Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Wachter

ja

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,3
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een top restaurant. Heerlijk om hier te eten. Dit keer als hoofdgerecht een heerlijke heilbot. Mijn complimenten voor de kok en bediening !
avanderrhee .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Na een warme ontvangst waarbij persoonlijke aandacht een grote rol speelt, hebben we zoals altijd, ook nu heerlijk gegeten. Uit eten gaan bij De Wachter is een smaakbelevenis, echt een feestje!
Het restaurant was helemaal vol. Doordat het niet zo'n grote ruimte is, is het wel redelijk rumoerig. Door de heerlijke gerechten en gezellig gesprek is dit echter een bijkomstigheid.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
goede ontvangst ,geintereseerd in je smaken ook van de wijnen ,mooie wijnkaart eerlijke smaken .geen rommel er om heen. een aanrader .komen zeker terug .
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Alles was heel lekker
Bijzondere gerechten en heel vriendelijke bediening.
Klein -puntje de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was lang.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Fijne sfeer, prima maaltijden, leuke tussendoortjes. Een heerlijke avond gehad.
Ewald V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een ongelooflijk goed restaurant. Het eten is elke keer weer zo apart, prachtig opgemaakt en super lekker en de bediening is uitermate vriendelijk. Ook leuk dat ze ons na een half jaar nog herkende. Super bedankt voor een fantastische avond.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Michel en staf, hartelijk bedankt voor de heerlijk middag!
Allereerst een fijn plekje in de hoek waar mn schoondochter en ik heerlijk hebben gezeten en, ondanks dat er meerdere tafels bezet waren, lekker hebben bijgepraat en tegelijkertijd hebben gesmuld van al het lekkers dat ons werd voorgeschoteld!
Ook fijn dat we ons absoluut niet opgehaagd hebben gevoeld, ondanks de lange tijd dat we er hebben gezeten..
Het was was echt de moeite waard, dankjulliewel!!!
William W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben samen erg genoten, aardige en nette bediening. Verder echt super lekker gegeten, chapeau! Ik zal het zeker aanraden.
Willem Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijke 3 gangen lunch. Klantvriendelijk. Aanrader
Monica N.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Fijn restaurant met goede mix van gezelige vriendelijkheid en zakelijkheid. Er wordt zeer goed meegedacht met dieetwensen wb lactose intolerantie. En aangepaste wensen voor een versiering voor een jarige was ook heel leuk! Ze hadden mijn stoel met een slinger en balonnen versierd, geweldig leuk!
Ik heb dit restaurant al aan meerdere mensen geadviseerd.
Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een zeer gastvrije ontvangst, en erg vriendelijke bediening. Het dagmenu was een smaaksensatie met lekkere combinaties van ingrediënten.
R. T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij hebben genoten.De ontvangst was zeer vriendelijk en zij wisten zonder te vragen wie wij waren. Het eten was uitstekend, de uitleg over de gangen was duidelijk. Een restaurant waar we zeker terug komen!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals altijd. Top restaurant. Weer geweldig gegeten. Verrast door de smaakcombinaties. De Wachter is van hogere kwaliteit als je denkt. Ook de details van bedienen, comminiceren, ja zelfs de servetten zijn van hoogwaardig katoen. Alle lof voor de crew
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Gisteren met onze kinderen gedineerd bij De Wachter. Naast dat het een gezellige avond was om met alle kinderen bij elkaar te zijn, was het diner - zoals altijd - van uitstekende kwaliteit. Het was "volle bak" in het restaurant, en de obers zijn zeer vriendelijk en correct. Kortom: het was weer een geslaagde avond.
eddy-caroline .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier heerlijk gegeten met z'n vieren.
Het eten was van goede kwaliteit, prachtig opgemaakt en leuke bediening! Echt een avondje uit
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Wachter. Goede Sfeer en zeer goed eten.
Marie-Anne K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke ambiance. Leuke bediening.
Alleen die trap als je naar de toilet moet, .....erg stijl!!
Verder prima voor herhaling vatbaar.
rensvanderzwan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ter ere van ons 25 jarig huwelijk hebben wij in de overdekte landelijke tuin een barbeque gegeven. Alle gasten waren ontzettend enthousiast na afloop van de ontzettende leuke avond. Wij allen hebben genoten van de amachtelijke salades, de smaakvolle en perfect bereide vleessoorten. En de bediening was met een woord te beschrijven, Top!

De familie van der Zwan bedankt restaurant de Wachter voor deze top avond!
Annika N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het restaurant heeft een goede sfeer. Als gast voel je je echt welkom. Er is ruim de tijd voor uitleg van de gerechten en even een gezellig praatje. Daarnaast wordt er bij de gerechten een goed passende wijn geserveerd die het plaatje zeer compleet maakt. De kwaliteit van de gerechten is heel goed.
Arnoud G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij hebben gekozen voor een vier-gangen verrassingsmenu: conclusie een verrassing met een gouden griffel. Zonder de gangen individueel te benoemen, complimenten voor de tartaar van ossenhaas met een tosti van eendenlever welke meer dan uitstekend op smaak was gebracht en de gebraden fazantenhen waarbij zeer volle smaken de boventoon voerde. Het enthousiasme en de passie van de keuken merk je meer dan terug in de gerechten. De bediening maakt het geheel tot een feestje! Prijs-kwaliteit meer dan top. Al met al is dit restaurant een echte aanrader waar wij zeker vaker terugkomen!