Restaurant de Vijfsprong Eten & Drinken

Plantage 1 8261 BV Kampen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Vijfsprong Eten & Drinken

Middenin het oude centrum van Kampen aan de Plantage, vind je Restaurant de Vijfsprong. Een frisse, sfeervolle uitstraling, met uitzicht over de Plantage en de Oudestraat.

Overdag bieden wij je een uitgebreide lunchkaart met het E-nummervrije en glutenarme desembrood van The Bread Company of de lekkerste Bocca-koffie en Eenhoornthee. Vanaf 17:00 uur kun je terecht voor het diner. Je eet bij ons voor €27,95 euro al een driegangenmenu, waarbij je de keuze hebt uit alle gerechten van de dinerkaart! In onze keuken staan koks met passie voor hun vak dat zie en proef je! Veel huisgemaakt en mooie producten.

Tip: Ga voor ons Bios & Diner arrangement. Voor €31,50 p.p. krijg je een heerlijk 3 gangen menu geserveerd en aansluitend een kaartje voor een film naar keuze in Movie Unlimited Bioscoop (50 m vanaf de Vijfsprong). Geef wel even door naar welke je wilt.

Organiseer je een familie-etentje, bedrijfsuitje of vrijgezellenfeest? Op onze bovenverdieping vind je een ruimte waar wij zo'n 30 personen kunnen plaatsen! Wil je een arrangement, zoals een high tea of high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
Bios & Diner: €31,50 p.p.
High tea: €22,50 p.p.
High wine: €18,50 p.p.
Bierproeverij: €18,50 p.p.
High Bubbel: €22,50 p.p.
Babyshower High Tea: €25,00 p.p.

Voor groepen vanaf 10 personen kunnen wij een korting geven op onze arrangementprijzen

Meer informatie over restaurant Restaurant de Vijfsprong Eten & Drinken

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag vanaf 11:00
Vrijdag en Zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 11:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Vijfsprong Eten & Drinken

Erik N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
de vijf zekerheden met zekerheid niet ingevuld
Anjuli H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
De vijfsprong voldeed helaas niet aan alle vijf zekerheden die ze op de kaart hebben staan. De bediening was niet vriendelijk en ook niet echt deskundig (Wat is de soep van de dag? Dat weet ik niet, dat moet ik navragen). Bij het broodje pastrami zat geen oude kaas zoals op de kaart was aangegeven. Het broodje werd tien minuten later opnieuw geserveerd met enkele drupjes kaas en zonder excuses. Het eten was wel vers en goed op smaak. Het was voor ons wel voldoende.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Niet van toepassing
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Tijdens Sail Kampen prima gegeten in dit restaurant.

Perfecte locatie zo op het horecaplein van dit ydillische plaatsje. Groot en ruim terras, Bediening is jong maar werk hard.

We bestelden een tapasschotel welke heel bood voor de gevraagde prijs. Veel vers met goede kazen worsten en vega lekkers. Lekkere huiswijn zowel de witte als rode.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
de gelegenheid en het eten waren prima
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Reservering via Iens was niet doorgekomen, gelukkig was er een tafeltje vrij.
Jos M.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Leuke tent. Lekker gelunched en aardige bediening!
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Als vegetarier heb je erg weinig keuze. Omdat de salade caprese met gegrilde tomaat en aubergine ijskoud werd geserveerd, het tussengerecht (Italiaans groentetaartje) voornamelijk naar tomatensaus smaakte en het nagerecht (cheesecake) nog half bevroren werd opgediend at ik niet echt lekker...jammer.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik had het restaurant uitgekozen om de aparte gerechten, bij aankomst bleek het echter de Kamper Ui(t)dagen te zijn waardoor er slechts een beperkte kaart was....jammer dat we dit niet wisten. Het terras zat buiten vol, dus kozen we voor een gezellig tafeltje binnen. De stoelen zaten heerlijk en de serre zag er prachtig uit: sfeervol ingericht met zicht op het plein. Zeer attent personeel en ondanks de beperkte keuze...erg lekker eten: de zalm was prima gebakken, de hamburger precies goed maar de maaltijdsalade carpaccio had wat meer gevuld mogen zijn.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Erg leuk restaurant op de hoek van de Plantage in Kampen, het horecaplein van deze pittoreske stad.

Mooi groot terras en zeer vriendelijke bediening zijn enkele van de kenmerken van deze zaak. Ondanks de drukte op deze zomerse dag, het was feest in Kampen, verloor de bediening nooit het overzicht en was attent.

Kaart is relatief eenvoudig maar wordt wel goed bereid. De tapasplank met heel veel vers lekkers was gewoon goed, de prijs/ kwaliteit uitstekend. We dronken zowel een monterre wit als rood, vriendelijk geprijsd voor 3.75 euro per glas en lekker. Aanrader voor gezellig en betaalbaar eten.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Hier op een maandagavond op het terras gegeten. Vriendelijke, zij het iets onhandige bediening. Het duurde erg lang voor het mandje met brood op tafel stond. Ze kiezen voor eenvoudig te bereiden gerechten met goede ingrediënten. De prijs is wel aardig aan de maat; je betaalt ook voor de locatie op het marktplein. De kruidenboter die bij mijn biefstuk werd geserveerd was nog bevroren. De groenten stelden niet veel voor, smakeloos, in een plasje lauw sap geserveerd. Ook een eenvoudige bereiding vereist zorg!
Francois P.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Afgelopen weekend op familiebezoek in Kampen en spontaan de Vijfsprong aangedaan.

Leuk op hoek gelegen aan de Plantage wat echt een mooi en gezellig horeca plein geworden is. We zijn er 2 keer geweest. De eerste keer in de namiddag en bestelden een tapas schaal. Wat veel lekkers voor zo weinig geld. Veel lekkere kazen en worst en vers brood, zo veel dat we het amper op konden het diner konden overslaan.

De volgende dag het diner, eenvoudige kaart maar wel veel lekkers te kiezen. We kozen voor de klassiekers als de carpaccio en de biefstuk. Niet spectaculair maar wel gewoon goed.

De bediening is geweldig en vriendelijk in alles.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
lekker gegeten, goede bediening.
Klaas Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We hadden gereserveerd
Maar ze delen niet aan reserveringen met de hanzedagen
Plateservice kon alleen nu
Wel lekker gegeten maar we moesten toetje bij de ijsboer bestellen
Voelde ons niet op gemak en was eigenlijk lastig en zalmplate was weinig en koud
Ze hebben alles vernieuwd maar of het beter is ???
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was niet warm genoeg en de bediening kan beter
Geert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Prima gegeten goede bediening,en leuk uitzicht op het plijn
John P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben genoten van een drie gangen diner, flesje wijn en dat met zeer vriendelijk personeel, top. Ook nog even een oude bekende gesproken die er werkt, Willie. Was voor ons de eerste keer maar komen zeker weer eens terug.
Jan Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Vandaag echt van een heerlijke late lunch bij de Vijfsprong mogen genieten.

De Vijfsprong is perfect gesitueerd aan een leuk horeca plein in dit pittoreske stadje. Mooi, groot en zonnig terras en ontvangst uit het boekje door de gastvrouwe en gastheer. Service with a smile.

Wij kozen voor een tapasschaal voor 2 personen en wat een heerlijkheid en weldadigs kregen wij voorgeschoteld. Huis gemaakt brood met kruidenboter, kippendijtjes, serranoham, warme sauzen, loempia achtig Spaanse variant, ik kan nog wel even zo doorgaan. Wij konden het helaas niet op zoveel en dat voor slechts 18 euro, hulde. Een fijne rosé erbij maakte het plaatje compleet.

We komen snel terug.
Gerrit W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten,nette bediening. Voor herhaling vatbaar.
Saskia D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
soep was half warm, jammer. Toetje heerlijk. Beetje lang wachten op het volgende gerecht. Personeel aardig maar niet zo attent