Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

WEGENS VAKANTIE ZIJN WIJ GESLOTEN VAN 23 JULI 2017 T/M 16 AUGUSTUS 2017

Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
flinke porties, lekker en niet duur.
Niet veel variatie op de kaart. Bediening was snel. De glazen waren wel allemaal vies, uiteindelijk maar uit het flesje gedronken.
marjanels E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Alweer heerlijk gegeten bij De Thai. We werden hartelijk ontvangen en het eten was werkelijk heerlijk.
Een aanrader!
belartq .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vorige keer uitstekend gegeten. Keuze uit alle gerechten van de hele kaart. Vandaar opnieuw gereserveerd. Helaas nu een iens/AH variant: drie gangenmenu, keuze door de kok. Niet slecht, maar veel minder interessant en zeker geen 37,50 p.p. waardig. Jammer! En niet meer voor een herhaling. Enige pluspunt was dat het nagerecht deze keer wat aardiger was.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Kaart is eenvoudig, maar we hebben erg lekker gegeten! Bediening niet heel persoonlijk, maar wel adequaat en prima voor deze prijsklasse.
Emiel R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben hier ontzettend lekker gegeten! De bediening is soms net wat te vlot en niet iedereen spreekt goed Nederlands waardoor er wel eens een miscommunicatie ontstaat. Die dessertkaart kan echt niet meer! Een geplastificeerd A4-tje waar met de hand wat bijgeschreven is. Maar het eten is echt ontzettend goed! Dikke aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Eten was lekker, vlees en groenten mooi gereserveerd in een uitgeholde ananas. Service was goed. Personeel was vriendelijk.
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben wel lekker gegeten, voldoende ruimte tussen de tafeltjes zodat je je eigen privacy hebt. Bediening was prima, legde uit wat voor gerechten er op tafel kwamen.
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met AH actie redelijk geprijsd, bediening soms wat kortaf maar voldoende en correct
Eten goed voor de prijs. Restaurant tot laatste plaats bezet dus vermoedelijk goede naam
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Lekker gegeten voor een prima prijs en we hadden een plek bij het open raam, een aanrader!
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Chef's menu is geen authentiek Thais eten met uitzondering van het voorgerecht Ok, het eten smaakt en de prijs valt mee. Vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht bestond uit een schaal met rundvlees en groenten, alsmede een grote, halve ananas gevuld met vis in deeg en gekookte aardappel, Volgens mij een miskleun en moet het andersom zijn. Daarnaast een kommetje met rijst. Bolletje mango ijs, stukje ananas, een chocolade petit four en een gebakken banaan (??) als dessert. Waar was de kokos? Advies: ga à la carte.
Erg jammer dat u zo over ons keuken heeft beoordeeld, koko's zat al bij de curry in de ananas ( geen miskleun ) er wordt zeker zo geserveerd in Thaise keuken.
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super gegeten echt thais beter krijg je niet in Utrecht. Deze keer moesten we lang wachten op onze gerechten maar eenmaal op tafel ben je dat al weer vergeten. Van de bediening is het vaste meisje (ik denk de jongste) het aardigste en werkt met veel routine. Haar collega is opdringerig tot chagrijnig. Misschien gister alleen maar stoorde wel. Verder een plek om terug te komen. Dank jullie wel voor het lekkere eten
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij De Thai in Utrecht. We waren met z'n zessen. We kregen een hele fijne tafel aan het raam. Het voor, hoofd en nagerecht van het AH menu was voortreffelijk. Komen hier zeker terug!
mdagniaux .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een echte aanrader voor een etentje met familie. Een vriendelijke bediening, erg lekker eten tegen een redelijke prijs. Het restaurant ligt een beetje buiten de toeristische route, door de AH actie zijn wij hier terecht gekomen. We komen hier zeker nog een keer terug.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De Thai !
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg tevreden. Fijne sfeer. Goede toelichting op de gerechten. Lekker, smaakvol eten. Wij kozen voor het vegetarische menu van de chef.
Het toetje was helemaal boven verwachting!
rbosveld45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten is echt heerlijk, verse ingredienten en met zorg opgedient,maar als er op de rekening voor een halve liter water € 5.50 staat is dat behoorlijk schrikken!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
-smakelijke goede gerechten
-gezellig sfeervol interieur, en i.e.g. op dinsdagavond heerlijk rustig( geen lawaaierige muziek)
- bediening accuraat en vriendelijk; er wordt wel iets te vaak gevraagd of het eten smaakt en alles naar wens is.
- mooie ligging aan de oude gracht
marloes E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten! Voor de AH reataurantactie een menu gemaakt die voor iedereen gelijk is. Van hun heerlijke combi van voorgerechten genoten. Het hoofdgerecht lekker vol knoflook en mals vlees en je proeft de authentieke Thaise kruiden. Nagerecht ook iets leuks van gemaakt. zeker voor herhaling geschikt. Het interieur oogt wat rommelig, maar wel echt Thais.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een viergangenmenu kost normaliter €39,50. Het 3 gangen AH menu €37,50. Opmerkelijk. Het eten en bediening was goed. Een literfles water kost €6,00.
Ellis M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekkere smaakjes, vriendelijk personeel, geen rumoerig restaurant, leuke locatie. Voor herhaling vatbaar.