Restaurant de Voorkamer

- Diner vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Voorkamer

Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Als je een heerlijk avondje wilt genieten moet je zeker bij de voorkamer zijn!!! Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen!! Super bediening en mooi opgemaakte borden, voor herhaling vatbaar!!
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een geweldig restaurant! Vanaf het begin komen wij hier en het eten wordt steeds meer verfijnd met vele smaakexplosies.
We hadden een proeverij en die kunnen wij iedereen aanraden. Wat een ambiance en gezelligheid.
De wijnen waren ook meer dan fantastisch en Janneke is een hele gezellige gastvrouw en weet heel veel over wijnen. Top top top
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Leuke avond. Goed gevulde wijnglazen met een mooi verhaal waardoor de wijn nog beter tot zijn recht komt. Gerechten hebben prima niveau. Consistentie kan nog iets verbeteren over de gangen heen. Voorgerecht met kabeljauw viel wat tegen. Andere gangen waren uitstekend met de eend als topper.