Restaurant de Voorkamer

Slimstraat 12 5071 EK Udenhout Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Voorkamer

In 2014 hebben Marco en Janneke De Voorkamer overgenomen om er hun droom in te verwezenlijken.
Het resultaat is een uniek restaurant in het hart van het gezellige Udenhout. Het restaurant ademt een huiselijke sfeer uit met de mooie open haard en grote kast met huisgemaakte lekkernijen. Elf tafels geven het restaurant een knusse sfeer en nodigen uit voor een gezellige lunch of een avond lang tafelen. In de keuken wordt er gekookt met dag verse en lokale producten. Wij bieden een moderne keuken, hoogstaand en verfijnd, creatief met de seizoenen mee. Zo brengen wij om de 2 maanden een nieuw keuzemenu van 3, 4, 5 of 6 gangen. Met dit menu laten wij onze culinaire creativiteit zien, de meeste producten die we gebruiken komen van lokale boeren en leveranciers.

Een ruime keuzen in wijnen, bieren en biologische sappen zorgen voor een goede begeleiding van de gerechten. Of kies voor het nauwkeurig samengestelde wijnarrangement zodat de gerechten optimaal tot hun recht komen.

Naast onze Voorkamer hebben wij ook een Achterkamer, uitermate geschikt als u met een groep tot 18 personen aan een mooie ovale tafel wild dineren.
Wij houden rekening met uw persoonlijke wensen.

En deze zomer openen wij onze tuin, waar u bij mooi weer kunt genieten van lunch, borrel en diner.

Glas champagne

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Voorkamer

Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Heerlijk restaurant om uitgebreid te tafelen, met een heerlijke sfeer en een goede bediening, regelmatig vernieuwde kaart en heerlijk eten.
G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben een heerlijk, gezellig en goed Kerstdiner gehad.
Alle complimenten. We komen zeker nog eens terug.
Klein minpuntje. 1 glas wijn voor de Bob á 6 euro wel erg veel.
Jeanne N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
We hebben een fantastische avond gehad met een geweldig gastvrouw schap en het eten was verrassend, mooi en heerlijk! Echt een aanrader!
Yvonne P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk avondje met goede service en zeer mooi opgemaakte gerechtjes Incl. Goede bijpassende wijnen. Ook goed bereikbaar met de bus vanuit Tilburg centrum
Jeanette D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden, lekkere smaakcombinaties. En parkeren voor de deur! Fijn met dit weer.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Echt verrukkelijk gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereid en de verscheidenheid aan smaken explodeerde telkens in je mond. Een waar genot voor de smaakpapillen. ook de bijbehorende wijnen waren zorgvuldig uitgekozen. De bediening was vlot, heel vriendelijk en kundig. We komen zeker terug!
m.l. H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zie bovenstaand waardering
Van H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben allemaal een verrassingsdiner genomen. Het eten was goed van kwaliteit maar te weinig.
Ik en mijn vader zijn kleine eters en vonden dat er nog wel iets meer bij gekund had. Dan valt te raden hoe de anderen erover denken.
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
genoten
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren zijn wij voor de 2e keer bij De Voorkamer geweest. De eerste keer was een top ervaring! De tweede keer was zelfs nog beter, wij hadden het wild-menu wat alleen 9 en 10 november beschikbaar was. Vooraf 3 pre-amuses, 1 amuse (bitterbal van eekhoorntjesbrood, rilette van eend en schuim van truffel) welke enorm goed smaakte en, voor mij als voordeel, een warme amuse! Dat betekend dat de keuken a la minute veel werk verricht en alles dus vers is. De 5 gangen wild waren top, leuk bedachte wijnen, goede service en bediening. Tot de volgende keer !
Sjanny L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zeer verzorgd , op alle fronten
jan.vanzelst .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben hier onze Gouden bruiloft gevierd. Uitstekende keuze geweest!
PRIMA SERVICE. prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Kortom een aanrader.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Als je een heerlijk avondje wilt genieten moet je zeker bij de voorkamer zijn!!! Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen!! Super bediening en mooi opgemaakte borden, voor herhaling vatbaar!!
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een geweldig restaurant! Vanaf het begin komen wij hier en het eten wordt steeds meer verfijnd met vele smaakexplosies.
We hadden een proeverij en die kunnen wij iedereen aanraden. Wat een ambiance en gezelligheid.
De wijnen waren ook meer dan fantastisch en Janneke is een hele gezellige gastvrouw en weet heel veel over wijnen. Top top top
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Leuke avond. Goed gevulde wijnglazen met een mooi verhaal waardoor de wijn nog beter tot zijn recht komt. Gerechten hebben prima niveau. Consistentie kan nog iets verbeteren over de gangen heen. Voorgerecht met kabeljauw viel wat tegen. Andere gangen waren uitstekend met de eend als topper.