Restaurant De Sociëteit

Schouwburgplein 1 7607 AE Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Sociëteit

Culinair genieten in Almelo

Vroeger stroomde dit mooiste monumentale pand in Almelo vol met studentikoos verkeer. Nu staan de deuren van De Sociëteit open voor ieder die houdt van producten uit de streek, culinair genieten en van een gevarieerde wijnkaart. Of je nu in bent voor Twentse asperges, Zeeuwse mosselen of wildspecialiteiten, in ieder seizoen bereiden ze de lekkerste gerechten voor je. In het midden van cultureel Almelo geniet je hier ook van een speciaal theater- of movie menu. Een goede start van een mooie avond!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Sociëteit

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bert D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Vaak uit eten geweest in de Societeit, altijd prima. De AH restaurantactie is een complete degradatie, met een eigen lelijk menu-kaartje , en tourist-menu eten. De bediening was nu ook conform het eten. Ik vind het misselijk dat het bezoek aan een je bekend restaurant met de AH actie een bezoek wordt aan een restaurant dat categorien slechter is. Dit wordt ook niet vermeld in de actie-voorwaarden. Een grote deceptie!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gerrit G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten . Vlotte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Erg vriendelijk personeel.
Gezellig terras . De hoeveelheid was precies goed wat eten betreft.
J. O.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gedateerd. Buitenaccomodatie , kapotte parasols(27 gr. buitentemp. en binnen geen airco). Jammer voor de inspanningen van de medewerkers.
Gerdien H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Buiten zitten was vanwege het weer plezierig, maar er waren veel gillende kinderen op het springkussen en aan het rennen tussen de tafels door. Buiten staan de twee persoonstafels ook zo dicht op elkaar dat een prive gesprek niet mogelijk is.
Gerard R.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima gedineerd met vrienden uit Middelburg. Mooi terras en een prettige bediening.
blankvoortrieta .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een leuke accomodatie met een prettige sfeer. Gezellig terras en goede bediening. Het diner was erg smaakvol mooi opgemaakte borden met goede porties en warme borden.
Zeker nog eens bezoek waard en dat gaan we zeker nog eens doen.
Assink-almelo .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Methet heerlijke weer hebben we lekker op het terras gegeten. gezellig met live muziek van jonge talenten tijdens de Twentse Lente.
MKG .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH Restaurantactie. Ruim voldoende eten met lekker veel verse groenten. De Vietnamese rol, carpaccio, risotto en heilbot zijn zeer aan te raden. Bij beide hoofdgerechten werden asperges met ei op het bord geserveerd. Daarnaast ontvingen we frietjes, aardappeltjes, mayonaise, appelmoes, bloemkool en salade in bakjes op tafel.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Als voorgerecht namen we carpaccio( een aanrader) helaas viel het hoofdgerecht bestaande uit een combinatie van varkenshaas met biefstuk (deze was prima) tegen, de varkenshaas was te gaar net als de warme groente (broccoli). Het voorgerecht en nagerecht waren goed, Dame blanche en koffie met bonbons (meer dan voldoende).
Vanwege de AH actie hebben we hier gegeten en was het qua prijsverhouding prima, anders had ik er wel wat van gezegd.
Mironne D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Gegeten via de AH actie. Ontvangst was niet vlot, we moesten wachten en op zoek naar iemand die ons een tafeltje kon wijzen. De reservering leek niet goed doorgekomen. Nadat we zaten duurde het lang voor ze de bestelling op kwamen nemen. Het eten was heerlijk, al leek de carpaccio met bord en al uit de koelkast te komen, deze was steenkoud! De bediening liet wel te wensen over. Hebben maar 1 glas drinken gehad werd niet vaker gevraagd. Al met al was het eten heerlijk, maar kan de bediening wel iets beter!
hahe.assink A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Fantastisch restaurant. Personeel doet uitstekend en vriendelijk haar werk.
Helene H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Keuzemenu met goede keuzes. Ruime porties en goede kwaliteit. Wij komen weer!!
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Geen culinaire hoogstandjes , maar wel mooie smakelijke gerechten.
Wel weinig tijd tussen de gangen.
Goede sfeer, bediening past bij de gelegenheid,....correct maar geen tijd voor uitleg/contact ...dus voor ons te zakelijk.
Doris S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prachtige ambiance, voortreffelijk eten en door personeel op een prettige, losse wijze voorzien van wat je besteld. Super!
Doris S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Alles was uitstekend! De service, kwaliteit en prijs zijn zeer goer. Niks op aan te merken. Wij komen hier graag nog eens terug.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Keuze nogal beperkt bij de AH restaurantactie, in wezen vlees vis of vegetarisch. Opmaak van de gerechten zag er goed uit en de smaak was gewoon goed. De hoeveelheid, voor ons ruim voldoende, zoveel zelfs dat we het negerecht hebben ingewisseld voor een kop koffie en thee. Jammer dat bij het opdienen de suiker en melk niet op tafel kwamen, maar dat hadden we ook niet nodig. Hiervan uiteraard melding gemaakt, wat goed werd opgepakt. Debonbons bij de koffie thee waren erg lekker.
jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gelet op de prijsstelling, vond ik de hoeveel/porties te veel/te groot !
We gaan echter komende week weer met vrienden !
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Samen met een wat oudere vriendin genoten van een heerlijk diner, in een prachtige ambiance en uiterst vriendelijke bediening. Het AH menu was uitstekend, prachtige gerechten waar uit te kiezen viel en goed klaar gemaakt.
Als opmerking zou ik mee willen geven dat wij bij onze hoofdgerechten (vegetarische groentestoof en wildragout) liever gekookte aardappelen of aardappelpuree hadden gehad dan frites. En bij de wildragout liever een beetje rode kool dan de (koude) salade, want sla hadden wij al voldoende gehad bij het voorgerecht.