Restaurant de Slingerij

• : Parkeergarage Westerhaven, aan de straat

Maandag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur

Aart B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Sympathieke gelegenheid, heel aardig eten, vriendelijke bediening. Als er weinig bezoekers zijn (zoals toen wij er waren) mag het geluidsniveau van de achtergrondmuziek wel wat lager (hoewel de kwalificatie "rumoerig" hier te ver zou gaan) en mag het niveau van de verlichting wel wat hoger. Het is moeilijk te zien wat je eet.
Ambibambibami .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten via de AH actie maar gewoon a la carte. Gerechten heerlijk, voldoende en mooi opgemaakt. Professionele en vriendelijke bediening met goed wijnadvies. Wij houden ervan om lang te tafelen en daarvoor krijg je hier gewoon de tijd en ruimte. Wij komen hier graag!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Met de AH-bon konden wij zelf een 3-gangen menu samenstellen en we hebben heerlijk gegeten! Alles was goed op smaak en de wijnen pasten prima bij de gerechten. De bediening was erg attent. Het enige minpuntje was dat we zelf geen tafeltje uit konden kiezen. Er waren slechts 3 tafels bezet (dinsdagavond) en we werden allemaal bij elkaar geplaatst waardoor we weinig privacy hadden. Voor 2 personen waren we - inclusief een passend wijnarrangement - 50 euro kwijt. Wij komen zeker een keer terug!
Jorien D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantactie. We mochten alles van de kaart kiezen en we kregen lekkere bijpassende wijnen. Gemoedelijke sfeer en door de actie zeer voordelig. Ik ga zeker nog eens terug!
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten met een AH-BON. Keuze uit het driegangen diner was voldoende. De ober was deskundig, vooral wat betreft de wijnen. Kortom we komen vast nog een keer terug.
Andrieselsinga95 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg lekker eten met bijpassende wijnen. Het personeel legde de wijn en het eten netjes uit en was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Claudia En Dick .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Super goede bediening! Oog voor detail en enthousiast. Daar kunnen veel restaurant van leren. Echt lekker gegeten nav Albert Heijn restaurant weken. Konden gewoon kiezen van de kaart! Dus geen aangepast diner. Dat noem ik nou eens service!
PetraGroningen050 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Uitstekende restaurant. Heerlijk gegeten, erg goede service en goed bereikbaar met auto.
Een aanrader.
Bediening was goed op de hoogte van de samenstelling van de gerechten en gaf suggesties.
Nellekeolthof .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Super vriendelijke bediening! We hadden een AH spaarkaart naar mochten gewoon van de kaart kiezen en daar stonden lekkere dingen op! Het heeft ons goed gesmaakt! Ook heel fijn dat ze rekening wilden houden met 1x lactose vrij.
We gaan zeker nog eens terug komen!
Hillll .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk genoten bij "De slingerij".
Eten was heel lekker en ook vriendelijke bediening.
We kwamen met de etensbonnen van de a.h.
Je mocht gewoon alles van de kaart kiezen,dat was wel fijn.
We komen zeker nog eens langs!!
Annet69 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
het was een heerlijk warme avond dus we hebben buiten gegeten, aan de straatkant. onze driegangen menu (met een eetbon) konden we zelf inderdaad ala carte uitkiezen. We hebben een bijpassend wijnarrangementje genomen wat betekende dat er bij elk gerecht een ander flesje werd opengemaakt. De uitleg/motivatie van de keuze voor elke wijn door de gastvrouw, was een plus! Het eten zelf was van goede kwaliteit, vers, op temperatuur, smakelijk. En begeleidt door een smakelijke wijn dus. Echt een aanrader, hoewel je in dit restaurant ook zelf je wijn mocht meenemen..... Oh ja, wat we heel sympathiek vonden: 2x een karaf water (1x spontaan bijgevuld) stond niet op de rekening!
Tilly D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fantastisch eten, puike bediening, heerlijke wijnen!
Veel groente, wat voor mij een extra plus is. Kortom, wij rolden helemaal happy het etablissement uit en komen zeker nog een keer terug
JanML .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Lekker eten, prima wijn arrangement, vriendelijke attente bediening met aandacht voor timing van de gangen. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Top
Ciskatimmer52 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Na eerder erg goed gegeten te hebben was het dit keer niet goed. Smakeloos.
Schol was waterig . Bijlagen smakeloos.
Na dit gemeld te hebben kregen we van de bediening te horen dat ze het erg vervelend vonden. We hebben afgezien van de drankjes de maaltijd gratis gekregen.
Dit was goede service. We gaan zeker terug voor de revanche.
Moncy .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heel erg wisselend, het was allemaal redelijk. Bediening waseen beetje de weg kwijt, te druk en onderbezetting waardoor te lange wachttijden. Keuze was de schol, deze werd geserveerd bovenop alle groenten en aardappelen zodat alles de vissmaak had. Dat was erg jammer, vis was ook te doorbakken en hierdoor wat snotterig.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met xijn zessem bij de Slingerij.het a la carte driegangen menu bood voor elkwat wils en de bbedoeling was zeer attent. Chapeau!
Tomensanne .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Het eten was lekker en mooi opgediend. Favoriet waren het kwartelnestje en de saltimbocca. Goede service en interessante info over de wijnen. Waar voor je geld! (Ook zonder AH actie wel)
Mcvanderhave .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met twee personen gegeten bij de Slingerij. Het welkom was hartelijk. We hebben een drie gangen menu genomen met een bijpassend wijnarrangement. Het eten smaakte voortreffelijk en de wijnen pasten er erg goed bij. De sfeer in het restaurant was gezellig en intiem. Genoeg redenen om nog eens terug te komen.
Bruno57 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goed eten in een plezierige ruimte. De schol als hoofdgerecht had de juiste mate van gaarheid. De crepe suzette een plezierige afsluiter. De bediening was optimaal, vriendelijk en attent.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
AH actie:
je kon á la carte kiezen uit een voor, hoofd- en nagerecht. Er was voldoende keuze tussen vis, vlees en vegetarisch. Het eten en de service waren goed. Niks mis mee, maar ook niet bijzonder.
De normale prijzen zijn te hoog naar onze mening. Bijvoorbeeld 20 euro en hoger voor het hoofdmenu. Ook voor vegetarische gerechten. Dus ondanks dat het eten goed was, zouden we hier niet een 2e keer naar toe gaan zonder een actie.