Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Toekomst

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan voor een lunch of diner en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Toekomst

ja

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:30

6,8

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Toekomst

Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk, wachtijd was echt ontzettend lang. 3 uur gezeten over 3 gerechten, was een beetje TÉ.
(kan ook komen door de herfstvakantie-drukte)

TIP: Bendiende extra regelen in vakanties.
vd.langemheen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De ontvangst was redelijk. Wel stoorde ik me aan de kleding van bediening. Er was te weinig bediening, meneer deed alles alleen terwijl er veel mensen waren. Langere wachttijd.
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Een persoon in de bediening kan toch echt niet als je hele zaak vol zit! Vaak drinken besteld en niet gekregen en ook de wachttijd tussen de maaltijden was erg lang. Eten was prima en weinig op aan te merken.

Erg jammer dat er niet een excuus kwam voor het lange wachten en lak aan service. Ik zou hier persoonlijk niet meer heen gaan
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Het was er ook gezellig druk. We waren vroeg gegaan, want we hadden gelezen dat de wachttijd tussen de maaltijden lang is. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht viel her wel mee, maar op het nagerecht hebben we wel lang moeten wachten. Toen was het restaurant ook vol! Door het lekkere eten en de gezelligheid onderling was dat niet zo erg. Ik denk als ze 1 man/vrouw meer personeel hebben dat dan alles veel soepeler verloopt. Al met al een hele geslaagde avond!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten is kwalitatief goed. Een investering in de bediening zou een grote stap voorwaarts zijn. Gezellige eetgelegenheid met goede keuze in gerechten.
Leonard F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden om 19.30 gereserveerd, maar tafel bleek nog niet beschikbaar. Twee minuutjes, zei de ober. Een kwartier later nog geen tafel. Bij navraag bleek dat het nog wel even ging duren, want "ze wilden toch nog een toetje". Een echt excuus werd niet gemaakt, er werd geen drankje oid aangeboden en info kregen we alleen toen we er zelf om vroegen. Kortom, schandalig!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben er gisteravond heerlijk gegeten. Met zijn tweeën
Bediening was goed. Ga er zeker nog eens naartoe.
Er zat een groep van 8 personen die zeiden wat hebben we nog niet gehad. Daaruit bleek dat ze wel vaker kwamen.
Boom T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lange wachttijd na binnenkomst. Wij hadden het idee 'even niet te bestaan'. Pas na lange tijd een drankje en de kaart (nadat we er zelf om gevraagd) duurde een uur! Bediening chaotisch. Gerechten verder goed. Bij het afrekenen werd de 30% korting (via iens) pas nadat dit zelf opgemerkt te hebben in mindering gebracht. Voor ons was dit voorlopig de laatste keer. Op deze manier heeft De Toekomst geen toekomst.
Anna A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
leuk en gezellig restaurant met een
goede keuken. gastvrije bediening. Ik kom terug. ik was zelf zeer verrast door de pasta met verse truffel. een aanrader.
overeemverhoef .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker eten, maar veel te lange wachttijd. We hadden om kwart voor acht gereserveerd, om half tien werd het voorgerecht gereserveerd.
A. P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Wat een slome bediening! Zaten ruim 10 min. binnen alvorens gevraagd werd of een drankje wilde. Na enige tijd moeten we zelf vragen om de kaart, vervolgens of we konden bestellen, of het voorgerecht nog een keer komt, of we nog een drankje mogen bestellen en elke keer duurt het een eeuwigheid voordat het gevraagde geleverd wordt.
Conclusie: de gerechten zijn prima, maar de service is ver onder de maat.
Ps Huisdier zijn NIET welkom in tegenstelling wat op deze site staat.
Op deze manier heeft restaurant De Toekomst geen toekomst!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het iss een chaotisch, niet georganiseerd restaurant. Zeer lange wachttijden en de gerechten werden niet tegelijk gebracht. Brood ná het voorgerecht en frites ná het hoofdgerecht. Summier groente, ook geen sla. Voor ons eenmalig!!
joke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De wachttijden zijn ontoelaatbaar lang. Na binnenkomst om 19.00 uur kregen we ons voorgerecht om 20.00 geserveerd. Ingewikkelde gerechten? Nee hoor: carpaccio en gebakken champignons met een sausje. De drankjes (waar we ook al 20 minuten op hadden gewacht) waren toen al een half uur op. De serveerster die regelmatig voorbij kwam, vroeg niets. Je moet overal zelf om vragen.
Na het voorgerecht wist de serveerster niet dat we ook nog een hoofdgerecht hadden besteld. Weer wachten. Drie kwartier deze keer. Om 21.00 zijn we vertrokken, zonder nagerecht. Geen zin om nog eens een tijd te wachten op een bolletje ijs.
Tijdens onze twee uur die we daar waren zijn er diverse mensen vertrokken zonder te bestellen. Allemaal ontevreden ober de wachttijden en de bediening. Achter ons kregen twee gasten hun hoofdgerecht, en toen ze dat op hadden kwam er alsnog een bakje friet...vergeten te brengen!
Wij komen niet meer terug, en dat zal ook niet nodig zijn want met deze bediening is de zaak over drie maanden failliet.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We werden gastvrij en plezierig ontvangen. De wachttijd voor en tussen de gerechten was keurig op tijd.
Het eten was voldoende en erg smakelijk. Kortom , het is een aanrader en bij gelegenheid komen we vast nog eens terug.
Danielle F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeen, vriendelijke bediening. We hadden de referenties gelezen en inderdaad moet je wat lsnger wachten dan gemiddeld, maar wij Nederlanders willen alles snel snel....wij vondenkbaar t geen bezwaar en hebben een gezellige avond gehad. Ook fijn dat je met je ah kaart gewoon vd kaart mag kiezen.
gertvisser .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zo'n lange wachttijd heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant!
Wij waren er om 19.30uur en gingen om 11.20uur weg. (Oorzaak veel te weinig personeel)
Dit was dus echt een lange avond.
Gelukkig was het eten erg lekker en dat maakte weer een hoop goed.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Lekkere gerechten, Vriendelijk personeel. heerlijk gegeten! We zijn met een bon van sociaal deal geweest en konden gewoon 3 gangen uitkiezen van de kaart. We komen zeker nog een keer terug!
Arend H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De ontvangst was heel netjes. Het restaurant zag er keurig uit. De bediening was erg goed en het eten was erg lekker. Ik kan iedereen aanraden om naar dit restaurant te gaan.
Jeannet S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Tip: ga niet te laat, kom je vroeg dan staat het hoofdgerecht in 1/2 uur voor je, ben je later duurt het veel langer.
Heerlijk gegeten, porties hadden iets groter gekund voor hetgeen je ervoor betalen moet.
Vriendelijke ontvangst en redelijk vlot geholpen. Afrekenen ging niet helemaal van een leien dakje.