Over restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Wachter

ja

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,1
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Geen commentaar! Het eten was verrassend lekker en de bediening fantastisch!
Er heerst een fijne rustige sfeer! Onze avond was een feestje!
L S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Perfecte kwaliteit, vriendelijke bediening , rustig restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding goed. Van mij krijgen ze een Michelin ster.
Stefanie B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Alles klopt hier, eten is van zo'n hoog niveau en wordt met zoveel aandacht en liefde gemaakt, echte kunstwerkjes op je bord!!! Voor de bediening heb ik misschien wel de meeste lof, doordat niets voor hun teveel is en je van het begin tot het eind in de watten gelegd wordt komen wij hier zo graag!!! Vooral als je met vrienden of familie lekker lang wilt tafelen, dat kan hier.......
Wanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben ons heerlijk laten verrassen. Top eten. Echt een avondje uit. We waren met 6 personen waarvan er 4 nog nooit waren geweest. Zij waren onder de indruk.
Molenzicht .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het hoge niveau wordt vastgehouden en zelfs nog verbeterd. Wij hadden weer een gezellige avond en genoten van een 4 gangenmenu van de chef. Het bijschenken van wijn per glas als er nog een derde inzit, blijf ik vreemd vinden, had ik vorige keer al opgemerkt.
Wat mij betreft verdienen ze een Michelinster!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg goed en lekker gegeten! Was niet de eerste keer en zeker niet de laatste! Ook als terugkerende gasten blijf het menu ons verassen! Wat een smaaksensatie! Doet kwalitatief zeker niet onder voor een sterren restaurant!! We hadden het 6 gangen verassingsmenu van de chef gekozen, echt een aanrader, ook de bijpassende wijnen waren top!
Diane F.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben weer heerlijk zitten smullen van het wild en was ook nog eens een speciale deal wat het dubbel zo leuk maakte.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijke en verrassende gerechten, vooral het voor-dessert was een aangenaam extraatje. Vriendelijke en gastvrije bediening. Helaas wel twee keer moeten vragen waar de bestelling van de drankjes van de niet- wijndrinkers bleef, puntje van aandacht.
Pluim voor de keuken, ondanks veel restricties ten opzichte van keuze ingrediënten ( zwangere, allergie en zeer "lastige" eter) zijn ze er in geslaagd een viergangen diner voor iedereen te verzorgen.
Een aanrader dit restaurant.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten in de Wachter. Het personeel is informeel maar niet opdringerig. Een heerlijk avond gehad. Sfeer is goed. Hier komen we graag nog een keer.

Gerry den Ouden
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Weer heel erg fijn gegeten bij De Wachter. Men maakt er altijd echt een uitje/ belevenis van. We hadden allen gekozen voor een 4 gangen menu en werden verrast met nog wat extra's.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Echt UIT eten geweest! TOP bediening HEERLIJK eten LEKKERE wijn het was erg compleet!!!
Eddy-caroline .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De kwaliteit en de service zijn altijd goed, ook als het druk is.
Ik lust geen zoete aardappel en bij het dagmenu zat een puree van zoete aardappel. Ik heb het toch geproefd en tot mijn verbazing was het heerlijk!
Ik ben fan van dit restaurant!
Wimgerronda .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hadden het dagmenu genomen,alles was een heerlijke verrasssing!
We hebben genoten.
Ook was het een verademing om eens ergens te zijn zonder snoeiharde muziek.
Op de achtergrond hoorde je zachte rustige muziek. Fijn ook dat je in de keuken kunt kijken.Al het personeel en de eigenaars waren top!
Sharonvandalen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In een woord ..fantastisch! !
Gezellig restaurant met super bediening en heerlijk eten !!
Wij gaan daar zeker weer naar toe!
Stephandeboon .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten! Gisterenavond met familie uit eten geweest bij de Wachter. Een keer eerder gegeten en wederom genoten. Goede gerechten en perfecte service. Top, volhouden zo!
Rita D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij de Wachter. We hebben genoten van een 5 gangen diner en een tweetal amuses. De gangen waren lekker afwisselend, met onder meer kabeljauw, entrecote en een heerlijk dessert. We konden heerlijk buiten zitten in de leuke uitbouw met zicht op de tuin. Bediening was attent, al met al een heel goede ervaring!
Haan-management .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk. Ieder gerecht was voldoende qua hoeveelheid. Het personeel was uitermate correct. We hebben buiten gegeten onder een leuke overkapping. Aan de overzijde van het pand is voldoende parkeergelegenheid.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Hier gisterenavond weer heerlijk gegeten en genoten. Goede bediening en het eten was geweldig! Buiten op het terras gezeten.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Alles is lekker. Ieder gerecht is vol van smaak.Soms bekend, soms verrassend.Echte aanrader! Personeel herkent je en is uitermate vriendelijk en kundig. Erg enthousiast.
Knarr .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Fantastisch gegeten! Wij hadden voor het 4-gangen menu gekozen en dat was echt perfect, van de amuse tot het toetje, heerlijk!
Ook de ontvangst en de bediening zijn heel hartelijk en correct.
We zaten heerlijk op het terras waar als het fris wordt de terrasverwarming aan gaat en fleecedekentjes klaarliggen.
Wij komen graag terug!