Restaurant De Saeck

Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Saeck

Ferry O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
heerlijk gegeten, echt een aanrader
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker eten voor een goede prijs
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hebben via IENS geboekt en hadden onze keuze al gemaakt voor het 3-gangenmenu zoals op de website vermeld stond, maar bij aankomst bleek dat de kok enkel het kerstmenu wilde maken. Al het eten was in bal-vorm geperst...heel origineel.... maar wij hadden dit graag al bij reservering vernomen zodat we een ander restaurant hadden kunnen boeken. Want er was geen bal aan... en het duurde erg lang voordat er eten geserveerd werd, maar men kwam wel steeds vragen of er nog drankjes moesten zijn. Bij ons groeide het vermoeden dat men de 30% IENS-korting terug wilde verdienen door drankjes...
veerle B.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gisteren met ons gezin bij De Saeck gegeten. Kende het alleen nog van vroeger... maar was echt veranderd. Positief! Bijzondere gerechten. Biologisch! Was een gezellige en heerlijke avond!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
De bediening kan beter, kwam een beetje ongeïnteresseerd over!
Niet geschoren en mag ook wat aan zijn kleding doen voor zo goede restaurant!
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij.
Felicia V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Duidelijk harde werkers, hart voor de zaak. Restaurant echter niet meer geheel van deze tijd qua aankleding (kerst) / inrichting / uitstraling. Presentatie van de gerechten kan beter, wel lekker gegeten met IENS deal. Met normale prijzen scheve prijs-kwaliteitverhouding, waardoor ik hier niet snel zal terugkomen.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst, bereidwillig personeel. Gezellig restaurant en vooral heerlijk eten. Ziet er ook prachtig uit.
Het enige dat beter kan is de kwaliteit van de stoelen en kleine mensen kunnen niet in de spiegel van het (keurige) toilet kijken. Ik at hier de afgelopen 1 1/2 maand 3 keer. Omdat andere mensen misschien ook vaker gaan, zou wat meer afwisseling in het menu (of deels) wellicht ook nog een idee zijn. De zeebaars (o.a.) is top! Verder alle waardering voor de vrije menukeuze, ondanks een kortingsformule.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Goede sfeer en vriendelijk personeel. Echt lekker gegeten. Kan dit restaurant zeker aanraden. Jos
Raul B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Erg lekker gegeten.
Had geboekt met korting, daardoor was de prijs kwaliteit verhouding aantrekkelijk.
Margriet R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance
Lennert B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Toprestaurant met lekkere en gezonde gerechten en een uitstekende bediening!
Miranda K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een leuke bediening!
l.peterse P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Verrassende gerechten in voldoende hoeveelheden. Niet teveel en niet te weinig. Een minpuntje: een bakje sla voor 5 personen is nogal karig.
rob B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
met ons gezin gegeten bij de Saeck. ontvangst was prima, echter het wachten op ons eerste drankje en daarna de kaart duurde al vrij lang. Mijn vrouw was jarig en onze ober hoorde dat en vroeg of we daar voor haar verjaardag waren, na een bevestigend antwoord van onze kant gebeurde er verder echter niets, zelfs geen felicitatie.
Het voorgerecht (bietenravioli en carpacio) stelde niet veel voor, weinig smaak. Tomatensoep was wel lekker. Na het voorgerecht verdween onze ober (niet meer teruggezien) en werd het ineens door een collega overgenomen. Het hoofdgerecht, de hoenkip was ok, maar de hertenbiefstuk die onze dochter had was echt niet lekker. Na hoofdgerecht moesten we ook weer erg lang wachten op de kaart, kregen deze pas na opnieuw vragen. Toetje was wel lekker. Al met al zelfs met 50% korting niet goed genoeg om terug te komen.
Prijsstelling is trouwens op zijn minst vreemd te noemen, veel kortingsacties en aparte tarieven als je via een site als Iens reserveert.
Anne. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekkere gerechten en mooi opgemaakte borden.
Vriendelijke bediening.
wel een erg kleine tafel voor 4 personen en direct tegen de tafel van de buren aan.
Gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Leuk restaurant met leuke en attente bediening. Het eten was zeer goed, met de Iens korting konden we gewoon uit de hele kaart kiezen.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten, verrassende gerechtjes. Voorgerechtje heel klein maar al met al 3 gangen voldoende. Bediening piepjong en onervaren maar heel vriendelijk. Kortom ik zou hier graag weer terugkomen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hadden geboekt met 50% actie via Iens, maar hebben er om moeten vragen. Vervolgens was het geen 50% maar minder dan de beloofde 50%. Verder wel heel lekker gegeten.