Restaurant De Traverse

Steenweg 19 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Traverse

Samenzijn in hartje Helmond

Samenzijn in een vertrouwde en gemoedelijke sfeer, op een plek waar iedereen zich prettig- en bovenal welkom voelt. Restaurant De Traverse is dé plek in hartje Helmond waar je heerlijk kunt dineren voor een zeer aantrekkelijke prijs. Snel een hapje eten of uitgebreid bourgondisch tafelen? Het is allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Traverse

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag geopend vanaf 17.00 uur
www.traversehelmond.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Traverse

S D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Mooie ambiance en goed eten. Aardig personeel. Uitgebreide kaart met voor elk wat wils. Redelijke prijzen, alleen krijg je geen kaart waarop je de prijzen van de diverse drankjes terug kunt vinden
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten alleen iets te veel dezelfde ingredienten worden er gebruikt vind ik. Prijs is ietwat hoog. Sfeer en bediening is verder goed. Ik kom 2x per jaar ongeveer, ben zeker tevreden.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Gezellig restaurant met fantastisch eten ,dus complimenten aan de kok. En ze zijn er heel gastvrij en vooral vriendelijk personeel die wel van een grapje houden. Ik zou zeggen Tot Gauw.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten was lekker en de bediening was ook heel vriendelijk, wijnen waren ook goed. Het enigste wat minder was is dat wij met een filmdinner kwamen eten en ze niet op de tijd hadden geled, en we nog een half uur hadden om een hoofd en nagerecht te krijgen en op te eten. Dat is een kritisch puntje om op te letten maar voor de rest was het prima
D.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Ik heb heerlijk gegeten ,echt voor herhaling vatbaar .echt een aanrader ,voor een leuke avond weg ,betaalbaar en erg lekker
Angelique C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gezellige avond gehad, lekker eten en uitermate vriendelijk personeel.
A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met vrienden filmmenu gereserveerd, prijs /kwaliteit redelijk, is beter geweest in het verleden.
Bediening kan vriendelijker, is erg belangrijk. Gelukkig deed een blonde dame haar uiterste best.
Volgorde van de geserveerde gerechten liep ook niet goed. Sinds enige tijd weer eens gegeten, dit viel helaas
tegen gezien voorgaande keren.
Jenneke P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Goed 3gangenkeuze menu. Jammer dat alle gerechten met frietjes worden geserveerd. Bij vis en loempia's zou rijst lekkerder zijn geweest. Alle gerechten zien er zeer smaakvol uit en de porties zijn precies goed.Ook de prijs 17.50 is gunstig , drankjes zijn wat aan de hoge kant. Het was een smaakvolle avond.
anita V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gelegenheid kan zowel met vrienden als met partner als met familie en zakelijk zijn vinden wij. Personeel is zeer vriendelijk, sfeer restaurant is erg prettig.
Huub G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Vooral het hoofdgerecht van mijnpartner viel erg tegen. Ze had het in het verleden wel beter getroffen. Mijn hoofdgerecht was redelijk, maar met niet al te beste varkenshaas. Dit is voorlopig ons laatste bezoek aan het restaurant.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Goede bediening, de tijden tussen gerechten waren goed. De gerechten waren goed op smaak.
De prijzen en kwaliteit verhoudingen zijn goed in balans.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We moesten ontzettend lang op het eten wachten. Meer dan 2 uur. Toen we er een opmerking over maakten, werd er niet echt klantvriendelijk gereageerd.
marjan V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wij waren met 5 personen op een woensdagavond, werden hartelijk ontvangen en kregen een mooie
tafel aan het raam. Het drie gangen menu had voldoende keuze en de gerechten waren goed.
De prijs was maar 17.50 euro, erg weinig dus.
Marie M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Was lekker allemaal, fijne sfeer, goede bediening
vlinder_96 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met man, zoon en schoondochter gegeten. Het was heerlijk. Kleine klacht over de tonijn, die erg droog was. Kwam meteen een leidinggevende naar onze tafel. Ze zei dat ik het direct had moeten melden, zodat ze de tonijn hadden kunnen vervangen. Daar had ze natuurlijk gelijk in. Goede les voor de volgende keer. Als compensatie kregen we na ons diner een heerlijke kop koffie van het huis. Top geregeld!
PascaleHop .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten met familie. van buiten ziet het er niet zo gezellig uit, maar als je binnen bent! Helemaal gezellig met veel ramen, leuke inrichting, heel sfeervol. Gerechten heel goed. Grote porties. Bediening erg vriendelijk en terzake kundig. Kortom, zeker een bezoek waard. Wij komen absoluut terug.
Rieky V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het eten was heerlijk, vriendelijke en goede bediening in n gezellige sfeer
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Enige nadeel dat het er niet erg warm is, 3 bezoeken heb ik het redelijk frisjes gevonden.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij een familiefeestje waren de reacties van alle gasten over het eten en sfeer goed tot zeer goed.
We komen zeker nog eens terug.
Broodeine67 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wij Vinden een gezellige Sfeer en vriendelijke personeel goede bediening ,een minpuntje is de frietjes is wat te hard verder is het eten goed.