Restaurant De Thai

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

WEGENS VAKANTIE ZIJN WIJ GESLOTEN VAN 23 JULI 2017 T/M 16 AUGUSTUS 2017

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

henri D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij kenden het restaurant niet en het was dan ook een fijne verassing, de gerechten waren heerlijk en de bediening vriendelijk en professioneel. Het was wel een beetje lawaaig waardoor je elkaar moeilijk kon verstaan.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We waren hier eten met een AH restauranten kaart. Je kunt hierdoor niet zelf je 3 gangen menu uitkiezen, maar dat was voor ons geen probleem. Het eten was heerlijk en meer dan voldoende. Het toetje kregen we beide niet op. De stoelen zitten niet zo comfortabel en de bediening (van 1 dame) kan iets vriendelijker. Verder hele leuke avond gehad en komen zeker een keer terug!
Femke L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
prima
Jgjmta .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Voorgerechtjes waren erg lekker. Hoofdgerechten vis en groentecurry waren erg goed. Toetje was wat gewoon in vergelijking met de rest.
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten, ontspannen en vriendelijke sfeer. Een aanrader!
hgw .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Een prettig lokaal om te eten, rustig en een goede bediening. Het Thaise eten is heerlijk, het enige wat een beetje tegenviel waren de wijnen (rood en wit), de volgende keer neem ik weer een biertje.
Majda J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel
We komen zeker terug
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekker Thais eten, maar vergeleken met mijn favoriete Thai in Leiden iets minder. Sfeer was goed. Moesten wel lang op ons eten wachten. Leuk als je graag Thais wil eten in Utrecht.
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Van buiten verwacht je niet dat het binnen goed vertoeven is het eten wordt met plezier opgediend, je kunt ook de kok in zijn keuken bezig zien.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gebruik gemaakt van AH restaurant actie. Dit betekende geen keuzemenu maar verplicht "chefs choice". Op zich prima maar wel jammer dat er dus geen enkele keuze mogelijkheid is. Ook de prijs was een verrassing, € 37,50 voor een drie gangen menu, is op zich redelijk maar ook hier werden we van te voren niet over geïnformeerd. Personeel was wisselend qua vriendelijkheid en vlotheid. Al met al lekker gegeten voor niet te veel geld, maar een beetje vervelende nasmaak over de algehele gang van zaken...
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Verwachte wat pittiger eten, maar behalve dat erg goed
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heel vriendelijke en hoffelijke bediening.
Leuke attenties voor de jarige.
Jurgen G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het menu van de AH Restaurantactie was wat teleurstellend. De smaken waren flauw, en misten daarmee de verfijning van de echte Thaise keuken. De beschrijving op de website van AH Restaurantactie strookt niet met mijn beleving.
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eten is prima, maar niet bijzonder. Prima maaltijd, maar naar alle eerlijkheid: er zijn betere plekken in Utrecht on thais te eten.
John B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was heerlijk en met zorg klaar gemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en is behulpzaam bij de keuze.
Een aanrader.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Super. Heerlijk gegeten en authentiek met de goede spijzen in onze viskoekjes, mango salade, eend, kip met zwarte peper! Omdat we in BKK hebben gewoond vroegen we "phet maak". Extra heet dus, en daar werd gevolg aan gegeven. Prima zaak. Ze mogen wel wat aan de wijnkaart doen. Edoch wijn drink je eigenlijk niet bij Thai's eten.
peter D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Druk bezette locatie, redelijk sfeervol maar tafels dicht op elkaar, daar moet je tegen kunnen. Het eten van alle markten thuis, voor de liefhebber van scherp maar ook voor kinderen aangepaste gerechten. Variaties op twee thema's: roerbak en curry. Ok.
Syuri S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben altijd lekker gegeten hier bij DE THAI.Heerlijk eten alles is lekker hier.We hebben ook van de sfeer genoten.Alleen een fleesje water is te duur vonden wij.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met de AH actie hier gegeten, was een 3 gangen menu van de chef, dus geen eigen keuze mogelijk, maar heerlijk gegeten. Wel wordt er gevraagd naar voorkeur of iets wat je niet wilt, wij hadden geen speciale wensen, alleen niet TE pittig. Als voorgerecht verschillende hapjes, hoofdgerecht een vis schotel en een rundvlees schotel + lekkere rijst, nagerecht 3 heerlijke gerechtjes op een bord. Wij hebben genoten.