Restaurant De Villa (by Fletcher)

Molenbosweg 17 6571 BA Berg en Dal Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Villa (by Fletcher)

Wilt u zorgeloos genieten van een voortreffelijk diner? Dan bent u bij Restaurant De Villa aan het juiste adres. Het sfeervolle 4-sterren restaurant is gelegen in de prachtige bosrijke omgeving van Berg en Dal, op slechts enkele kilometers van het bruisende centrum van Nijmegen. De Frans georiënteerde menukaart met Mediterrane uitstapjes, diverse seizoenspecialiteiten en een uitgebreide selectie van verfijnde wijnen maken uw culinaire beleving compleet. Sluit uw avond af in de hotelbar, onder het genot van een gezellig potje poolbiljart of een heerlijk glas Fletcher’s Cuvée huiswijn. Dit restaurant is ook uitermate geschikt voor een uitgebreide lunch of een heerlijke High Tea.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant De Villa (by Fletcher)

• : Gratis parkeergelegenheid

Maandag t/m zondag 12.00 - 20.30 uur

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Villa (by Fletcher)

Timothy G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Je proeft de passie van de chef terug in de gerechten. Leuke sfeer! De manager maakt de avond helemaal compleet met zijn gastvriendelijkheid
Marit L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is erg lekker! Leuke manager. Erg gezellig. Goede service. Lekkere drank. Leuke sfeer in het restaurant. Leuke avond!
j.bugter1 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
met 2 personen genoten van een voortreffelijke high tea. zeer ruime hoeveelheden, uitstekende kwaliteit. en ruim de tijd tussen de gangen. en een gezellige ambiance. en zeer vriendelijke personeel. kortom: uitstekend. wij hebben genoten. jacqueline bugter
Monika H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Twee avonden gegeten. Eerste avond wachttijden erg lang. Tweede avond iets eerder begonnen. On bezwaar van de eerste avond was kennelijk bekend, want de bediening was veel vlotter. Wel was er ander personeel.
Wij aten met de AH actie, waardoor wij een andere menukaart kregen....
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Kon mijn auto direct en gratis kwijt. De mensen in de bediening waren uitermate vriendelijk en service-gericht. Waren allemaal gekleed met een witte overhemd en een zwarte broek. Vind ik een beetje ouderwets. Het eten werd zeer goed gepresenteerd. Het is een 4-sterren-hotel maar het gebouw en de kamers zijn zeer gedateerd. Hebben gegeten obv een voucher van vakantieveilingen. Kregen (dus) een aparte kaart. Keuze was daardoor zeer beperkt. Jammer. Voorgerecht bestond uit een smakelijke tomatensoep. Niet al te vet ondanks het feit dat er een kleine hoeveelheid room in zat. Hoofdgerecht bij mij bestond uit een soort veredelde hamburger van bovenmenselijke proporties. Smaakte goed. Medium gebakken en zeer dik en bedekt met oude Amsterdam kaas. En geserveerd met een kleine hoeveelheid groente. De zelfgemaakte frietjes smaakten ook. Als toetje kregen we een soort opgestijfde witte eiwit met een zeer zoete en voor mij smakende caramelsaus met een soort zwarte minimale en krakende butterscotch. De tandarts zal er weer tijd in moeten steken. We hadden gereserveerd om 18.30 uur maar kregen een vriendelijke mail om deze te verzetten naar 19.00 uur vanwege de drukte. Echter toen we eraan kwamen om 19.00 uur was het niet geheel zo druk. Het was wel rumoerig omdat er een tweetal bejaarde gezelschappen aanwezig waren. De aanwezigen waren vrijwel allemaal boven de 60 jaar. De volgende dag waren de klanten ook allemaal van die leeftijd. De akoestiek was dermate dat het luide geluid van veel pratende mensen versterkt werden. Ik heb nog expres luidruchtig gesproken maar dat viel in het niet bij de aanwezige 60-plussers. Er was geen airco dus ik kan me voorstellen dat als de zon schijnt het in de restaurant bloedheet wordt. Maar deze avond was het gelukkig niet zo heet en dus uit te houden. Drank was duur. Een flesje cola van 200 ml kost 3,50 euro. Ben benieuwd of deze prijzen en de kwaliteit bij de andere Fletcher-hotels op hetzelfde niveau liggen......we zullen het zien.
bakkers1 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
het was een gezellig etentje met goed eten en zeer goede bediening.
Alleen het was bij hun niet bekend van de nieuwste afspraken die zijn gemaakt dooi IENS van de AH kaarten wat jammer was .na uit eindelijk het telefoon nr hebben gevonden net voor 20.00 het via de telefoon besproken en alles werd recht gezet.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
De kennis van het personeel is hoog en hebben gezorgd dat we heerlijk hebben gegeten. Een pluim voor het keuken en bedienend personeel. Het was Super.
FotoRein .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Omdat het dé manier is om feedback of een compliment te geven is Iens is erg benieuwd naar ons etentje bij Fletcher Hotel-Restaurant Erica | Restaurant De Villa op 27 juni 2017. Daar gaan we dan: Met AH naar Erica.

Voorgerecht carpaccio met balsamico dressing, smaak niet verkeerd, maar dressing treedt te veel op de voorgrond waardoor rundvlees verdrinkt. Voor de echtgenote de vissalade, lijkt op bliktonijn, te droog, te weinig dressing en te zout. Eters zijn heel goed in staat om zout zelf toe te voegen indien tekort.

Op naar de hoofdgerechten, dit blijkt een lange weg, duurt één vol uur voordat we kunnen beginnen. Black Angus steak, überstevig van bite, soms op de rand van taai. Ziet er wel goed uit maar smaak is niet uitgesproken. Vispotje voor echtgenote is netjes en smaakt ook zo. Als begeleiding een papieren puntzak met frites die een beetje slap zijn maar wel prima smaken.

Fruitcoupes als desert. Ziet er zeer fraai uit met blaadje munt en echte aardbei. Twee bolletjes vanille- en aardbeien-ijs met saus en slagroom, allemaal piekfijn. Het fruit ligt onderin en bestaat voor 90% uit grove stukken ongeschilde appel, die ongetwijfeld zijn overgebleven na het ontbijt. Erica is immers een hotel met ontbijtbuffet.

Over de bediening, deze is iets te veel aanwezig. Een kennelijk ‘leidinggevende’ dame onderhield zich nogal luidruchtig met haar ondergeschikten, vanuit de uitgifte afdeling konden we alles woordelijk volgen. Het personeel opereert bovendien nogal plichtmatig: “Was alles naar wens? Heeft het gesmaakt?” Klinkt eigenlijk net zo ongeïnteresseerd als bij de AH kassa: “Fijne dag verder.”
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Aankomst prima,eten perfect bediening was goed het duurde alleen te lang tussen de gerechten door. Wat alleen niet zo fris was dat er nogal wat dode vliegjes in de vensterbank lagen erg jammer.
comp N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prachtig hotel en heerlijk eten samen met eeen zeer vriendelijk personeel wat een goede combinatie. Je wordt hier echt top bediend
comp N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker eten en mooi gepresenteerd zoals de foto hierboven al laat zien, vriendelijke bediening overall goed restaurant..
M B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wat ons opviel was het feit dat ik bij het hoordgerecht had gevraagd de saus apart te houden, hetgeen niet gebeurde.
En bij het dessert geen slagroom, en dat zat er dus overheen.
De hoeveelheid wijn per glas was zeer matig.
jvanreem .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Mijn biefstuk was van Lidl kwaliteit. Ruim een half uur op ons nagerecht moeten wachten.kleine porties. I man in bediening die erg ongeïnteresseerd rondliep. Het was voor ons teleurstellend en komen hier nooit weer.
Snuuutje7 Z.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Eten goed , Restaurant te koud, Bediening rommelig. Personeel loopt erg vaak langs met lege handen. Erg lange wachttijden tussen de gerechten. Stoeltjes te hard.
janneke J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sjieke uitstraling. Dit zie je ook terug in de bediening en het eten. Goed concept dus! De wachttijden tussen de 3 gangen duurden wel wat langer.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Keurig restaurant op een mooi locatie. Goede prijs/ prestatieverhouding. Goede menukaart. Goede, vlotte bediening. De stoelen zijn relatief laag, maar er werden al snel kussens aangeboden. zeer attent.
Cornelia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij gingen met 4 personen eten met de Albert Heijn restaurantactie. We kregen een kaart met daarop 4 verschillende voorgerechten, 5 verschillende hoofdgerechten, 3 keer vlees en 2 keer vis en 3 verschillende nagerechten.
Het eten was allemaal heerlijk. De biefstuk was heerlijk zacht en allemaal mooi opgediend.
De bediening was vriendelijk. We hoefden ook niet lang te wachten op ons eten. Het zag er ook gezellig uit binnen.
Het enigste minpuntje was dat het best koud was binnen. Ook was het wel heel rustig. Toen wij aankwamen was er nog een klein groepje aan het eten maar die gingen halverwege weg, toen zaten wij er nog alleen met zijn vieren. Ondanks dat, kan ik dit restaurant zeker aanbevelen!
HTM F.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voorgerecht kwam na 45 min pas op tafel. Eten was goed. onduidelijk wie nu eigenlijk 'onze' ober was. Daarom was aanspreken op trage bediening lastig. Uiteindelijk kregen we een nietszeggend antwoord op onze vraag waarom een en ander zo lang duurde. Aanbevolen voor wie een overmaat aan tijd heeft,
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Alles gaat zeer traag na het voorgerecht ruim driekwartier wachten op het hoofdgerecht met koude niet goed gefrituurde patat die we terug gegeven hebben en na 5 minuten kregen we het zelfde schaaltje weer terug nog steeds vet en niet gebakken
Sorbet ijs met allemaal hard e grote stukken fruit erin
volgens mij zijn de obers echt aan vervanging toe
Hadden gebeld voor een kinderstoel die kregen we pas na 15 minuten
dus voor ons geen aanrader nooit meer
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was erg droog. Toen we dit doorgaven gaf de bedieningsmedewerkster aan dat de keuken hetzelfde had geconcludeerd. Daar bleef het echter bij. Geen compensatie op de rekening zelfs geen gratis kopje koffie. Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar.