Restaurant De Sociëteit

Schouwburgplein 1 7607 AE Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Sociëteit

Culinair genieten in Almelo

Vroeger stroomde dit mooiste monumentale pand in Almelo vol met studentikoos verkeer. Nu staan de deuren van De Sociëteit open voor ieder die houdt van producten uit de streek, culinair genieten en van een gevarieerde wijnkaart. Of je nu in bent voor Twentse asperges, Zeeuwse mosselen of wildspecialiteiten, in ieder seizoen bereiden ze de lekkerste gerechten voor je. In het midden van cultureel Almelo geniet je hier ook van een speciaal theater- of movie menu. Een goede start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Sociëteit

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Kan beter
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Sociëteit

Jenneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We zijn hier geweest voor een ontbijt, kwamen om 10.15 binnen, moesten eerst naar beneden om te betalen. Boven gekomen vertelde men dat het buffet om 10.30 sloot. Snel maar een blad volladen dus.
Rubberen roerei, lekkere sapjes, brood en beleg niets bijzonders.
voor 18,50 pp kun je heel wat betere kwaliteit en service verwachten.
joke K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heel lekker gegeten goede bediening prima restaurant
Ziet er gezellig uit
Al een paar keer gegeten met de kerst ook dit jaar weer top
Richard K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wederom zeer goed gegeten en prettige bediening. Alleen jammer dat hoewel we gereserveerd hadden, we toch niet meteen aan tafel konden.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker eten met een leuke sfeer en vlotte en goede bediening .een aanrader ...............................................................................
Vogelspotter .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, Voorgerecht;zalmsalade de zalm heerlijk mooi opgemaakt maar DREEF in de olie heel Jammer ! Hoofdgerecht;biefstuk , patat ,klein schaaltje salade ,klein schaaltje appelmoes, Mayonaise,. Dessert; partner ,koffie met 4 bonbons en koekje en slagroom. Ik had diverse kleine Nagerecht jesse, bolletje ys slagroom glaasje met een soort puddingvorm, klein desserttaartje. Kortom wel goed maar de dressing bij de zalm een misser.
Rietje V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, uitstekende service, gezellige ambiance. Niets op aan te merken. Zeker voor herhaling vatbaar.
sientje H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten de bediening was erg vriendelijk. Wij hadden een menu met de aktie bij AH, het menu was veranderd, maar zij deden toch nog een aanpassing voor ons zodat wij nog meer hebben genoten.
bertellen .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Vriendelijk en kundig personeel. We aten met de ah aktie, maar mochten ook iets anders van de kaart kiezen. Genoten van een gezellige avond met lekker eten. Zeker een aanrader.
Farhad R.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zo super, de combinaties, de afwerking ,de smaken, de rust waarin alles gaat, voor het handtasje van mijn vrouw,zette men een poefje, zodat ze niet hoefde te bukken! Alles was geweldig, en voor een 4 sterrenzaak ook nog betaalbaar!
Blomkalis B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
heerlijk albert heijn diner in een rustige omgeving met vriendelijk en vakbekwaam personeel
we gaan daar zeker nog eens een keer eten
Han T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Fijn restaurant, nette bediening, eten goed bereid je kunt zien dat er aandacht is aangegeven en tijdig geserveerd, keuring zoals het hoort.
lensveldt .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Sfeervol ingericht restaurant bij het van de valk hotel in Almelo .
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en mooi opgediende gerechten.
Wordt goed rekening gehouden met dieetwensen.
Meta H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijk gegeten, goeie prijs/kwaliteit verhouding , vriendelijk personeel en prachtige locatie. We konden nog buiten eten. Voor herhaling vatbaar
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Prima gegeten in een mooie ambiance met vriendelijke medewerkers. Beslist de moeite van een bezoek waard; wat ons betreft een aanrader.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Wij en onze vrienden zijn uiterst tevreden over het eten en het personeel De sfeer was prima aangenaam.
Wij zullen het restaurant zeer zeker aanbevelen bij anderen.
Piet C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
De ontvangst was vriendelijk en to the point. In een prettige ambiance hebben we kunnen genieten van een prima diner met een zeer goede bediening. Een aanrader.
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Het was een super goed restaurant heel goed eten en goede bediening. En we zaten ook in het theaterhotel wel apart geboekt heel toevallig dus álles was super.
Ben-Heikoop .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Jammer dat het menu op de boekingssite anders is dan het menu wat je in het restaurant voor je krijgt. En er verder ook geen alternatief geboden wordt, terwijl op de uitgebreidere keuze kaart dit menu nog wel te verkrijgen is. Het lijkt erop dat je met de AH actie toch gediscrimineerd wordt.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We hebben er met zijn vieren WEER heerlijk gegeten. Gezellig en perfect. Voor herhaling vatbaar ! Lekker buiten gezeten.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben een prettige avond gehad met mijn partner en goed gegeten het was heel lekker en de bediening was naar ons mening ook goed wij komen weer terug , want het was heerlijk tot ziens dan maar weer,