Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

VAKANTIE: van 25 December2016 t/m 4 Januari 2017

Chupp12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het belangrijkste: het eten was lekker. We hebben een lekkere curry gehad. Aankleding ziet er wat budget uit. Maar overall goede beleving.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH restaurant actie gegeten. Keuze uit kart beperkter, maar prima! Op verzoek kon curry pittiger. Tip: vraag dit van te voren of laat weten dat de optie er is. Kwaliteit eten is prima en grootte van de porties ook. Bediening valt tegen. 1 dame spreekt slecht Nederlands waardoor t lastig te begrijpen is wat ze vraagt. Inrichting mag moderner.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten vonden we niet zo Thais, ik miste de kruiden, het frisse. Al onze gerechten, seefood en lam lagen in een donkere zoete saus. Verkeerde keuze? De porties zijn wel ruim en de bediening aller vriendelijks.
JosHeleen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier gegeten met AH-actie, aangepaste gevarieerde kaart. Goedkoopste gerecht is gratis. We hadden een tafeltje naast de keuken ( we waren een uur eerder dan besproken, maar was geen probleem) en zagen met hoeveel liefde en passie daar gewerkt wordt! We aten lamsrack met zwarte pepersaus en kip curry. De lamsrack was zo heerlijk mals. Volgens de kok is het eerste-klas lamsrack uit Nieuw Zeeland. De kip was ook heerlijk en was veel! We namen er een mandje gestoomde lotusrijst bij. Een mandje voor 2 personen is genoeg, dat werd er ook bij gezegd. 5.50 Voor witterijst 2.50 (dus mensen niet zeuren over dure rijst)
Toetje namen we Irish coffee en een plankje Thai-mix met o.a. ijs. De wijn was ook goed, wij hadden een chardonney. Echt verrukkelijk gegeten.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie, in het verleden zijn we vaker geweest en toen kon je nog a la carte kiezen, dat is helaas niet meer. Nu een kleine keuze uit de gerechten. Het voorgerecht duurde meer dan een uur, ook bij andere tafels om ons heen duurde het lang. Misschien combinatie met deliveroo teveel? De smaak van de gerechten is prima, maar toen we bij het dessert aankwamen en die niet wilde bestellen werd ons meteen verteld dat we moesten bestellen anders gold de hele actie niet meer. Uiteindelijk een koffie en een thee besteld, dan mocht de actie toch doorgaan. Al met al viel het enorm tegen, komen hier niet snel meer terug.
Arjan-A .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met de AH bon gegeten. Daar is een speciale kaart voor met beperkte keuze. De gerechten zijn wel wat uitgekleed. Je moet (fors) meer betalen voor een bakje rijst of groente (€7,50) wat echt teveel is. De smaak is redelijk tot goed maar we kennen betere Thaise restaurants.
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ontzettend lekker, vraag om de vega opties. De vega tom ka kai was verukkelijk!
Bediening was goed, beter dan in veel Thaise restaurants die ik ken. Toetjes hadden iets bijzonderder gemogen.
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima restaurant, goede en vriendelijke service. Erg lekker gegeten. Voldoende porties. Vond alleen dat we erg lang moesten wachten na het voorgerecht voor het hoofdgerecht op tafel kwam.
jobgerdajansen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Hoewel we hierbij konden kiezen uit de beperkte kaart, was de keuze toch gevarieerd, met zowel vis- als vleesgerechten. We hebben twee visgerechten genomen, een roodbaars met curry en een zeevrachten. Beide gerechten waren heerlijk, goed gekruid. Ook de voorgerechten, een kokoskippensoep en een loempiaassortiment was heerlijk.
De bediening was attent. Kortom een restaurant om nog eens terug te komen.
angelbaby3159 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
afgelopen weekend geweest na bijna 10 maanden. Veel heel erg tegen helaas. Sterk achteruit gegaan en een zeer beperkt menu vodje voor AH boekje reserveringen. Smaakte helemaal niet Thais en weinig smaak. De thaise (als ze dat zijn) bediening was niet echt vriendelijk helaas. Waar ze bij mij eerst 10 stonden staan ze nu op een 4.
AH moet hier geen zaken meer mee doen, zonde van de tijd
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het eten was weer erg lekker maar had iets pittiger gekund. Wij waren vroeg dus het ging snel en het was dus niet rumoerig. Het blijft zeker een aanrader, dit restaurant en ook om er vroeg te gaan eten.
Syuri S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
alles is lekker zoals altijd De thai is een van de beste resto in utrecht (Asian cuisine dus).Heerlijk!!Allen die nieuwe serveerster is een beetje raar en onbeleefd,ik heb wel een paar keer gegeten bij de thai en ze is niet verandert ze gaf de besteken niet op de nete manier (ze hebben haar niet echt getraind,heel jammer ).Al met al De thai is altijd lekker!voorgerecht waren echt super we hebben alles geproefd,hoofdgerecht waren ook heel erg lekker,dessert?wow!!echt speechless!
Mivonha .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Reservering met de AHactie. Het voorgerecht 2 x een verschillend mixgarniatuur. GEWELDIG bijzonder smaakvol. Het hoofdgerecht een rundvleesgerecht was goed, beetje flauw vond mijn partner had het wel 3 x pittiger gekund.
Ik had een seafoodmix, niet de juiste keuze gemaakt. Als afsluiting een Irish coffee, bijzonder lekker. Het personeel houdt alles goed in de gaten en is bijzonder vriendelijk.
cgaeskens .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het vakantie Thailand gevoel wordt weer een beetje terug gebracht, heerlijk! Klein nadeel: dat de tafels bij de deur nu een beetje koud zijn bij het openen van de deur.
Yael U.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
AH restaurantactie. Voor-, hoofd- en nagerecht 2e gratis. Bijgerechten (rijst/groenten) vielen niet onder het menu. Voor het eten (execl drank) hebben wij door de actie €45,- betaald. Eten was lekker, bediening vriendelijk. Leuk restaurantje waar ik nu ook zonder ah-bonnen nog een keertje heen wil.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Via de AH actie, dus een iets minder uitgebreide keuze. Ondanks dat heeeeeerlijk gegeten. Het was ook geen probleem om de gerechten vega te bestellen.

Aanrader!!!
hacer_korkmaz .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Eten was heerlijk. Intichting zag er leuk en gezellig uit. Alleen bediening was iets minder. Bereikbaarheid vonden wij wel iets lastig met de auto en de parkeerkosten zijn best hoog.
Olga -.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Uitstekend gegeten in een gezellig restaurant. Iets lawaaiig, niet te hinderlijk. Vriendelijk personeel. Prijs/ kwaliteit verhouding goed.
udo327 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
het eten is heel erg goed. Authentiek Thais eten, maar niet erg goedkoop.
bediening is matig, niet erg vriendelijk en de inrichting is sober.
ik zou hier heen gaan als je lekker wilt eten, niet perse voor de sfeer of beleving.
Aniek M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk eten en goede service. Leuk gelegen en gezellige sfeer. Het eten heeft ook een autentieke thaise smaak, word ook goed aangegeven wat pittig is en minder/niet.