Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
monicaderidder .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
P V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben een bijzonder geslaagde avond gehad bij De Veiling. Prettige bediening, lekker gegeten en tegen een zeer acceptabele prijs. Ons punt van feedback op een van de hoofdgerechten werd netjes opgepakt en naar tevredenheid afgehandeld. We komen graag nog eens terug!
Lotte D.
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Wat een leuk, gezellig restaurant! Ligt even buiten centrum dus niet ontdekt maar dankzij AH actie gevonden. Super enthousiaste, informatieve gastheer waar de liefde voor zijn vak afspatte. Goede, complete info over de gerechten en wijnen. Ze gaan binnenkort verbouwen en de naam verandert in Figo (Italiaans voor vijg) maar de kwaliteit blijft, concept verandert klein beetje, meer fine dining. Wij raden je aan om nog voor september te gaan eten en daarna als verbouwd is gewoon nog een keer ;-)
desi A.
hgremmels .
Dewi K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij de Veiling, hadden een tafeltje buiten gekregen, waardoor we mooi zich hadden op het haventje. De gerechten waren heerlijk, goede hoeveelheid en de gerechten met mosselen waren rijk gevuld met mosselen! Zeker de moeite waard om nog langs te gaan voordat ze van concept gaan veranderen.
anita.gerritsen G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker eten mooie locatie en leuk en goed. Personeel dus alles top????
jansseneric .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Gisteren erg lekker gegeten bij De Veiling met goede wijn erbij. Lekker buiten op het terras. Ook complimenten voor de erg fijne bediening!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super genoten van dit avondje dineren, erg benieuwd hoe het wordt na de verbouwing! Wij komen zeker een keertje kijken
Tara V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Super lekker gegeten, echt heerlijk! Personeel is echt mega lief en het restaurant zelf zit op een leuke locatie en zit in een tof gebouw.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten, alles was spot on! Daarnaast was de service top! Heel lief, vriendelijk en meedenkend .
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Uitstekende service, bediening was heel attent. We hebben eerst buiten een drankje gedaan en toen binnen heerlijk gegeten. En een mooie uitzicht!
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gisteren met 2pers weer ronduit heerlijk gegeten hier. Goede prijs/kwaliteit, vriendelijke, alerte, attente bediening. Top-tent!
Jonneke P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wilde al heel lang hier eten. Vond eigenlijk alleen de wc tegenvallen. Die liep door (dat was bij hun bekend), maar zag er ook niet zo verzorgd uit en zeep miste.
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten met ah actie! Je had alle keuze van de menukaart en de gerechten smaakten heerlijk. We komen zeker terug!
Sonny W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Uitstekend eten voor een prima prijs. Daarnaast een prachtige locatie.
mlvanloon .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
eten is heerlijk, mooie plek. wel erg weinig keuze voor vegetarisch eten, dat is wel jammer.
we zijn met de ah actie geweest.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het restaurant ligt gunstig. Parkeren een probleem. Het restaurant was niet schoon . Toiletten waren vies en stonk.
Verder geen commentaar
Olga W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Hartelijke ontvangst en bediening, doordat het erg druk werd waren de drankjes bij het voorgerecht te laat, maar vanwege de oprechte excuses en de vriendelijke bediening heeft dit ons etentje niet erg verstoord. Leuke lokatie! Wij komen graag terug.