Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Amsterdamseweg 505 6816 VK Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

U bent van harte welkom in Restaurant "De Veluwe", gevestigd in Van der Valk Hotel Arnhem. Op onze zeer uitgebreide menukaart vindt u een ruim assortiment nationale en internationale gerechten. Tevens serveren wij biologische, streekgebonden gerechten en wordt ook de vegetarische gast bij ons niet vergeten! Bij mooi weer is het goed toeven op het grote, zonnige terras met een mooi glas wijn en goed gezelschap.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Casper .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bediening, was zeer correct en vriendelijk, wij zaten buiten en ik vroeg om kussens in de stoelen.
En dit werd meteen gedaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Niet schoon. Keus kaart blijkt later niet beschikbaar.
Op afrekening meer dan genuttigd.
Bediening: Slordig, vlekken op kleding, onderling
negatieve sfeer.
appiehappies .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
we hadden een reservering om 17 uur en naarmate de tijd vorderde werd de wachttijd van drankjes steeds langer (de bar kon het niet af) en de het bier was hierdoor niet meer koud, zoals het zou moeten zijn, verder was de bediening uitstekend
Dieneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij de reservering had ik gevraagd naar een speelhoek deze was er volgens de telefoniste maar bij aankomst bleek deze gesloten. Niet fijn als je met 5 kinderen uit eten gaat en dit restaurant uitkiest om de speelhoek.
We vonden de wachttijden tussen de gangen te lang voor een gezin met kinderen. De bij gerechten te mager en de na bestelling kwam toen we het hoofd gerecht bijna ophadden.
Ober deed wel zijn best.
We hebben e.e.a aangegeven maar daar werd schouderophalend op gereageerd . Later een klacht ingediend men vond het heel vervelend maar volgende keer beter.
Voor ons geen van der Valk in Arnhem meer.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Te overwegen valt om tussen de gangen meer ruimte aan te houden. Nu was de soep net achter de kiezen en het hoofdgerecht stond al weer op tafel. Bediening was bijzonder vriendelijk
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het bevreemde ons dat, nadat de bestelling was opgenomen, er een bakje met gemengde salade op tafel werd neergezet i.p.v. het gebruikelijke stukjes brood met bv. kruidenboter. Bij het voorgerecht kregen alleen de mensen met soep [3 personen] 4 bolletje met o.a. dressing.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten op tweede Pinksterdag! Precies zoals we gewend zijn van Van Der Valk!! Deze locatie was nieuw voor ons, maar we komen vast en zeker terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Afgelopen week had ik een zakelijke koffie afspraak bij Vd Valk Arnhem in de ochtend. Na 10 minuten ben ik zelf naar de bar gelopen om wat te bestellen. Drankjes werden bezorgd en na 1,5 uur heb ik afgerekend. Tussendoor kwam niemand vragen of er nog iets nodig was. Jammer dat het serviceniveau zo laag is. Voortaan zit ik liever ergens anders. Dit ben ik niet gewend van een Van der Valk.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mijn vrouw merkte op dat er geen Valentijnssfeer hing. Het was inderdaad Valentijnsdag. Op mijn verzoek wachtte een mooie vaas met tulpen op onze tafel, dus die sfeer was wat mij betreft prima.
bgeest D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Mijn moeder van ruim 90 vindt het bij Vd Valk altijd super.
Het eten is altijd lekker en niet te weinig.
En mooi dichtbij haar huis.
W. W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij gaan weinig uiteten. Maar als we dat dan toch eens doen, dan is uw restaurant prima. de verhouding prijs/kwaliteit is gewoon prima en we hebben ook echt het gevoel dat we gewilde gasten zijn.
In Amsterdam hebben we ooit eens meegemaakt (niet bij v.d. Valk, hoor) dat het personeel ronduit onbeschoft was en ons de deur uitkeek. U snapt dat we daar nooit meer heen zijn gegaan.
v.d. Valk Veluwe zullen we zeker aan anderen aanbevelen.
John S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
het eten is prima goed vlees lekkere groente zeer vriendelijk personeel dit restaurant zou ik iedereen aanraden ook het luch buffet is een aanrader om een keer te doen met famillie
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
goed eten veel variatie en erg lekker lucnch bufet uitstekend hadden voor ons 12 jarig huwelijk een heellijke ijstaart besteld en de chefkok heeft deze uitstekend afgelevert
Giso D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Alles klopte, een geweldige avond gehad mede dankzij de van tevoren gereserveerde tafel. Yuce en Mats zijn toppers in de bediening, hulde!
B13B .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De bediening is TOP!
Alle medewerkers zijn uiterst vriendelijk en zeer service gericht met hun werk bezig.
Ze lopen echt hun beentjes onder de kont vandaan - het was stampvol 14 oktober - maar blijven lachen.
Alle gerechten - we waren met 4 personen - kwamen snel en warm op tafel.
Tussendoor werd er gevraagd of alles naar wens was en werden we tijdig van drankjes voorzien.
Ik geef de bediening van die avond een dikke vette 10+
Yvonne N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Snelle levering vd bestelling door een ietwat norse serveerder, voorgerecht carpaccio was prima, waar helaas wel een haar inzat, gemeld en onze excuses voor gekregen, was prima. Hoofdgerecht daarentegen was, ondanks dat de borden heel erg heet waren niet super warm, de patat proefde als oude patat en het minuscule stukje vlees deed zijn naam eer aan dat hij voor de kleine trek was want het formaat was met recht klein, was licht teleurstellend. De garnituur alszijnde de worstjes en boontjes waren ook lauw en de boontjes waren te rauw. Ook in de champignonsaus geen champignon te bekennen, mss hoort dat in een saus niet maar Kheb het gemist. De rauwkost was lekker. Toetje was heerlijk, alleen ben ik van een crème brulee gewend dat het korstje bovenop krokant hoort te zijn, dat was in dit geval zacht. De smaak was daar niet minder om maar miste het krokante laagje.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Afgelopen dinsdag hier geluncht. Het eten was goed en smakelijk. Maar het totale gebrek aan leiding werd schrijnend duidelijk. Kleding personeel smoezelig en onder de vlekken. Geen enkele coordinatie. Jongen kwam drie keer met eten voor een andere tafel. Terwijl de tafel nog niet uitgeruimd was van onze lunch kwam een dame vragen of we wilden lunchen. een koffie te veel op de rekening. Personeel dat rond liep als een kip zonder kop. Met beter management zou deze Van der Valk een stuk beter kunnen scoren.
M.C. K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Afgelopen weekend bij Van der Valk Arnhem gedineerd. Helaas viel dat tegen. Hoewel het vroeg was en er veel tafels nog leeg waren duurde het lang voordat de kaart kwam, de drankjes gebracht werden en de bestelling opgenomen. Vooraf hadden we een prima carpaccio. De uiensoep was amper gevuld en leek meer op een bouillon met wat uien. Geen stokbroodje met gesmolten kaas en totaal niet gebonden. De rouleau van parelhoen was lekker maar een kleine portie. Daarna de slibtongen welke weinig smaak hadden. De Oostenrijkse cordon blue was verre van Oostenrijks....Het leek op een plat geslagen stuk vlees uit de frituur met smaakloze ham en kaas er tussen. Ook de schnitzel met champignons en spek lag gefrituurd en troosteloos op het bord. Het spek werd in lange plakken geserveerd, zoals bij scrambled eggs bij het ontbijt. Geen enkele verfijning. Gelukkig hadden we een sausje erbij besteld om alles nog op smaak te krijgen. Het dessert hebben we gelaten voor wat het was, alleen nog een kopje koffie. De kleding van de bediening was bij opening van het restaurant al op diverse plekken voorzien van vlekken. Jammer, het viel ons allemaal niet mee deze avond en dan is het duur betaald.
D. H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Onlangs hier langs geweest. Eten regelmatig in de regio. Van der Valk zou zich hier moeten schamen. Ontvingen een stel minibroodjes, waarbij we zelf de plakken moesten snijden. De plakken konden we smeren met roomboter en dopen in iets wat leek op een druppel aceto balsamico in een plas olie. Aten vervolgens Ceasar salads waarbij de gepaneerde kipfilet kennelijk uren op de plaat had gelegen en beslist niet krokant was. Aten Chateaubriand wat een aanfluiting was. Borden waren sober en kleurloos ingericht met enkele dunne, oude en taaie, schijfjes champignons. Bijlage van groenten was ook buitengewoon sober. Kennelijk had de kok, de keukencrew, er vanavond geen zin in en mist men mogelijk de creativiteit en de kennis die we elders, bijvoorbeeld bij Van der Valk in Houten, wel gewend zijn. Rekening past gewoon niet bij hetgeen hier geboden wordt. We zijn dan ook snel en teleurgesteld vertrokken. En rijden voortaan wel weer een kruising verder.
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren heerlijk op het terras gezeten met mijn dochter van 8 maanden. Wat een vriendelijk en goed personeel. Het eten was super. De proeverij als voorgerecht is echt een aanrader. Allemaal lekkere snoepertjes. Hier komen we zeker terug.