Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

Restaurant De Teugel is de poort tot de Maashorst! Op een van de mooiste plekjes van de regio geniet je hier van de menukaart!

En wat dacht u van ons gezellige terras?! Een heerlijke uitvalsbasis voor een lekker dagje natuur en zon in de schitterende omgeving.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Teugel Uden

Maandag t/m Vrijdag
- Ontbijt 06:30 - 10:00
Zaterdag en Zondag
- Ontbijt 08:00 - 11:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Teugel Uden

mhabets2 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
De kaart is niet erg groot, maar keuze genoeg. Ik had de tonijnsteak en mijn partner de zalm. Beide waren precies goed gebakken en heerlijk van smaak. Groentjes waren lekker, had iets meer kunnen zijn. Ook de frieten waren heerlijk maar 1 puntzak voor 2 pers. Is wat weinig. Personeel heel vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De hoofdgerechten waren goed. De Inrichting van het restaurant tamelijk kil en zakelijk. De diepe borden waarop het hoofdgerecht gerserveerd wordt, eten niet handig. Op de rekening stond 1 glas wijn teveel
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Het eten is goed van smaak en de porties zijn goed. En heb je toch te kort kan je altijd wat bij bestellen. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam bij vragen.
Dieuwertje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was een heerlijk verblijf in een hotel vol met fantastisch personeel. Bowling was prettig, leuke omgeving De bediening in het restaurant was top. We hadden het 3-gangenverrassingsmenu. Het was goed, maar kleine porties en ietwat lang wachten. De kamer was netjes met een heerlijke boxspring. We hebben fantastisch geslapen!
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Eerlijk bijzonder en vooral lekker menu gegeten. kok en de bediening 100% . kom er wel vaker nu wij dit geproefd hebben.Dank U en zie jullie wel meer keren
Oudrey V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik nam twee voorgerechten: soep en een broodplankje en at dit als hoofdgerecht. Mijn vriend nam een burger. Ik zei tegen de bediening dat ik dit samen zou opeten. Uiteindelijk kwam mijn soep met broodplankje 40 minuten VROEGER dan de burger van mijn vriend. Heel jammer want nu hebben we elks apart moeten eten... ook na dat we dit aangaven, hebben we nog zo lang moeten wachten. Het was wel erg lekker..
Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Onze excuses dat niet aan uw verzoek tegemoet gekomen zijn. Wij gaan dit bespreken met onze collega's, zodat dit in het vervolg niet meer gebeurt.
Wij hopen dat u desondanks dit voorval Restaurant De Teugel nog eens komt bezoeken.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
- punt restaurant, organisatie in restaurant was slecht, te weinig personeel ( koud eten en het uitserveren ging veel te langzaam) hierdoor moest de een aantal personen beginnen met eten terwijl de andere nog op hun gerecht moesten wachten.
Kan zeker beter!

Bedden aan de zachte kant.
Combinatie douche en wc is een goed idee, alleen als de een zich staat te douche zit de andere open en bloot op de wc, dit komt door de grote glaze schuifdeur.

Verder een prima hotel met veel activiteiten in huis.
Bedankt voor uw feedback, waar wij zeker mee aan de slag gaan. Met vriendelijke groet, Team Teugel Resort.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Mooie setting en vriendelijk personeel ,Door aanwezigheid van een grote groep gasten was het erg rumoerig .grote parkeerplaats aanwezig
Bedankt voor uw feedback. Graag tot een volgende keer bij restaurant De Teugel.
Meggie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
We hebben prima gegeten. Mooie nieuwe inrichting. Maar het jonge personeel en stagiaires kunnen wel wat extra begeleiding gebruiken.
K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Mijn vriend en ik kwamen met een voucher via ticketveilingen terecht bij Restaurant De Teugel. We hebben erg genoten van een 3-gangenmenu. Het is zeker een aanrader!
Wij zien u graag terug in ons restaurant. Per 22 januari 2018 hebben we een nieuwe menukaart.
R A.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Restaurant de Teugel is een schoon modern restaurant, de bediening is vlot en goed.
De kwaliteit van het eten was goed en de porties ruim voldoende.
Het serveren op leien plateaus is niet iedereen z'n ding, maar stoort ons niet.
De prijzen zijn heel redelijk.
Een minpuntje was het aankomen in het donker, meer als voldoende parkeerplekken maar je weet niet waar je heen moet gezien het aantal verschillende zalen hotel enz, uiteindelijk blijkt de entree die wel duidelijk is aangegeven de ingang tot het hele complex!
Al met al hebben we lekker gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.
Bedankt voor uw aanbevelingen m.b.t. de bewegwijzering. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons restaurant.
Harrie P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijke pannenkoeken met Pulled pork op.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Verzorgd en net restaurant! Het personeel werkt hard en is behulpzaam. We hebben heerlijk gegeten en komen graag een keer terug.
mcroese .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het was voor ons echt een avondje uit. Heerlijk gegeten en heel fijn bedienend personeel.Echt gezellig,op z`n Brabants zou ik zeggen. Voor herhaling vatbaar.
juliavanstrien .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Leuke bediening, erg lekker eten , alleen moesten we lang wachten op de gerechten. 3 kwartier gewacht op een hamburger met friet.
Frans1496 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
3-gangen menu met als voorgerecht carpaccio en een proeverij waarbij ik een kanttekening plaats omdat er niet stond dat het op 1 ding na uit vis bestond,waar niet iedereen van houd. Op de kaart stonden maar 2 vleesgerechten,een steak of een burger,maar als ik trek heb in een burger ga ik wel naar Burgerking. De steak was heerlijk maar er hadden wel wat meer groenten bij gekund,en na de sla bij de carpaccio had ik geen behoefte om weer een bak sla op te eten. Het nagerecht was appeltaart met een bolletje vanille ijs. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding vond ik niet in evenwicht(36 euro)
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bar, restaurant waren echt te koud voor deze periode, hierdoor was het niet zo fijn vertoeven. De inrichting van de bar is koel en een beetje slordig, het resturant was wel gezellig. Bowling op tijd is niet zo fijn na een uurtje halverwege ons spel van 6 personen was het over en out...
Wendy O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Na 2,5u te wachten, aten we enkel ons voorgerecht. Héél lekker, maar niet normaal dat we enkel een voorgerecht kregen op die tijd.
Daarom kozen we ervoor om elders te eten. Het zag er niet naar uit, dat ons hoofdgerecht en dessert snel zouden komen.
We kregen ons geld wel terug en de bediening bleef vriendelijk.
famfroijen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
wat er evt. zou kunnen war warmere aankleding door bijvoorbeeld de muren met wat mooie gordijnen te bekleden zie dit als een tip rest alles SUPER
Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Ons restaurant is nog niet volledig aangekleed, maar dit heeft zeker onze aandacht.
Graag tot een volgende keer.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Viel mij erg tegen. Keuken moet nog veel leren. Eten veel te pittig en we zijn toch echt wel iets gewend. Rekening klopte niet. Drankjes van andere gasten op onze rekening geplaatst