Restaurant De Sneeker Pan

31-206223660

Meer informatie over restaurant Restaurant De Sneeker Pan

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Dit is nu exact de reden dat ik ooit begonnen ben met het schrijven van recensies op IENS, namelijk restaurants die wanprestaties leveren. Op het moment dat ik binnenkwam en in 't Engels begroet werd, had ik natuurlijk al beter moeten weten: een toeristenfuik waar kwaliteit van ondergeschikt belang is. Ik had weinig tijd en wilde even snel iets eenvoudigs eten. Een slecht argument! Ik had de champignonsoep en de Griekse salade. De soep was ronduit smerig en smaakte als uit een grote pan die al twee weken lang elke dag opnieuw werd opgewarmd. De soep was dik, geschift en ranzig. De Griekse salade kon ermee door maar hoe ook zou je een Griekse salade moeten verkloten? Bij dit alles kwam stokbrood met kruidenboter in zo'n boterpotje. Ook de boter was goor en het leek wel alsof half geleegde potjes dag in dag uit opnieuw worden toegesmeerd met boter. De bediening krijgt van mij nog net een voldoende maar de oude meuk binnen die voor meubilair moet doorgaan is uiterst krakkemikkig.
Slyster68 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Afgelopen weekend met familie (10 personen) in Amsterdam geweest. Zondagmorgen de stad ingelopen voor een ontbijt en kwamen hierlangs. Binnen zag het er leuk uit. Oude bankjes en stoelen, maar keurig verzorgd. Diverse soorten ontbijt besteld. Gewoonweg heerlijk. Versgeperste jus d'orange en voor de kleine een smoothie. Koffie was ook top (zeer belangrijk). Bediening was uiterst vriendelijk.
Echt een aanrader, ook gezien de uitgebreide keuze.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Erg klein opgezet, je zit bijna bij de mensen naast je op schoot. Houten stoelen en in de wc kijk je recht in de prullenbak (dames). Niet erg vriendelijk personeel, grappig genoeg op het raam een advertentie die vraagt om enthousiast personeel. We hadden twee pannekoeken, de duurste twee uit het assortiment. Slagroom leek uit een spuitbus nota bene, en daar betaal je dan € 10,00 voor! Voor € 1,90 extra slagroom?? Aardbeien waren wel lekker, de chocoladesaus leek als de slagroom niet zelfgemaakt.

Hier komen we nooit weer, we zitten met verbazing de eerdere 4 recensies te lezen! Loop gewoon 1 straat verder, enorm veel keus uit restaurants.
Abraham V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Uitstekende gerechten,vers en smaakvol,aardige bediening.Laatste keer een pannekoek besteld,was erg lekker,menig pannekoeken restaurant kan daar een vorbeeld aan nemen.Ook de andere maaltijden van mijn gezelschap,waaronder een hamburger, waren prima.
Max H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Op een steenworp afstand van de junkfood en foute menu restaurants ligt deze oase van vriendelijkheid. Het gebruik van verse ingredienten proef je. In de kippensoep (met echte stukjes kip), champignonsoep, de omelet, de uitsmijters en ook de pannenkoeken.
Ruime opgezette frisse entourage en wat een vriendelijke bediening! Kortom: niet verder vertellen en lekker gaan lunchen!