Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Toekomst

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan voor een lunch of diner en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Toekomst

ja

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:30

6,9

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Toekomst

Bart V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Niet je van het dit restaurant.
Weinig sfeer in restaurant, zeer gehorig en geur van keuken trekt door hele restaurant. Gerechten waren niet echt super... wat mij betreft geen aanrader.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten is prima, de bediening laat helaas te wensen over, duurt veel te lang, 1man moet drinken en eten bedienen voor 60 gasten....., investeer in een paar vlotte meiden of jongens...
Otto T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super locatie heerlijk eten en perfecte service
J.W. G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
De boeking was niet goed want er was geen korting bij het restaurant bekend.Terwijl er duidelijk door mij geboekt was vanwege de korting.!!!!!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Geboekt via hun eigen reserverkngssysteem, via Iens dus, met de -50% op de hele rekening aktie. Bij afrekening moesten we eerst het hele bedrag € 83 betalen, na er wat van gezegd te hebben € 52. Lijkt mij toch echt niet 50%. Bleek dat de drankjes niet meetelde, maar ook dan klopte het niet. Ze hadden alleen de goedkoopste gerechten eraf gehaald! Het gaat ons niet om het geld, maar om het principe! Je reserveerd met 50% korting, maar je krijgt het gewoon niet! Het eten was prima, maar ons zien ze hier niet meer!
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Super gegeten met 3 kinderen. 18.00 aan tafel en snel geholpen. Vleespalet was prima en veel (3 stokken) en de steak was super gebakken. Een aanrader en met 50% korting via Iens voor 80 euro gegeten (inclusief fles wijn).
John R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Fijn restaurant. gezellige sfeer. goed eten en prima service. de porties van de hoofdgerechten zouden wat groter kunnen.
cjbeukers .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ik adviseer de eigenaar om iemand in dienst te nemen die de drankjes verzorgd.
Nu moet je lang wachten en dat scheelt hem ook in zijn omzet.
We hebben andere half uur moeten wachten op het dessert.
De eigenaar was aardig en gezellig maar als het druk is gaat dat ten koste van de bediening.
De keuken werkte goed.
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We moesten heel lang wachten op ons eerste drankje, en het voorgerecht moesten we een uur op wachten.
Volgende drankje moesten we zelf om vragen. Veel te weinig personeel naar de bezetting. 1 persoon in de keuken 1 persoon voor de bediening en een hulpje. Als dit beter geregeld wordt komt dat het restaurant veel beter uit de verf.
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Ja, we waren een kwartier te laat en het was 'slechts' de AH-restaurantactie. Maar als je bij binnenkomst direct hoort dat je met ongeveer anderhalf uur weer buiten moet zijn en dat het nu wel qua tijd krap gaat worden, gaan we niet rustig zitten tafelen. Zeker niet als er na die genoemde anderhalf uur mensen aan de bar zitten te wachten tot er een tafeltje vrij is. Heel jammer, want het eten was echt goed. Wij hebben thuis nog een uur rustig verder getafeld.
Johny .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heb hier met 2 personen gegeten met AH bon. Gemiddelde prijs zou rond de 30 euro liggen. Nou dat lukt je dus absoluut niet! Wat een drama. Wachten en nog eens wachten. Slechts 1 persoon in de bediening met een vol restaurant. Eten was redelijk; hoeveelheden aan de kleine kant. Op de rekening een bedrag van 2,50 Euro omdat we frites besteld hadden. Ja en; is er anders niets bij? Belachelijk! Dit was eens maar nooit meer.
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, complimenten en respect voor de jongedame die in haar eentje écht hard aan het werk was om het iedereen naar zijn/haar zin te maken. De gerechten hebben prima gesmaakt, al viel het mij wel op dat de bestelde schol naar mijn mening niet écht een schol was, maar een ander soort vis, welke overigens prima heeft gesmaakt. De verlichting mag iets sfeervoller, daarnaast viel het mij op dat de menukaart op de website niet helemaal overeenkomst met de menukaart in de zaak. Overigens is er genoeg keuze voor vrijwel elke smaak.
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Eten was heerlijk, wachtijd was echt ontzettend lang. 3 uur gezeten over 3 gerechten, was een beetje TÉ.
(kan ook komen door de herfstvakantie-drukte)

TIP: Bendiende extra regelen in vakanties.
vd.langemheen .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De ontvangst was redelijk. Wel stoorde ik me aan de kleding van bediening. Er was te weinig bediening, meneer deed alles alleen terwijl er veel mensen waren. Langere wachttijd.
Kirsten D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Een persoon in de bediening kan toch echt niet als je hele zaak vol zit! Vaak drinken besteld en niet gekregen en ook de wachttijd tussen de maaltijden was erg lang. Eten was prima en weinig op aan te merken.

Erg jammer dat er niet een excuus kwam voor het lange wachten en lak aan service. Ik zou hier persoonlijk niet meer heen gaan
Carola N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Het was er ook gezellig druk. We waren vroeg gegaan, want we hadden gelezen dat de wachttijd tussen de maaltijden lang is. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht viel her wel mee, maar op het nagerecht hebben we wel lang moeten wachten. Toen was het restaurant ook vol! Door het lekkere eten en de gezelligheid onderling was dat niet zo erg. Ik denk als ze 1 man/vrouw meer personeel hebben dat dan alles veel soepeler verloopt. Al met al een hele geslaagde avond!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Eten is kwalitatief goed. Een investering in de bediening zou een grote stap voorwaarts zijn. Gezellige eetgelegenheid met goede keuze in gerechten.
Leonard F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden om 19.30 gereserveerd, maar tafel bleek nog niet beschikbaar. Twee minuutjes, zei de ober. Een kwartier later nog geen tafel. Bij navraag bleek dat het nog wel even ging duren, want "ze wilden toch nog een toetje". Een echt excuus werd niet gemaakt, er werd geen drankje oid aangeboden en info kregen we alleen toen we er zelf om vroegen. Kortom, schandalig!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij hebben er gisteravond heerlijk gegeten. Met zijn tweeën
Bediening was goed. Ga er zeker nog eens naartoe.
Er zat een groep van 8 personen die zeiden wat hebben we nog niet gehad. Daaruit bleek dat ze wel vaker kwamen.
Boom T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lange wachttijd na binnenkomst. Wij hadden het idee 'even niet te bestaan'. Pas na lange tijd een drankje en de kaart (nadat we er zelf om gevraagd) duurde een uur! Bediening chaotisch. Gerechten verder goed. Bij het afrekenen werd de 30% korting (via iens) pas nadat dit zelf opgemerkt te hebben in mindering gebracht. Voor ons was dit voorlopig de laatste keer. Op deze manier heeft De Toekomst geen toekomst.