Restaurant De Thai

Oudegracht 273 3511 NN Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Thai

Karakteristiek Thais

De lekkerste gerechten uit het land van de glimlach aan de sfeervolle Oudegracht. Authenticiteit en kwaliteit staan voorop, een feest voor de zintuigen in een modern interieur. De gerechten worden mooi geserveerd en smaken fantastisch. De bediening is heel attent, en je hoeft nooit lang met een leeg glas te zitten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Thai

• Kom je met de auto?
    We zijn gevestigd vlak naast ( oude TIVOLI )
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt ( garage sprinweg )

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
www.restaurantdethai.nl

Helena26 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Verrassend goed eten waarbij afhalen ook een mogelijkheid is. Vlotte bediening. Een aanrader als je van Thais eten houdt!
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Het eten was fantastisch! Zoals je kan verwachten bij de Thai en zoals je ook echt krijgt in Thailand. Wij hadden 4 verschillende gerechten en ze waren allemaal even lekker en ook nog eens leuk gepresenteerd. Als voorgerecht hebben we samen 2 plankjes gemixt genomen. Dit was genoeg en ook zeer smakelijk. De bediening was niet allemaal even vrolijk maar dat kan weleens gebeuren.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Waren hier voor t eerst. M'n vriend vond het een top verassing, kwaliteit van 't eten was dan ook heel goed! Service prima en heel vriendelijk. Komen hier zeker nog eens terug!!
Rosa T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Prima gegeten, bediening was vriendelijk, tempo was goed, niet te snel en niet te langzaam, zeker een bezoek waard als je eens Aziatisch wilt eten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Erg lekker, alles klopt in het gerecht. Super!
Ferry T.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super lekker! 4 gangen menu genomen. De smaken waren fantastisch, bediening erg goed. De beste Thaise eten die ik tot nu toe heb gegeten in Nederland (we komen vaak in Asia). Enige verbeterpunt is de eenden gerecht. Saus en groente klopte perfect, alleen de eend was aan de droge kant en werd een beetje verloren in het gerecht. tip: eendenborst met een knapperige vet laagje, dun gesneden en bovenop het gerecht. Oh, ook super goed was de consistentie-- de garnalen soepen die we kregen waren exact hetzelfde- tot de stukken tomaten en aubergine na. Je weet dus wat je besteld en dat het de volgende keer niet iets heel anders gaat worden. Ook hele goede porties. Maar de sausen, daar ging het om!!!
Paul E.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Super lekker gegeten bij de Thai. Het eten was allemaal prima op tijd, maar soms duurde het wat lang voor het drinken kwam.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
We hebben bij De Thai gegeten op een avond waar we maar weinig tijd hadden. De bediening heeft daar uitstekend rekening mee gehouden door vlotte maar toch correcte service.
We waren ondanks de drie gangen ruim op tijd klaar.

Het eten was heerlijk op deze Valentijns avond, lekker pittig en ook smaakvol opgediend.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Fantastische keuken. Bij de deur is het koud in de winter :).
Lucy N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
heerlijk gegeten, kom regelmatig in dit restaurant en de prijs/kwa;liteit verhouding is uitstekend.
Bas P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Het restaurant is aan de kleine kant, maar daardoor ook wel weer gezellig. Het is ook mogelijk om eten dat over is in een doggy bag mee te nemen.
Sebastian B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Uitstekend Thais Restaurant. Smaakt net zoals in Thailand zelf. Bediening is vriendelijk. Wij zaten in de buurt van de deur dus was het af en toe wel even fris
erimir E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was van goede kwaliteit in relatie tot de prijs. Alleen de wachttijd op de maaltijden kan korter. Voor de rest een gezellige avond.
Chupp12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het belangrijkste: het eten was lekker. We hebben een lekkere curry gehad. Aankleding ziet er wat budget uit. Maar overall goede beleving.
Sylvia R.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH restaurant actie gegeten. Keuze uit kart beperkter, maar prima! Op verzoek kon curry pittiger. Tip: vraag dit van te voren of laat weten dat de optie er is. Kwaliteit eten is prima en grootte van de porties ook. Bediening valt tegen. 1 dame spreekt slecht Nederlands waardoor t lastig te begrijpen is wat ze vraagt. Inrichting mag moderner.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het eten vonden we niet zo Thais, ik miste de kruiden, het frisse. Al onze gerechten, seefood en lam lagen in een donkere zoete saus. Verkeerde keuze? De porties zijn wel ruim en de bediening aller vriendelijks.
JosHeleen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier gegeten met AH-actie, aangepaste gevarieerde kaart. Goedkoopste gerecht is gratis. We hadden een tafeltje naast de keuken ( we waren een uur eerder dan besproken, maar was geen probleem) en zagen met hoeveel liefde en passie daar gewerkt wordt! We aten lamsrack met zwarte pepersaus en kip curry. De lamsrack was zo heerlijk mals. Volgens de kok is het eerste-klas lamsrack uit Nieuw Zeeland. De kip was ook heerlijk en was veel! We namen er een mandje gestoomde lotusrijst bij. Een mandje voor 2 personen is genoeg, dat werd er ook bij gezegd. 5.50 Voor witterijst 2.50 (dus mensen niet zeuren over dure rijst)
Toetje namen we Irish coffee en een plankje Thai-mix met o.a. ijs. De wijn was ook goed, wij hadden een chardonney. Echt verrukkelijk gegeten.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wij waren hier met de AH restaurantactie, in het verleden zijn we vaker geweest en toen kon je nog a la carte kiezen, dat is helaas niet meer. Nu een kleine keuze uit de gerechten. Het voorgerecht duurde meer dan een uur, ook bij andere tafels om ons heen duurde het lang. Misschien combinatie met deliveroo teveel? De smaak van de gerechten is prima, maar toen we bij het dessert aankwamen en die niet wilde bestellen werd ons meteen verteld dat we moesten bestellen anders gold de hele actie niet meer. Uiteindelijk een koffie en een thee besteld, dan mocht de actie toch doorgaan. Al met al viel het enorm tegen, komen hier niet snel meer terug.
Arjan A.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met de AH bon gegeten. Daar is een speciale kaart voor met beperkte keuze. De gerechten zijn wel wat uitgekleed. Je moet (fors) meer betalen voor een bakje rijst of groente (€7,50) wat echt teveel is. De smaak is redelijk tot goed maar we kennen betere Thaise restaurants.
Ruud C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ontzettend lekker, vraag om de vega opties. De vega tom ka kai was verukkelijk!
Bediening was goed, beter dan in veel Thaise restaurants die ik ken. Toetjes hadden iets bijzonderder gemogen.