Restaurant De Saeck

Speciale deals

-50% op de Rekening

-40% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Saeck

Karin V.
Gert-Jan V.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We moesten lang wachten op de kaart, het bestelde drankje en het voorgerecht kregen we pas toen we al een uur zaten, maar het eten maakte alles goed. Bediening erg vriendelijk, maar ze hadden het duidelijk ter druk. We gaan er zeker nog een keer eten, maar niet meer op vrijdag.
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
We zaten in de serre. Je waant je een beetje in een zuiderlijke vakantie sfeer. Jammer van de kunst.bloemen/plantjes .Voor de rest leuke aankleding.met originele eigengemaakte lampen van water-.en wijnflessen.
Saskia H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Smaakvolle, gezonde en speciale gerechten. Groot pluspunt is de ruime mogelijkheden in geval van dieetwensen. Een leuke sfeer en gezellige inrichting. Het was een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar!
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Leuke omgeving zijn er ca 2.5 jaar geleden geweest en alles was helemaal anders (andere eigenaar).
het meeste aan gerechten was biologische verantwoord. andere manier van presenteren van de gerechten was leuk en vooral lekker.
En een kopje thee drinken is al een beleving op zichzelf.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk biologisch gegeten. Mooie verse producten en combinaties. Fijne gastvrouw. Komen zeker nog een keer terug. Amuse vooraf extra en verse eugen gemaakte brownie bij de koffie. Net dat extraatje!
Carolien G.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Voor de reguliere prijzen vind ik de prijs/kwaliteitverhouding scheef liggen. Niet alle biologische combinaties waren even geslaagd qua smaak. Grootste pijnpunt. We zouden 50% karting op de rekening krijgen, maar werd ter plekke omgezet in 50% op het driegangenmenu (en dus niet de drankjes)
H V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
we moesten 3.95 betalen voor een tappilsje en 45 euro voor een driegangendiner wat 39,95 kost. verder was het goed. het dessert viel erg tegen. had wel beter gekund
Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Sfeervol restaurant en vriendelijke bediening kwaliteit en prijsverhouding zeer goed.
Levina S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten met een duidelijke uitleg wat er geserveerd wordt. Ik kom zeker terug. Aan de inrichting mag nog gewerkt worden.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wij gaan hier zeker terugkomen! Het eten is tot in de puntjes verzorgd en de gerechten zijn origineel en goed uitgedacht. De sfeer in de serre was fijn en de gastvrouw was ontzettend hartelijk.
liesbethrietbergen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wat leuk dat dit restaurant nog een vervolgaanbieding aan de AH actie heeft verbonden. Daar gaan we zeker gebruik van maken. Fijn dat er flexibel werd omgegaan met dieetwensen. Creativiteit van bediening en keukenbrigade is een plus!
Corné W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wat een ongezellig restaurant, er hangt geen sfeer.
Ook het eten is het net niet, jammer. De bereiding van de voeding was niet juist. Jammer maar een tweede keer zit er niet in.
Roos J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitgebreide keuze op het menu.
Leuke inrichting, je hebt het gevoel dat je buiten zit.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Hier wordt GEKOOKT! Bediening was prettig.
G V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Onze eerste indruk was positief. Vriendelijke bediening.
Aardige locatie met aan de achterzijde gelegenheid bij goed weer buiten te zitten.
In de omgeving van het restaurant prima parkeergelegenheid.
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Zo lekker "biologisch" eten, het blijft ons zéér positief verbazen !

Echt een AANRADER !!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Streekgerechten met verrassende smaakcombinaties. Ongevraagd werd extra aandacht bestted aan de verjaardag van een van de gasten. We hebben gebruik gemaakt van een IENS-aanbieding, waardoor de prijs zeer gunstig was. Al met al een aanrader!
Geert B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Sowieso : lekker gegeten
Pas bij inchecken op Facebook, zagen we dat het een "biologisch restaurant" was, we waren zéér aangenaam verrast qua presentatie, afwerking bord en lekkere groenten enz
Hier komen we nog !