Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

9,6

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Wachter

ikkie15 V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en weer was het eten fantastisch.
Wat ons betreft een aanrader voor elke levensgenieter en een van de beste restaurants uit de omgeving.
Echt Top!
Mick D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk eten, goede service en het gevoel dat je in een gezellig woonkamer aan het eten bent. De bediening heeft veel kennis van het eten en is erg vriendelijk. Echt een toprestaurant!
De tafel van Herman V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk eten! Vriendelijke bediening, lekkere extraatjes en dat alles tegen een meer dan redelijke prijs voor hetgeen je krijgt. Absoluut een aanrader dus.
Roccie .
Heerlijk kreeftensoep en kreeft gegeten. Kregen ook de amuse en het pré-dessert..
Vlotte bediening,
De kleurstelling en inrichting zou wel iets frisser kunnen.
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gastvrij, gezellig, heerlijk gegeten ! Het 4 gangen menu met bijpassende wijnen was geweldig! Mooie zaak met prachtige producten en deskundige medewerkers
David Vogel V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
een prettig restaurant om heerlijk culinair te kunnen genieten, prettige bediening.
Een uitstekende plek om tijdens het eten ook een goed gesprek te voeren zonder dat het omgevings geluid te hard is.
wij en onze 2 gasten hebben een heerlijke avond beleeft.
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Het was heerlijk eten, we hebben het verrassingsmenu gekozen en ons letterlijk laten verassen. Lekker eten prachtig opgediend en niet te veel. Het was wel wat warm maar dat had men zelf ook door en de thermostaat wat lager gezet.
Anja D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Hadden na het eten afspraak bij de film. Ze hebben keurig woord gehouden en gezorgd dat we na een heerlijk diner op tijd bij de film waren.
Eten was mooi opgediend en smaakte heerlijk.
Heco B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Iedereen verdient een tweede kans , het diner deze week was buitengewoon de vorige keer vergeten we gewoon. Ook de overige gasten waren onder de indruk. Knap dat de smaken tot in de kleinste details zo heerlijk zijn. Prima bediening.
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Waren zeer gastvrij, niet opdringerig , stoelen zaten goed, eten was fantastisch, zeer aanbevelenswaardig.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor de 1ste keer! Genoten! Komen zeker terug! Benieuwd naar het buiten gebeuren!
michel V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Alles klopt. De bediening is zeer gastvrij. Inrichting gezellig. En niet te vergeten het eten is super. Wij hadden een wildmenu met bijpassende wijnen. Echt een aanrader.
Marijke E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Restaurant De Wachter stond al langer op onze lijst om naar toe te gaan. De lovende recensies kloppen, wat ons betreft. De keuze voor het vier gangen menu is een prima keuze. Heerlijke gerechten, passend bij het seizoen. Lekkere wijnen die het eten complementeren. Goede prijs-kwaliteit verhouding, hartelijke bediening.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Fantastisch gegeten, wat een smaaksensaties!! Bedankt.
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Aan de prijs, maar vlotte service. Mooie gerechten met veel lokaal en seizoens produkten. Het restaurant was vol en gaf een prettige sfeer.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Menu van de chef. Voortreffelijke combinatie van oa wild en bijzondere groenten aangevuld met een heerlijke wijn. Vriendelijke bediening met verstand van zaken. In één woord gewoon top!
De tafel van Els C.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Alles was perfect. Eten smaakvol . Heerlijke wijn en een kan kraanwater op tafel. Prijs kwaliteit prima.
Els C.
Hele fijne ontvangst. Alle gerechten waren allemaal smaakvol en mooi op het bord. Lekkere wijn uit de Languedoc en een kan water op tafel. Snelle en vriendelijke bediening. Helemaal top. Wij komen zeker nog heel vaak terug.
Jaco S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk eten, vakkundige bediening en huiselijke sfeer. Een aanrader!
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Goede producten en hoede service.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was heel goed verzorgd.
Nanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Iedere keer weer een genoegen. Zowel de bediening als de gerechten en wijnen. Aanrader voor iedere gelegenheid.
We hebben genoten.