Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Online boekingen kunnen niet voor het terras gemaakt worden. Wij danken u voor uw begrip.

Halve fles mineraalwater

9,6

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Wachter

I. R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Erg gezellig, rustige sfeer, heerlijk gegeten echt genoten van de gerechten en de bediening super vriendelijk en wat wij erg leuk vonden is de kennis en uitleg van de gerechten en de wijnen bij elke gang. Alles is met liefde en zorg bereid en gedaan. Dat merk je in alles.
Een etentje waar je nog van na geniet van hoe bijzonder en lekker de gerechten waren in combinatie met de juiste wijn erbij. Wij komen zeker terug.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, prima service. Het is alleen erg rumoerig. Tafelpartners en obers zijn lastig te verstaan.
Maar wel echt een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Uitstekend gegeten zeker voor herhaling vatbaar 1 nadeel voor de wc stijle trap naar beneden
A. J. D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben genoten van een mooie avond met heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen. Wat ons betreft zeker een aanrader.
Bianca1250 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Altijd weer een feestje om bij De Wachter te eten, zowel voor diner als lunch. Een prettige en gemoedelijke sfeer waar kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel staan en waar de gast merkbaar centraal staat. Wij konden helaas niet bij de thema-avond zijn. Maar een dag later werden wij bij binnenkomst meteen herkend en werkelijk in de watten gelegd met een fantastisch diner met allerlei soorten bereidingen van lamsvlees, perfect! Volgende week hebben we gelukkig weer een reden om naar De Wachter te gaan, we kijken er al naar uit!
CoraBB B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het betrof een thema avond lamsproeverij, alles van kop tot staart.
de gerechten waren goed gebalanceerd, ook de wijnen die er bij geschonken werden maakten het helemaal af.
michel V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gewoon goed. Prijs kwaliteit dik in orde
Leen R.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten! De gerechten waren mooi op smaak en er was niets op aan te merken. Ook het wijnarrangement was van hoge kwaliteit en de combinaties waren prima.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
prima 3 gangen menu, zeer smaakvol en mooi gebalanceerd, was 9 waard, wijn bleef wat achter, vandaar de 8.
Bediening zeer correct.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een mooie culinaire belevenis. Menu van de chef: aanrader! Zeer gunstige prijs-kwaliteit.
Zeer gezellige en lekkere avond mogen hebben.
Odette E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten! Vanaf de amuse tot en met het dessert, alles was zalig! Ik vind dit restaurant echt een aanrader, we willen hier graag vaker heen...
Piek65 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Ook deze keer hebben we genoten samen met onze vrienden.
Er hangt altijd een sfeer dat je zeer welkom bent, al het personeel is zeer kundig en vriendelijk.
Het eten is echt fantastisch ....het laat je smaakpapillen flink werken. Alles is mogelijk niets is ze teveel.
Wij komen snel weer terug...en laten ons weer graag verwennen.
Yvette B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De service en kwaliteit bij De Wachter zijn altijd super! Lekker dineren in een mooie ambiance. Tot de volgende keer! Wij komen zeker weer terug.
Agnes D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk eten bij de Wachter. Al vaak geweest en altijd heel goed eten. Menu heeft een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk avondje uit!
Dorienke K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Werkelijk heerlijk gegeten. Het was druk maar toch tijd en ruimte voor persoonlijke aandacht. Zeer positief dat ze kraanwater schenken, zeker voor het milieu. Prachtig menu met asperges op verschillende wijzes.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben ons laten verrassen met een verrassingsmenu. Absoluut geen spijt. Helemaal afgestemd op het seizoen, zelfs al de eerste vroege asperges.Perfect bereid en prachtig geserveerd. Personeel is kundig en zeer gastvrij.Na afloop nog gezellig gekletst met de chef-kok. Heerlijk avondje uit.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Vriendelijk, snel en behulpzaam bij het kiezen van de gerechten
.menu van de kok was in balans. En heerlijk .Hoofdgerecht begin april
Lam op een bedje van asperges! Precies goed.
cor V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
zeer goede kwaliteit en zeer goede bediening
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Hier gisteren met zijn vieren gedineerd.Wat een gezellig en sfeervol restaurant met eerste klas bediening.Het eten was buitengewoon goed en goed verzorgd.We hadden alle 4 iets anders maar alles was gewoon erg lekker.Dit is echt voor herhaling vatbaar.