Restaurant de Voorkamer

• Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
genoten
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gisteren zijn wij voor de 2e keer bij De Voorkamer geweest. De eerste keer was een top ervaring! De tweede keer was zelfs nog beter, wij hadden het wild-menu wat alleen 9 en 10 november beschikbaar was. Vooraf 3 pre-amuses, 1 amuse (bitterbal van eekhoorntjesbrood, rilette van eend en schuim van truffel) welke enorm goed smaakte en, voor mij als voordeel, een warme amuse! Dat betekend dat de keuken a la minute veel werk verricht en alles dus vers is. De 5 gangen wild waren top, leuk bedachte wijnen, goede service en bediening. Tot de volgende keer !
Sjanny L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Zeer verzorgd , op alle fronten
jan.vanzelst .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben hier onze Gouden bruiloft gevierd. Uitstekende keuze geweest!
PRIMA SERVICE. prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Kortom een aanrader.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Als je een heerlijk avondje wilt genieten moet je zeker bij de voorkamer zijn!!! Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen!! Super bediening en mooi opgemaakte borden, voor herhaling vatbaar!!
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een geweldig restaurant! Vanaf het begin komen wij hier en het eten wordt steeds meer verfijnd met vele smaakexplosies.
We hadden een proeverij en die kunnen wij iedereen aanraden. Wat een ambiance en gezelligheid.
De wijnen waren ook meer dan fantastisch en Janneke is een hele gezellige gastvrouw en weet heel veel over wijnen. Top top top
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Leuke avond. Goed gevulde wijnglazen met een mooi verhaal waardoor de wijn nog beter tot zijn recht komt. Gerechten hebben prima niveau. Consistentie kan nog iets verbeteren over de gangen heen. Voorgerecht met kabeljauw viel wat tegen. Andere gangen waren uitstekend met de eend als topper.