Restaurant De Sociëteit

Schouwburgplein 1 7607 AE Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Sociëteit

Culinair genieten in Almelo

Vroeger stroomde dit mooiste monumentale pand in Almelo vol met studentikoos verkeer. Nu staan de deuren van De Sociëteit open voor ieder die houdt van producten uit de streek, culinair genieten en van een gevarieerde wijnkaart. Of je nu in bent voor Twentse asperges, Zeeuwse mosselen of wildspecialiteiten, in ieder seizoen bereiden ze de lekkerste gerechten voor je. In het midden van cultureel Almelo geniet je hier ook van een speciaal theater- of movie menu. Een goede start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Sociëteit

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Richard V.
Joop S.
Hennie M.
fintelmanw .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Was erg goed netjes verzorgd. Lekker eten . Nette bediening en vriendelijk. Een aanrader om te gaan eten..mooi plekje en ook mooi terras.
f.wiltink .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Ontzettend gezellig en goed restaurant,prima bediening en voortreffelijk eten komplimenten aan de koks in de keuken en ook voor het bedienend personeel.Een sfeervol en mooie inrichting we vonden het een 10 waard.
leen Z.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
lekker gegeten vriendelijke bediening mooie antourage komen zeker nog een keer terug als we im de buurt zijn wij komen namelijk uit rijnsburg westen van het land
KirstenBman .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten. Goede bediening, lekkere gerechten en de wijn was ook heerlijk. Wij komen hier graag en met de bon van AH helemaal voordelig..
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We hebben samen buiten op het terras gezeten, het eten was goed en zeer lekker. De bediening was top!
Met vriendelijke groet,
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk eten met aandacht voor de opmaak. Fijne ambiance en goede bediening.
Genoeg keuze uit een mooie menukaart. Wij bevelen dit restaurant zeker aan.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heel erg vriendelijk personeel, waarvan 1 ober met echt hart voor zn werk. Wist alles over het restaurant. Na het eten koffie gedronken bij vuurtafel, zijn er verschillende van buiten
Assink-almelo .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de AH actie! Een andere kaart dan in mei, wel beperkt maar voor elk wat wils! Prima hoor!!!
ria.diepeveen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met 4 collega's heerlijk gegeten. We maakten gebruik van de AH spaaractie maar dit deed absoluut geen afbreuk aan de kwaliteit. Eensgezind namen we allen hetzelfde voor- en hoofdgerecht. Het voorgerecht, de zalm, was heerlijk en werd geserveerd op een leuke schaal. Het hoofdgerecht, de biefstuk, smaakte perfect en aan de wensen (rood of rose) werd ook voldaan. Ook de bijgerechten smaakten prima en er was voldoende.
Het dessert, het verrassingsdessert, was idd een verrassing. Op een mooie opgemaakte schaal werden heerlijke dingen geserveerd. Hierbij wil ik de vriendelijke bediening zeker niet vergeten. Kortom: een aanrader.
karin.schonewille .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten hier. We waren hier met de AH restaurantactie. Tot onze verrassing hadden ze een nieuw menu (vorige maand was het een ander menu, ander menu dan op de site staat). Dit was ook heerlijk. Bediening was ook weer vriendelijk en goed.
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het is een prettige omgeving om met een gezelschap te dineren. De bediening is vriendelijk, kan tegen een
grapje en het eten is erg lekker.
Zeer de moeite waard en ook zeker aan te bevelen bij vrienden.
Ellie O.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Nu voor de 2de keer hier heerlijk gegeten voor een zeer goede prijs! Vriendelijk personeel en vlotte bediening.
Mooi restaurant met goed zittende stoelen!
BAR8 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
In een prachtige zaal wordt je door vriendelijk personeel verwelkomd. Als voorgerecht hadden we gerookte zalm. Dit smaakte prima, zeker door de combinatie met de ingrediënten die erbij lagen. Daarna had mijn man kogelbiefstuk en ik had risotto. Het vlees was mals, de risotto leek te lang gekookt te zijn. De smaak van de risotto was overigens wel goed. De bijgerechten (sla, witlof en frites) waren goed. Als nagerecht kozen we voor een palet van diverse nagerechten. Heerlijk, maar iets te veel.
René S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het voorgerecht van ons was gerookte zalm. Dit was heerlijk en leuk opgediend. Mijn hoofdgerecht kogelbiefstuk was een teleurstelling. Ik heb rare besteld en kreeg well done. Dus terug gestuurd. Mijn partner had haar hoofdgerecht al bijna op toen mijn nieuwe biefstuk kwam. Deze was precies zoals ik hem besteld had. Helaas waren de bijgerechten voor mij toen al koud. Fout van de bediening. Het nagerecht was heel goed en gevarieerd.
bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
gemoedelijke sfeer, prima eten en bediening.
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vaak uit eten geweest in de Societeit, altijd prima. De AH restaurantactie is een complete degradatie, met een eigen lelijk menu-kaartje , en tourist-menu eten. De bediening was nu ook conform het eten. Ik vind het misselijk dat het bezoek aan een je bekend restaurant met de AH actie een bezoek wordt aan een restaurant dat categorien slechter is. Dit wordt ook niet vermeld in de actie-voorwaarden. Een grote deceptie!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Zeer goede kwaliteit met veel aandacht aan de opmaak van de borden.
Goede en zeer vriendelijke bediening.
Je kunt zowel binnen als buiten heerlijk zitten in een mooie ambiance.