Meer informatie over restaurant Restaurant De Waard

Zaterdag 10:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kaya E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Lekkere gevarieerde gerechtjes. Goede bediening, leuk restaurant. Alles was heerlijk vers en goed van smaak. Serveerster was vriendelijk en hield alles keurig netjes bij.
Bedankt voor uw reactie, tot een volgende keer.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na de gebruikelijke all you can eat sushi toko's eens benieuwd naar wat anders en zo bij De Waard terecht gekomen.
Voor slechts E24,50 pp in het weekend onbeperkt kunnen genieten van zo'n 25 verschillende gerechten.
Alles gewoon vers bereid en niet bezuinigd op kwaliteit.
Ook zat het tempo er goed in, sommige toko's proberen de boel te vertragen, maar hier bleef het non stop feest.
Voor dit geld heb ik nog nooit in NL een betere 'bang for you buck' gezien, terwijl je echt goed te eten krijgt.
Awh .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Kwam toevallig in Helmond uit en stapte op goed geluk met mijn dochter bij de Waard binnen. Wij kozen voor het Waardjes menu en stelden uit kleine gerechtjes ons eigen 4-gangen diner samen. De warme champignons met room en gorgonzola, garnalen kroket en hollandse garnalen, gamba’s met knoflookolie en pasta en saté van kip met kroepoek en atjar waren uitstekend bij een prettige en gezellige sfeer. Voor mensen die in de buurt zijn zeker een aanrader!
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben buiten onder de parasol gegeten met vier personen , het tafeltje 90x90 was wel erg klein voor 4 personen , dat bleek toen de salade en frietjes bij het hoofd gerecht op een stoel moesten gezet, omdat erop de tafel geen plaats voor was .
het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk en meedenkend , we hadden a la carte voor 22,50 p.p.
voor,, hoofd en nagerecht , dus voor herhaling vatbaar
GingerV .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Wij hadden als lunch een clubsandwich gerookte kipt besteld. Hiervoor moesten wij € 7,50 pp betalen. Voor dit bedrag verwachtten wij wel iets meer dan wat wij gekregen hadden. Smakeloze, karig belegde geroosterde witte boterhammen. De bacon had de koekenpan vermoedelijk maar heel even gezien; i.p.v. krokant een slap stukje grijs spek. Tel daarbij op een melig plakje tomaat, een smakeloos oranje kleurig sausje en een slap blaadje sla en het ontbreken van enig garnituur. Wat een tegenvaller.
Pietertje78 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013

Een heel prettig restaurant. Mijn partner en ik hebben hier meerdere malen gegeten. Naast de gewone kaart kun je tegenwoordig ook kiezen voor het Waardjes-menu, waarbij je uit veel verschillende kleinere gerechtjes kunt kiezen. De gastheer en gastvrouw zijn zeer klantvriendelijk en de gerechten zijn van meer dan gemiddeld niveau. En dat tegen een schappelijke prijs. Een echte aanrader dus!

Johan H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
Op zondag hier gegeten(buiten) het weer was goed,mijn vrouw had het Waardjes diner(diverse kleine gerechtjes)ik had Asperges.
Het voorgerecht van mijn vrouw was gerookte kip met pesto ik had de Asperges soep,mijn vrouw had er meer van verwacht mijn soep was heerlijk.
Het hoofdgerecht was van mijn vrouw Zeebaars filet en Biefstuk(kogel)van mijn was Zalm met Asperges,de Asperges waren zeer goed en heerlijk.
Het nagerecht was een koffie voor mijn vrouw en een kaasplankje,let wel het kaasplankje was van 5 soorten heerlijke kaas voor nog geen 9 euro, waar vind jij dat nog?

Wij hebben hier heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs.
Sylvie G.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2013
Leuk restaurant met veel keuze aan kleine gerechten voor een vaste prijs. Lekkere wijn erbij met een goede service. Zit veel liefde in deze zaak.
Donvino .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Samen met mijn partner gegeten bij restaurant de Waard.
Kwaliteit van het eten kunnen we niets anders melden dan prima.
gekozen voor het menuutje met de kleine gerechtjes, leuk het is een proeverijtje van best lekkere gerechtjes niet te klein en niet te groot.
Wijntje smaakten er uitstekend bij.
Fijn dat we jullie weer bezocht hebben tot ziens in Helmond, wanneer we weer in de buurt zijn.
Francois V H .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Wij hebben in dit restaurant meer dan eens gegeten. Voorheen altijd "alla carte", maar sinds kort hebben ze het steentjes menu voor een vaste prijs. Bij dit menu kun je onbeperkt gerechtjes blijven bestellen. Wij hebben het risico genomen en dit geprobeerd ondanks dat we bezorgt waren dat het niet op zou kunnen tegen alla carte. Wij waren positief verrast. Er waren een paar erg simpele gerechtjes bij die niet veel met echt koken te maken hadden. Maar er waren veel leuke echte gerechtjes tussen zoals Hertenhaas met truffel. We gaan dit vaker doen.
Lassche .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Het eten was geweldig! De varkenshaas was erg lekker en ik was vooral verrast door het toetje..warme walnoten met caramel ijs.geweldig! Prijstechnisch gezien ook aantrekkelijk...Wij waren niet veel kwijt en het eten was echt top. Er was niets op aan te merken. Het eten was eigenlijk door een bezoek aan de kubuswoningen in Helmond dat wij dit restaurant per toeval zagen. Dit restaurant de Waard ligt er praktisch tegenover. Wat ons betreft een aanrader voor iedereen die Helmond of omgeving bezoekt