Restaurant de Torenhoeve

Meer informatie over restaurant Restaurant de Torenhoeve

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 17:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben heerlijk op het terras gezeten met uitzicht op de vuurtoren. De bediening was heel vriendelijk, snel en competent. De tomatensoep werd geserveerd in kleine emaille pannetjes. Het brood was heel vers en knapperig. De kogelbiefstuk was mals, precies naar wens gebraden en de presentatie met de frietjes in een puntzak vond ik erg leuk.
De koffie was een feest. Die werd gebracht met een schaaltje met een likeurtje, chocolaatjes, koekjes en dergelijke.
Het decor binnen is niet supernieuw, maar past goed bij het restaurant en de omgeving.
Het was een hele gezellig avond en absoluut voor herhaling vatbaar!
GeertK .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De inrichting van het restaurant is niet modern, maar daar geven niet zo om. We aten buiten op het zonnige terras met uitzicht op de vuurtoren in weelderig groen. De bediening is vlot en vriendelijk, geen poeha. Het eten is geen haute cuisine, maar degelijk met goede prijs-kwaliteitverhouding: ons gezelschap at schol of biefstuk en scampi's. Voor vegetariërs is er weinig keus.
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van een review. We vinden het fijn te horen dat u heeft genoten op ons terras!
Mariella En Fred V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hebben van de paasbrunch mogen genieten bij de torenhoeve.
Eigenlijk zou het een buffet zijn maar er waren te weinig aanmeldingen dus alles werd op tafel geserveerd. Dit hadden ze netjes met ons van te voren overlegd. En aan ons de keuze of wij het nog wilde.
Ik moet zeggen het was perfect en het werd netjes aan tafel geserveerd en ze hadden niets weggelaten. Perfect.
Broodjes waren erg vers, mooi vleeswaren en lekkere vis. Ook het warme gedeelte was erg goed bereid en erg veel variatie. Het was erg lekker. Ook het nagerecht was van veel varatie voorzien.
De bediening was erg beleefd en verstond goed hun vak.
Het uitzicht is erg mooi je kijkt uit op vuurtoren.
Enige tip misschien de inrichting iets moderniseren alhoewel het hoort echt in de omgeving thuis.
Wij raden de torenhoeve aan!
Hartelijk dank voor uw recensie, en leuk dat u het zo ervaren heeft, We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Team de Torenhoeve
Gerhard V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Leuk restaurant van gezellig en rustig knus en dorps hotel op loopafstand van het strand van Burg-Haamstede. Een veelzijdige kaart met gerechten die origineel en met veel aandacht zijn bereid. Uitstekend eten voor een zeer betaalbare prijs. De wijnkaart is eigenlijk heel onconventioneel maar verassend en betaalbaar. Er is ook een driegangen-menu van de dag.
Dank u wel voor uw leuke recensie! We hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen,
Team de Torenhoeve
JopRussell .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Je hoeft hier geen culinaire hoogstandjes te verwachten, maar het eten is eerlijk, vers, goed klaargemaakt en met liefde geserveerd. Beperkte, maar goede wijnkeuze en deskundig advies. Wat oubollig interieur, maar de plek, onder de vuurtoren, maakt veel goed. De jonge uitbater draagt met zijn aanstekelijke enthousiasme de zaak.
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven, dit waarderen wij zeer. Graag tot binnenkort!
Team Restaurant de Torenhoeve
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Lekkere kabeljauw, zeer vers, frietjes droog en niet vet. Heerlijke viognier-wijn,aanrader! Superfijne service. Voor ons zeer feestelijk en gezellig. Een pluim waard! We komen zeker terug!
Veerle Boyens en Eric Dekker /Antwerpen
Hartelijk dank voor uw recensie, we verwelkomen u graag terug in de nabije toekomst.
Team Restaurant de Torenhoeve
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
gisteren heerlijk gegeten in de Torenhoeve! jammer van het slechte weer maar dat mocht de pret niet drukken. keurige bediening, alles op temperatuur en snel geserveerd. Op aanraden van andere van andere mensen in renesse de Torenhoeve bezocht.
En onze tip aan anderen: De entrecote!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
We hebben een weekend Zeeland geboekt bij de Torenhoeve en de eerste dag daar ook gegeten. We namen als hoofdgerecht de lamsfilet met saus en een stoofpeer. Dat viel tegen. Die van mij was rouw, alhoewel hij er op zich goed uit zag. Het smaakte niet naar Lam, terwijl wij dat wel verwachtte. De ober vertelde ons dat dat vaak zo is bij lamsfilet (!). De koffie met likeur 43 na viel ook al tegen. De likeur was lekker, maar de dubbele espresso koud. Wat is dat toch altijd een tegenvaller. Al met al niet meer dan een 6.
Geachte Gast,
Hartelijk dank voor uw feedback. Zoals wij op de avond uitlegden is lamsfilet zachter van smaak dan bijv. een lamsrack of kotelet. Dit neemt echter niet weg dat deze perfect gebakken had moeten zijn. Mocht het onverhoopt gebeuren dat het vlees niet de perfecte garing gehad heeft dan kan dat gemakkelijk gerectificeerd worden, wij komen tussendoor namelijk altijd even aan tafel om te vragen of alles naar wens is. Wij begrijpen uw teleurstelling echter lossen wij eventuele fouten liever op de dag op wanneer we daartoe de mogelijkheid krijgen.
Smulpaapzeeland .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Wij gaan regelmatig uit eten op Schouwen maar waren nog nooit bij restaurant de Torenhoeve geweest. Wat ons betreft was het niet de laatste keer. Het was gezellig druk maar de gastheer was vriendelijk en we werden snel geholpen. We bestelden alleen een hoofdgerecht deze keer. Mijn vrouw een tournedos met brie en portsaus en ik een Zeeuwse vispan. Ik heb werkelijk nergens zo lekker gegeten op dit niveau (alles in verhouding gezien) al met al gezellige sfeer, heerlijk eten en uitstekende service.
Erikzeeuw .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Voor het eerst een keer hier gegeten. Was even zoeken want het ligt geheel verscholen achter een appartementen blok. Vriendelijke bediening en een heerlijk rustig terras met uitzicht op de vuurtoren( mits juiste tafeltje. Wij hadden een 3 gangen menu voor € 27,50 p.p met heerlijke huisgerookte zalm vooraf die lauw geserveerd wordt, Grote verse schol en een ECHTE dame blanche met goede chocoladesaus.
Voor herhaling vatbaar.
Deman31 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Wij hebben hier in juni met zijn 2en gegeten. Het was niet druk dus we werden gelijk geholpen. Mijn man bestelde een ice tea en ik cola. Wanneer we ons drinken krijgen krijg ik een cola light, hier natuurlijk wat van gezegd. Excuses van de ober en ik kreeg mijn bestelde cola. Toen het voorgerecht, ik had een geitenkaas salade besteld. Op het eerste gezicht zag hij er lekker uit en smaakte hij goed maar er zaten drie plakjes geitenkaas op, waarvan er 1 echt geitenkaas was en die andere 2 leken brie. Wij de ober weer geroepen, hij zei ons dat, dit niet kon, maar ging het toch navragen. Toen hij terug kwam, zei hij: het is echt geitenkaas we hebben geen brie. Het smaakte naar brie, dat verschil proef ik echt wel. Nouja verder niks meer van gezegd en verder met ons avondje uit. Het hoofdgerecht was erg vet en erg weinig. Het toetje was wel lekker. Maar toen wij af wilde rekenen en mijn man de rekening bekeek stond er voor wel €20,- drank op wat wij niet hadden gedronken, dit was de druppel. We hebben na lang frutsen met de kassa uiteindelijk ons eten betaald en zijn weggegaan. Eten was veel te duur voor wat we hebben gekregen wij komen hier dus nooit meer!
Elviravanschaik .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Weekend van 1 maart hier gegeten. Het vlees was te weinig met veel vet erin. Gerookte zalm vooraf, was een zalmmoot met wat rooksmaak op een bord sla met wat olie. Niets bijzonders. Witte wijn was lauw en niet lekker. Het eten is veeeeel te duur voor wat je krijgt.
Het interieur is enorm oubollig, daar moet echt wat aan gedaan worden.
Ziros .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2013
Goed als je verwachting niet te hoog ligt, je zit er echt wel gezellig...toren met verschillende voorgerechten is wel goed. Het is algemeen moeilijk om culinair hoogstaand te eten in burg haamstede, voor ons kan de torenhoeve ermee door, zeker ook leuke gevarieerde kinderkaart.