Restaurant De Waard

Kerkstraat 3 5384 KA Heesch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Waard

Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het is aspergetijd en we gingen naar De Waard in Heesch (bij Oss) om het aspergemenu ‘traditioneel met achterham, gekookt ei en boterjus’ te proberen. Voor de zekerheid bestelden we er alvast een extra portie asperges bij, en een flesje Hauts de Margon. Dit is de zogeheten aspergewijn, die elk jaar door het Brabants Asper Gegenootschap wordt geselecteerd en in de aangesloten restaurants wordt geschonken. De wijn was gemaakt van twee druiven, de sauvignon blanc en de viognier, en smaakte prima, zij het net iets minder fruitig dan die van vorig jaar. Hoe waren de asperges? Subliem, precies goed gegaard, zacht, hemels met de boterjus en de verse nootmuskaat. Maar goed dat we meteen een extra portie hadden besteld. Zo'n mooie garing lukt het ons thuis niet. Daarom vroegen we via de bediening wat tips van de kok, die speciaal even voor ons zijn keuken verliet. ‘Goede kwaliteit asperges, vers van de boer is belangrijk’, gaf hij aan, 'en niet te lang koken,' maar de fijne kneepjes gaf hij niet prijs, anders kwamen we volgende week niet terug. Goed bekeken.
Theo E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
25 Mei met een groep van 25 ondernemers genoten van een voortreffelijk diner bij Restaurant de Waard. Complimenten aan de kok en bediening, de gerechten waren voortreffelijk van smaak, de bediening was gastvrij en zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
heel tevreden over het Eten en de Beding en ze zijn altijd Even Vriendelijk en een gezellige zaal we komen er graag laatste keer was met de Kerstmis