Restaurant de Toekomst

Dorpsstraat 21 3931 ED Woudenberg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Toekomst

Proef het seizoen

In het hart van Woudenberg vind je dit moderne huiskamerrestaurant. Schuif aan voor een lunch of diner en proef creatieve gerechten bereid met mooiste seizoensproducten. Van saus tot soep; alles wordt zelf gemaakt. Je proeft de kennis en liefde die in het eten wordt gestopt. Heerlijk!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Toekomst

ja

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:30

Toon V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De bediening was chaotisch. 90 minuten moeten wachten op het hoofdmenu. Dat was jammer want voor de rest was het prima !
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
s_ortse .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De friet moesten wij er apart bijkopen! Hoofdgerecht zonder aardappelgerecht? Groenten was minimaal. Vonden wij erg vreemd.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten alleen lang gewacht voordat we wat kregen. Waarschijnlijk te weinig personeel . De kok kon het niet bijhouden
ellyderink .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Op het eten geen enkele aanmerking. Alleen de hoploos lange wachttijden zijn voor ons een reden om niet meer terug te komen. Ook na herhaald vragen of men het nagerecht snel kon brengen , gebeurde het niet. Wel werd het toegezegd. Het is logisch dat het lang duurde , want er was eigenlijk maar een persoon die alles deed. Koken en serveren.Wel een hulpje, maar als er 30 mensen zit, is dat echt te weinig
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Lange wachttijd door personeels tekort, eten prima. 3 uur met 2 pax is veels te lang. Kom niet meer terug,
Jammer je kan er wel wat moois van maken. Wens jullie succes!
dick H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
kwaliteit super ,heerlijk gegeten.
ontvangst niet sympathiek en gastvrij ,maar doordat eten zo goed was en betaalbaar ,gaan we keer terug.
we kwamen met ah actie bon , het gevoel daardoor minder joviaal
florissen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Klein restaurant met een goede sfeer, mede dankzij de vriendelijke uitbater die voor ieder wel een praatje had. Gerechten waren goed bereid, werden mooi opgediend en smaakten heerlijk! Porties waren perfect!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten, gerechten zagen er mooi uit. Tip: de puntjes van de varkenshaas afsnijden en gebruiken voor de spies. Varkenshaas was wat doorbakken. Vreemd dat je friet apart moet bestellen.
MargreethVIP .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het eten was heerlijk. Ook mooi opgediend. De bediening werd door 1 persoon gedaan daardoor duurde het soms wat langer. We werden verder goed geholpen. Ook bij onze vragen. Een aanrader!
TheSnowman .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Via de AH restaurant actie daar gegeten. Alle keus van de kaart en 2e 'menu' gratis. Mooi sfeervol restaurant.
Goede en nette bediening. Gerechten zagen er smaakvol uit en van goede kwaliteit. Vooraf de carpaccio en gamba's, hoofdgerecht de varkenshaas met bacon en gesmolten brie en nagerecht de brownie met vanille ijs en de 3 soorten ijs, aardbeien, vanille en citroen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was goed, maar in de rekening bleek een fout te zitten. Een mail daarover werd niet beantwoord.
MH_0318 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gezellig restaurant met vriendelijke mensen. Vlotte bediening. Heerlijke gerechten met een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben heerlijk buiten op het overdekte terras gezeten. De ontvangst was prima, de bediening efficiënt. De gerechten op de menukaart zijn misschien niet super creatief, maar wel goed bereid. Een verrassing vonden we het langzaam gegaarde buikspek. Royale portie, maar misschien had een andere saus dan de rodewijnsaus er wel beter bij gepast. De eigenaar gaf al aan dat hij een teryaki saus overwoog. Een tip zou zijn meer eigen smaak aan de sauzen te geven. Het leken fabriekssauzen van de groothandel te zijn. Erg lekker waren de gegrilde groentes bij de hoofdgerechten. Vers bereid en dus nog stevig en smaakvol. De frietjes zijn top, maar moeten apart besteld worden. De wijn is prima, we hadden een lekkere droge rosé en een goed glas merlot bij het hoofdgerecht. Wat ons betreft prima in orde.
f.pol .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Bij binnenkomst werden we al slecht ontvangen, we zagen al snel dat er te weinig personeel stond en de jongen die in de bediening stond is niet geschikt om dit alleen te doen en heeft veel te weinig ervaring. We hebben 20 minuten moeten wachten voor we het eerste drankje konden bestellen en daarna weer 10 minuten voor de kaart kwam. De jongen deed zijn best en maakte meermaals excuses dat ze maar met twee man personeel waren. Er waren 2 tafels die voor ze gegeten hadden al gewoon naar huis gingen, mensen waren allemaal zichtbaar ontevreden. Ook de inkoop gaat niet goed in dit restaurant. Diverse spullen waren niet op voorraad en je zag dat de kok spullen bij AH ging halen. Het ergste was nog dat de tap leeg was en er snel een krat Hertog-Jan gehaald werd bij AH, vervolgens krijg ik gewoon een fles bier op tafel gezet zonder glas. Dit kan echt niet in een restaurant. Dit is jammer omdat het er prima uitziet en de gerechten prima klaargemaakt waren door de kok, wel moet je voor een klein bakje patat bij je gerecht 2,50 betalen. Volgens ons moet de baas hier heel snel wat aan gaan doen anders komt er binnenkort niemand meer. Wij komen in elk geval nooit meer!!!
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Belachelijk jong personeel dat volgens de wet niet eens mag tappen of alcoholhoudende drank mag serveren.
Waren te weinig ingrediënten in huis en bestelde drankjes kwamen helemaal niet.
Corine M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De beloofde korting klopte volgens mij niet, ik kreeg ook geen rekening mee. De steak van mijn partner viel tegen. De saté van varkenshaas was prima.
Er is door het restaurant alsnog contact opgenomen en de korting wordt alsnog verrekend. Goede service.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wij waren er op een doordeweekse dag, we hebben lekker gegeten. Veel keuze en mooie gerechten. Ik kan dit restaurant aanbevelen.
jdevries4 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het was een uitstekende keus. Vriendelijke ontvangst (we konden op ons verzoek wat eerder dan afgesproken
aan tafel gaan.) De geserveerde gerechten waren uitstekend van kwaliteit De bediening was vriendelijk en
professioneel.