Restaurant De Wachter

Dam 35 2952 AB Alblasserdam Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Wachter

De Wachter is een sfeervol restaurant gelegen op de Dam in het centrum van Alblasserdam. Het restaurant heeft een stijlvol interieur met een warme uitstraling, een open keuken en een geweldig terras met een landelijke ligging aan de achterzijde van het pand. In deze toegankelijke, sfeervolle ambiance worden klassiek-moderne gerechten geserveerd van uitsluitend verse producten die het seizoen en het liefst ook de omgeving ons bieden.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Wachter

ja

Dinsdag t/m Zaterdag
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Wachter

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hier kom je graag weer terug voor bediening en kwaliteit. Alle lof
jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Goede service en uitmuntend gegeten. Mooie inrichting en een mooie tuin achter het restaurant. Dit behoord zeker tot mijn favoriete restaurant.
L J v d pol V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
zeer goed gegeten goede bediening
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten.
Wel jammer dat alles al was doorgegeven en men toch met de kaart kwam.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Drie van de vier gangen waren echt fantastisch...
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wanneer komt de Michelin ster?
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Er was een gezellige sfeer met een leuk menu met verschillende smakelijke gerechten. Zeker een bezoek waard.
Martin Z.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Menu van de chef. Veel verschillende smaakjes met creme, mousse e.d. Vriendelijke bediening. Was weer dik in orde.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Zeer aangenaam personeel vak kundig en vriendelijk
Eten van zeer hoog niveau .
sharonvandalen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wij hebben ons laten verassen door een 6 gangen menu van de chef met daarbij elke gang ook een passende wijn. Het was heerlijk!
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Super adres. Kwaliteit altijd constant. Heerlijk geluncht met het menu van de chef. Aanrader
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Weer genoten van de een heerlijke uitgebreide high tea. Heel fijn in de overkapping in de tuin. Naast de lekkere zoete hapjes zoals taartje, cake, scones en bonbons, krijg je lekkere belegde broodjes op een etagère op tafel. Verder worden er diverse gangen geserveerd met o.a. deze keer een vis remoulade, carpaccio, garnalen kroketje en Hollandse garnalen, quiche en mosterd soep en als nagerecht een mango mousse. Allemaal erg lekker en precies genoeg. Vriendelijke bediening.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij De Wachter! Van amuse tot aan het kopje thee na; we hebben genoten en een top avond gehad. Al eerder hier een keer geweest voor de lunch, nu een keer voor diner. Voor zeer zeker herhaling vatbaar. Extra pluim voor de mannen van de bediening. Passie in hun werk is te zien en te voelen; Fantastisch!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Wij hebben dit restaurant vaak bezocht. Het kookniveau is constant van hoog niveau. Eerlijke smaken, niet te veel fratsen op het bord. De bediening is keurig. Er wordt goed ingespeeld op individuele wensen. Chapeau!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hier op 21 juli ons 25 jarig huwelijksfeest mogen vieren met 55 mensen achter in de terrastuin,wat een prachtige locatie is dit voor een feest, daarbij het mooie weer deze dag ,de vakkundige en gastvrije zorg van het team van De Wachter met buffetten van een zeldzaam hoog niveau hebben dit gemaakt tot een voor ons onvergetelijke dag.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten op het terras. Mooie ambiance en vriendelijke bediening. Iedereen aan te bevelen.
Rita H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben hier de afgelopen jaren heel wat mijlpalen gevierd. De kwaliteit van het eten is constant (super). Ook nu was alles prima op smaak en waren de afzonderlijke componenten smaaksensaties op zichzelf. De bediening is hulpvaardig en attent. Bij elk gerecht wordt vakkundig uitgelegd wat er op het bord ligt. De borden zelf zijn prachtig opgemaakt. Met dieetwensen en allergieën wordt goed rekening gehouden. Echt een adres om (vaak) terug te keren!
john V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
in de middag gereserveerd voor de avond, met het idee dat het niet zo druk zou zijn. Bleek 's avonds het restaurant tot de laatste plaats bezet. De bediening is vlot en niet te formeel. na een amuse van forel met een pannacotta met rozemarijn hadden we er zin in. de amuse gaf aan hoe met smaken omgegaan wordt. partner koos voor een stake tartaar in een modern jasje, die gesneden was zoals het hoort. zelf gekozen voor de huisgerookte zalm (in de green egg). superzacht van smaak met wasabi komkommer en frisse salade.
hoofdgerecht was een tournedos met bearnaise saus voor mijn parner en ik waagde mij aan de boerderij eend.
op de gerechten was niets aan te merken, mooi hoog op smaak en mooi gepresenteerd.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Hele vriendelijke personeel en niet te vergeten.......erg lekker. Komen zeker nog eens terug.
Margret V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Alle ingrediënten voor een hele prettige avond. Alles was heel smaakvol, personeel erg vriendelijk. We voelden ons erg welkom