Restaurant De Thai

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Maandag Gesloten ( MAANDAG 2 APRIL OPEN )
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We werden zeer hartelijk ontvangen, bediening stuk voor stuk zeer, en vooral ook oprecht vriendelijk. Eten is aan de dure kant maar erg goed, heerlijke verse kruiden, en ook erg leuk opgediend. Je krijgt meteen honger. Kleine tip voor de kok: probeer de verse kruiden (blaadjes, stukken citroengras ed) er toch een beetje uit te vissen, óf de stukken groter te laten zodat je ze er zelf makkelijker uit kunt vissen, of veel fijner hakken zodat het niet ineens een enorme brok smaak is. Nu zat ik soms met een stuk citroengras wat ik weer uit mijn mond moest halen... maar smaken zijn authentiek en heerlijk gegeten! Het was 4 mei, om 8 uur ging keurig de muziek uit en was er twee minuten stilte, ook door het personeel. Top!
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en lekker Thais eten. Kan ik iedereen aanbevelen . Wel wat rumoerig, maar de tent zat dan ook vol. Kom zeker nog een terug!
jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Weinig Thaise smaken
4 voor het eten en geen thaise smaak maar wat heeft u daadwerkelijk gegeten en waarom gaf u op dat moment niet aan ? graag wat meer detail betreft u recencie. dank u
John N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker Thais eten. Restaurant de Thai in Utrecht bedankt voor het super de luxe pakket!. Volgende keer komen we weer gezellig naar jullie toe ????. Gewonnen via FB trouwens. We gaan hier altijd graag eten. Eten is goed en het zijn erg lieve mensen
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk thais eten. De groene curry is een aanrader. Service is prima. Inrichting had iets sfeervoller gekund.
R.J. F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij De Thai, all gerechten (pad thai, mangosalade en groene curry) goed op smaak. Enige verbeterpuntje: de stoelen zitten écht niet lekker, en langere mensen kunnen hun benen niet kwijt. Hierdoor blijven gasten niet langer zitten dan noodzakelijk is, lijkt me.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben weer een heerlijk 3 gangen menu van de chef gegeten. Mango slade, een vis en vleesschotel en toetje, alles even lekker! Echt een aanrader de Thai!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Elke keer weer heerlijk eten.
Piet F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik had een tafel gereserveerd, maar we kwamen te laat en hadden weinig tijd. Daar werd perfect op ingespeeld zonder dat het eten was afgeraffeld. Het was heel lekker.
Piet Amersfoort
Rozemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk Thais eten! Aardige bediening.
Dunja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een gezellig restaurantje om een goede Thaise curry te eten. Ook de spicy mango salad is heerlijk! Vriendelijke bediening en ook nog even gezellig met de Thaise kok gekletst aangezien wij aan het tafeltje bij de keuken zaten.
tommer T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bediening handelt zo snel, dat het dwingend over kan komen. Ik vond het lekker praktisch.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Porties ruim voldoende.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We kozen voor de kip saté vooraf, lekker en als hoofdgerecht kozen we voor de chefsauce (met cashewnoten) en gebakken rijst met ananas.

Het smaakte prima, maar ik heb wel eens lekkerder gegeten bij een andere Thai.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Josien D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
We waren op de motorbeurs en hadden aansluitend zin om ergens een pittig hapje te eten. Even op Iens gekeken of er toevallig een Thais restaurant was bijgekomen de afgelopen periode. Dit was niet het geval. De Thai kenden we al en hier weer voor gekozen. We hebben heerlijk gegeten! Vooraf een heerlijk soepje, als tussengerecht de mixed voorgerechten en de viskoekjes, nergens zulke lekkere viskoekjes gegeten. En als hoofdgerecht rode curry met kip en beef. We hebben genoten en als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Benjamin K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heel lekker gegeten, alweer de tweede keer dat we hier hebben gegeten. De bediening is vriendelijk en de sfeer is goed. Ook goede prijzen.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede mix van sfeer, bediening en kwaliteit van eten. Keuze in desserts is beperkt. Thais is in mijn ervaring altijd vrij duur en De Thai is daar geen uitzondering op.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Voor de 2e keer heerlijk gegeten bij De Thai. Vriendelijke bediening die meedenkt voor een vegan keuze. Ik kom zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Op deze zondagavond konden we gelukkig nog terecht bij De Thai. Genoten van een heerlijke curry met kip en een lekker biertje. Prima plek voor een heerlijke Thaise maaltijd!
Enige punt van kritiek is dat de bediening wat kortaf en/of schuchter was, niet echt uitnodigend. Hier is ruimte voor verbetering.