Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Amsterdamseweg 505 6816 VK Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

7,2
7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij gaan weinig uiteten. Maar als we dat dan toch eens doen, dan is uw restaurant prima. de verhouding prijs/kwaliteit is gewoon prima en we hebben ook echt het gevoel dat we gewilde gasten zijn.
In Amsterdam hebben we ooit eens meegemaakt (niet bij v.d. Valk, hoor) dat het personeel ronduit onbeschoft was en ons de deur uitkeek. U snapt dat we daar nooit meer heen zijn gegaan.
v.d. Valk Veluwe zullen we zeker aan anderen aanbevelen.
John S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
het eten is prima goed vlees lekkere groente zeer vriendelijk personeel dit restaurant zou ik iedereen aanraden ook het luch buffet is een aanrader om een keer te doen met famillie
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
goed eten veel variatie en erg lekker lucnch bufet uitstekend hadden voor ons 12 jarig huwelijk een heellijke ijstaart besteld en de chefkok heeft deze uitstekend afgelevert
Giso D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Alles klopte, een geweldige avond gehad mede dankzij de van tevoren gereserveerde tafel. Yuce en Mats zijn toppers in de bediening, hulde!
B13B .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De bediening is TOP!
Alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en zeer service gericht met hun werk bezig.
Ze lopen echt hun beentjes onder de kont vandaan - het was stampvol 14 oktober - maar blijven lachen.
Alle gerechten - we waren met 4 personen - kwamen snel en warm op tafel.
Tussendoor werd er gevraagd of alles naar wens was en werden we tijdig van drankjes voorzien.
Ik geef de bediening van die avond een dikke vette 10+
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Snelle levering vd bestelling door een ietwat norse serveerder, voorgerecht carpaccio was prima, waar helaas wel een haar inzat, gemeld en onze excuses voor gekregen, was prima. Hoofdgerecht daarentegen was, ondanks dat de borden heel erg heet waren niet super warm, de patat proefde als oude patat en het minuscule stukje vlees deed zijn naam eer aan dat hij voor de kleine trek was want het formaat was met recht klein, was licht teleurstellend. De garnituur alszijnde de worstjes en boontjes waren ook lauw en de boontjes waren te rauw. Ook in de champignonsaus geen champignon te bekennen, mss hoort dat in een saus niet maar Kheb het gemist. De rauwkost was lekker. Toetje was heerlijk, alleen ben ik van een crème brulee gewend dat het korstje bovenop krokant hoort te zijn, dat was in dit geval zacht. De smaak was daar niet minder om maar miste het krokante laagje.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen dinsdag hier geluncht. Het eten was goed en smakelijk. Maar het totale gebrek aan leiding werd schrijnend duidelijk. Kleding personeel smoezelig en onder de vlekken. Geen enkele coordinatie. Jongen kwam drie keer met eten voor een andere tafel. Terwijl de tafel nog niet uitgeruimd was van onze lunch kwam een dame vragen of we wilden lunchen. een koffie te veel op de rekening. Personeel dat rond liep als een kip zonder kop. Met beter management zou deze Van der Valk een stuk beter kunnen scoren.
C. A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Afgelopen weekend bij Van der Valk Arnhem gedineerd. Helaas viel dat tegen. Hoewel het vroeg was en er veel tafels nog leeg waren duurde het lang voordat de kaart kwam, de drankjes gebracht werden en de bestelling opgenomen. Vooraf hadden we een prima carpaccio. De uiensoep was amper gevuld en leek meer op een bouillon met wat uien. Geen stokbroodje met gesmolten kaas en totaal niet gebonden. De rouleau van parelhoen was lekker maar een kleine portie. Daarna de slibtongen welke weinig smaak hadden. De Oostenrijkse cordon blue was verre van Oostenrijks....Het leek op een plat geslagen stuk vlees uit de frituur met smaakloze ham en kaas er tussen. Ook de schnitzel met champignons en spek lag gefrituurd en troosteloos op het bord. Het spek werd in lange plakken geserveerd, zoals bij scrambled eggs bij het ontbijt. Geen enkele verfijning. Gelukkig hadden we een sausje erbij besteld om alles nog op smaak te krijgen. Het dessert hebben we gelaten voor wat het was, alleen nog een kopje koffie. De kleding van de bediening was bij opening van het restaurant al op diverse plekken voorzien van vlekken. Jammer, het viel ons allemaal niet mee deze avond en dan is het duur betaald.
D. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs hier langs geweest. Eten regelmatig in de regio. Van der Valk zou zich hier moeten schamen. Ontvingen een stel minibroodjes, waarbij we zelf de plakken moesten snijden. De plakken konden we smeren met roomboter en dopen in iets wat leek op een druppel aceto balsamico in een plas olie. Aten vervolgens Ceasar salads waarbij de gepaneerde kipfilet kennelijk uren op de plaat had gelegen en beslist niet krokant was. Aten Chateaubriand wat een aanfluiting was. Borden waren sober en kleurloos ingericht met enkele dunne, oude en taaie, schijfjes champignons. Bijlage van groenten was ook buitengewoon sober. Kennelijk had de kok, de keukencrew, er vanavond geen zin in en mist men mogelijk de creativiteit en de kennis die we elders, bijvoorbeeld bij Van der Valk in Houten, wel gewend zijn. Rekening past gewoon niet bij hetgeen hier geboden wordt. We zijn dan ook snel en teleurgesteld vertrokken. En rijden voortaan wel weer een kruising verder.
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk op het terras gezeten met mijn dochter van 8 maanden. Wat een vriendelijk en goed personeel. Het eten was super. De proeverij als voorgerecht is echt een aanrader. Allemaal lekkere snoepertjes. Hier komen we zeker terug.
Benjamin M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Kom hier regelmatig eten, meestal een mooi stuk vlees, vanavond gekozen voor de sliptongen. Drie mooie dikke jongens op mn bord gekregen, vers uit de pan erg lekker!
L. V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
3 Sliptongen besteld, maar die zagen eruit alsof ze al uren klaar stonden. Dus nieuwe besteld dankzij de verzekering van de aardige serveerster dat die veel beter zouden zijn. Dat was inderdaad zo, maar ze waren echt heel klein en dun. Het garnituur bestond uit een bakje salade die uit blik leek te komen en waar men wat stukjes rode biet op had gekwakt. Verder 3 schaaltjes met frites waar zwarte aangebrande puntjes op zaten als van verbrand paneermeel, gebakken aardappeltjes met een enorme lading kruiden die een alles overheersende smaak hadden en tenslotte een bakje bloemkool/broccoli met een flinke laag water onderin. De broccoli was geel, dus niet vers en beide groentes veel te gaar. Geen enkele toevoeging erop, noch sausje, noch geraspte kaas of zelfs iets originelers. Een troosteloos geheel, absoluut geen enkele ambitie vanuit de keuken, maar wel 21 euro.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij onderschrijven de slechte commentaren tav het eten. Mijn vrouw bestelde maiskip met een saus van kerriesaus en kokosmelk; gereserveerd werd kippendij met een eetlepel kerriesaus uit een pakje....de wokgroenten waren 5 stuksjes groenten van 1 cm groot....Ik zelf bestelde een boerenschintzel met champignons, uien en spek; gereserveerd werd slechts 2 eetlepels koude champignons met welgeteld 2 uienringen, geen spek.... Alles bij elkaar dus iets anders als de menukaart omschreef. Porties ook erg klein. Indien van de Valk op deze wijze doorgaat, zullen ze snel failliet zijn! Waarom verandert men niet na zo veel slechte commentaren?
Ritchz .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
'S middags wat gedronken en gegeten op het buitenterras. Bediening kwam niet, hielp andere mensen die later aankwamen eerder. Gevraagd aan de serveerster om de kaart die we dan vervolgens weer niet kregen, bij 2e keer drinken bestellen kwamen de drankjes niet, waren bij een andere tafel bezorgd.. 's avonds daar weer diner op buitenterras genuttigd. Eten was prima, maar de bediening wederom om te janken gewoon! Staan met 4 man binnen en buiten te werken hebben geen overzicht van wie wat wil zelfs niet als je je hand opsteekt, en als ze het dan gezien hebben, zeggen ze: een momentje aub. Ja leuk als je al een half uur op de dessertkaart zit te wachten die ze zouden komen brengen.... van ellende opgestaan en afgerekend, wat ze niet aan tafel kwamen doen maar ff naar binnen moesten lopen aldus het personeel. Je kunt beter in de stad gaan eten.
Trudi53 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hadden niet gereserveerd en kregen toch een tafel toegewezen in het zeer druk en dus rumoerige restaurant. Bediening was vriendelijk en de snelheid van het serveren van het eten incl tussenpauzevwas goed. Alleen de kwaliteit veel tegen. Uiensoep wordt overal anders geserveerd maar deze was de minst lekkere tot nu toe. Geen kaas, flauw en uit n pak? De biefstuk was wel goed medium maar erg taai, het mes kwam er nauwelijks doorheen.
Slechtste vd Valk ervaring tot nu toe.
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Helaas een erg slechte ervaring met het Van de Valk restaurant op de Amsterdamse weg. Met pasen gereserveerd met de familie. Bij de reservering aangegeven dat er iemand is met een glutenallergie. Was allemaal geen probleem. Bij aankomst krijgen wij een tafel met een bordje met onze naam er op en er inderdaad bijgeschreven dat er iemand met een glutenallergie is. Er werd soep geserveerd, maar zodra de bediening zag dat de champagne nog niet was ingeschonken werd de soep weer uitgehaald. Na de champagne kregen we opnieuw de soep. Nog even nagevraagd of de soep glutenvrij was maar daar werd verbaasd op gereageerd, geen idee was het antwoord. Het zou nagevraagd worden maar de jongen ging gewoon verder met andere bezigheden. Vervolgens komt er een andere jongen en die zet weer een soepje neer, wilt u geen soep wordt er gevraagd. Ook hij gaat het navragen. Na ruim tien minuten komt een man ons vertellen dat de soep niet glutenvrij is. Na de soep naar het buffet. Zelf maar even gaan informeren wat je wel en niet kan eten met een glutenallergie waarop het antwoord was: Niks. Fijn. Er werd speciaal voor degene een glutenvrij gerecht bereid. Met als gevolg dat het hele gezin al twee borden eten verder was en ik nog niks gegeten had. Ik krijg een bord met wat sperziebonen en gebakken champignons. Vervolgens na één hap gegeten te hebben wordt mijn bord weer weggehaald, er was een miscommunicatie en het gerecht was nog niet af. Te slecht voor woorden. Tien minuten laten krijg ik het weer terug. Ook het dessert werd niet geregeld en weer moest ik gaan vragen naar de mogelijkheden. Toen werd mij gevraagd hoe erg die allergie eigenlijk was. Laat maar zitten.. Toch de volle pond af moeten rekenen. Ik vraag me sterk af waarom er op het kaartje van de tafel staat dat er iemand een glutenallergie heeft als hier toch totaal geen rekening mee gehouden wordt. Nee, voor ons nooit meer van der Valk op de Amsterdamse weg. We hebben niet eens excuses of iets dergelijke gekregen.
MoMe .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Alles ging in dit restaurant in razend tempo. Nog maar net je bestek neergelegd en men kwam al afruimen!
In het voorgerecht die wij bestelden zou een bitterbal zijn met truffel en zwezerik. Niks was minder waar. Proefde als een doodnormale bitterbal.
Al met al een 3 gangen menu in een uur tijd met 1 drankje een teleurstellend diner.
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Onderweg hier gestopt om even te lunchen maar dat "even" zat er bij deze Van der Valk niet in. Eerst kwartier gewacht tot er eindelijk iemand van de bediening aan tafel kwam omdat ik zelf onderweg was om een menukaart te halen. Met veel moeite eindelijk mijn bestelling kunnen doorgeven. Eten was wel in orde, uitsmijter had wel warmer gemogen. Totaal 1 uur en 15 min bezig geweest om "even" snel te lunchen. Dit is mij overigens nooit eerder gebeurd bij welke Van der Valk dan ook.

Dus ben je onderweg en wil even snel wat eten, rijdt dan vooral verder of terug naar een ander Van der Valk.
monique V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Na een paar keer met veel plezier in Van der Valk Veenendaal te hebben gegeten, waren we nu in Arnhem. Het restaurant was voor minder dan de helft vol en er was meer dan voldoende personeel aanwezig. We werden vriendelijk ontvangen en kregen snel iets te drinken en de kaart.
De keuze viel op varkensmedaillons met pulled pork als hoofdgerecht. Tijdens het voorgerecht kwam het bericht dat de varkensmedaillons op waren.......sorry hoor, een gerenomeerd bedrijf als van der valk en het varkensvlees is op????????? Toen maar gekozen voor de duitse biefstuk, die eigenlijk niet meer was dan een iets grotere tartaar waar de rode wijnsaus met koude (!!!) champignons niet helemaal bij matchten. Ook de warme garnituur deed denken aan een zelfbedieningsrestaurant, te lang onder de warme lampen gestaan dus verkleurd en zacht
De hele brigade was niet op zijn best, deze woensdagavond. De ober in pak liet bij een aangrenzende tafel een heel dienblad uit zijn handen vallen dus de aardappeltjes en worteltjes vlogen ons letterlijk om de oren. Het opruimen liet hij vervolgens door een ander doen ( na een minuut of 10....) Bij een andere aangrenzende tafel was men voor het gemak 2 van de 6 hoofdgerechten vergeten waardoor deze mensen pas iets te eten kregen toen de rest allang klaar was. Wij moeten extreem lang wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht, maar ja het varken was op dus moest er in allerijl een tartaartje gebakken worden.........
Voor- en nagerecht waren prima, daarom toch nog een 6je voor het eten, service door de ons bedienende jongen was goed, maar de rest was niet oke. Ik hoop dat dit een eenmalige slechte avond was en dat dit geen gewoonte is bij dit restaurant...
baltus .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
We hebben lekker gegeten, toch een paar min puntjes:
De kippensoep was mbt samenstelling en smaak hetzelfde als soep uit een blik, welliswaar met een beetje groen er in. Jammer, eigen gemaakte soep is zo veel lekkerder.
Biefstuk en ossenhaas waren goed, warme groente er bij, lekker, maar de komkommer salade, waarom moet die zo druipen van de olie? Frites was oké
Nagerecht van ijs met advocaat en chocolade saus waren erg lekker.
Het was best druk die avond, het personeel werkte hard, toch op voorgerecht (2 x soep) 20 minuten wachten en tussen voorgerecht en hoofdgerecht 45 minuten wachten?? wel erg lang!! Prijs kwaliteit verhouding goed