Restaurant de Toekomst

Dorpsstraat 21 3931 ED Woudenberg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Toekomst

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan voor een lunch of diner en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Toekomst

ja

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voor een betaalbare prijs lekker gegeten omdat het lekker en betaalbaar was vond ik het vreemd dat er maar incl.wij maar 6 mensen waren weet de reden niet maar zou meer .peren zijn
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De dame van de bediening had het erg druk, maar toverden aan tafel steeds een glimlach. Borden mooi opgemaakt en heerlijk eten. Komen zeker terug .
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was heerlijk en lag netjes en mooi gepresenteerd op het bord. Vriendelijke bediening en een leuk achtergrondmuziekje!
Tp V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hadden gereserveerd maar pas na een uur en aandringen kregen we een tafeltje. De bediening van het hele restaurant werd gedaan door 1 persoon wat veel te weinig was. Het hoofdgerecht werd opgediend zonder de frietjes waar we om moesten vragen zodat dit als mosterd na de maaltijd kwam. Van de rekening werd geen 30% afgetrokken zoals vermeld bij de reservering, waar we ook aan moesten herinneren.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! Wat een leuke bediening. In alle rust en vrolijkheid bediende een man de hele zaak zonder iemand te lang te laten wachten. Petje af hoor!
Plugge D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We werden door een man begroet die in zijn jeans, shirt met zweet en sneakers liep. Was niet echt een compliment voor de zaak. Zeker niet als achteraf blijkt dat het de eigenaar is wat hij loopt te verkopen dat hij het niet is. De zaak zat goed vol.Helaas stond de eigenaar er alleen voor waardoor we lang op dingen hebben moeten wachten. Wij kwamen met AH actie wat niks voor het menu uitmaakte.Dat was netjes. Het is een kort menu maar van alles wat.Helaas waren mijn suiker laag en vroeg ik snel om een maandje stokbrood. Dit was geen probleem en stond binnen een minuut op tafel. Was trouwens erg lekker. Ik had de carpaccio wat afweek van de kaart. Er zaten geen pijnboompitjes op maar wel uitjes die ik dus niet mag. Mijn vriend had zalm en tonijn wat hij wel erg lekker vond. We hebben samen de varkenshaas gevuld met brie omwikkeld met bacon gekozen. Nou dat was een teleurstelling zeg. Die brie was er bijna niet, varkenshaas erg droog en was gewoon wat bacon bij gedaan. Verder was de groente erg weinig. Ze hadden zelf een pepersausje toegevoegd wat niet op de kaart stond en wat ik dus niet mag. Hij vraag netjes of je frietjes bij je hoofdgerecht wilde bij de bestelling maar vergeet even te melden dat je hier wel €3.00 voor moet betalen. En als je nou een mooi portie krijgt was het misschien waard maar dat was het ook helaas niet. Oud frituurvet en erg door gebakken mayonaise was wel lekker. Als toetje hadden we dame blanche gekozen. Ze hadden wat meer chocoladesaus er op mogen doen. Maar het was erg lekker. Geen kristalletjes in het ijs Dus sluiten ze de bakken goed af. Nu had je als crunch gebroken stukjes wafel. Na de rekening te hebben gekregen was mijn mening dat ik er niet meer terug ging. Want de verhouding met prijs en product was er niet.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De eigenaar deed ontzettend zijn best het je naar de zin te maken en was vriendelijk. Door de drukte moest je soms iets langer wachten maar bij een etentje hebben we geen haast. Het eten was zeer lekker. Wel moest de frites apart besteld worden hetgeen dat geen probleem was. Prijs zeer acceptabel. Een klein minpuntje. Het vlees zou op goed voorverwarmde borden langer op temperatuur blijven. Verder hebben we heerlijk gegeten.
lakebird .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hadden met 4 personen een tafel met uitzicht op de keuken, ondanks dat het een drukke avond was liep het daar op rolletjes. Grote bewondering voor het meisje dat alleen de hele zaak bediende. Ze had heel goed overzicht, was erg vriendelijk en erg attent. Het diner was uitstekend, zag er zeer verzorgd uit, ruim voldoende en erg smakelijk. Kortom een topavond gehad. Dank aan de gehele Crew.
karinvanwell .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel, we mochten gewoon van de kaart kiezen, goede prijs en kwaliteit ,een echte aanrader .
marijke B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het was lekker eten. Zag er ook leuk uit op het bord. Door omstandigheden die dag duurde het wel erg lang voordat je iets te eten kreeg.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuk restaurant. Eten was prima! Was alleen jammer dat we maar 1 drankje konden bestellen.
Ze vroeg het toen we al klaar waren. Maar wel een aanrader.
Adrianus W.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Geprikkeld door de 30% van de rekening hier met mijn vrouw gegeten.. Prima ervaring. Carpaccio vooraf en Bavette als hoofdgerecht. Gerechten waar goed op smaak, keurig opgemaakte borden. Prima porties. Bavette was mooi medium gebakken / heerlijk stuk vlees en de patatjes waar ook helemaal Ok. Ook de begeleidende wijnen waren prima. Hoewel we niet vaak in Woudenberg zijn, is het zeker een plek om nog eens terug te komen. Zeker een aanrader als je ff lekker ongedwongen een hapje wilt eten.
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Helaas een teleurstellende lunch bij eetcafe De Toekomst. In je eentje de bediening en de keuken doen blijkt niet praktisch als je zaak halfvol zit. We hebben lang zitten wachten, er waren een aantal dingen niet (karnemelk, verse jus) en er zijn dingen vergeten die wel op de kaart stonden (kaas op de hamburger). De zaak is donker en kil ingericht. Dit word geen herhaling voor ons.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Dit keer lekker uit eten met mijn dochter, ter afsluiting van de vakantie. En aangezien we hier al een poosje niet meer hadden gegeten, was de keuze voor restaurant niet zo moeilijk.
Het is me nooit eerder overkomen, maar we waren de eerste en enige gasten .. en dat bleef ook zo. Duidelijk de eerste dag na de vakantie en de eerste schooldag. Dat mocht de pret echter niet drukken. De sfeer was goed. Zeer attent van de dame van de bediening, ze stelde voor om de muziek wat zachter te zetten. En ja de glimlach is er nog steeds... :-)
Dochter een pomodori soep vooraf welk als "erg lekker" werd geclassificeerd. Ikzelf zocht een voorgerecht van het jaar ervoor, de champignons tempura, die stonden niet meer op de kaart, maar werden zonder probleem voor mij gemaakt. Hetgeen door mij enorm is gewaardeerd. Hoofdgerechten:De zoete spareribs voor mijn dochter en voor mij een argentijnse steak pepersaus. Beiden geserveerd met gewokte groente. Ook weer heerlijk. De sparerib was dusdanig groot dat ik heb geholpen met opeten. De steak precies goed gebakken en erg lekker. Het dessert bestond uit een tiramisu ... vers gemaakt en ook weer als erg lekker bestempeld door mijn dochter. Ikzelf had het flensje met karamel en vanille-ijs. In eerste instantie dacht ik .. geen slagroom. Maar na de eerste hap bemerkte ik direct dat dit zeker geen gemis was. Het zou eerder het gerecht omlaag gehaald hebben, dus goed bedacht!
Dit alles vergezeld van frisdrankjes voor dochter en een heerlijke rode wijn voor mij, waarvan de dame van de bediening exact wist welke wijn ik ook al weer lekker vond. En dat na een jaar .. .erg knap!!
Tot slot een koffie en een thee en dan naar huis.
Het is dat ik geen dik inkomen heb, anders zou ik hier echt wel vaker eten. Ga zo door mensen van 'De Toekomst'!!!
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
We zochten iets nieuws in de regio en kwamen na een kleine speurtocht op Iens (8,1) terecht bij restaurant de Toekomst in de Dorpsstraat te Woudenberg. Aan de achterzijde van het pand is een grote gratis parkeerplaats t/o AH. Na een tijdige reservering en bevestiging per email bleek bij aankomst geen (gedekte) tafel voor ons klaar te staan voor ons groepje van 6 personen.....

We begonnen met een fles witte huiswijn Chardonnay Reserva en een fles rode Merlot, beide met een fijne afdronk. Maar waarom je nu voor die Chardonnay Sol de Andes van nog geen € 3,50 inkoop dan € 21,50 moet vragen, is ons een raadsel. Ja, een van ons zit in de horeca.....

Het voorgerecht was 2x proeverij, zalm, fazant en champignons tempura welke te dik in het beslag was gedoopt wat ten koste ging van de (flauwe) smaak van de paddenstoelen. De rest was wel op smaak en leuk opgediend.

Het hoofdgerecht was 2x (te dikke) ossenhaas, ossenhaaspuntjes, gevulde varkenshaas, gegrilde zalm en een stevige portobello met kaas en tagliatelli. Een ossenhaas moest terug naar de keuken want was niet goed op temperatuur en de ossenhaaspuntjes eveneens want deze hadden deels een wat vreemde smaak. De frites in het overbekende kommetje bevatten te veel zout dus moest er nog een kommetje bij zonder zout. Geen groenten helaas die ook al nauwelijks zichtbaar waren op de plankjes of borden.

Het dessert bestond uit: een trio van ijs, dame blanche, brownie, dessertwijn en 2 grand desserts. Standaard toetjes overigens maar het grand dessert was eigenlijk een medium dessert.

De Toekomst noemt zich op Iens een restaurant maar is eigenlijk een eetcafe. Het interieur is modern en verzorgd maar dat gaat wel ten koste van de sfeer. De vrolijke bediening (ze was alleen!) liep zich het vuur uit de schenen, hier en daar bijgestaan door een niet al te representatief geklede eigenaar(?). Opname en uitserveren deed wat rommelig aan en het mag ook wel wat sneller.

Waardering: wij vonden de 8,1 echt te hoog en komen eensgezind uit op een redelijke 7 en dat geldt eveneens voor service en decor.
Geachte efjee43,

Graag zien wij het adres tegemoet van de wijnboer waar de Chardonnay Sol de Andes Reserva te koop is voor € 3,50. Als wij deze wijn voor die inkoopprijs kunnen inkopen dan kan de verkoopprijs inderdaad naar beneden.

Met vriendelijke groet,

Restaurant de Toekomst
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Het was ons beloofd. Het zou allemaal goed verzorgt zijn. En deze belofte is meer dan waargemaakt.
Een lekker glaasje wijn bij het kiezen uit het menu, stokbroodje kruidenboter, keurig.
Als voorgerecht: de tempura champignons. Een heerlijk gerecht. In eenvoud en toch met smaak. Keurig opgemaakt bord met een beetje 'groen.'
Het hoofdgerecht: Voor mij een entrecôte en voor mijn partner de gegrilde zalmmoten met romige pasta. Ik kreeg de keuze om de entrecôte te laten bakken of grillen ..... Een Franse keuken bakt niet, die grillt de entrecôte!!!! Dus ik heb hem van de grill genomen met een cuisson bleue. Perfect!! bereidt. Ook mooi gepresenteerd. De kok keek nog even om het hoekje, ik heb mijn duim opgestoken :-) Ook de zalmmoten waren goed. De combinatie pasta/zalm werd door partner als iets minder beoordeelt, echter is er WEL met smaak gegeten.
Het nagerecht: Ik was redelijk voldaan, dus voor mij bleef het bij een Irish Coffee, mijn partner had een pannacotta met frambozensaus. Ze vond het een ietwat weinig saus, dus er werd om een beetje meer gevraagd. Zonder problemen volgde er al snel een schenkbakje met meer saus. Keurig geregeld!
Crew van de Toekomst: Dank voor het waarmaken van een belofte!! En Christina, mijn complimenten voor het zo goed onthouden van alle zaken, zoals wijnsmaak, allergie .... Ik vind het knap, want zo vaak kom ik nou ook weer niet.

En uiteraard gaat er wel eens iets mis. Zo lang als dat gemeld wordt aan het personeel en het wordt naar behoren opgelost is er voor mij niks aan de hand.
klaaspol .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Voorgerecht was smakelijk.
Hoofdgerecht, vispalet was flauw.
Ook bord, eigenlijk een kom, was niet het makkelijkste serviesgoed om uit te eten.
camo79 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Zeer goed gegeten. Goede bediening. Rustige sfeer. Combinatiegerechten zijn erg aan te bevelen. Kortom: heerlijk gegeten, komen hier zeker nog een keer terug!
Nicolaas65plus .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Heerljk gegeten, wordt veel zorg aan het eten besteed, en dat ook nog behoorlijk snel. Dat wordt zeker bepaald door de goede bediening, daar kan menig restaurant wat van leren. Het verrassingsmenu van de chef, goed uitgezocht door hem. Al verschillende keren daar gegeten[ lunch diner] altijd goed.
Fenny H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Het is een sfeervol restaurant met vriendelijk personeel. Ik heb er al verschillende keren gegeten, zowel lunch als diner. Alles is lekker en zorgvuldig klaargemaakt. Het wordt mooi geserveerd op je bord. De kaart is ook voldoende, niet teveel. Een echte aanrader dus om daar eens te gaan eten.