Restaurant De Veiling

Veilinghavenkade 14 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Dorothé V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Na een dagje Utrecht ben ik samen met mijn zoon gaan dineren bij de Veiling. Vanuit Utrecht Centraal is het ruim 10 min. lopen. We mochten, ook met de AH actie, à la carte 3 gangen kiezen. De 3 gangen waren bijzonder lekker, creatief en verrassend van smaak samengesteld. Een echte aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Anders maar erg lekker Italiaans eten, met zeer attente bediening. Een aanrader voor eens Italiaanse variatie!!!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier gisteren gegeten met een Albert Heijn bon.

Drie gangen.

Het eten was lekker en niet te veel ook niet te weinig.

Het hoofdgerecht had ik de makreel maar die was heel zout.

Mijn tafelgenoot, die vegatarisch is nam de ravioli maar die zwommen in een badje van boter. Veel te vet dus.

Dersert nam ik teramisu met een macaron. Alleen leek de macaron meer op een meringue. Heel zoet dus die heb ik laten staan.

Het is een heel mooi gebouw. Ik vond het fijn om daar een keer gegeten te hebben.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Echt lekker gegeten....
Ook als het niet helemaal goed gaat met jou gerecht( vergeten de makreel erbij te doen haha)
Dan wordt dat dubbel en dwars goedgemaakt!!
Chapeau.
Wij komen graag terug !!
WIlfried V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prima eten en atmosfeer, maar die barkrukken en hoge tafel om aan te eten zijn niet fijn. Ook werd ons niet van te voren gevraagd of we daar bezwaar tegen hadden. Kan beter dus.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Erg lekker eten met een mooie presentatie en goede porties. Daarnaast lekkere wijnen. Zeker een aanrader. De bediening is attent en aardig.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Genoten van het theater menu. Alleen jammer dat er niet duidelijk gecommuniceerd wordt wat betreft de wijn. Een huiswijn gevraagd en dan de duurste variant serveren, jammer dat heeft een beetje de gezelligheid beïnvloed. We hebben het daarom ook bij eentje gelaten!
Het eten was verder prima!
Bernd V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
We vonden het een erg leuke locatie zo bij het water. We hebben lekker gegeten en gedronken, goede bediening we hebben het naar onze zin gehad.
Voor een lange man als ik een beetje kleine stoeltjes maar desondanks kom ik zeker nog eens terug.
Hilda C.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Sfeervolle locatie, prettige bediening en heerlijke gerechten op mooi opgemaakte borden met verrassende smaken. Top!
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het voorgerecht met de zeebaars wat een wat karige portie.
Het hoofdgerecht met de makreel bleek warme gerookte makreel te zijn, terwijl ik verse makreel verwachtte.
De linguini was lekker maar wat plakkerig en veel. De groente verdween er beetje in.
Pascal V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Fijn restaurant! Hip, verrassende gerechten, smaakvol. Italiaans, maar niet de geijkte gerechten. Die zijn zelfs uit den boze. Echt een aanrader! We komen snel weer...
EllenHendriks .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Dichtbij Beatrixtheater en makkelijk parkeren. Er wordt keurig rekening gehouden met aanvangstijd voorstelling. Aanrader ????
1meter98 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Fantastische keuken, echt heerlijk verrassend, vers en smaakvol. Jammer van de (studentikoze) niet toegewijde bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede uitleg van gerechten en goede wijntips. Humorvolle bediening
Emma P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Eten was prima, niet bijzonder. Kippendij een beetje droog, maar de steak was top. Service was ook goed, vriendelijk personeel, soms iets te snel.
blink.y B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
reservering voor groep van 8 personen. We bleken niet te kunnen kiezen van de kaart, was vooraf niet bekend.
Dat was jammer!
EPK .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Leuk restaurant met een meer dan prima keuken. Goede ontvangst & uitleg van de kaart etc. Wij moesten echt op tijd weg (voorstelling in Beatrixtheater) en daar is heel goed rekening mee gehouden. Top, wij bevelen dit restaurant aan.
Lize M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een uitzicht! De plek zorgt voor de helft van het goede cijfer :) maar het eten was ook lekker. De carpaccio lekker mals en op smaak. De risotto met de eend; vooral de risotto was lekker, er lag in verhouding wat veel eend op het bord. Het tiramisu toetje was misschien nog wel het lekkerst; vernieuwend!
Vlot en attent bediend, wij komen nog eens terug.
Toine M.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Top, lekker op zijn Italiaans perfecte gerechten en uitmuntend lekker en met de juiste verhouding.het personeel doet er alles aan om er een gezellig moment van te maken
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wijntjes zijn wel heel klein voor de prijs. Volgens de bediening wel 120 ml , maar het lijkt weinig.