Restaurant De Traverse

Steenweg 19 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Traverse

Samenzijn in hartje Helmond

Samenzijn in een vertrouwde en gemoedelijke sfeer, op een plek waar iedereen zich prettig- en bovenal welkom voelt. Restaurant De Traverse is dé plek in hartje Helmond waar je heerlijk kunt dineren voor een zeer aantrekkelijke prijs. Snel een hapje eten of uitgebreid bourgondisch tafelen? Het is allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Traverse

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag geopend vanaf 17.00 uur
www.traversehelmond.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Traverse

Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Helaas, heb je gereserveerd blijken ze gesloten. Begrijpelijk dat ze dicht zijn gezien de situatie maar was praktisch en netjes geweest als ze even hadden gebeld.
willy .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
was met pasen geen aanbieding voor ons die wij lusten
hadden nu a la carte en was veek\l duurder
hebben er eerder ge eten was het heerlijk
Jaap E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant, goede vriendelijke bediening. Onbeperkt A la carte gegeten (kleine gerechten) was leuk en kwaliteit is ook goed!
V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Lekker gegeten. Niet zo duur. Je kon echter wel merken dat het voorgerecht uit de voorraad kwam, uit de koeling. Het voorgerecht was wel gewoon goed van smaak.
Erik N.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Hoofdgerecht (tournedos) kwam bijna rauw op tafel, terwijl een medium gebakken versie was besteld. De service was prima, soms wat lang wachten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Goed eten in een sfeervolle ambiance en prettig personeel!
joke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten was lekker. De sfeer niet zo bijzonder.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Onvriendelijke ontvangst, slechte en onvriendelijke bediening.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het was erg koud, voorgerecht en stokbrood kwam tegelijk en toetje was veel te zoet.
We gaan de volgende keer een ander adres proberen
S D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooie ambiance en goed eten. Aardig personeel. Uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Redelijke prijzen, alleen krijg je geen kaart waarop je de prijzen van de diverse drankjes terug kunt vinden
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten alleen iets te veel dezelfde ingredienten worden er gebruikt vind ik. Prijs is ietwat hoog. Sfeer en bediening is verder goed. Ik kom 2x per jaar ongeveer, ben zeker tevreden.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellig restaurant met fantastisch eten ,dus complimenten aan de kok. En ze zijn er heel gastvrij en vooral vriendelijk personeel die wel van een grapje houden. Ik zou zeggen Tot Gauw.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was lekker en de bediening was ook heel vriendelijk, wijnen waren ook goed. Het enigste wat minder was is dat wij met een filmdinner kwamen eten en ze niet op de tijd hadden geled, en we nog een half uur hadden om een hoofd en nagerecht te krijgen en op te eten. Dat is een kritisch puntje om op te letten maar voor de rest was het prima
D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten ,echt voor herhaling vatbaar .echt een aanrader ,voor een leuke avond weg ,betaalbaar en erg lekker
Henri C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellige avond gehad, lekker eten en uitermate vriendelijk personeel.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met vrienden filmmenu gereserveerd, prijs /kwaliteit redelijk, is beter geweest in het verleden.
Bediening kan vriendelijker, is erg belangrijk. Gelukkig deed een blonde dame haar uiterste best.
Volgorde van de geserveerde gerechten liep ook niet goed. Sinds enige tijd weer eens gegeten, dit viel helaas
tegen gezien voorgaande keren.
Jenneke P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goed 3gangenkeuze menu. Jammer dat alle gerechten met frietjes worden geserveerd. Bij vis en loempia's zou rijst lekkerder zijn geweest. Alle gerechten zien er zeer smaakvol uit en de porties zijn precies goed.Ook de prijs 17.50 is gunstig , drankjes zijn wat aan de hoge kant. Het was een smaakvolle avond.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gelegenheid kan zowel met vrienden als met partner als met familie en zakelijk zijn vinden wij. Personeel is zeer vriendelijk, sfeer restaurant is erg prettig.
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vooral het hoofdgerecht van mijnpartner viel erg tegen. Ze had het in het verleden wel beter getroffen. Mijn hoofdgerecht was redelijk, maar met niet al te beste varkenshaas. Dit is voorlopig ons laatste bezoek aan het restaurant.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede bediening, de tijden tussen gerechten waren goed. De gerechten waren goed op smaak.
De prijzen en kwaliteit verhoudingen zijn goed in balans.