Restaurant De Teugel

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Het decor is wat sleets, maar dat vergeet je als je hier eet. Ontzettend leuke formule. Hier staat een enthousiaste kok in de keuken en de gerechtjes waren van een mooie kwaliteit en mooi opgemaakt. Je kan tussen de diverse gerechtjes switchen: wil je een dessert en daarna toch weer wat hartig? Kan allemaal. Wij namen geen frites of brood, waardoor je ruimte over hebt om heerlijk door te kaart te reizen. Overigens een dikke pluim voor de uitstekende wijnen. Ruime keus en goed gevulde glazen. Wij komen graag eens weer!
Jeenharr .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Toenwe aan kwamen rijden schrokken we even. Van buiten straalt het gebouw niet echt kwaliteit uit, meer een recreatiecentrum waar je met de kids een snelle hap kan halen. Eenmaal in het restaurant viel die indruk helemaal weg. Wat een fijn concept, dat eindeloos genieten. Mooie gerechtjes van kwaliteit en de volgorde en keuze is aan jezelf. Bij de biefstuk werd een puntzak friet geserveerd. Dat leek ons even een wel heel grote vuller. Maar de papat was ontzettend lekker en toen we bij een latere portie (ondanks dat het zo lekker was) de papat toch afsloegen was dat geen probleem. Kwalitatief goed, ruime zitplaatsen (gelukkig maar want aan de volgende tafel zaten nogal rumoerige mensen met harde stemmen.
Tafel14 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Op 23-10 en 24-10 zowel het Hotel en Restaurant bezocht.
Hotel was super goed, en mooie kamers.
Het restaurant heeft een geheel andere aankleding, druk maar gezellig!
Wij kozen beide avonden voor het concept eindeloos genieten!
Dat is voorgerecht,hoofdgerecht en dessert, naar keuze van de kaart!
Alle in kleine hoeveelheden geserveerd, maar men kan onbeperkt bestellen!
Al zou je 3x een hoofdgerecht willen bestellen
Kortom alles perfect en smaakvol voor een zeer redelijke prijs ,heb je een gezellige smaakvolle avond!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
zeer mooi opgemaakte borden!
gezellig terras en zeer leuke bediening!

eten is super lekker geen aanmerkingen verder.
als we weer eens in de buurt van Uden zijn komen we zeker terug.
Harold78 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Samen met onze kinderen genoten van funcoocking. Buffet met diverse vleessoorten, vis, salades. Vervolgens alles aan tafel bereiden. Strakke moderne inrichting met vriendelijk en vlot personeel.
Piet Janszoon .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
"Eindeloos genieten" lijkt wat ordinair gulzig, zoals "all you can eat" of iets dergelijks, maar is hier bedoeld als een kwaliteitsformule.

Verse en zorgvuldige bereiding van eten kost altijd tijd, een goed teken dus, zo ook hier. Onze cijfers liegen er dus niet om.

Bouter .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Formule: eindeloos genieten van de menu kaart. Onbeperkt voor-, hoofd- en na- gerecht bestellen. Ruime keuze. Prima kwaliteit. Nette bediening. Alleen geen gezellige atmosfeer.
En eindeloos wachten [minstens 20 min.] tussen de bestellingen terwijl het restaurant maar half vol was. Heb je geduld, dan kunnen wij dit restaurant zonder meer aanbevelen.