Restaurant De Veiling

Veilinghavenkade 14 3521 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Veiling

Genieten langs de kade

Langs de kade bij de Veilinghaven in Utrecht ligt restaurant De Veiling, waar vroeger fruit en groenten echt werd geveild. Hier kun je naast een reguliere 3-gangenmenu genieten van het theatermenu. Waarom een theatermenu? Het restaurant ligt op steenworpafstand van het Beatrixtheater en is een perfecte start of juist afsluiting van je avondje uit. Je kunt hier genieten van heerlijke gerechten en een fantastisch uitzicht op de oude haven. In de zomer is hier altijd een lekker warm zonnetje!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Veiling

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Paulien D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten. Alle gerechten waren zeer smaakvol. Een aanrader!
Rogier C.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten! De service was uitstekend en de sfeer was erg fijn. Het eten bestond uit goede porties en was heerlijk klaargemaakt. Kleine opmerking: het bijgerecht groente was niks bijzonders, hier is plaats voor verbetering. Al met al een fijne avond.
Elleke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Vriendelijke en behulpzame bediening. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!
v_koolwijk .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten en heel gezellige sfeer! Bediening heel attent en top...zeker een aanrader! Vooral de Antipasti Misto is heerlijk en eet gezellig weg vanaf een plank!
estherduring .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met 6 collega's gegeten met de AH restaurantactie. Voldoende om uit te kiezen en heerlijk gegeten. De desserts zijn een plaatje om te zien????
Ghita B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heel vriendelijk ontvangen en hele avond goed bediend. Eten was erg lekker! Plankje antipasti misto lekker en daarna hert en kippendij gehad. Erg mals! Zaten toen best al vol dus de bijgerechten waren eigenlijk niet eens nodig. Toch een dessert genomen, ook lekker! De nutella. De wijnsuggesties waren ook goed. Al met al heerlijk gegeten en een leuke avond gehad.
Mooi restaurant ook alleen de toilet zou wat groter kunnen en de wasbak met name want er lag nu een plas water op de grond omdat alles er overheen ging bij het handen wassen.
Rolstoelvriendelijkheid is ook nog een tip!
g.castagna .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een aangename verrassing! Heerlijk Italiaans gegeten voor een prima prijs. De locatie aan de veilinghaven en de enorme ramen zijn fantastisch. Al het eten leek ons liefdevol te zijn bereid. Ook de bijpassende wijnen smaakten ons goed. We hebben gewoon heerlijk gegeten en genoten!
Jann D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Geweldige avond gehad, mede dankzij de zeer vriendelijke en professionele bediening van Mark de ober.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje met AH restaurantactie. De jarige werd verrast met een 'schitterend' toetje. Initiatief van de Veiling toen ze hoorden dat er een jarige bij het gezelschap aansloot. Hebben we erg gewaardeerd! Dank!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Prachtige plek, qua uitzicht en sfeer. Erg lekker eten, en bijzonder deskundige en attente bediening. We kwamen hier voor het eerst ondanks dat we er dichtbij wonen. Middels de Albert Heyn actie. Maar we zullen er beslist vaker gaan komen.
Jack K.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Hartelijke ontvangst en prettige bediening.Lekker en gezellig gegeten.Gaan we zeker nog een keer doen en zullen onze kennissen dit restaurant aanraden.
Han2Go .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Design Italiaans restaurant De Veiling, ruimtes op verschillende niveaus in kubusgebouw, staal en glas, bij de Jaarbeurs in Utrecht. Het gonst van spontane gezelligheid. Je zit comfortabel in een barzitje aan een hogere tafel, althans ons gezelschap. Uitzicht op verlichte bootjes in de binnenhaven. Vooraf een plank antipasta misto, rijkelijk gevarieerd, van olijven, tomaat tapenade tot schelpdier, carpaccio, bruschetta en mozzarella, en dit combineer je met iets zoete, prosciutto crudo, ultra mager, en zacht van smaak, gegrild brood met knoflook en olijfolie. Secundi was een saltimbocca, knapperig gebakken kippendij, smakelijk, in saliejus met zoete aardappel, wortelmousse, venkel en knapperige frietjes. Alles smaakte naar wat het wezen moest. Afgerond met kaasjes, waaronder een bleu, en vanille ijs. Een menu waarbij tal van smaken langskwamen, en marktvers, tot en met geblancheerde paprika en courgette bij het hoofdgerecht. Prijs/kwaliteit in balans, € 27,50 drie gangen, wijn vanaf € 19,50 per fles. Bediening, vlot, vriendelijk, voorkomend en kundig.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuke locatie, lekker gegeten met 4 personen. Geen standaard gerechten, maar creatief en lekker. Leuk ook de wijnsuggestie bij ieder gerecht
Pkh K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Gezellig restaurant met een prachtig uitzicht en gezellige drukte op een woensdagavond. De menukaart is beperkt, maar toch was het lastig kiezen. De Antipasti misto en de risotto als voorgerecht waren in ieder geval goede keuzes! De prijs-kwaliteitverhouding was erg goed; een driegangenmenu kostte 27,50 en her en der vroegen ze een meerprijs.

De bediening was vriendelijk en netjes. Iets meer aandacht bij binnenkomst en bij het verlaten van het restaurant zou het compleet maken!
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Toffe locatie, sfeervol! Bediening was uitstekend en het eten smaakte goed en zag er voortreffelijk uit! Enige nadeel was dat de wc helemaal beneden in het gebouw zat en dat je daarvoor 2 trappen af moest en ook weer op...
Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ongedwongen en gezellig. Eten was gewoon goed. Niet uitstekend of slecht maar wat je verwacht. Let op met alle trappen. Als je moeilijk ter been bent heb je een uitdaging. Nu was het donker maar ik kan me goed voorstellen dat het leuk uitkijken is tijdens het eten. Het terras buiten ga ik zeker eens uitproberen in de zomer. Ik zou hier zo weer gaan eten.
Meike R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten bij de Veiling. Vooraf een plankje antipasti van goede kwaliteit en veel smaak. Wat overigens ook voor de andere gangen geldt. Verder hebben ze een uitgebreide wijnselectie.
Het personeel is erg vriendelijk, maar de service duurde af en toe wat lang. We hadden de tijd, dus voor ons was dit niet echt een issue. Tijd genoeg om bij te praten en van het uitzicht te genieten.
Jelle A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Al voor de 5e keer hier gegeten, blijft fantastisch met een mooie selectie aan wijnen! Alle gerechten zijn lekker en zijn met zorgvuldigheid gemaakt. Zeker aan te raden.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij binnenkomst werden wij in een verdomhoekje geplaatst.Na een reactie van ons,kregen wij een andere plaats.Dit door bemiddeling van de bediening.
Verder was alles naar tevredenheid.
Natasha K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Een geweldig restaurant. Vriendelijke bediening, prachtige locatie met geweldig uitzicht, genoeg keuze op de kaart, maar niet overmatig veel keuze, heerlijke gerechten voor een schappelijke prijs. Een echte aanrader! :)