Restaurant De Teugel Uden

Bedafseweg 22 5406 TM Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

Restaurant De Teugel is de poort tot de Maashorst! Op een van de mooiste plekjes van de regio geniet je hier van de menukaart!

En wat dacht u van ons gezellige terras?! Een heerlijke uitvalsbasis voor een lekker dagje natuur en zon in de schitterende omgeving.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Teugel Uden

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

Harry F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ze waren niet op de hoogte dat je kon boeken via Iens ah actie.... we hadden wel alles bevestigd gekregen en uitgeprint! Gelukkig waren ze heel coulant en kregen we 2 keer een 3 gangen diner gratis! We hebben echt heerlijk gegeten!
L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We werden enorm hartelijk ontvangen, het is een enorm complex (in mijn ogen) maar het gaf het gevoel dat je gezien wordt. Bij het bestellen werd er goed rekening gehouden met onze wensen; we wilden niet te snel aan het diner beginnen maar konden wel al opgeven wat we wilden hebben zodat ze de voorbereidingen al konden opstarten.

Voor vegetariërs was er niet veel keuze. 1 gerecht om precies te zijn. Wellicht konden andere gerechten aangepast worden maar dat was mij niet duidelijk.
Bij een plankje waarbij van alles geproefd kon worden was genoeg te kiezen, ook voor vegetariërs al lagen vlees en niet-vlees producten tegen elkaar aan. Met de kleine aanpassing dat bijv. de kippenpootjes en de kaas elkaar niet raken is het prima.

We moesten hierna wel erg lang wachten op het hoofdgerecht. bijna 3 kwartier.
En toen het hoofdgerecht er was, viel dit toch wel tegen, zowel qua hoeveelheid als qua smaak. Verder was alles heerlijk hoor. Ik zou hier zeker terug gaan om te borrelen of na een wandeling een kop koffie te nemen. Alleen het hoofdgerecht vonden wij persoonlijk niet zo lekker.
Essie O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima restaurant in combinatie met de bowling of het klimpark. Met de familie was t keurig verzorgd en kwam het netjes op tijd. Miste wel een beetje de creativiteit in de gerechten en wellicht had t iets meer gemogen bij de hoofdgerechten. Maar verder heel tevreden en lekker gegeten.
ellen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie ambiance buiten op het terras, lekkere lunch, jammer dat we erg lang moesten wachten ondanks dat het bekend was dat we met 14 personen zouden komen.
Wieger V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige ontvangst en alles was goed georganiseerd voor onze familiedag.
We hebben een fijne dag gehad!
W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
mooie locatie met gezellig buitenterras bij mooi weer. 3-gangen verrassingsmenu was verrassend lekker! Ondanks de drukte vanwege een groot gezelschap binnen toch een redelijk vlotte bediening.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
een lekkere en eerlijke keuken, niet veel poespas. We troffen net een moment dat het begon te regenen en de mensen op de terrasjes naar binnen zijn gevlucht, waardoor, een langere maar aanvaardbare wachttijd !
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk hotel met een heerlijk restaurant. Ook een super gezellige en vriendelijke bediening!
Komen er zeker op terug.

Gerda
Hannie D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Wij hadden een groupon-deal. Voor drie-gangen diners betaalden wij 4.50 extra. Dit was ons uitermate goed bevallen, want we konden van de kaart, inclusief aspergemenu ruime keuzes maken!
De gerechten die wij gekozen hadden, waren uitstekend verzorgd en smaakten heerlijk.
Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het duurde lang voordat de friet kwam terwijl de gerechten al uitgeserveerd waren.

De gerechten waren prima maar niet bijzonder te noemen.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Een rustig hotel met lekker eten vriendelijke bediening vlotte babbel een aanrader voor iedereen mooi ingerichte kamers netjes
S. K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goede service, omdat er enkele van ons in de file stonden toch tegelijk kunnen eten en ook nog op tijd kunnen vertrekken naar het festival.
Gerdie V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
We hebben lekker gegeten
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Fijne bediening en gezellige sfeer. Aanrader!
D. V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Enkele dagen geleden geklommen in het mooie nieuwe klimpark. Daarna a la carte gegeten. Enkele namen een pannenkoek die erg goed zijn en net wat meer dan ergens anders. Ik nam een steak met lekkere verse friet. De gastvrijheid was ook echt goed. Wij komen zeker nog eens terug. Dank jullie wel.
Ursula V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
We hadden een 3 gangen menu .
Had aangegeven koolhydraat arm te eten .
Maar er kwam geen alternatief .bii mijn zalm .
Dus geen extra groente .
Ook voor t dessert kwam geen ander alternatief .
Mijn man had kalfs vlees . Was erg droog had misschot een sausje over gekund .
Dan was het niet zo droog
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Slechte service, lang moeten wachten op het eten. Dit kan veel beter en efficiënter. Helaas niet wat er in eerste instantie van hadden verwacht.
Robin E.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het voorgerecht was lekker en beviel goed. Het hoofdgerecht (vlees) was iets minder mals, maar het toetje (brownie en mousse) was echt niet lekker. Leek wel oud en de smaak van het ijs en de mousse was erg chemisch. Helaas viel het eten dus tegen. Broodmandje wel besteld maar niet gekregen.
V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten. Goede prijs voor het eten. Echter de alcoholische drankjes zijn ook hier erg duur. Jammer. Ik vind het bijzonder dat je recensie minimaal 120 tekens moet bevatten: wederom Jammer.
petra.schuurmans .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Fijne ontvangst, heerlijke gerechten, vlotte bediening. Top! Gereserveerd na winnen bon via Ticketveiling. Zal er zeker nog vaker komen