Restaurant De Veiling

Veilinghavenkade 14 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het ontvangst was prima en vriendelijk. Toen we aan tafel zaten duurde het vrij lang voordat we de menukaart kregen. We kozen voor de antipasti en de steak met bijpassende wijnen. Opvallend was dat de portie voor 3 personen even groot was als dat voor 2. Ook de steak was voor mij persoonlijk net een beetje te rood. Het dessert was een tiramisu. Was deze zelfgemaakt of ingevlogen? Al met al prima eten voor een prima prijs. Degene die ons op de avond hielp vond ik niet bijster vriendelijk. Toen ik zei dat ik jarig was kon er geen felicitatie vanaf. Ik ben al eens eerder bij dit restaurant geweest. Dit was voor mij de laatste keer.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zo'n prachtig pand op dito locatie verdient meer. De keuken probeert het maar het is net niet, de wijnkaart mag ook verrassender. De prijs ligt laag voor een 3-gangenmenu, waarschijnlijk om klanten te trekken omdat het toch net buiten de loop ligt om te bezoeken. Ik vind vooral de benedenverdieping storend rommelig ogen. Slechts 2 toiletten waarbij het pand mogelijk ook niet meer toelaat maar het kan functioneler en netter gemaakt worden. Net als jassen/ garderobe. Die direct naast de deur ophangen bij entree voelt niet goed. De locatie trekt, het eten is redelijk, het personeel vriendelijk maar wat ons betreft kan het allemaal net wat strakker in alle opzichten.
SilviaVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zeer teleurstellend en zeer De Veiling onwaardig. Wij zijn een aantal keren bij de Veiling gaan eten en voor ons is het altijd een zekerheid voor success. Heerlijk eten en drinken. Gisteren was dit anders. Voorgerecht was echt niet lekker en heel raar gepresenteerd. Veelste weinig en de presentatie was op een groot bord terwijl het gerecht zelf heel erg klein was. Het leek erop alsof er nog iets zou komen om het bord op te vullen. Dit was niet het geval en wij kregen te horen dat de kaart veranderd was en dit als feedback meegenomen zou worden. Ja... aan me hoela zeg ik dan..... wij willen gewoon kwalitatief goed eten en een geode presentatie. Maar goed.... op naar het volgende gerecht. Hoofdgerecht was linguine met makreel. De pasta was zo doorgekookt dat ik mijn behang ermee kon plakken daar bovenop wat stukken makreel gekwakt en dat is het dan. Heel er De Veiling onwaardig. Erg jammer omdat wij altijd heerlijk hebben gegeten en voor ons een zekerheid is geweest. Mededelingen dat er een nieuwe kaart is, een ober die 10x verteld dat ie er maar twee dagen werkt, maakt het er niet beter op. Wij komen voorlopig niet meer want wij gaan op zoek naar een ander restaurantje.
sharona-s .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede service en zal dit restaurant daarom ook zeker aanraden. Locatie is top wanneer je bijvoorbeeld naar theater gaat of de jaarsbeurs.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Na jaren gelden teleurgesteld te zijn bij Divaniato wat enige jaren geleden gehuisvest was in dit zelfde aparte pand in de haven van Utrecht, nu weer eens gaan eten. Bediening is super vriendelijk en attent, en eten is meer dan prima. Prijs-kwaliteti verhouding is prima in balans. Wijnen zijn prima en er wordt een prima biertje geschonken. Perfecte plek voor als u dit wilt combineren met Casino of Theater. De antie pasta misto vooraf is erg smakelijk en erg feestelijk als je dit met de gehele tafel besteld. Hoofdgerecht van kip en het vegetarische gerecht Ravioli was zeer smakelijk. Kortom echt een adresje om nog eens terug te komen.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voorafgaand aan een bezoek aan de musical the bodyguard met 6 personen bij de veiling het theatermenu geboekt. 3 gangen a la carte kiezen voor slechts €25. Een leuke aanbieding. Bijgerechten worden extra gerekend, maar ook die zijn erg schappelijk geprijsd.

De antipasti misto, een selectie van de voorgerechten, is een aanrader. Gezellig hoor, op een robuuste plank voor het hele gezelschap geserveerd. Ook de hoofdgerechten, desserts en bijpassende wijnsuggesties waren lekker.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Personeel is klantvriendelijk en het eten en de wijn was heerlijk.
MMadeleineM .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor de vierde maal hier gegeten en nog steeds genoten. Heerlijk 3-gangenmenu (goede prijs/kwaliteitverhouding), gezellige, ongedwongen sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Een aanrader! Misschien een tip voor het restaurant : eens wekelijks of maandelijks een menu aanbieden, buiten de kaart om.
Sam0203 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Gisteren voor de derde keer bij de veiling gegeten met de AH-actie. Vooral het tapas plateau als voorgerecht is een echte aanrader. We zijn zeer tevreden over de service! De vorige keer was er namelijk iets mis gegaan, maar dit hebben ze prima opgelost met een lekker flesje wijn. We komen zeker terug.
Tania B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Soms duurde de bediening een beetje lang. Bijvoorbeeld tot ons eerste drankje werd gevraagd en de kaart kwam.
p.j.m S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voorgerecht : Netjes op een plankje gedresseerde dingetjes te rauwe kalf voor mijn smaak .

Hoofd ravioli :Flauw, droge vulling , vet ,heeeeeel veel rucola , teleurstellend, partner had de eend beetje flauw en te rauw suggestie kern temperatuur van 56 .

Dessert : gevlokt eiwit drie stukjes rauwe gebakken kweepeer en paar stukjes chocolade mijn god nee.
Slechtste dessert als Chef kok ooit gegeten

Als ik mijn vinger op moet steken om aandacht te krijgen van bediening dan gaat er iets mis.
p.j.m S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Snel en kort zal het proberen !

voor gerecht : kalf te rauw . Rest was goed gesneden en op een plankje gelegd . Netjes hoor

Hoofd ravioli : mijn god droge vulling , vettig , fantasieloos , flauw , heeeel veel maar dan ook veel rucola ,
Etc .

Na : Echt maar dan ook echt het slechtste dat ik oooooit als chefkok in mijn mond gestopt hebt en dat is inclusief een van mij leerlingen die bijna mayonaise in plaats van vanille saus op een dessert dresseerde .
Geflokt eiwit schuim ligt gebrand
Drie rauwe stukjes gebakken kweekpeer met een paar stukjes chocolade .

Menu
Prijs kwaliteit niet duur als het eten ook geslaagd was .
Concept van het restaurant en ligging tof

Bediening Ok maar te druk vergat een paar dingetjes .

Ik ga er niet meer eten !
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Joehoeeee! Yes, jippie-jeej (deze recentie moet woorden bevatten dus ik klets maar wat. Maar verder was het leuk, fijn, cool, tof, gaaf en bijna net zo goed als een gemiddeld restaurant in Amsterdam).
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker en gezellig gegeten! Eten is van pure producten en echt Italiaans. Enige kanttekening is dat het niet zo warm was bij het raam.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Mooie kaart, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding en vlak bij de Jaarbeurs (voor mij erg belangrijk). Alleen de muurschildering rond de keuken doet in mijn beleving afbreuk aan het karakter van het restaurant.
Een echte aanrader!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Leuke kaart, mals hert met excellente wijnsuggestie, vriendelijke en attente bediening. Locatie is prima. Moesten wel wat verderop in de wijk parkeren.
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten. Alle gerechten waren zeer smaakvol. Een aanrader!
Rogier C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De service was uitstekend en de sfeer was erg fijn. Het eten bestond uit goede porties en was heerlijk klaargemaakt. Kleine opmerking: het bijgerecht groente was niks bijzonders, hier is plaats voor verbetering. Al met al een fijne avond.
Elleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke en behulpzame bediening. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
v_koolwijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten en heel gezellige sfeer! Bediening heel attent en top...zeker een aanrader! Vooral de Antipasti Misto is heerlijk en eet gezellig weg vanaf een plank!