Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

Benjamin K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben heel lekker gegeten, alweer de tweede keer dat we hier hebben gegeten. De bediening is vriendelijk en de sfeer is goed. Ook goede prijzen.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Goede mix van sfeer, bediening en kwaliteit van eten. Keuze in desserts is beperkt. Thais is in mijn ervaring altijd vrij duur en De Thai is daar geen uitzondering op.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Voor de 2e keer heerlijk gegeten bij De Thai. Vriendelijke bediening die meedenkt voor een vegan keuze. Ik kom zeker terug!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Op deze zondagavond konden we gelukkig nog terecht bij De Thai. Genoten van een heerlijke curry met kip en een lekker biertje. Prima plek voor een heerlijke Thaise maaltijd!
Enige punt van kritiek is dat de bediening wat kortaf en/of schuchter was, niet echt uitnodigend. Hier is ruimte voor verbetering.
Kurt L.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening was goed. Zeker een aanrader.
Daisy R.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ontvangst vond ik wat lauwtjes. Ik vind het niet erg dat men gebrekkig Nederlands praat, maar ik vond dat het enthousiaster kon qua ontvangst en de houding van het personeel. Het eten wat ik had, wat niet geheel naar mijn smaak (te zoet) en ik vond het een vrij algemene kaart , zo ook het toetje vond ik niet zo lekker (smaakte een beetje naar kant- en klaar spul, niet alsof het vers was). Porties waren genoeg, maar ik heb bij betere thai-restaurants gegeten. Aardig ingericht, veel gebruik van warme tinten in het interieur. Prijzen waren ok.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wij hadden een verrassingsmenu genomen en dat was erg lekker! Het was divers en de verschillende kruiden die gebruikt zijn waren erg lekker! Vlees en vis waren vers.Bediening was vriendelijk
Dionne M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het eten was lekker, maar het menu was niet verrassend. De service was onder de maat; het eten wordt zo neergekwakt en er wordt bijna niet tegen je gesproken. De inrichting is wel oké, maar de tafeltjes zijn erg klein en je moet geen chique restaurant verwachten.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima ontvangst. Uitleg van de gerechten gekregen, ook i.v.m. allergieen. Snelle bediening. Eten was erg lekker. Grote porties, dus wat overbleef hebben we meegekregen in een doggy bag. Enige wat we iets minder vonden was dat de ruimte iets krap is ingedeeld qua tafels en stoelen. Ook is het fijn als we gewoon in het Nederlands kunnen bestellen i.p.v. Engels.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten (vooral de Phad Thai) was echt te vet, heel jammer! Viel als een steen in je maag. Het gerecht van mijn partner (een hete curry) was wel prima. Porties zijn groot!
T. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
We hadden menu van de chef en dit is een aanrader. De kok doet er alles aan om het je naar wens te maken. Er werd gevraagd wat onze voorkeur had (vlees of vis). In één woord: verrukkelijk. Kom er graag nog eens terug
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten bij de Thai, snelle en vriendelijke service, goede porties. Singha biertje erbij, top.
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Ik ben geen kenner van de Thaise keuken, en koos daarom gerechten die ik al kende, te weten viskoekjes, Tom Ka soep met garnalen en massaman curry. Die smaakten lekker en nodigen uit tot verdere verkenning van de aantrekkelijke menukaart. Ik vond het wel wat zwaar en weinig groente, maar dat hoort misschien bij de keuken. De service was heel prettig en kordaat. Kraanwater werd probleemloos geschonken bij de wijn.
Cathy L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk eten, goede kwaliteit-prijs verhouding, vriendelijk personeel!
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Alsof we weer even in Thailand waren! Absoluut genoten van de heerlijke curry's en vriendelijke service. We komen zeker nog eens terug!
Coba F.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Aanrader!
Wim en Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Complimenten voor de kok ????
Octavie V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Zoals altijd is de kwaliteit van het eten geweldig! Heerlijke smaken, pittig, maar niet te pittig. We nemen altijd chefs menu en er wordt dan netjes gevraagd wat wel en niet kan. Ook gezellig dat de chefkok achteraf even komt kletsen. Top avond!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed en smakelijk gegeten in een ontspannen embience met aandacht voor de gast.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De prijsverhouding tot de hoeveelheid wat je krijgt was matig ook vind ik dat je van te voren weet wat er door de chef kok wordt aangeboden.