier komen we graag nog een keer.

Gerry den Ouden