Restaurant De Smoezer

Arnhemseweg 341 7333 NG Apeldoorn Nederland Kaart
31-555420441

Over het restaurant Restaurant De Smoezer

Welkom in Restaurant De Smoezer in Apeldoorn! Een goede keuze wanneer u van erg lekker eten houdt in een stijlvolle omgeving. 'Kwaliteit en gezelligheid' voor alle leeftijden staan bij ons voorop.

Een goede keuze wanneer u van erg lekker eten houdt in een stijlvolle omgeving. ‘Kwaliteit en gezelligheid’ voor alle leeftijden staan bij ons voorop. Gezinnen, oma’s en opa’s, (klein)kinderen, verliefde stellen, studenten. Zakenrelaties, jarigen, Gouden Bruidsparen en andere jubilarissen… Onze menukaart kent ook veel variatie: neem het seizoensgebonden keuzemenu. Laat u dus verrassen door ons enthousiaste Smoezer Team die u een onvergetelijke middag of avond wil bezorgen zodat u zich uit en ook snel thuis zult voelen!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Smoezer

Buslijn 91
  • : 17 Parkeerplaasten en gratis parkeren in de buurt.

Maandag Gesloten.
Dinsdag t/m Vrijdag.
- Lunch 12:00 - 14:30.
- Diner vanaf 16:30.
Zaterdag en Zondag diner vanaf 16:30.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Smoezer

Malou V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Wat een tegenvaller. We werden aan de deur verwelkomd, dus het begon goed. Drinken werd echter vergeten en bediening had geen idee wat ze serveerden. Een vegetarisch gerecht werd met spek geserveerd (bediening: ''ik neem aan dat het geen spek is dan, als er op de kaart staat dat het vegetarisch is''). We kregen elkaars gerechten geserveerd en de bediening wist niet welk gerecht de bestelde garing had, en liet het er ook maar bij zitten.

Toen ik vroeg waar ik mijn dochter even kon verschonen kreeg ik als antwoord dat ze daar niet echt een plek voor hadden. De enige optie die ik kreeg was op de vloer van het damestoilet, of op de wastafel. Het meisje reageerde totaal ongeïnteresseerd en dacht niet mee. Ze zou wel doorgeven aan de eigenaar dat ik het vreemd vond.

De kwaliteit van het eten was onder de maat. Slappe koude toast bij de zalm. Hertenbiefstuk was prima van smaak en garing, maar wel een erg klein stukje voor wat je ervoor betaalt. Voor de bijgerechten moest apart betaald worden.

Er was één jongen in de bediening die het vak snapte, verder was het echt knudde. Jammer, want de ambiance is goed en in potentie is dit een prima en prettig restaurant. De bediening die zijn vak niet verstaat en de ondermaatse keuken maken echter dat ik hier niet terug kom.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
met familie hier gegeten, de menukaart biedt een goede keuze. het eten was goed, alleen de bijgerechten moeten apart besteld worden.
Attente bediening, maar niet opdringerig. toen er een mes op de grond viel kwamen ze zelf al meteen nieuw bestek brengen.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Altijd gezellig en lekker bij de Smoezer. We komen hier graag. Bediening altijd zeer vriendelijk. En afwijkingen van de menukaart is nooit een probleem.
Ferdi V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk en gezellig restaurant . Zeer vriendelijk en opmerkzaam personeel.
Goos J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Voor de zoveelste keer hier gegeten en zoals altijd geweldig genoten!! De ontvangst altijd geweldig, vriendelijk. Je bent echt “GAST”” Hier blijf je terugkomen. TOP
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
verhouding kwaliteit-prijs niet goed. Peertjes niet droog/hard . Wildproeferij weinig voor liflafjes
silvia R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Geweldige bediening en goed eten. aanrader!! Het was weer goed vertoeven bij de Smoezer!
Blijkbaar moet ik nog meer woorden gebruiken om te zeggen dat het goed is voor deze recensie maar sommige dingen hebben niet zoveel woorden nodig. Gewoon goed!!
B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De porties waren niet al te groot. Voor extra's moet je bij bestellen. Extra tomatenketchup stond echter niet op de rekening.
Veronique P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Binnenkomst is erg fijn. Je wordt hartelijk verwelkomt in de hal waar je jas wordt aangenomen .
Maar ik vond de rest van de avond het personeel ver onder de maat.
2 keer drinken vergeten.
Bijgerechten die pas na 10 minuten nadat ze het hoofdgerecht hebben
gebracht, neer wordt gezet.
Meiden smoezen veel met elkaar.

Eten was heerlijk maar door het personeel zal ik hier niet snel nog eens naar toe gaan.
Christiaan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Lekker gegeten. Fantastisch voorbeeld van Gastvrijheid !!
Van ontvangst tot aan vertrek !!
Echte aanrader voor een fantastisch verzorgde avond.
Yoshi B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Vlotte service, vriendelijke bediening, uitgebreide menukaart en heel lekker gegeten. Tussendoor werd ook regelamtig gecontroleerd of alles naar wens was.
Dik W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eerlijk restaurant goed eten voor een redelijke prijs.
Het eten is goed,bediening correct en netjes.
Qua prijs iets duurder dan de normaal maar is het dubbel en dwars waard.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Prima restaurant. Goede gerechten gezellig sfeer. In een rustig hoekje gezeten dus prima kunnen converseren. Soms zijn er grotere groepen waardoor dit wat lastiger wordt. Voldoende rustige hoekjes beschikbaar, dus om vragen!
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Was goed, zat een gezelschap die erg luidruchtig waren en de radio stond ook nog aan. Radio had geen toegevoegde waarde!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Een gezellig restaurant met heel vriendelijke en behulpzame bediening. Het eten liet zich ook heel goed smaken. We hadden een heel prettige avond.
Lucie S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Wij komen bijna 25 jaar bij restaurant de Smoezer maandelijks in de winter vaker.Wij zijn geen echte recensie schrijvers, maar nu vonden wij het tijd worden na al die jaren zakelijk en privé .De bediening en gastvrijheid is boven het gemiddelde. Ook hebben wij andere restaurants bezocht zakelijk en privé. Steeds met dezelfde conclusie bij de Smoezer is het thuiskomen. John stelt hoge eisen aan zijn mensen en die werken er met erg veel plezier. De gasten kunnen zien dat perfectie, aandacht en kwaliteit er voor zorgt dat je het beste kunt reserveren, vol is vol en dat gebeurt vaak. Paul en Roquefort
Anette V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Wij hebben tijdens onze zakelijke lunch genoten van de heerlijke gerechten en goede sfeer van dit restaurant. Is een prima lunch-gelegenheid, zowel privé als zakelijk!
Frank R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Wat een prachtige avond gehad wederom bij de Smoezer, de gezellige aangeklede inrichting nodigt je uit voor een lange warme gezellige avond, alle gerechten waren voortreffelijk, vooral de biefstuk was heerlijk. Chapeau voor team de Smoezer!
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Sfeervol, verzorgd, leuke bediening en heerlijk gegeten.
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Een geweldig restaurant, aan alles wordt aandacht besteed. De vriendelijke bediening maakt de ervaring compleet. Het eten is verrukkelijk!