Restaurant De Veiling

Veilinghavenkade 14 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Patries R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Ilse '.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Joost L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Het was zaterdagavond, dus druk. Het personeel liep het vuur uit de sloffen, maar met een tafeltje voor 2 duurde het toch allemaal wel erg lang! Een drankje van het huis voor het lange wachten is een goed gebaar.
Ron M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Gezellige ongedwongen sfeer
Zonnetje12345 Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Was super lekker eten en vriendelijke bediening, die ook goed kon adviseren bij speciale dieetwensen. Kom zeker weer terug hier.
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Goed bereikbaar met ov en auto, ideaal voor ons gezelschap. Tip: Gratis parkeren kan langs het kanaal (net over de brug) op 5 minuten lopen. De wijk is overvol.
Wilna V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Mooie locatie. Vriendelijk personeel . Een aanrader als je in de buurt bent.
Micaela R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Schitterend gebouw en locatie, ook de inrichting is mooi. We zaten aan een grote houten tafel met een fantastisch uitzicht over de veilinghaven. Er is een open keuken, maar je hebt geen last van geluid of stank als je in de buurt zit. Menu kaart is wat mij betreft verassend en leuk, keuze genoeg! Het eten wordt heel mooi geserveerd. De smaak is echter niet bijzonder. Het toetje was het meest op smaak, voorgerecht en hoofdgerecht waren saai qua smaak, echte italiaanse smaken miste ik. De wc's zijn een beetje vies en slecht onderhouden.
Yolan W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Prima sfeertje, lekker eten en prettige wachttijden (te snel moet ook niet). Bediening niet helemaal adequaat (2x om water vragen en dan nog niks krijgen). Jammer dat je aan de menukaart al kunt zien dat er geen Italiaan aan te pas komt (bistecca Italiano) en het eten smaakte ook niet per se Italiaans. Maar het was wel erg lekker en de porties waren voor mij precies goed; alles ging op. Borden zijn met zorg opgemaakt en elke gang was een goed 'geheel'. Wel per glas wijn enorme verschillen in hoeveelheid.
Sjoerd B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heel goed eten voor een nette prijs! Portionering was perfect en service was niets op aan te merken! Goede persoonlijke henaderig en aandacht voor de klant. We komen zeker terug bij de Veiling.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Leuk restaurant.
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Sfeervol strak ingericht en op een mooie plek gelegen in de veilinghaven. Vriendelijke ontvangst en vlotte bediening. Kaart met bijzondere gerechtjes die goed zijn bereid en mooi worden opgediend. Uitgebreide -open- wijnkaart. Fijne avond gehad.
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen, mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Antipasti misto is aanrader. Perfect!!
PUURENECHTGOEDETEN .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het vlees was taai en de ravioli was van fabriekskwaliteit.
Ook in deze gelegenheid was de friet niet goed doorbakken maar bleek en slap. Hoe kan het toch dat zoveel eetgelegenheden moeite hebben met het goed bakken van de frites?? Neem hier iets meer tijd voor en bak ze gewoon mooi goudbruin : )
Eef V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Er is altijd wel iets om over te zeuren. Ik wil zeuren omdat er niet gezeurd kan worden. Ze komen zeker terug.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Erg lekker gegeten, en heel attente bediening. Uitzicht over de haven is leuk, onverwacht mooie plek in de verder zo lelijke jaarbeursomgeving. Toiletten..dat moet echt beter!
Gaston V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een hele leuke en prettige ambiance. Het is al de 3e keer dat ik hier heb gegeten ik doe dit 1/jaar. Dit jaar viel het mij op dat er voor een aantal zaken, zoals frietjes en salade, extra betaald moest worden. De rundersteak was niet supermals. Al met al is de prijs/kwaliteit iets uit verhouding. De bediening is bijzonder vriendelijk, maar we hebben wel 50 min. op ons eerste gerecht moeten wachten. Andere jaren ging dit sneller.
Ik kom echter wel terug.
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het ontvangst was prima en vriendelijk. Toen we aan tafel zaten duurde het vrij lang voordat we de menukaart kregen. We kozen voor de antipasti en de steak met bijpassende wijnen. Opvallend was dat de portie voor 3 personen even groot was als dat voor 2. Ook de steak was voor mij persoonlijk net een beetje te rood. Het dessert was een tiramisu. Was deze zelfgemaakt of ingevlogen? Al met al prima eten voor een prima prijs. Degene die ons op de avond hielp vond ik niet bijster vriendelijk. Toen ik zei dat ik jarig was kon er geen felicitatie vanaf. Ik ben al eens eerder bij dit restaurant geweest. Dit was voor mij de laatste keer.
N. B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zo'n prachtig pand op dito locatie verdient meer. De keuken probeert het maar het is net niet, de wijnkaart mag ook verrassender. De prijs ligt laag voor een 3-gangenmenu, waarschijnlijk om klanten te trekken omdat het toch net buiten de loop ligt om te bezoeken. Ik vind vooral de benedenverdieping storend rommelig ogen. Slechts 2 toiletten waarbij het pand mogelijk ook niet meer toelaat maar het kan functioneler en netter gemaakt worden. Net als jassen/ garderobe. Die direct naast de deur ophangen bij entree voelt niet goed. De locatie trekt, het eten is redelijk, het personeel vriendelijk maar wat ons betreft kan het allemaal net wat strakker in alle opzichten.