Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Amsterdamseweg 505 6816 VK Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

6,3
7,1
Duur
D. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs hier langs geweest. Eten regelmatig in de regio. Van der Valk zou zich hier moeten schamen. Ontvingen een stel minibroodjes, waarbij we zelf de plakken moesten snijden. De plakken konden we smeren met roomboter en dopen in iets wat leek op een druppel aceto balsamico in een plas olie. Aten vervolgens Ceasar salads waarbij de gepaneerde kipfilet kennelijk uren op de plaat had gelegen en beslist niet krokant was. Aten Chateaubriand wat een aanfluiting was. Borden waren sober en kleurloos ingericht met enkele dunne, oude en taaie, schijfjes champignons. Bijlage van groenten was ook buitengewoon sober. Kennelijk had de kok, de keukencrew, er vanavond geen zin in en mist men mogelijk de creativiteit en de kennis die we elders, bijvoorbeeld bij Van der Valk in Houten, wel gewend zijn. Rekening past gewoon niet bij hetgeen hier geboden wordt. We zijn dan ook snel en teleurgesteld vertrokken. En rijden voortaan wel weer een kruising verder.
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk op het terras gezeten met mijn dochter van 8 maanden. Wat een vriendelijk en goed personeel. Het eten was super. De proeverij als voorgerecht is echt een aanrader. Allemaal lekkere snoepertjes. Hier komen we zeker terug.
Benjamin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Kom hier regelmatig eten, meestal een mooi stuk vlees, vanavond gekozen voor de sliptongen. Drie mooie dikke jongens op mn bord gekregen, vers uit de pan erg lekker!
Anonymous2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
3 Sliptongen besteld, maar die zagen eruit alsof ze al uren klaar stonden. Dus nieuwe besteld dankzij de verzekering van de aardige serveerster dat die veel beter zouden zijn. Dat was inderdaad zo, maar ze waren echt heel klein en dun. Het garnituur bestond uit een bakje salade die uit blik leek te komen en waar men wat stukjes rode biet op had gekwakt. Verder 3 schaaltjes met frites waar zwarte aangebrande puntjes op zaten als van verbrand paneermeel, gebakken aardappeltjes met een enorme lading kruiden die een alles overheersende smaak hadden en tenslotte een bakje bloemkool/broccoli met een flinke laag water onderin. De broccoli was geel, dus niet vers en beide groentes veel te gaar. Geen enkele toevoeging erop, noch sausje, noch geraspte kaas of zelfs iets originelers. Een troosteloos geheel, absoluut geen enkele ambitie vanuit de keuken, maar wel 21 euro.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij onderschrijven de slechte commentaren tav het eten. Mijn vrouw bestelde maiskip met een saus van kerriesaus en kokosmelk; gereserveerd werd kippendij met een eetlepel kerriesaus uit een pakje....de wokgroenten waren 5 stuksjes groenten van 1 cm groot....Ik zelf bestelde een boerenschintzel met champignons, uien en spek; gereserveerd werd slechts 2 eetlepels koude champignons met welgeteld 2 uienringen, geen spek.... Alles bij elkaar dus iets anders als de menukaart omschreef. Porties ook erg klein. Indien van de Valk op deze wijze doorgaat, zullen ze snel failliet zijn! Waarom verandert men niet na zo veel slechte commentaren?
Ritchz .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
'S middags wat gedronken en gegeten op het buitenterras. Bediening kwam niet, hielp andere mensen die later aankwamen eerder. Gevraagd aan de serveerster om de kaart die we dan vervolgens weer niet kregen, bij 2e keer drinken bestellen kwamen de drankjes niet, waren bij een andere tafel bezorgd.. 's avonds daar weer diner op buitenterras genuttigd. Eten was prima, maar de bediening wederom om te janken gewoon! Staan met 4 man binnen en buiten te werken hebben geen overzicht van wie wat wil zelfs niet als je je hand opsteekt, en als ze het dan gezien hebben, zeggen ze: een momentje aub. Ja leuk als je al een half uur op de dessertkaart zit te wachten die ze zouden komen brengen.... van ellende opgestaan en afgerekend, wat ze niet aan tafel kwamen doen maar ff naar binnen moesten lopen aldus het personeel. Je kunt beter in de stad gaan eten.
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hadden niet gereserveerd en kregen toch een tafel toegewezen in het zeer druk en dus rumoerige restaurant. Bediening was vriendelijk en de snelheid van het serveren van het eten incl tussenpauzevwas goed. Alleen de kwaliteit veel tegen. Uiensoep wordt overal anders geserveerd maar deze was de minst lekkere tot nu toe. Geen kaas, flauw en uit n pak? De biefstuk was wel goed medium maar erg taai, het mes kwam er nauwelijks doorheen.
Slechtste vd Valk ervaring tot nu toe.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Helaas een erg slechte ervaring met het Van de Valk restaurant op de Amsterdamse weg. Met pasen gereserveerd met de familie. Bij de reservering aangegeven dat er iemand is met een glutenallergie. Was allemaal geen probleem. Bij aankomst krijgen wij een tafel met een bordje met onze naam er op en er inderdaad bijgeschreven dat er iemand met een glutenallergie is. Er werd soep geserveerd, maar zodra de bediening zag dat de champagne nog niet was ingeschonken werd de soep weer uitgehaald. Na de champagne kregen we opnieuw de soep. Nog even nagevraagd of de soep glutenvrij was maar daar werd verbaasd op gereageerd, geen idee was het antwoord. Het zou nagevraagd worden maar de jongen ging gewoon verder met andere bezigheden. Vervolgens komt er een andere jongen en die zet weer een soepje neer, wilt u geen soep wordt er gevraagd. Ook hij gaat het navragen. Na ruim tien minuten komt een man ons vertellen dat de soep niet glutenvrij is. Na de soep naar het buffet. Zelf maar even gaan informeren wat je wel en niet kan eten met een glutenallergie waarop het antwoord was: Niks. Fijn. Er werd speciaal voor degene een glutenvrij gerecht bereid. Met als gevolg dat het hele gezin al twee borden eten verder was en ik nog niks gegeten had. Ik krijg een bord met wat sperziebonen en gebakken champignons. Vervolgens na één hap gegeten te hebben wordt mijn bord weer weggehaald, er was een miscommunicatie en het gerecht was nog niet af. Te slecht voor woorden. Tien minuten laten krijg ik het weer terug. Ook het dessert werd niet geregeld en weer moest ik gaan vragen naar de mogelijkheden. Toen werd mij gevraagd hoe erg die allergie eigenlijk was. Laat maar zitten.. Toch de volle pond af moeten rekenen. Ik vraag me sterk af waarom er op het kaartje van de tafel staat dat er iemand een glutenallergie heeft als hier toch totaal geen rekening mee gehouden wordt. Nee, voor ons nooit meer van der Valk op de Amsterdamse weg. We hebben niet eens excuses of iets dergelijke gekregen.
MoMe .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Alles ging in dit restaurant in razend tempo. Nog maar net je bestek neergelegd en men kwam al afruimen!
In het voorgerecht die wij bestelden zou een bitterbal zijn met truffel en zwezerik. Niks was minder waar. Proefde als een doodnormale bitterbal.
Al met al een 3 gangen menu in een uur tijd met 1 drankje een teleurstellend diner.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Onderweg hier gestopt om even te lunchen maar dat "even" zat er bij deze Van der Valk niet in. Eerst kwartier gewacht tot er eindelijk iemand van de bediening aan tafel kwam omdat ik zelf onderweg was om een menukaart te halen. Met veel moeite eindelijk mijn bestelling kunnen doorgeven. Eten was wel in orde, uitsmijter had wel warmer gemogen. Totaal 1 uur en 15 min bezig geweest om "even" snel te lunchen. Dit is mij overigens nooit eerder gebeurd bij welke Van der Valk dan ook.

Dus ben je onderweg en wil even snel wat eten, rijdt dan vooral verder of terug naar een ander Van der Valk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Na een paar keer met veel plezier in Van der Valk Veenendaal te hebben gegeten, waren we nu in Arnhem. Het restaurant was voor minder dan de helft vol en er was meer dan voldoende personeel aanwezig. We werden vriendelijk ontvangen en kregen snel iets te drinken en de kaart.
De keuze viel op varkensmedaillons met pulled pork als hoofdgerecht. Tijdens het voorgerecht kwam het bericht dat de varkensmedaillons op waren.......sorry hoor, een gerenomeerd bedrijf als van der valk en het varkensvlees is op????????? Toen maar gekozen voor de duitse biefstuk, die eigenlijk niet meer was dan een iets grotere tartaar waar de rode wijnsaus met koude (!!!) champignons niet helemaal bij matchten. Ook de warme garnituur deed denken aan een zelfbedieningsrestaurant, te lang onder de warme lampen gestaan dus verkleurd en zacht
De hele brigade was niet op zijn best, deze woensdagavond. De ober in pak liet bij een aangrenzende tafel een heel dienblad uit zijn handen vallen dus de aardappeltjes en worteltjes vlogen ons letterlijk om de oren. Het opruimen liet hij vervolgens door een ander doen ( na een minuut of 10....) Bij een andere aangrenzende tafel was men voor het gemak 2 van de 6 hoofdgerechten vergeten waardoor deze mensen pas iets te eten kregen toen de rest allang klaar was. Wij moeten extreem lang wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht, maar ja het varken was op dus moest er in allerijl een tartaartje gebakken worden.........
Voor- en nagerecht waren prima, daarom toch nog een 6je voor het eten, service door de ons bedienende jongen was goed, maar de rest was niet oke. Ik hoop dat dit een eenmalige slechte avond was en dat dit geen gewoonte is bij dit restaurant...
Baltus .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben lekker gegeten, toch een paar min puntjes:
De kippensoep was mbt samenstelling en smaak hetzelfde als soep uit een blik, welliswaar met een beetje groen er in. Jammer, eigen gemaakte soep is zo veel lekkerder.
Biefstuk en ossenhaas waren goed, warme groente er bij, lekker, maar de komkommer salade, waarom moet die zo druipen van de olie? Frites was oké
Nagerecht van ijs met advocaat en chocolade saus waren erg lekker.
Het was best druk die avond, het personeel werkte hard, toch op voorgerecht (2 x soep) 20 minuten wachten en tussen voorgerecht en hoofdgerecht 45 minuten wachten?? wel erg lang!! Prijs kwaliteit verhouding goed
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Gister, 15 aug, lekker gegeten bij Hotel Arnhem. Het is in augustus snitzelmaand. Veel keuze uit allerlei soorten snitzels. Ik had 2 dingen van het maandmenu genomen en wilde snitzel Jakarta en deze mocht ik bij het maandmenu nemen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ze hebben ook de boel opgeknapt en het oogt erg gezellig. De entree oogt nog wat kalig, maar wel heel anders dan dat het was. Zeer geslaagd etentje.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
In het verleden regelmatig hier geweest en was het altijd wel okay. Nu was het druk en dan gaat het schijnbaar mis. Het hoofdgerecht kwam voor het voorgerecht.... het voorgerecht dus afbesteld. Serveerster was verbaasd en excuses kon er niet vanaf. Vervolgens de hele maaltijd geen bediening meer in de buurt gezien, althans geen oogcontact meer mee gehad. Geen drankjes en extra friet meer kunnen bijbestellen. Het succes van je zaak valt of staat met het personeel. Als van der Valk een kleine zelfstandige was geweest, was dit personeel dodelijk voor je bedrijfsvoering. Eten was verder redelijk. Niet bijzonder.
Lientje78 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Met collega's hier gegeten voor de Kerst. De gerechten waren erg tegenvallend en veelal niet warm of juist weer te gaar. Bediening beetje op de automatische piloot, geen oprechte aandacht en oogcontact. Wij komen best wel wat bij Van der Valk in den lande, ook vaak met de kinderen, en doorgaans is dat altijd goed maar dit filiaal valt dan echt een beetje buiten de boot qua kwaliteit. Zelfs de koffie is niet lekker, alles is standaard afwerken terwijl de locatie veel te bieden heeft. Jammer.
Eddie H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Eten en de service voldeden aan de verwachtingen, decor een beetje gedateerd, maar zeker niet storend.

Op basis van mijn ervaring zou ik hier nogmaals gaan eten.

Met een groep van 6 personen gegeten. Het eten was prima, we hadden allen een keuze gemaakt uit het maandmenu. Het werd met mooie tussenpozen geserveerd en drankjes werden voldoende aangeboden. De kippensoep vooraf was erg smakelijk. De hoofdgerechten zelf zijn net groot genoeg. Zelf vond ik wel dat er wat weinig patatjes geserveerd werden voor zes mensen en de gebakken aardappeltjes waren vrij vettig.

De sfeer in het restaurant is prima. Geen last van de overige gasten. Schrootjes op het plafond is natuurlijk wat gedateerd, maar het decor was verder rustig van opzet, waardoor het niet storend was. Verder ziet het er allemaal netjes en verzorgd uit.
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Met vrouw en kinderen, (ook wel volwassen) gaan lunchen bij van der Valk. Altijd goed zou je denken, althans, de meeste van de Valk vestigingen hebben inmiddels niet meer het imago van appelmoes met een kers. Overigens was daar ook niet veel mis mee. Onze bestelling was behoorlijk simpel. 2 x uitsmijter ham, 1 x uitsmijter rosbief en een Wrap gevuld met warme kipfilet, kruidenkaas en komkommer, geserveerd met chilisaus . Het was niet echt druk maar het duurde zeker 20 minuten voor we de eitjes kregen. Alle uitsmijters waren veel te lang gebakken en sommige dooiers waren groen. Bij de wrap was de kip even er door heen gevlogen en een paar kleine brokjes achtergelaten. Natuurlijk komt het vaker voor dat bij een uitsmijter er 1 dooier soms kapot gaat maar 9 uit 9? De serveerster er op aan gesproken maar we hadden honger en geen zin om nog eens 20 minuten te wachten op nieuwe dus tegen heug en meug een gedeelte opgegeten. Echt superslecht en ook niet adequaat door het personeel afgehandeld. Eerste en laatste keer op deze Locatie. Gelukkig is deze vestiging niet representatief voor het hele Van der Valk concern anders zou het geen lang leven beschoren zijn. We zaten wel lekker in het zonnetje.
Bas J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Mossel gegeten en nog goed bevallen ook! Ze waren mooi groot en geen zand of iets vervelends gevonden. Bananen desser was ook prima. Bediening was snel en netjes. Prima ervaring!
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Had een cadeaubon gewonnen voor een maandmenu voor 2 personen. Het maandmenu van augustus was erg lekker. Erg lekker en goed gegeten. We konden lekkere snitzels kiezen van de snitzelkaart die ze nu in augustus hebben. Dit zal wel een herhaling krijgen denk ik, want deze waren erg lekker. De bediening is ook erg aardig. Wat ook een pluspunt is is dat je niet weggekeken wordt. Ik zeg tot de volgende keer.
Pieter1954 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Van 4 tot 6 april logeerden wij in Hotel Arnhem. De ligging is prachtig en er zijn goede uitvalswegen naar stad en/of bossen en ook het hotel zelf ziet er prachtig uit. Het restaurant is redelijk netjes. Er is een uitgebreide kaart en daarnaast een speciaal menu. Ik koos voor dat laatste, zeetong! Ons voorgerecht werd snel geserveerd en was goed en lekker. Het hoofdgerecht vroegen we om daarmee even te wachten. We kregen het gevoel dat we snel moesten eten en wij wilden er even tijd voor nemen. Het was niet druk dus daar lag het niet aan. De serveerster moest de keuken waarschuwen om even te wachten met het hoofdgerecht. Toen we vroegen omdat te bereiden werd het doorgegeven. De tong werd aan tafel gefileerd en de serveerster maakte al een opmerking dat er wat harde stukjes aan
zaten. Dit was ook zo en de vis was droog lang niet hoe hij zou moeten zijn. Toen ik dat doorgaf zei ze het te zullen melden in de keuken. Er werd niks veranderd of aangeboden. Bij de latere enquete heb ik dit benoemd en er werd mij een tegoedbon belooft die gelijk de volgende dag verstuurd zou worden. Dit is nu ruim 2 weken geleden en ik heb niets meer gezien of gehoord.
Als je spreekt over een slechte service en gemiste kansen, dan is dit er zeer zeker een. Voor ons geen van der Valk meer.