Restaurant De Traverse

Steenweg 19 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Traverse

Samenzijn in hartje Helmond

Samenzijn in een vertrouwde en gemoedelijke sfeer, op een plek waar iedereen zich prettig- en bovenal welkom voelt. Restaurant De Traverse is dé plek in hartje Helmond waar je heerlijk kunt dineren voor een zeer aantrekkelijke prijs. Snel een hapje eten of uitgebreid bourgondisch tafelen? Het is allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Traverse

Maandagen tot 30 januari open vanaf 17.00 uur
Dinsdag t/m zaterdag: geopend vanaf 17.00 uur
Zondag: geopend vanaf 12.00
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Optimale keuze (2 keuzes voor elk van het 3-gangen AH menu ). Waarschijnlijk mede door deze 'beperkte' i.p.v. een (veel-)meer-keuze 3-gangen menu, kon men een zeer goede kwaliteit bereiken voor een heel schappelijke prijs. Elk van de 3 gangen was prachtig opgemaakt en smaakte fantastisch. De bediening was heel gemoedelijk en vriendelijk. We waren met 10 personen en hebben ons ruim 3 uur lang vermaakt zonder ons te hoeven vervelen. Mijn complimenten daarom voor de bediening en de keuken.
Anke A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellige avond en goed eten. Ook lekker gezellig druk voor een maandagavond. Ik denk dat een extra persoon in de bediening geen overbodige luxe zou zijn geweest.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit was niet ons eerste bezoekje. Ontvangst prima, vriendelijk. Het eten was allemaal heerlijk. Voorgerechtjes, veel variatie o.a. heerlijk soepje! Hoofdgerecht vis of vlees, met verse groenten, heerlijke salade en frietjes. Regelmatig de vraag of alles naar wens was, en of het volgende gerecht kon komen...Terwijl het hele restaurant vol zat. Attent personeel!! Nagerecht om je vingers bij af te likken, mmmmmm... Prima prijsje, voor een heerlijk etentje. zeker weer voor herhaling ....Dank jullie wel! Groet en tot ziens:)
Charelle M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben van het AH menu gegeten, het was erg lekker en het vult erg goed. Ondanks dat het helemaal vol zat met gasten hoefden we niet lang te wachten op ons eten en drinken. Het werd goed verzorgd
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker en gezellig avond gehad. Eten is lekker en voldoede. Locatie is goed en personeel was zeer vriendelijk. Je kunt daar met dieverse arregementen terecht. Of je naar de film gaat of niet ze hebben gepaste menu's
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Uitstekend lekker eten voor een lage prijs
Gezellig restaurant
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was echt gezellig en lekker maar moest verschrikkelijk wachten op het dessert en mijn vriendin moest de trein nog halen en dat hebben wij aangegeven en jammer daar hebben zij geen geen gehoort aangegeven en hebben dus geen dessert gehad en wel voor betaald jammer ????
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Uitstekende prijs-kwaliteit. Warme groenten wat weinig verrassend (bij vis en vlees hetzelfde) en iets te lang gekookt. Erg vriendelijk personeel en dito bediening.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Sinds wij kennis maakte met dit restaurant is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan. Jammer
j.raggers .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was volle bak vandaag. Vandaar dat we 3 kwartier moesten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Op het moment dat het begon te irriteren kwam het hoofdgerecht door. Dat was helemaal okee. Mooi aangekleed ook.
Aanrader. Maar dat is in Helmond al bekend..
Toos V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het was wel koud aan de deur
j.driessen38 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Een goed gezellig restaurant met een leuk keuzemenu voor ieder wat wils en bovenal HEERLIJK .
personeel attent en duidelijk prima .
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Netjes de prijs op de site!! Zeer net ontvangst, keurige bediening . Genoeg keuze vis en vlees. Het eten was allemaal heerlijk van smaak. Zeer mooi opgediend erg kleurrijk en creatief. Regelmatig de vraag of alles naar wens was.... zeer correct! Alle extra dingen waren ook niet te duur. We hebben gezellig gezeten en echt genoten van het drie gangen menu. De complimenten voor de kok en al het personeel. Bedankt ! Zeer zeker tot ziens.
AANRADER:)
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Kwaliteit van het eten is goed. Beetje jammer dat er heel veel varkensvlees op de kaart staat en je bij bijna alle andere hoofdgerechten moet bijbetalen behalve bij vis. Bij het AH menu heb je bij de 3 gangen maar 2 keuzes, dat terwijl het menu duurder is als de standaard kaart. Hier kan ook niet van afgeweken worden. Jammer dus ook voor iemand die geen varkensvlees mag hebben want dan heb je geen keuze meer. Kwaliteit dus goed maar de service voor mensen met een allergie of voor vegetariërs is erg slecht. Wij gaan niet meer terug.
Hanny J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijke avond gehad. Lekker menu van Albert Heijn actie. We komen zeker een keer terug om ook andere gerechten uit te proberen!
Gezellig personeel!! Toppie.
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijk personeel. Fijne uitleg over het menu. Voor herhaling vatbaar.
Een zeer geslaagde avond.
Bedankt.
Nora Aarts
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Tonny V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben lekker gegeten in een goede ambiance!
Labjes .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij de Traverse met de AH actie. Lekkere gerechten, vooral het grand dessert en het hoofdgerecht van vlees, helemaal TOP! Vriendelijke bediening. Hier komen we zeker nog eens terug!
avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Prima gegeten met AH bonnen bij Traverse met een groep van 8 personen. Na wat problemen met reservering is dit uitstekend opgepakt door eigenaar en is er een prima oplossing gekomen.
AH menu heel goede samengesteld met de kleine gerechtjes. Iedereen heeft genoten van goed eten en drinken, goede bediening en leuke sfeer. 1 puntje ter verbetering: Zorg als service voor gratis water in een karaf! Dat wordt gewaardeerd!