Restaurant De Teugel Uden

Bedafseweg 22 5406 TM Uden Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

Restaurant De Teugel is de poort tot de Maashorst! Op een van de mooiste plekjes van de regio geniet je hier van de menukaart!

En wat dacht u van ons gezellige terras?! Een heerlijke uitvalsbasis voor een lekker dagje natuur en zon in de schitterende omgeving.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Teugel Uden

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

Koen T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten was goed. Vriendelijke bediening. Paar kleine slordigheden, maar ze waren heel coulant om die op te lossen.
In combinatie met uurtje bowlen is het zeer goed bevallen.
Bw V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Eten was lekker en zeer leuk geserveerd.
luk B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Zeer lekker gegeten, alles van goede kwaliteit en vriendelijke bediening.
Gevarieerd ontbijt.
Mooie omgeving voor wandelen en fietsen.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening., komen regelmatig vragen of alles in orde is en of je iets tekort komt, als je opnieuw drinken vraagt wordt dit snel gebracht. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
het eten was van voorgerecht tot aan het hoofdgerecht prima, ook het nagerecht was heel erg goed verzorgd en gepresenteerd.
De bediening was erg vriendelijk en attent.
Sonia D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Mooi en aangenaam verblijf gehad. Super vriendelijke medewerkers. Misschien toch voor ons Belgen een paar Belgische bieren op de kaart zetten.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Goed hotel, airco op kamer.
Met goed weer buiten op terras gegeten. Door drukte lange wachttijd op drankjes en gerechten
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Je kan hier prima eten voor een redelijke prijs. Vooral de proeverij als voorgerecht en de oergerechten zijn uitstekend. Vriendelijke bediening.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het ontbijt,alsook s'avonds de 3 gangenmenu was superlekker en een zeer vriendelijke bediening.Het enige minpuntje was dat we na het diner nog iets wilden drinken en aan de bar waren geen tafels vrij.
Jeannine T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
ons verblijf is ons heel goed bevallen eten was prima , wij hadden ons laten verrassen door de chef . een dikke pluim voor iedereen zowel de netheid van de kamers tot aan de receptie en die van de keuken .

Een aanrader !
F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor die prijs een aanbeveling voor als je van rust houdt.Personeel heel vriendelijk en we hoefde niet lang te wachten op ons eten.
Nolet N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten à la Carte een drie gangen menu, van begin tot het eind was het heerlijk en goed verzorgd. Bediening was prima en zeer vriendelijk.
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk....
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Tafels buiten zijn erg vlekkerig, waardoor ze vies lijken. Aan vervanging toe?!
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ze waren niet op de hoogte dat je kon boeken via Iens ah actie.... we hadden wel alles bevestigd gekregen en uitgeprint! Gelukkig waren ze heel coulant en kregen we 2 keer een 3 gangen diner gratis! We hebben echt heerlijk gegeten!
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
We werden enorm hartelijk ontvangen, het is een enorm complex (in mijn ogen) maar het gaf het gevoel dat je gezien wordt. Bij het bestellen werd er goed rekening gehouden met onze wensen; we wilden niet te snel aan het diner beginnen maar konden wel al opgeven wat we wilden hebben zodat ze de voorbereidingen al konden opstarten.

Voor vegetariërs was er niet veel keuze. 1 gerecht om precies te zijn. Wellicht konden andere gerechten aangepast worden maar dat was mij niet duidelijk.
Bij een plankje waarbij van alles geproefd kon worden was genoeg te kiezen, ook voor vegetariërs al lagen vlees en niet-vlees producten tegen elkaar aan. Met de kleine aanpassing dat bijv. de kippenpootjes en de kaas elkaar niet raken is het prima.

We moesten hierna wel erg lang wachten op het hoofdgerecht. bijna 3 kwartier.
En toen het hoofdgerecht er was, viel dit toch wel tegen, zowel qua hoeveelheid als qua smaak. Verder was alles heerlijk hoor. Ik zou hier zeker terug gaan om te borrelen of na een wandeling een kop koffie te nemen. Alleen het hoofdgerecht vonden wij persoonlijk niet zo lekker.
Essie O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Prima restaurant in combinatie met de bowling of het klimpark. Met de familie was t keurig verzorgd en kwam het netjes op tijd. Miste wel een beetje de creativiteit in de gerechten en wellicht had t iets meer gemogen bij de hoofdgerechten. Maar verder heel tevreden en lekker gegeten.
ellen .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Mooie ambiance buiten op het terras, lekkere lunch, jammer dat we erg lang moesten wachten ondanks dat het bekend was dat we met 14 personen zouden komen.
Wieger V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prettige ontvangst en alles was goed georganiseerd voor onze familiedag.
We hebben een fijne dag gehad!
W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
mooie locatie met gezellig buitenterras bij mooi weer. 3-gangen verrassingsmenu was verrassend lekker! Ondanks de drukte vanwege een groot gezelschap binnen toch een redelijk vlotte bediening.