Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Thai mix voorgerecht
      Bief salade
      Tom Kha kai
  • Hoofdgerechten
    • Victoriabaars rode curry
      Garnalen met cashewnoten en basilicum
      Kipfilet zwarte pepersaus

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Maandag Gesloten ( MAANDAG 2 APRIL OPEN )
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

Ceciel V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten Het was erg druk waardoor we wat langer moesten wachten maar het personeel had daar wel oog voor Al met al een geslaagde avond
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Samen met mijn vriend hier gegeten met de AH restaurantactie, het menu was lekker, vooral het hoofdgerecht viel in de smaak. Heerlijke curry op. Vriendelijke bediening en een fijne plek!
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Lekkere gerechten besteld. Leuke manier van keuze maken wok of curry of pad thai ! de victoriabaars met de chilisaus werden super mooi in een halve ananas geserveerd en smaakte heerlijk
Klaas B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Genoten ! Heerlijk gegeten, lekker buiten gezeten. er is geen terras maar de mogelijkheid die er is was super. Voor het restaurant aan de oude gracht. Een prima plek om te genieten van het eten en de omgeving. Hartelijk personeel ook, we werden gastvrij ontvangen en in de watten gelegd. Een aanrader !
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gegeten voor de AH zegels. Het voorgerecht was erg lekker. Ik had de verschillende Thaise hapjes en dit was al best vullend. Er zat best wat tijd tussen voor en hoofdgerecht, maar dit zorgdewel voor trek. Ik had als hoofdgerecht de garnalen, maar helaas waren de groentes niet gaar. Als opmerking kreeg ik te horen dat dit Thais was. Wel gek dat dan de boontjes van het gerecht van mijn vriend wel gaar waren. Toetje was prima. Is het menu 37,50 waard? Nee, vind ik niet.
Er stond nog een aanbieding op het bord voor het zomermenu voor 25 euro. Wij waren dan goedkoper uitgeweest..
Elly.maaswinkel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Keuze in voor- en hoofdgerechten uit drie gerechten. Gevarieerd en lekkere opties. Het toetje bestond uit vijf verschillende gerechtjes. Prijs vond ik voor een persoon aan de hoge kant: € 37,50. Maar ja dat krijg je als je met een AH-kaart komt aanzetten dan maken ze de prijs gewoon hoger.
De bediening was vlot.
Aldert G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Vriendelijke bediening en prima eten. Buiten aan de straat is weinig plaats (twee tafels), maar we zaten daar prettig.
Dionne M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Het eten was best lekker, mooi opgediend ook. Maar voor een knusse, gezellige sfeer hoef je hier niet te komen. Dit voelde meer als een plek waar even snel wat eet wanneer je geen zin hebt om te koken.
Janny H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Heerlijk gegeten via de ah actie. Zeker een plek om terug te komen als ik in Utrecht ben.
Marietta S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Erg goed restaurent, voor authentiek Thais eten
Michel M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Goede en vriendelijke bediening. We hadden via de app om een tafeltje buiten gevraagd. Toen wij aankwamen stond deze netjes voor ons klaar. Het eten vonden wij echt heerlijk. Goeie Thaise smaken en waar nodig goed pittig. Zeker een aanrader!
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De curry was lekker, maar bij een eerdere gelegenheid was die veel 'geuriger', kruidiger. Hopelijk een volgende keer weer zo heerlijk aromatisch!
friveck .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Door ziekte lange tijd niet geweest maar het stond al maanden op ons wensenlijst om weer naartoe te gaan. Vandaag weer als vanouds. Bij binnenkomst werden wij warm welkom geheten door de betrokken en lieve dame die ons heeft herkend als eerdere gasten. Over het eten kunnen we kort zijn. Rondom heerlijk. Als voorgerecht hebben wij gekozen voor de Thaise mix. Echt een aanrader. Daarna een mix van de gerechten op de kaart. Wij waren met vier personen en zo hebben wij van diverse gerechten kunnen genieten. De Thai blijft ons favoriete Thaise restaurant in Utrecht en omstreken.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten, duidelijke en vriendelijke bediening
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Altijd weer lekker eten in een ongedwongen sfeer. Aardige mensen en goed bezig met hun werk. Deze keer beef met gebakken nassi met ananas
Verona K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Goed en lekker gegeten. Attent personeel, maar niet opdringerig. Prima prijs kwaliteits verhouding!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We werden zeer hartelijk ontvangen, bediening stuk voor stuk zeer, en vooral ook oprecht vriendelijk. Eten is aan de dure kant maar erg goed, heerlijke verse kruiden, en ook erg leuk opgediend. Je krijgt meteen honger. Kleine tip voor de kok: probeer de verse kruiden (blaadjes, stukken citroengras ed) er toch een beetje uit te vissen, óf de stukken groter te laten zodat je ze er zelf makkelijker uit kunt vissen, of veel fijner hakken zodat het niet ineens een enorme brok smaak is. Nu zat ik soms met een stuk citroengras wat ik weer uit mijn mond moest halen... maar smaken zijn authentiek en heerlijk gegeten! Het was 4 mei, om 8 uur ging keurig de muziek uit en was er twee minuten stilte, ook door het personeel. Top!
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en lekker Thais eten. Kan ik iedereen aanbevelen . Wel wat rumoerig, maar de tent zat dan ook vol. Kom zeker nog een terug!
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Weinig Thaise smaken
4 voor het eten en geen thaise smaak maar wat heeft u daadwerkelijk gegeten en waarom gaf u op dat moment niet aan ? graag wat meer detail betreft u recencie. dank u