Restaurant de Soete Moeder

Nemiusstraat 4 5212 RG Den Bosch Nederland Kaart
31-732048840

Over het restaurant Restaurant de Soete Moeder

Dit sfeervolle restaurant vindt u in Kloosterhotel de Soete Moeder. Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zaterdag. Op deze dagen kunt u genieten van onze verrassende á la carte menukaart. Daarnaast serveren wij op woensdag, een 2 gangendiner. Het menu dat deze avond geserveerd wordt, wordt wekelijks bekend gemaakt. Van donderdag tot en met zaterdag serveren we naast het á la carte menu ook een drie gangen dagmenu. Benieuwd naar het menu van vandaag? Vraag het één van onze medewerkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Soete Moeder

Er bevindt zich een bushalte op 200m van het hotel. Deze heeft een goede aansluiting met het centraal station. Loopafstand vanaf het station bedraagt 15 - 20 min.
  • : Het is mogelijk uw auto in de buurt van het hotel/restaurant te parkeren. Let goed op vergunninghouders plaatsen. Bij twijfel raadpleeg één van onze medewerkers.

Diner: Woensdag tot en met zaterdag vanaf 17.30 u.

Ontbijt: Maandag tot en met vrijdag van 7.30 u tot 9.30 u (vanaf 7.00 u ook mogelijk)
Zaterdag en zondag van 8.00 u tot 10.30 u.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Soete Moeder

Cressida H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
we zaten in de tuin wat prettig was, maar die wat leuker aangekleed zou kunnen worden. Het eten was goed bereid maar minder op smaak dan een vorige keer.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
De nieuwe kaart is prima, lekkere Zeewolf en kip gegeten. Er stond geen ijs op de dessertkaart maar na vraag kregen we toch aardbeiensorbetijs.. geweldig goed geregeld.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten in de super mooie gezellige tuin.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
aardige bediening. Deed zijn best vragen omtrent het klooster te beantwoordne.
Ik ben geen eter maar vond het menu vegetarisch aardig niet voldoende! Mijn partner was tevreden over de varkenslende
De tafel van Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Weer heerlijke rode mul en lekkere kaasjes na gegeten
Ans V.
Plezierige bediening. Kwaliteit gerechten goed. Porties aan de kleine kant voor de wat grotere eters.
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Beperkte kaart, maar wel met regionale producten. Toegewijd personeel. Rustige ambiance.
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastisch concept! Prachtige tuin. Heel vriendelijk personeel. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Weer heerlijk gegeten zoals altijd
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Een mooie rustige plek buiten het centrum van den Bosch. Woensdag en donderdag hebben ze voordelige menu’s met lekkere en originele gerechten.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het was weer heerlijk. De rode mul was super en het bord was mooi opgemaakt met een mix van heerlijke groenten.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Prachtige locatie, schitterende tuin en echt heerlijk gegeten voor een bijzondere prijs. Echt voor herhaling vatbaar!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Erg lekker gegeten en vooral ook gedronken , vriendelijke bedoening! Leuk om zo’n restaurant in ons buurtje te hebben!
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, de rode mul was erg lekker en een mooi opgemaakt bord.
Sharon T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
puur eten en speciale gerechten, bijzondere ambiance en leuke bediening, zeer gastvrij.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten met vrienden nadat ik er al een paar keer langsgefietst was. Toch wel een gok; want van de buitenkant kun je helemaal niets zien van de inrichting of levendigehid van het restaurant. Sfeer, aankleding en levendigheid/andere gasten was helemaal prima.
Ook een erg leuke kaart met wat verrassende gerechten/combinaties.
We hebben geen voorgerecht genomen, maar het hoofdgerecht was bij ons alledrie erg lekker en goed "aangekleed" met groentes en aardappelcomponent.
Mijn toetje viel wat tegen omdat het anders was dan verwacht (chocoladetaartje met peer hoort naar mijn idee zacht en rijk te zijn; terwijl het een harde, dunne bodem met meringue en harde peertjes was). Maar toen ik dat opmerkte, kwam de kok met uitleg (en die kon ik helemaal plaatsen) en bovendien mochten we proeven van het nagerecht dat op de nieuwe kaart van April gaat komen. En dat is een echte aanrader. Ik ga hier zeker vaker eten!
Roosje V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van het speciale menu voor de vegetarische week. We waren beide nog nooit bij de Soete Moeder geweest. We zijn zeer aangenaam verrast door de mooie locatie, zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog eens terug.
Emmanuel D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima keuken , eerlijk en copieus zonder overbodige liflafjes, in een gezellige, hartelijke ambiance. Uitstekende plek voor een genoeglijk diner met vrienden, zeker ook dank zij de persoonlijke en uitnodigende inzet van het personeel. Ook de klooster-entourage draagt bij tot een authentieke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ondanks het beperkte menu is het eten voortreffelijk en heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018