Restaurant De Veiling

Veilinghavenkade 14 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het duurde erg lang voordat we geholpen werden. Serveerster was erg nors en kortaf. Graag hadden we nog een glas wijn en koffie willen bestellen maar werden helaas over het hoofd gezien. Eten was erg lekker, maar niet heel bijzonder.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten met top bediening! Uitzicht was ook top. Een echte aanrader!
Karl M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Lekker makkelijk, ongedwongen sfeertje voor etentje met vrienden of zakelijk. Mooi gelegen aan het water, fijn terras, goede en vrolijke bediening, gerechten zoals verwacht. Wat wil je nog meer op een mooie lenteavond.
anoniempjesutrecht .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Eten was lekker!! Bediening was echt heel slecht..... gelukkig hebben we er ons niks van aangetrokken maar de dames waren zo chagrijnig dat het echt je avond kan verpesten (ik heb dit echt nog nooit meegemaakt). Jongen daarin tegen was erg aardig en had leuke tips! Wij zaten buiten en daar keek je wel uit op heel vies water (zat veel afval in) even met een schepnet er door en dat had veel aangenamer geweest. Ik kom helaas niet meer terug.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 8 vriendinnen, zeer vriendelijke bediening en de prijs viel reuze mee. Mooie locatie en er hangt een prettige sfeer. Enige kleine minpuntje is dat het voor de niet utrechtenaren onder ons wel wat buiten het centrum ligt. Maar dat was voor ons geen probleem, echte aanrader!
Liz S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Fijn en mooi uitzicht. Als je boven wilt zitten moet je er wel rekening mee houden dat het er benauwd kan zijn.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het personeel is erg gastvrij, de locatie en het uitzicht prachtig en de gerechten goed bereid. Ik ben er afgelopen week 2x geweest, eens met m'n partner en de tweede keer met m'n ouders. Beide keren heerlijk gegeten.
Jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Bediening aardig, maar errug traag.
Lekker gegeten.
Coby T.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Wij kozen voor de tartaar van runderwangetjes, linguine met makreel, risotto met eend en een kaasplankje met een lekkere dessertwijn. Vooraf heerlijke verse oesters. I.v.m. het mooie weer zaten we op het terras, uitkijkend over het water, heel sfeervol. De bediening was ook erg goed, vriendelijk en bekwaam. De combinatie voor-hoofd-nagerecht voor 27,50 is natuurlijk heel gunstig, maar alles wat daarbuiten valt is flink aan de prijs. Wel iets om rekening mee te houden. We komen hier zeker terug, absoluut een aanrader.
ank V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met een groep van 9 personen heerlijk gegeten op het terras boven de haven. Een aanrader.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Smaakvol gegeten. Gratis parkeren in de buurt! Leuk gebouw. De wachttijd zou iets langer mogen zijn.
De tafeltjes zouden iets meer uit elkaar mogen, maar het kan nèt.
Niels M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Een voor-, hoofd en nagerecht waren in goede verhouding. Je had na afloop niet het gevoel te veel of te weinig te hebben gehad. Het eten had 'breed palet aan smaken'. Soms vroeg je af "wat zou het zijn", maar uiteindelijk overheerste de heerlijke smaak. Bediening was zeer vriendelijk.
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk gegeten! Goede service. Niet kinderachtig over de restaurantzegels! Top! Dit is waarvoor het bedoeld is, want ik wil nu zeker een keer terug, zelfs zonder zegels.
De tafel van S V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Uitstekend eten. Helaas vergat de ober ons dessert te bestellen. Verder zaten we buiten waar het hard waaide en het met een naar ons idee te licht verankerde parasol niet veilig voelde.
Desiree V.
Heerlijk gegeten op een mooie locatie aan het water.
Mayen V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Super leuke locatie. Goede, attente bediening. Mijn kip saltimbocca was iets aan de droge kant maar verder was al het eten heerlijk! Echt italiaans! :)
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, op loop afstand van het station en een prachtige lokatie!
Dorothé V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Na een dagje Utrecht ben ik samen met mijn zoon gaan dineren bij de Veiling. Vanuit Utrecht Centraal is het ruim 10 min. lopen. We mochten, ook met de AH actie, à la carte 3 gangen kiezen. De 3 gangen waren bijzonder lekker, creatief en verrassend van smaak samengesteld. Een echte aanrader!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Anders maar erg lekker Italiaans eten, met zeer attente bediening. Een aanrader voor eens Italiaanse variatie!!!
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben hier gisteren gegeten met een Albert Heijn bon.

Drie gangen.

Het eten was lekker en niet te veel ook niet te weinig.

Het hoofdgerecht had ik de makreel maar die was heel zout.

Mijn tafelgenoot, die vegatarisch is nam de ravioli maar die zwommen in een badje van boter. Veel te vet dus.

Dersert nam ik teramisu met een macaron. Alleen leek de macaron meer op een meringue. Heel zoet dus die heb ik laten staan.

Het is een heel mooi gebouw. Ik vond het fijn om daar een keer gegeten te hebben.
Cora W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Echt lekker gegeten....
Ook als het niet helemaal goed gaat met jou gerecht( vergeten de makreel erbij te doen haha)
Dan wordt dat dubbel en dwars goedgemaakt!!
Chapeau.
Wij komen graag terug !!