Restaurant De Teugel Veghel

Stadhuisplein 3 5461 KN Veghel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Teugel Veghel

Restaurant De Teugel Veghel is gelegen in het centrum van Veghel en is onderdeel van Teugel Resort Veghel. In het restaurant kunt u van maandag t/m zaterdag genieten van een heerlijk diner vol verrassende smaken. Chef-kok Michel probeert u keer op keer kennis te laten maken met verrassende combinaties, tintelende smaken en vooral heerlijke gerechten.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Teugel Veghel

Maandag t/m Zondag
Diner 17:00 - 21:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Teugel Veghel

• Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wij, Rob en Ineke, hebben hier afgelopen zondag gegeten.
We hadden een verrassingmenu op punten van de Emte.
Het was zeker een verrassing.
Alle 3 de gangen waren geweldig.
De bediening, zeer vriendelijk.
We gaan hier zeker terug komen. Ook zonder Emte punten.
annelies124 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben met ons gezin super genoten van ons verblijf! We hopen zeker nog eens terug te komen.
Fijne ligging, attent en heel vriendelijk personeel en super lekker eten! Alles wat je maar kan wensen !
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Er heerst een prima, ontspannen sfeertje. Vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader voor een gezellig en betaalbaar avondje.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het was een heerlijke maaltijd. De gerechten waren goed klaargemaakt. Er mocht meer groente bij geserveerd worden. Extra salade zou welkom zijn.
S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Online reservering gedaan, na week nog geen reactie gehad blijkt site niet goed te werken werd gezegd. Voor buiten gereserveerd (2x gebeld daarvoor) Bij aankomst helemaal niet bekend dat er gebeld was om buiten te mogen eten. Ook zou het fijn zijn als er contact wordt opgenomen dat als er bepaalde gerechten (asperges) besteld willen worden dit bij telefonisch contact gezegd wordt, en niet alleen op site dat dit dient te gebeuren.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Overheerlijk gegeten. Verrassend goede smakelijke gerechten.
Ad E.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Rommelige organisatie, goedbedoelende medewerkers
pretty .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten, hoeveelheid was ook prima. Beperkte kaart maar alle gerechten waren smakelijk. Bediening was vlot en spontaan.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Brood was lekker. Eten duurde lang. Bediening vroeg niet of we nog iets wilde drinken. Toetje viel tegen. Ambiance was oké
Stephan T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Het was ons niet duidelijk dat dit een restaurant van een hotel was. Vaak heeft dat toch een iets andere uitstraling dan een normaal restaurant, het komt iets te hotel-achtig over. Dat was nu ook het geval.

De menukaart was beperkt. Het verbaasde ons na het opnemen van onze keuze dat andere gasten blijkbaar andere gerechten konden bestellen (er werd naast ons een carpaccio geserveerd, deze stond niet op het menu en ons is ook niks anders dan het menu aangeboden). De prijs van het menu is € 29,50 en dat is anders dan de site van Couverts zojuist meldde (die gaf € 25,00 aan). De prijs-kwaliteitverhouding vonden we niet optimaal. Voor € 29,50 verwacht ik een iets uitgebreidere kaart (nu 3 keuzes per gang). De opmaak van de borden en de kwaliteit van de gerechten was niet slecht, maar ook niet heel verrassend. Het dessert viel erg tegen. De trifle was voornamelijk slagroom en de stoofpeertjes daarin hadden niet veel smaak. De tiramisu leek het meest op een aangemaakte slagroom (had een andere smaak) die op het bord gespoten was.
Bep F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het was een zeer goed diner met gevarieerde gerechten, genoeg keuze uit het menu en een fijne rustige atmosfeer. De gerechten werden op een mooie creatieve manier opgediend, de service was rustig en vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke gerechten, professionele bediening in een rustig kader, voor herhaling vatbaar.
Te vermelden: ->©£$ MINpunt in hotelreservering is de TE DURE single-toeslag voor de kamer???
Amsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Zaterdag 11 juni 2016 geluncht. Koffie niet lekker, en na ruim een half uur kwamen eindelijk de matige kroketten, soep en brood. Het tweede glas dat wij bestelden kwam helemaal niet. Wat een tegenvaller.