Restaurant De Thai

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Maandag Gesloten ( MAANDAG 2 APRIL OPEN )
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

Guido G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
De curry was lekker, maar bij een eerdere gelegenheid was die veel 'geuriger', kruidiger. Hopelijk een volgende keer weer zo heerlijk aromatisch!
friveck .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Door ziekte lange tijd niet geweest maar het stond al maanden op ons wensenlijst om weer naartoe te gaan. Vandaag weer als vanouds. Bij binnenkomst werden wij warm welkom geheten door de betrokken en lieve dame die ons heeft herkend als eerdere gasten. Over het eten kunnen we kort zijn. Rondom heerlijk. Als voorgerecht hebben wij gekozen voor de Thaise mix. Echt een aanrader. Daarna een mix van de gerechten op de kaart. Wij waren met vier personen en zo hebben wij van diverse gerechten kunnen genieten. De Thai blijft ons favoriete Thaise restaurant in Utrecht en omstreken.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Heerlijk gegeten, duidelijke en vriendelijke bediening
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Altijd weer lekker eten in een ongedwongen sfeer. Aardige mensen en goed bezig met hun werk. Deze keer beef met gebakken nassi met ananas
Verona K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Goed en lekker gegeten. Attent personeel, maar niet opdringerig. Prima prijs kwaliteits verhouding!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
We werden zeer hartelijk ontvangen, bediening stuk voor stuk zeer, en vooral ook oprecht vriendelijk. Eten is aan de dure kant maar erg goed, heerlijke verse kruiden, en ook erg leuk opgediend. Je krijgt meteen honger. Kleine tip voor de kok: probeer de verse kruiden (blaadjes, stukken citroengras ed) er toch een beetje uit te vissen, óf de stukken groter te laten zodat je ze er zelf makkelijker uit kunt vissen, of veel fijner hakken zodat het niet ineens een enorme brok smaak is. Nu zat ik soms met een stuk citroengras wat ik weer uit mijn mond moest halen... maar smaken zijn authentiek en heerlijk gegeten! Het was 4 mei, om 8 uur ging keurig de muziek uit en was er twee minuten stilte, ook door het personeel. Top!
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en lekker Thais eten. Kan ik iedereen aanbevelen . Wel wat rumoerig, maar de tent zat dan ook vol. Kom zeker nog een terug!
jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Weinig Thaise smaken
4 voor het eten en geen thaise smaak maar wat heeft u daadwerkelijk gegeten en waarom gaf u op dat moment niet aan ? graag wat meer detail betreft u recencie. dank u
John N.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Lekker Thais eten. Restaurant de Thai in Utrecht bedankt voor het super de luxe pakket!. Volgende keer komen we weer gezellig naar jullie toe ????. Gewonnen via FB trouwens. We gaan hier altijd graag eten. Eten is goed en het zijn erg lieve mensen
Kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk thais eten. De groene curry is een aanrader. Service is prima. Inrichting had iets sfeervoller gekund.
R.J. F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Ontzettend lekker gegeten bij De Thai, all gerechten (pad thai, mangosalade en groene curry) goed op smaak. Enige verbeterpuntje: de stoelen zitten écht niet lekker, en langere mensen kunnen hun benen niet kwijt. Hierdoor blijven gasten niet langer zitten dan noodzakelijk is, lijkt me.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We hebben weer een heerlijk 3 gangen menu van de chef gegeten. Mango slade, een vis en vleesschotel en toetje, alles even lekker! Echt een aanrader de Thai!
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Elke keer weer heerlijk eten.
Piet F.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Ik had een tafel gereserveerd, maar we kwamen te laat en hadden weinig tijd. Daar werd perfect op ingespeeld zonder dat het eten was afgeraffeld. Het was heel lekker.
Piet Amersfoort
Rozemarijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk Thais eten! Aardige bediening.
Dunja V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Een gezellig restaurantje om een goede Thaise curry te eten. Ook de spicy mango salad is heerlijk! Vriendelijke bediening en ook nog even gezellig met de Thaise kok gekletst aangezien wij aan het tafeltje bij de keuken zaten.
tommer T.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bediening handelt zo snel, dat het dwingend over kan komen. Ik vond het lekker praktisch.
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Porties ruim voldoende.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
We kozen voor de kip saté vooraf, lekker en als hoofdgerecht kozen we voor de chefsauce (met cashewnoten) en gebakken rijst met ananas.

Het smaakte prima, maar ik heb wel eens lekkerder gegeten bij een andere Thai.