Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super gegeten echt thais beter krijg je niet in Utrecht. Deze keer moesten we lang wachten op onze gerechten maar eenmaal op tafel ben je dat al weer vergeten. Van de bediening is het vaste meisje (ik denk de jongste) het aardigste en werkt met veel routine. Haar collega is opdringerig tot chagrijnig. Misschien gister alleen maar stoorde wel. Verder een plek om terug te komen. Dank jullie wel voor het lekkere eten
Claudia L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij De Thai in Utrecht. We waren met z'n zessen. We kregen een hele fijne tafel aan het raam. Het voor, hoofd en nagerecht van het AH menu was voortreffelijk. Komen hier zeker terug!
mdagniaux .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een echte aanrader voor een etentje met familie. Een vriendelijke bediening, erg lekker eten tegen een redelijke prijs. Het restaurant ligt een beetje buiten de toeristische route, door de AH actie zijn wij hier terecht gekomen. We komen hier zeker nog een keer terug.
Richard N.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij De Thai !
Frank J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Erg tevreden. Fijne sfeer. Goede toelichting op de gerechten. Lekker, smaakvol eten. Wij kozen voor het vegetarische menu van de chef.
Het toetje was helemaal boven verwachting!
rbosveld45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Het eten is echt heerlijk, verse ingredienten en met zorg opgedient,maar als er op de rekening voor een halve liter water € 5.50 staat is dat behoorlijk schrikken!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
-smakelijke goede gerechten
-gezellig sfeervol interieur, en i.e.g. op dinsdagavond heerlijk rustig( geen lawaaierige muziek)
- bediening accuraat en vriendelijk; er wordt wel iets te vaak gevraagd of het eten smaakt en alles naar wens is.
- mooie ligging aan de oude gracht
marloes E.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk eten! Voor de AH reataurantactie een menu gemaakt die voor iedereen gelijk is. Van hun heerlijke combi van voorgerechten genoten. Het hoofdgerecht lekker vol knoflook en mals vlees en je proeft de authentieke Thaise kruiden. Nagerecht ook iets leuks van gemaakt. zeker voor herhaling geschikt. Het interieur oogt wat rommelig, maar wel echt Thais.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een viergangenmenu kost normaliter €39,50. Het 3 gangen AH menu €37,50. Opmerkelijk. Het eten en bediening was goed. Een literfles water kost €6,00.
Ellis M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekkere smaakjes, vriendelijk personeel, geen rumoerig restaurant, leuke locatie. Voor herhaling vatbaar.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Heerlijk! je waant je weer even in Thailand, gelukkig zat we dicht bij de keuken want ook de geuren zijn heerlijk!!!
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik kwam hier eten met de AH actie. Het menu was goed. Het voorgerecht bestond uit allemaal kleine hapjes. Die waren lekker. Het hoofdgerecht was een gerecht met kip en een met vis. De kip werd mooi in een ananas geserveerd en vond ik door de wat zoete smaak persoonlijk het lekkerste. De vis was best pittig. Het nagerecht was een gebakken banaantje met een luchtig chocolademouse gebakje en vanille ijs. We waren met zijn drieën en degene die van de kaart at was goedkoper uit dan wij van de Albert Heijn actie. Dat vonden we wel wat tegenvallen. Verder was het lang wachten op ons gerechten. Ondanks dat vonden we het toch een geslaagd avondje.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Wij waren hier eerder geweest. Het voortreffelijke eten maakt de soms wel erg lange wachttijden ruimschoots goed. Echt een aanrader voor wie van Thais houdt!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening was heel vriendelijk en geduldig. Ontvangst was niet speciaal vriendelijk (door een dame van weinig woorden), niet door laten afschrikken, ik ben hier al vaker geweest. Dit restaurant blijft een aanrader, kijk door de wat gedateerde inrichting heen. Heeft daardoor ook zijn charme.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Lekker eten. Helemaal prima zoals we hadden verwacht.
Helena26 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Verrassend goed eten waarbij afhalen ook een mogelijkheid is. Vlotte bediening. Een aanrader als je van Thais eten houdt!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was fantastisch! Zoals je kan verwachten bij de Thai en zoals je ook echt krijgt in Thailand. Wij hadden 4 verschillende gerechten en ze waren allemaal even lekker en ook nog eens leuk gepresenteerd. Als voorgerecht hebben we samen 2 plankjes gemixt genomen. Dit was genoeg en ook zeer smakelijk. De bediening was niet allemaal even vrolijk maar dat kan weleens gebeuren.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Waren hier voor t eerst. M'n vriend vond het een top verassing, kwaliteit van 't eten was dan ook heel goed! Service prima en heel vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug!!
Rosa T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten, bediening was vriendelijk, tempo was goed, niet te snel en niet te langzaam, zeker een bezoek waard als je eens Aziatisch wilt eten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Erg lekker, alles klopt in het gerecht. Super!