Restaurant De Smoezer

Arnhemseweg 341 7333 NG Apeldoorn Nederland Kaart
31-555420441

Meer informatie over restaurant Restaurant De Smoezer

Buslijn 91
  • : 17 Parkeerplaasten en gratis parkeren in de buurt.

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Vrijdag.
- Lunch 12:00 - 14:30.
- Diner vanaf 16:30.
Zaterdag en Zondag diner vanaf 16:30.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Smoezer

Jan W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Grandioos diner en zeer gezellige bediening in een mooie ambiance Dan pas is uit eten een heel groot feest .Dan wil je echt wel eens terug gaan
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De Cesar salade was zeer sumier. Een krop sla met een hard gekookt eitje en een 3 tal toastjes en dat voor € 8,95.
Niet goed!! Een konijn zou er blij mee zijn geweest. Voor de rest was het eten uitstekend.
fsenkm .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen, er was rekening gehouden met het feit dat een van ons met een rollator kwam. Bediening zeer vriendelijk. Echt een avondje uit!
timmner .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We eten hier regelmatig en zoals zo vaak, het eten is prima, een goede sfeer, erg klantvriendelijk en een uitstekende bediening van personeel die weet wat ze doet.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Fijn restaurant, wel erg prijzig. Overal moet voor worden bij betaald. Bediening niks dan goeds! Erg ervaren en vriendelijk.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Tot voor kort was de Smoezer een restaurantje waar je werd verwend als gast. Extra dingetjes op tafel. Gewoon leuk. Nu, omdat de directie vindt dat er teveel weg gegooid werd moet je vanalles apart bestellen. Onzin natuurlijk, dit is gewoon een foute bezuiniging. Ze zeggen dat de gerechten goedkoper zijn geworden. Ik denk dat de gasten die bij de Smoezer gaan eten een bepaalde behandeling wensen. Dat eurootje goedkoper lijkt mij niet echt belangrijk. De als vanzelfsprekende service en je gast voelen is veel belangrijkr. Jammer, voor ons heeft de Smoezer geen meerwaarde meer om naar toe te gaan.
RiePie .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Het voorgerecht "paradapaardje"doet zijn naam eer aan. Een proeverij van allerlei lekkers. Het hoofdrecht was ook erg lekker, of het nu de garanalen of de ducrot was, beiden waren heerlijk. Je wordt hier echt inde watten gelegd. Top
Nicolette K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk gegeten in gezellig sfeervol restaurant. Spareribs waren zalig en de zalm met asperges ook. Heerlijk aperitief Hugo erbij, genoten. We komen nog eens terug!
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vanmiddag 24 april 2016 heerlijk gegeten bij het team van John... Als voorgerecht een oude traditie die al sinds 1993 op de kaart staat, carpaccio, en als hoofdgerecht de spare ribs...dit restaurant staat bekend om zijn vertrouwde gastvrijheid en altijd zeer correcte bediening en eten (compliment aan Romy) ???? al met al een heerlijke avond in een gemoedelijke sfeer en ambiance en dat is een goede recensie waard om te schrijven
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
vaak langsgreden, eindelijk bezocht, parkeren was een ramp... maar ok... bediening vriendelijk, steak besteld... veel te lang gegaard.. niet fijn, de rest van het eten redelijk... maar zeker geen 10.... gewoon een restaurant.... ok... maar meer niet...
Froukje D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk gegeten! Prima kwaliteit - prijsverhouding! Leuke gerechten. Goede bediening met een persoonlijke touche tot en met uitgeleide bij de deur.
Marjola S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Zaterdag 2 1 november met de familie gegeen. Het eten was fantastisch en mooi opgediend. De medewerkers /sters waren super vriendelijk. De service was top van begin tot het eind. De prijs was zeer zeker de kwaliteit waard.
Alfons M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Heerlijk gegeten ,helemaal niks op aan te merken . Ontvangst was top ,Bediening super ,Eten overheerlijk . Entrecote en Vis van de dag .Porties zeer royaal en goed op smaak .in tijden niet zo lekker gegeten .Enige minpuntje we zaten in de serre ,waar nog en groepje zat dat was wat lawaaierig .
Huiston .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Leuke locatie buiten het centrum. Goed personeel, vriendelijk, behulpzaam en deskundig.
Kaart beperkt maar smakelijk en vers. Wij hebben hier meerdere malen gegeten en het menu varieert maar beperkt. Wel een seizoenkaart met streekproducten.
De portionering van de gerechten is wat aan de kleine kant en het servies en bestek wat onhandig.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Heerlijk gegeten bij De Smoezer. Ik ben voor het 3 gangen herfstmenu gegaan. Het voorgerecht was zalm op een Japanse manier. Zalm was lekker en een goede combinatie met de bijbehorende salade. Als hoofdgerecht heb ik sukade genomen. Er zit een stamppotje van aardappelen en prei bij. Wat een super gerecht! Het lekkerste wat ik sinds tijden heb gegeten. Het toetje was een combinatie van ijs, wafel, bosbessen en chocolademousse. De bediening is erg vriendelijk en attent. Top adres om iets te eten in Apeldoorn.
Jansen-en-co .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Gezellig, sfeervol restaurant dat buiten het centrum, aan een doorgaande weg ligt. Er is voldoende parkeergelegenheid. Mocht je vroeg zijn, of vooraf een activiteit willen doen dan wandel je aan de overkant zo het bos in. Ook de kinderboerderij en het zwembad zijn op loopafstand ( ongeveer 7-10 minuten).
De prijzen liggen aan de hoge kant en dan verwacht je klasse eten. Dat viel een beetje tegen. De sfeer en de entourage zijn bovengemiddeld, en dat is ook veel waard. Je voelt je echt welkom. Het personeel is vriendelijk, attent en professioneel en alles is super hygiënisch.
duckie202 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Op een zaterdagavond gegeten in dit restaurant. Jammer dat we een tafeltje in de hoek kregen, hierdoor zag de bediening ons vaak over het hoofd. Eenmaal aan tafel waren ze echter vriendelijk en professioneel. De kaart was zeer uitgebreid. We namen de sushi als voorgerecht (voortreffelijk) en de vegetarische wrap en varkenshaasspies als hoofdgerecht (heerlijk). Alleen het dessert dat omschreven werd als een aardbeien tiramisu was wat minder lekker. Het smaakte meer als een bavarois. We hebben al met al lekker gegeten en mochten we weer eens in de buurt zijn, dan komen we zeker langs.
huisel .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Prima restaurant. Wel prijzig voor de geboden maaltijden.
Ook zouden de gerechten wat ruimer mogen zijn, smaken zij prima en ingrediënten vers.
Tafels staan te dicht op elkaar.
ChantalProever .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Wij komen regelmatig bij de smoezer en wij vinden het altijd erg lekker en gezellig om hier te eten. Zelf neem ik standaard de champignons in bierbeslag. Bediening is zeer attent, oplettend. Enige minpuntje de karafjes kraanwater waren eerder vanzelfsprekend en nu staan er dan toch flessen water op tafel. Verder 1 van onze favo restaurants om naar toe te gaan.
Annemarije B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Ontzettend vriendelijke bediening, leuke sfeer, maar wat tegenvallend eten. Het lijkt wel of ze hier wat stil staan in de tijd. De broodjes worden geserveerd met mayonaise-achtige smeersels op smaak gebracht met knoflook, kerrie en andere kruiden, waarbij een soort zoet-zure olijven bij worden geserveerd. Als voorgerecht neem ik salade met geitenkaas, waarin de geitenkaas in wat harde bolletjes is gedraaid en door een noten-gedroogde vruchtenmengsel is gerold en bovenop een eenvoudige salade is gelegd met weer die onsmakelijke olijven en smakeloze tomaat.
Als hoofdgerecht kiezen we de vis-van-de-dag, wat een gegrilde zeebaars zou moeten zijn, het is echter een stuk kabeljauw, die eerlijk gezegd perfect van cuisson is en geserveerd met een Hollandaise saus. De groenten erbij vormen helaas totaal geen eenheid en frietjes zijn smakeloos.
Als we koffie bestellen worden er allerlei snoepjes (zuurtjes in allerlei kleuren en vormen) bij geserveerd, wat naar mijn mening geen fijne afsluiter is van de maaltijd.
Al met al een teleurstellende ervaring. Aan de service ligt het niet, de porties zijn royaal. Alleen wat meer vernieuwen en met de tijd mee en dan kan het best wat worden de Smoezer.