Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Amsterdamseweg 505 6816 VK Arnhem Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

U bent van harte welkom in Restaurant "De Veluwe", gevestigd in Van der Valk Hotel Arnhem. Op onze zeer uitgebreide menukaart vindt u een ruim assortiment nationale en internationale gerechten. Tevens serveren wij biologische, streekgebonden gerechten en wordt ook de vegetarische gast bij ons niet vergeten! Bij mooi weer is het goed toeven op het grote, zonnige terras met een mooi glas wijn en goed gezelschap.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Veluwe (Van der Valk Arnhem)

E. T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Genoten van het 3-gangen seizoensmenu. Smakelijke gerechten, netjes gepresenteerd. Vriendelijke, vlotte bediening. Gunstig geprijsd.
J J S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
De lunch was prima verzorgd met vlotte bediening.
Het was de tweede keer dat wij in het restaurant kwamen en het beviel weer goed.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
We werden door een ouder vrouw geholpen in de bediening ze was niet erg vrolijk en er was weinig op voorraad we wilden graag gebakken aardappen was er niet appelmoes was ook ook zei ze kort toen kwam het dessert daar was ook het 1 en ander niet meer op voorraad. Vind ik erg slecht van zo.n restaurant maar wat we hadden kwa eten was erg lekker het patrick
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Goede prijs kwalitetiverhouding met vriendelijke ontvangst. De tijd tussen de gerechten was goed afgestemd. Smaakvolle gerechten
André K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Eten was OK, niet bijzonder. Prijs-kwaliteit niet helemaal in verhouding. Te snelle doorlooptijd voor-en hoofdgerecht. Routinematige bediening. Vriendelijk maar tamelijk zakelijk.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
We hadden via ah geboekt
Maar dat klopte niet, zeiden ze
Ondanks dat we het van te voren gezegd hadden tegen de ober
Ze zegden dat het door Iens kwam
Dus we kwamen duurder uit ondanks dat we er wel uitkwamen.
Ieder de helft gedaan
Van de valk doet dus niet mee met AH
Jopie S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Gisteren lekker gegeten, alleen een hoofdgerecht omdat we met 2 jonge kinderen waren en het anders te laat zou worden. Hoefden ook niet lang op het eten te wachten. Uitgebreide menukaart en een speciale leuke kindermenukaart. Mooie gezellige kerstversiering .
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
De serveerster die ons bediende kwam zeer ongeinteresseerd over. Vijf appelgebak besteld. Een daarvan kwam zo uit de vriezer....het ijs zat er nog op en kon niet gegeten worden. Dit had even in de magnetron gemoeten. Toen we de kelner er later op aanspraken “zou hij het doorgeven”, daarmee suggerende dat het niet zijn probleem was. Ik heb de helft van het bevroren gebak laten staan. Na het gebruik van de lunch, toen we het restaurant verlieten stond het half opgegeten gebak nog steeds op tafel. Ondanks de klacht werd het bevroren gebak in rekening gebracht. Echt een slechte bewaking van kwaliteit! Ik had ook gevraagd om een tafel voor 8 oudere personen. Bij voorkeur op een rustige plek. Onze tafel bleek middenin het restaurant te staan en er was veel lawaai. Er waren grote tafels vrij aan de rand van het restaurant gedeelte. Ik vraag me af waarom er niet iets meer rekening kon worden gehouden met ons verzoek. Wij konden elkaar (mensen van in de 80)....nauwelijks verstaan. Zo ontstond er een domper op onze ontmoeting. Wat moet er gebeuren bij Van der Valk “de Veluwe” om de verwachtingen van gasten te overtreffen. Ga dat eens na en meld u zich dan nog eens. Misschien komen we dan nog eens langs.
WCS J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Familie diner gereserveerd voor 19 personen, later op de dag aantal verhoogd naar 25 personen, (werden er 27)
bij de éérste afspraak is gemeld dat we alleen gebruik konden maken van het maandmenu dit om het tegelijk uit te leveren aan de tafels.
Echter dit viel zwaar tegen.
tafels verdeeld in 3 groepen, tafel 1 krijgt het voorgerecht en vele minuten later tafel 2 en 3 pas, (tafel 1 was al lang klaar).
bediening erop aangesproken dat er niet geleverd wordt wat op de kaart staat(voorgerecht), dit werd later op een bordje nageleverd, slordig en met de mededeling dat we dit zelf konden verdelen.
Ook hier de bediening op aangesproken.
Jammer dat het zo is verlopen.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Alles verliep goed, eten was lekker, misschien een beetje veel . Het restaurant was goed gevuld. De sfeer was rustig. Bediening was goed.
Veroni S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De service en vriendelijkheid vonden wij heel goed. Veel keus op de kaart.
g V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
wij hebben alles als prima ervaren,niets over op te merken'zeker een aan rader.
Alles is verlopen volgens afspraak,eten heeft ons 9personen goed gesmaakt.
Casper .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bediening, was zeer correct en vriendelijk, wij zaten buiten en ik vroeg om kussens in de stoelen.
En dit werd meteen gedaan.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Niet schoon. Keus kaart blijkt later niet beschikbaar.
Op afrekening meer dan genuttigd.
Bediening: Slordig, vlekken op kleding, onderling
negatieve sfeer.
Appiehappies B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
we hadden een reservering om 17 uur en naarmate de tijd vorderde werd de wachttijd van drankjes steeds langer (de bar kon het niet af) en de het bier was hierdoor niet meer koud, zoals het zou moeten zijn, verder was de bediening uitstekend
Dieneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Bij de reservering had ik gevraagd naar een speelhoek deze was er volgens de telefoniste maar bij aankomst bleek deze gesloten. Niet fijn als je met 5 kinderen uit eten gaat en dit restaurant uitkiest om de speelhoek.
We vonden de wachttijden tussen de gangen te lang voor een gezin met kinderen. De bij gerechten te mager en de na bestelling kwam toen we het hoofd gerecht bijna ophadden.
Ober deed wel zijn best.
We hebben e.e.a aangegeven maar daar werd schouderophalend op gereageerd . Later een klacht ingediend men vond het heel vervelend maar volgende keer beter.
Voor ons geen van der Valk in Arnhem meer.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Te overwegen valt om tussen de gangen meer ruimte aan te houden. Nu was de soep net achter de kiezen en het hoofdgerecht stond al weer op tafel. Bediening was bijzonder vriendelijk
Ineke F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Het bevreemde ons dat, nadat de bestelling was opgenomen, er een bakje met gemengde salade op tafel werd neergezet i.p.v. het gebruikelijke stukjes brood met bv. kruidenboter. Bij het voorgerecht kregen alleen de mensen met soep [3 personen] 4 bolletje met o.a. dressing.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten op tweede Pinksterdag! Precies zoals we gewend zijn van Van Der Valk!! Deze locatie was nieuw voor ons, maar we komen vast en zeker terug.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Afgelopen week had ik een zakelijke koffie afspraak bij Vd Valk Arnhem in de ochtend. Na 10 minuten ben ik zelf naar de bar gelopen om wat te bestellen. Drankjes werden bezorgd en na 1,5 uur heb ik afgerekend. Tussendoor kwam niemand vragen of er nog iets nodig was. Jammer dat het serviceniveau zo laag is. Voortaan zit ik liever ergens anders. Dit ben ik niet gewend van een Van der Valk.