Restaurant De Traverse

Steenweg 19 5707 CD Helmond Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Traverse

Samenzijn in hartje Helmond

Samenzijn in een vertrouwde en gemoedelijke sfeer, op een plek waar iedereen zich prettig- en bovenal welkom voelt. Restaurant De Traverse is dé plek in hartje Helmond waar je heerlijk kunt dineren voor een zeer aantrekkelijke prijs. Snel een hapje eten of uitgebreid bourgondisch tafelen? Het is allemaal mogelijk.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Traverse

Maandag & Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag geopend vanaf 17.00 uur
www.traversehelmond.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Traverse

vlinder_96 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Met man, zoon en schoondochter gegeten. Het was heerlijk. Kleine klacht over de tonijn, die erg droog was. Kwam meteen een leidinggevende naar onze tafel. Ze zei dat ik het direct had moeten melden, zodat ze de tonijn hadden kunnen vervangen. Daar had ze natuurlijk gelijk in. Goede les voor de volgende keer. Als compensatie kregen we na ons diner een heerlijke kop koffie van het huis. Top geregeld!
PascaleHop .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten met familie. van buiten ziet het er niet zo gezellig uit, maar als je binnen bent! Helemaal gezellig met veel ramen, leuke inrichting, heel sfeervol. Gerechten heel goed. Grote porties. Bediening erg vriendelijk en terzake kundig. Kortom, zeker een bezoek waard. Wij komen absoluut terug.
Rieky V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Het eten was heerlijk, vriendelijke en goede bediening in n gezellige sfeer
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Enige nadeel dat het er niet erg warm is, 3 bezoeken heb ik het redelijk frisjes gevonden.
Frans M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Bij een familiefeestje waren de reacties van alle gasten over het eten en sfeer goed tot zeer goed.
We komen zeker nog eens terug.
Broodeine67 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wij Vinden een gezellige Sfeer en vriendelijke personeel goede bediening ,een minpuntje is de frietjes is wat te hard verder is het eten goed.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het all you can eat concept uitgeprobeerd en erg lekker gegeten! Vier uur lang kunnen genieten en er was een hele goede service
Naam W.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Service was prima. Entourage ook, gezellig zitten. Het eten viel tegen. Brood met smeersels was voldoende maar bruin brood was oud en droog. Hoofdgerecht gamba's: het waren geen gamba's maar grote garnalen. Smaak redelijk, opmaak van de borden was wel goed. Nagerecht crème brûlée, een gigantische bak maar niet lekker. Veel te vast (gelatineachtig?) en rare smaak. De prijs was wel OK maar liever wat meer betalen voor lekker eten.
Zant .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
De gehele sfeer, bediening en het tafeltje wat we hadden, was prima
Het eten was ook goed en was ook goed gepresenteerd
Er zaten groenten bij onze gerechten, wat we heel fijn vonden
Ook hier weer geen vegetarisch gerecht op de kaart, maar de bediening was zo attent om me erop te wijzen dat dat ook een mogelijkheid was
Cornelis R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben erg genoten van ons etentje bij restaurant de Traverse
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Optimale keuze (2 keuzes voor elk van het 3-gangen AH menu ). Waarschijnlijk mede door deze 'beperkte' i.p.v. een (veel-)meer-keuze 3-gangen menu, kon men een zeer goede kwaliteit bereiken voor een heel schappelijke prijs. Elk van de 3 gangen was prachtig opgemaakt en smaakte fantastisch. De bediening was heel gemoedelijk en vriendelijk. We waren met 10 personen en hebben ons ruim 3 uur lang vermaakt zonder ons te hoeven vervelen. Mijn complimenten daarom voor de bediening en de keuken.
Anke A.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gezellige avond en goed eten. Ook lekker gezellig druk voor een maandagavond. Ik denk dat een extra persoon in de bediening geen overbodige luxe zou zijn geweest.
pvangerven42livenl .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit was niet ons eerste bezoekje. Ontvangst prima, vriendelijk. Het eten was allemaal heerlijk. Voorgerechtjes, veel variatie o.a. heerlijk soepje! Hoofdgerecht vis of vlees, met verse groenten, heerlijke salade en frietjes. Regelmatig de vraag of alles naar wens was, en of het volgende gerecht kon komen...Terwijl het hele restaurant vol zat. Attent personeel!! Nagerecht om je vingers bij af te likken, mmmmmm... Prima prijsje, voor een heerlijk etentje. zeker weer voor herhaling ....Dank jullie wel! Groet en tot ziens:)
Charelle M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We hebben van het AH menu gegeten, het was erg lekker en het vult erg goed. Ondanks dat het helemaal vol zat met gasten hoefden we niet lang te wachten op ons eten en drinken. Het werd goed verzorgd
Chris P.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker en gezellig avond gehad. Eten is lekker en voldoede. Locatie is goed en personeel was zeer vriendelijk. Je kunt daar met dieverse arregementen terecht. Of je naar de film gaat of niet ze hebben gepaste menu's
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Uitstekend lekker eten voor een lage prijs
Gezellig restaurant
Ria R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Het was echt gezellig en lekker maar moest verschrikkelijk wachten op het dessert en mijn vriendin moest de trein nog halen en dat hebben wij aangegeven en jammer daar hebben zij geen geen gehoort aangegeven en hebben dus geen dessert gehad en wel voor betaald jammer ????
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Uitstekende prijs-kwaliteit. Warme groenten wat weinig verrassend (bij vis en vlees hetzelfde) en iets te lang gekookt. Erg vriendelijk personeel en dito bediening.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Sinds wij kennis maakte met dit restaurant is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan. Jammer
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was volle bak vandaag. Vandaar dat we 3 kwartier moesten wachten tussen voor en hoofdgerecht. Op het moment dat het begon te irriteren kwam het hoofdgerecht door. Dat was helemaal okee. Mooi aangekleed ook.
Aanrader. Maar dat is in Helmond al bekend..