Restaurant de Toekomst

Dorpsstraat 21 3931 ED Woudenberg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Toekomst

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan voor een lunch of diner en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Toekomst

ja

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sensodine .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
gebben06 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
WE hebben heerlijk gegeten. De service was deze keer minder dan we gewent zijn. En dit was niet omdat er een misverstand was over een gerecht.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Tussen eetcafe en restaurant in. Eten was prima. Cheesecake heerlijk! Gemiddelde kwaliteit. Wel naar verhouding met prijs.
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk eten. De bekende gerechten maar met dat beetje meer. Bediening was zeer vriendelijk. Het was druk en moest het alleen draaien. Maar hij bleef lachen en praatje maken. En je bent tenslotte een avond uit, dus geen haast. Genieten!!!! Aanrader en dat zeg ik niet snel.
meikecool1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Eigenaar met hart voor zijn zaak. Super vriendelijk, harde werker. Prima gegeten. Geluidsniveau top: je kan hier daadwerkelijk een gesprek voeren. Als je haast hebt moet je hier niet naar toe gaan, maar wij hadden geen haast en een hele gezellige avond!
Nico A.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een restaurant met tegenstellingen. Het eten is prima, niks op aan te merken. De wachttijden zijn echter veel te lang. Ruim een uur zitten wachten voordat we het voorgerecht kregen. Maar dat is ook niet vreemd als je ziet dat slechts één persoon de hele bediening en bar moet verzorgen voor alle (circa 15) tafels. Neem een student in dienst voor het afruimen van lege borden en om de glazen gevuld te houden. Die verdient zich binnen één avond dubbel en dwars terug. Zolang die student er niet is, komen wij niet meer terug, helaas.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het eten was goed, alleen de wachttijden waren erg lang. voor en tussen de gangen moesten we erg lang wachten. Dat was erg jammer.
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Bediening was super, het eten was heerlijk, de prijs vond ik in verhouding alleen wat hoog en klopt niet met de aangegeven 'gemiddelde' prijs voor een 3-gangenmenu (29 euro).
P V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
lekker gegeten, bediening vriendelijk, prijs goed, het nagerecht vonden mijn vrouw en ik heerlijk. Wij hebben buiten gezeten.
FCA N.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Reservering prima, echter "bij gebrek aan personeel" duurde alles erg lang. De gastheer was, samen met een jonge kok, zelf ook druk met de drankjes, keukenwerkzaamheden, bediening en tafels opruimen.
Leo M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Ambiance, bediening en eten was goed en de wijn heerlijk rond, Temeer omdat het een 3-gangen menu à la Carte betrof via de AH-actie.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Vlees was bijna niet te snijden.zo taai.De bediening was best snel.De ober vonden wij ook maar matig.
Wij zullen er niet meer gaan eten en ook niet aan iemand aan bevelen
Wim I.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Al eerder daar gegeten, was toen algoed. wij zijn zeer tevreden en zullen daar zeker nog meer komen. Ik ken de eigenaar al langer om dat wij al jaren hier komen , het is daar goed.
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Voor een betaalbare prijs lekker gegeten omdat het lekker en betaalbaar was vond ik het vreemd dat er maar incl.wij maar 6 mensen waren weet de reden niet maar zou meer .peren zijn
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
De dame van de bediening had het erg druk, maar toverden aan tafel steeds een glimlach. Borden mooi opgemaakt en heerlijk eten. Komen zeker terug .
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was heerlijk en lag netjes en mooi gepresenteerd op het bord. Vriendelijke bediening en een leuk achtergrondmuziekje!
Tp V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hadden gereserveerd maar pas na een uur en aandringen kregen we een tafeltje. De bediening van het hele restaurant werd gedaan door 1 persoon wat veel te weinig was. Het hoofdgerecht werd opgediend zonder de frietjes waar we om moesten vragen zodat dit als mosterd na de maaltijd kwam. Van de rekening werd geen 30% afgetrokken zoals vermeld bij de reservering, waar we ook aan moesten herinneren.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! Wat een leuke bediening. In alle rust en vrolijkheid bediende een man de hele zaak zonder iemand te lang te laten wachten. Petje af hoor!
Plugge D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We werden door een man begroet die in zijn jeans, shirt met zweet en sneakers liep. Was niet echt een compliment voor de zaak. Zeker niet als achteraf blijkt dat het de eigenaar is wat hij loopt te verkopen dat hij het niet is. De zaak zat goed vol.Helaas stond de eigenaar er alleen voor waardoor we lang op dingen hebben moeten wachten. Wij kwamen met AH actie wat niks voor het menu uitmaakte.Dat was netjes. Het is een kort menu maar van alles wat.Helaas waren mijn suiker laag en vroeg ik snel om een maandje stokbrood. Dit was geen probleem en stond binnen een minuut op tafel. Was trouwens erg lekker. Ik had de carpaccio wat afweek van de kaart. Er zaten geen pijnboompitjes op maar wel uitjes die ik dus niet mag. Mijn vriend had zalm en tonijn wat hij wel erg lekker vond. We hebben samen de varkenshaas gevuld met brie omwikkeld met bacon gekozen. Nou dat was een teleurstelling zeg. Die brie was er bijna niet, varkenshaas erg droog en was gewoon wat bacon bij gedaan. Verder was de groente erg weinig. Ze hadden zelf een pepersausje toegevoegd wat niet op de kaart stond en wat ik dus niet mag. Hij vraag netjes of je frietjes bij je hoofdgerecht wilde bij de bestelling maar vergeet even te melden dat je hier wel €3.00 voor moet betalen. En als je nou een mooi portie krijgt was het misschien waard maar dat was het ook helaas niet. Oud frituurvet en erg door gebakken mayonaise was wel lekker. Als toetje hadden we dame blanche gekozen. Ze hadden wat meer chocoladesaus er op mogen doen. Maar het was erg lekker. Geen kristalletjes in het ijs Dus sluiten ze de bakken goed af. Nu had je als crunch gebroken stukjes wafel. Na de rekening te hebben gekregen was mijn mening dat ik er niet meer terug ging. Want de verhouding met prijs en product was er niet.