Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 37.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Thai mix voorgerecht
      Bief salade
      Tom Kha kai
  • Hoofdgerechten
    • Victoriabaars rode curry
      Garnalen met cashewnoten en basilicum
      Kipfilet zwarte pepersaus

Exclusief menu's
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Maandag Gesloten ( MAANDAG 2 APRIL OPEN )
Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Thai

Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Eten is heerlijk. Goede bediening.
Jean E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Smaakvol eten, goed keuzepatroon, prijs - kwaliteit heel goed. Vlotte bediening, vriendelijk attent personeel. Heel wat Thais gegeten maar deze mag er zijn. Komen terug.
Cas D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Aardig Thais eettentje in het centrum van Utrecht. Flinke keuze uit gerechten. Prima maaltijd voor een redelijke prijs. Ook attente bediening, hoewel het later op de avond druk werd.
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Het AH menu geeft de mogelijkheid om verschillende gerechtjes te proeven, en allemaal erg lekker. Gezellig eten.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Sfeertje lekker echt Thais, alleen geen Thais sprekend personeel! Maar bediening vriendelijk en prettig!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker eten en vriendelijke vriendelijke bediening :) maar de prijs voor het AH 3-gangen menu is met €37 wel echt te hoog

Als je a la carte zou bestellen ben je voor het zelfde eten goedkoper uit. Maar dan is je 2e gerecht niet gratis. En ik begrijp dat er wat verdiend moet worden. Uiteindelijk 60€ betaald (na korting) en dat was het waard. Maar meer ook niet
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten, , mooie rustige lokatie, vriendelijk personeel, echt een aanrader. Zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk eten, goede service, als ik weer in utrecht ben weet ik waar ik ga eten!
Cootje M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Heerlijk gegeten!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
AH-menu gegeten en dat was prima: voor en hoofd keuze uit drie. Voor ons een verrassing, dit restaurant.
Hannah D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het Thaise eten was echt heerlijk, voor een goede prijs en ruime porties. Er werd gezegd dat we voor de 20% korting en voor- en hoofdgerecht moesten nemen, maar nadat wij duidelijk aangaven dat dit echt niet in de voorwaarden stond, is dit aangepast en konden we alleen een hoofdgerecht nemen. Service niet bijzonder, er werd geen toelichting gegeven op het eten, maar men was verder wel attent. Inrichting wel gezellig maar krap en is verder niet heel veel aandacht aan besteed.
Gilbert L.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima verzorgd. Smaak is goed.
Lize K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lieve dames die je komen helpen en de kaart rustig uitleggen. Mega goede service en lekker eten!
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
We waren vaker bij de Thai en zoals altijd hebben we heerlijk gegeten. De bediening is vlot en efficient en met een glimlach. aanrader!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Geen
Mehtap L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
We hadden met de 20% Iens actie gegeten en er werd aan ons gemeld dat we een voorgerecht en hoofdgerecht MOESTEN bestellen. Daardoor kregen we ons hoofdgerecht niet op. Het werd overigens nog geen 5 minuten na elkaar geserveerd.
Jan-Willem K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gebruik gemaakt van de AH Restaurantactie. Samengesteld menu was erg lekker en de porties waren ruim voldoende. Wij komen zeker een keer terug!
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lekker eten en goede service. Ga hier zeker weer heen!
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Eten was heerlijk, jammer dat er geen gebruik wordt gemaakt van authentieke Thaise groentes in de gerechten. Leuk personeel die met je mee denkt, prima Thai maar niet de beste waar ik ben geweest.
Gerjanne V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk en attente bediening.