Restaurant De Waard

Zaterdag 10:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Waard

Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Vanuit Rotterdam waren we met zijn 4en een nachtje in Helmond en zochten een leuk restaurant voor de zaterdagavond. Het Zusje was volgeboekt, maar De Waard zag er ook veel belovend uit en dat was het inderdaad ook.
Zoveel lekkere gerechtjes op de kaart die we wilden proeven, dat we op een gegeven moment zijn gaan delen. Hoge kwaliteit van het eten en mooi opgemaakte borden.
Het buikspek was heerlijk, net zoals het gambakroketje, maar ook de parelhoen, de bapao, de eendenborst, maar het lekkerst vonden wij de zacht gegaarde hertensukade met rode wijnsaus, echt supermals! Ook de diverse desserts waren heerlijk. Vriendelijke, vlotte, gezellige bediening en we hebben echt 3 uur zitten genieten.
Even een klein misverstand over de rekening, maar dat was zo opgelost.
Als we in de buurt zijn, komen we zeker terug!

Misschien even op de website de juiste prijs van het menu aanpassen..
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hier weer eens sinds een lange tijd gegeten, bij goed weer gingen wij buiten eten.

Omdat wij de tijd hadden gingen wij voor de Waardjes menu , zelf ben ik er geen voorstander van, maar zoals gezegd wij hadden de tijd.

Diverse mooie voor gerechtjes zoals gelakt Buikspek , sliptongetjes, Frutti de Mare, Garnalen piri piri hierbij een mooie witte en rode wijn.

De hoofdgerechtjes waren onder andere , Gamba’s met pasta , Kabeljauw filet ,en sliptongetjes en Schelvis filet

Bij de hoofdgerechtjes heerlijke frietjes met een lekkere mayonaise en weer de witte en rode wijn.

De na gerechtjes, kaasplankje (met Port)en chocolade taartje(warm)

En als afsluiter een gewone koffie , lekker gegeten en een fijne bediening tot een volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Lekkere gevarieerde gerechtjes. Goede bediening, leuk restaurant. Alles was heerlijk vers en goed van smaak. Serveerster was vriendelijk en hield alles keurig netjes bij.
Bedankt voor uw reactie, tot een volgende keer.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na de gebruikelijke all you can eat sushi toko's eens benieuwd naar wat anders en zo bij De Waard terecht gekomen.
Voor slechts E24,50 pp in het weekend onbeperkt kunnen genieten van zo'n 25 verschillende gerechten.
Alles gewoon vers bereid en niet bezuinigd op kwaliteit.
Ook zat het tempo er goed in, sommige toko's proberen de boel te vertragen, maar hier bleef het non stop feest.
Voor dit geld heb ik nog nooit in NL een betere 'bang for you buck' gezien, terwijl je echt goed te eten krijgt.
awh .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Kwam toevallig in Helmond uit en stapte op goed geluk met mijn dochter bij de Waard binnen. Wij kozen voor het Waardjes menu en stelden uit kleine gerechtjes ons eigen 4-gangen diner samen. De warme champignons met room en gorgonzola, garnalen kroket en hollandse garnalen, gamba’s met knoflookolie en pasta en saté van kip met kroepoek en atjar waren uitstekend bij een prettige en gezellige sfeer. Voor mensen die in de buurt zijn zeker een aanrader!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben buiten onder de parasol gegeten met vier personen , het tafeltje 90x90 was wel erg klein voor 4 personen , dat bleek toen de salade en frietjes bij het hoofd gerecht op een stoel moesten gezet, omdat erop de tafel geen plaats voor was .
het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en meedenkend , we hadden a la carte voor 22,50 p.p.
voor,, hoofd en nagerecht , dus voor herhaling vatbaar
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Op zondag hier gegeten(buiten) het weer was goed,mijn vrouw had het Waardjes diner(diverse kleine gerechtjes)ik had Asperges.
Het voorgerecht van mijn vrouw was gerookte kip met pesto ik had de Asperges soep,mijn vrouw had er meer van verwacht mijn soep was heerlijk.
Het hoofdgerecht was van mijn vrouw Zeebaars filet en Biefstuk(kogel)van mijn was Zalm met Asperges,de Asperges waren zeer goed en heerlijk.
Het nagerecht was een koffie voor mijn vrouw en een kaasplankje,let wel het kaasplankje was van 5 soorten heerlijke kaas voor nog geen 9 euro, waar vind jij dat nog?

Wij hebben hier heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs.