Restaurant de Soete Moeder

Nemiusstraat 4 5212 RG Den Bosch Nederland Kaart
31-732048840

Over het restaurant Restaurant de Soete Moeder

Dit sfeervolle restaurant vindt u in Kloosterhotel de Soete Moeder. Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zaterdag. Op deze dagen kunt u genieten van onze verrassende á la carte menukaart. Daarnaast serveren wij op woensdag, een 2 gangendiner. Het menu dat deze avond geserveerd wordt, wordt wekelijks bekend gemaakt. Van donderdag tot en met zaterdag serveren we naast het á la carte menu ook een drie gangen dagmenu. Benieuwd naar het menu van vandaag? Vraag het één van onze medewerkers!

Meer informatie over restaurant Restaurant de Soete Moeder

Er bevindt zich een bushalte op 200m van het hotel. Deze heeft een goede aansluiting met het centraal station. Loopafstand vanaf het station bedraagt 15 - 20 min.
  • : Het is mogelijk uw auto in de buurt van het hotel/restaurant te parkeren. Let goed op vergunninghouders plaatsen. Bij twijfel raadpleeg één van onze medewerkers.

Diner: Woensdag tot en met zaterdag vanaf 17.30 u.

Ontbijt: Maandag tot en met vrijdag van 7.30 u tot 9.30 u (vanaf 7.00 u ook mogelijk)
Zaterdag en zondag van 8.00 u tot 10.30 u.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Soete Moeder

• Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk gegeten, de rode mul was erg lekker en een mooi opgemaakt bord.
sharon T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
puur eten en speciale gerechten, bijzondere ambiance en leuke bediening, zeer gastvrij.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Voor de eerste keer hier gegeten met vrienden nadat ik er al een paar keer langsgefietst was. Toch wel een gok; want van de buitenkant kun je helemaal niets zien van de inrichting of levendigehid van het restaurant. Sfeer, aankleding en levendigheid/andere gasten was helemaal prima.
Ook een erg leuke kaart met wat verrassende gerechten/combinaties.
We hebben geen voorgerecht genomen, maar het hoofdgerecht was bij ons alledrie erg lekker en goed "aangekleed" met groentes en aardappelcomponent.
Mijn toetje viel wat tegen omdat het anders was dan verwacht (chocoladetaartje met peer hoort naar mijn idee zacht en rijk te zijn; terwijl het een harde, dunne bodem met meringue en harde peertjes was). Maar toen ik dat opmerkte, kwam de kok met uitleg (en die kon ik helemaal plaatsen) en bovendien mochten we proeven van het nagerecht dat op de nieuwe kaart van April gaat komen. En dat is een echte aanrader. Ik ga hier zeker vaker eten!
Roosje V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Samen met een vriendin gebruik gemaakt van het speciale menu voor de vegetarische week. We waren beide nog nooit bij de Soete Moeder geweest. We zijn zeer aangenaam verrast door de mooie locatie, zeer vriendelijk personeel en zeer lekker eten. Wij hebben erg genoten en komen zeker nog eens terug.
manu D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Prima keuken , eerlijk en copieus zonder overbodige liflafjes, in een gezellige, hartelijke ambiance. Uitstekende plek voor een genoeglijk diner met vrienden, zeker ook dank zij de persoonlijke en uitnodigende inzet van het personeel. Ook de klooster-entourage draagt bij tot een authentieke sfeer.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijk gegeten
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Ondanks het beperkte menu is het eten voortreffelijk en heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Havenith .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker gegeten, vlees prima gebakken, veel verse goed bereide groenten, kortom prima naar onze zin gehad.
Vriendelijke bediening, goede informatie, weinig op aan te merken.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
In ieder restaurant gaat wel eens iets mis. Bij de Soete Moeder wordt dit prima opgelost. Top. Heerlijk gegeten.
Lara K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Restaurant ligt wat buiten het centrum, maar zeer de moeite waard. Mooi oud klooster met authentieke details , prachtig in stijl gemoderniseerd. Bijzondere ambiance in het restaurant, moderne muurschildering, kleurrijk, maar niet te druk. Verrassende kaart ( witloofsoep met geitenbrie: zalig!) en een top klooster menu:3 gangen voor 19.50! Waar zie je dit nog tegenwoordig? En lekker!!! Mooi geserveerd, kortom een genot voor het oog, de smaakpapillen EN de beurs. Zeer aan te bevelen!
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Weer terug bij de Soete Moeder. Het was weer heerlijk. We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart voor 2018.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk eten, puike koks. Gezellige sfeer. Ook leerhotel voor jongeren om terug te keren op de arbeidsmarkt! Je bent dus ook maatschappelijk verantwoord bezig.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Lekker eten en gezellige sfeer
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De Soete Moeder heeft een prima restaurant. De bediening is beleefd en correct en het eten is van bovengemiddelde kwaliteit. De opmaak van de gerechten is creatief en mooi gedaan. Bovendien zijn de gerechten en de dranken zeer concurrerend geprijsd. Een echte aanrader.
Miep S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor- hoofd en nagerecht kon volledig veganistisch bereid worden, heerlijk! Fijne goede service, rustige omgeving en goede sfeer. Aanrader!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wij zaten aan de grote tafel. De lamp in de gang ging steeds aan als er iemand langs liep, dat gaf erg veel licht en was niet prettig om in te kijken. Verder waren we heel tevreden. Complimenten.
W. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Kregen advies om de auto ergens anders te parkeren. Gelukkig was die vlakbij. Vlotte bediening en heerlijk gegeten aan een tafeltje aan het raam. Leuk ingericht.
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten met verse produkten, veel groente en met zorg bereid. Gezellige sfeer in mooie ruime eetzaal met uitzicht op de tuin. Wachttijd tussen de gerechten best lang, maar op zaterdag hebben we geen haast. Beter te lang, dan te kort. Reden: er lopen maar twee mensen in de bediening, die wel supervriendelijk zijn. Zelfgebakken koekje bij de koffie, dat is altijd al een pluspunt. Voor herhaling vatbaar!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Te amicale aanspraak: wat willen JULLIE drinken.