Restaurant De Traverse

Steenweg 19 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Traverse

Samenzijn in hartje Helmond

Samenzijn in een vertrouwde en gemoedelijke sfeer, op een plek waar iedereen zich prettig- en bovenal welkom voelt. Restaurant De Traverse is dé plek in hartje Helmond waar je heerlijk kunt dineren voor een zeer aantrekkelijke prijs. Snel een hapje eten of uitgebreid bourgondisch tafelen? Het is allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Traverse

Voordelig
Pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Kwaliteit van het eten is goed. Beetje jammer dat er heel veel varkensvlees op de kaart staat en je bij bijna alle andere hoofdgerechten moet bijbetalen behalve bij vis. Bij het AH menu heb je bij de 3 gangen maar 2 keuzes, dat terwijl het menu duurder is als de standaard kaart. Hier kan ook niet van afgeweken worden. Jammer dus ook voor iemand die geen varkensvlees mag hebben want dan heb je geen keuze meer. Kwaliteit dus goed maar de service voor mensen met een allergie of voor vegetariërs is erg slecht. Wij gaan niet meer terug.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Lekker menu van Albert Heijn actie. We komen zeker een keer terug om ook andere gerechten uit te proberen!
Gezellig personeel!! Toppie.
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Fijne uitleg over het menu. Voor herhaling vatbaar.
Een zeer geslaagde avond.
Bedankt.
Nora Aarts
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten in een goede ambiance!
Labjes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Traverse met de AH actie. Lekkere gerechten, vooral het grand dessert en het hoofdgerecht van vlees, helemaal TOP! Vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!
Avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima gegeten met AH bonnen bij Traverse met een groep van 8 personen. Na wat problemen met reservering is dit uitstekend opgepakt door eigenaar en is er een prima oplossing gekomen.
AH menu heel goede samengesteld met de kleine gerechtjes. Iedereen heeft genoten van goed eten en drinken, goede bediening en leuke sfeer. 1 puntje ter verbetering: Zorg als service voor gratis water in een karaf! Dat wordt gewaardeerd!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
mijn vriendin en ik hebben een zeer gezellig gehad ,het eten was super de wijn zeer goed
het totaal plaatje compleet dank u komen zeker terug
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben gebruikgemaakt van de restaurantactie van Albert Heijn. Het was allemaal keurig verzorgd en erg lekker. Eén prijs voor twee couverts. Zou je beide couverts moeten betalen, dan was het wat prijzig.
De serverende medewerkers zijn stuk voor stuk jonge mensen die zichtbaar plezier hebben in hun werk. Het straalt van ze af. Ze hebben aandacht voor je en zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Tip 1: Leg even uit wat er op het bord ligt als het eten geserveerd wordt.
Tip 2: Verander nog even de foto op de site: de foto daar is verouderd. In het echt is het veel mooier.
Tip 3: De toiletten zijn pas bij navraag te vinden. Kan beter.
Vbreuver .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heel lekker en verrassend gegeten doordat je bij alle gerechten verschillende kleine gerechtjes voor je neus krijgt. Restaurant heeft een huiskamer sfeer
Hetu .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gebruik gemaakt van AH restaurant bon. Prima menu, goed klaargemaakt mooi gepresenteerd.
Tafel voor twee net naast de spoelkeuken is minder.
Ook mag van mij aan tafel uitleg geven worden wat er op mijn bord ligt, ondanks dat ik de menukaart heb gelezen.
Connieoostenbach .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
We hadden gekozen voor het AH-menu. Dit bleek een perfecte keuze te zijn. Als voorgerecht Perfect taste, de beide hoofdgerechten en het grand-dessert waren ontzettend lekker. Mooi opgediend, heerlijk van smaak en grote porties. Personeel was vriendelijk. Grote ruimte maar sfeervol ingericht.
Demuynck .
Heerlijk gegeten!
Alles zag er ook mooi verzorgd uit echt aandacht aan besteed.
Uiterst vriendelijk en correct personeel.
Als wij weer in Helmond komen gaan wij zeker nog eens terug.
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De bediening was in het begin wat stijfjes, we wilden gebruik maken van de AH actie en dat was wel erg aan regeltjes gebonden. Bij het bestellen moesten we direct al aangeven wel toetje we wilden. Dat werd later wel aangepast en daarna was de bediening ook een stuk vriendelijker. Het eten was gewoon erg goed
Ingridhendriksen1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Als je voor 17.95 van de kaart kunt eten is het belachelijk dat je het Albert heijn menu 30 euro maakt. Niet eerlijk gespeeld dus ga ik niet meer terug
M M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel vriendelijk ontvangen, vooraf perfect taste, heerlijke drie kleine gerechten, allemaal heel smaakvol en mooi opgemaakt, daarna duo van vis, deze smolt op je tong en het grand dessert als afsluiting was ook overheerlijk, met alle smaken op een bord, zoet bitter zout, en geen opdringerig gevraag of we nog wat wilden drinken, echt n aanrader, we gaan hier zeker vaker eten!
Fammoll .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten bij restaurant De Traverse. Speciaal menu vanwege AH actie. Erg lekker. Keuze uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Het eten was erg lekker en de presentatie zag er ook goed uit. Verder was de bediening heel vriendelijk.
Frank5512 V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
de visschotel was de winnaar. zag er op het bord niet alleen mooi uit maar smaakte ook goed.
De vis was perfect gegaard.
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Vriendelijk werden we op deze zondagnamiddag ontvangen, waarna de zaak zich redelijk vlot vulde. De nog jong en onervaren bediening was nogal onzeker en had zeker niet alles in de gaten, maar probeerden ondanks de spanning het wel vriendelijk te doen.
Voorgerecht zalm was erg goed, volle frisse zalm smaak met een klein drupje dressing dat daarmee smaak gaf maar niet ging overheersen. Hoofdgerecht kipspies was 'standaard' prima, niet bijzonder, wel lekker. De sate van varkenshaas was verrassend mooi mals vlees met nog steeds structuur in het vlees. Dat verwacht je dan weer niet van zo'n standaardgerecht! Op de kaart houden zou ik zeggen.
Helaas duurde het door een fout in de bediening ruim een half uur voordat het nagerecht werd voorbereid: nadat we na enige tijd eindelijk de aandacht hadden kunnen trekken om dat te melden. We wilden langzaamaan al gewoon betalen en vertrekken, als we meer haast hadden gehad hadden we dat ook zeker gedaan.
Het nagerecht werd vervolgens vlot opgediend, zag er ook verzorgd en smaakvol uit, de smaak viel ons tegen. De crumble was soft ipv krokant, de bastogne parfait had wel smaak, maar smaakte voor deze bastognekoekenliefhebber (veel) meer naar kruidnoten.
Met het uitzicht vanaf ons tafeltje naar buiten hebben we ons, samen met het observeren van de bediening, prima vermaakt en ondanks de missers in bediening wel een gezellig etentje gehad.