Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Maandag en dinsdag: gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Saeck

Berry V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Mooie gerechten, heerlijk vers bereid, met lekker veel groente. En de jongeman die de gerechten serveerde, was ontzettend vriendelijk en netjes. Echt voor herhaling vatbaar.
Wilma T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Bier van de tap komt uit de fles
Beperkte wijn voorraad
Nemen een fles rose is dit de laatste....... een fles witte wijn ook de laatste????
Hoofdgerecht slibtong krijg je er 1 want we werken met veel groente werd er verteld maar die moeten we dan wel gaan zoeken denk
Viel dus erg tegen en de prijs ook zelfs met de AH korting nog bijna 200 euro voor 4 personen
Kregen wel koffie gratis omdat ze het zelf ook wel vervelend vonden dat ze wat steekjes hadden laten vallen
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Alle gerechten waren heerlijk, verrassend en verfijnd van smaak. Ook voor veganisten en vegetariërs een aanrader. Sfeer gezellig en bediening ook top!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Afgelopen woensdag heerlijk gedineerd bij restaurant de Saeck gezellig met zijn tweeën, fijnen bediening was het, het was druk maar toch ging het aardig snel. De gerechten waren prachtig opgemaakt en de smaken waren ook prima. We komen zeker snel weer terug..
Lef J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij 'de saeck'. Een heel goede prijs-kwaliteit combinatie, die ik de laatste tijd vaak vind tegenvallen bij restaurants. Goede service met kennis over wijn en de producten. Wij zullen hier zeker vaker gaan eten.
Pieter J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een heerlijke avond gehad bij de Saeck, waar sinds een paar dagen het aangepaste menu is ingevoerd was. Goede combinaties, verrassende smaken, leuke wijnen, spannende amuses en erg fijne bediening. Dit alles maakte de avond tot eentje waar we nog lang over door zullen praten, ook offline :).
Food L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Stop met het restaurant zo slecht, hoe kom je aan die gekke prijzen van je, en dan zullen we maar niet over het slechte eten hebben vlees te gaar groenten oud! Alleen de opmaak is goed, het stinkt ontzettend in de seack
Karolien K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Er ging nogal wat mis tijdens ons bezoek afgelopen vrijdag. Mijn man had een tegoedbon gekregen voor een 3-gangendiner, dus we hadden netjes via de betreffende website gereserveerd. Ter plekke wist men echter van niets. Uiteindelijk toch een tafeltje gekregen en naast het menu én wat gerechten waarvoor we bereid waren extra te betalen ook twee keer het wijnarrangement en een karaf water besteld. De wijn kwam twee keer terwijl het eten al lang op tafel stond, de derde keer ruim voordat het er was. Het dessert was namelijk vergeten. Ook kregen we nog een laatste nare verrassing bij het afrekenen. Er stond een extra wijnarrangement én mineraalwater op de bon, terwijl we dat niet hadden besteld. Dat konden de gratis koffie en thee die we als goedmakertje kregen niet geheel goedmaken. Hoewel het eten over het algemeen oké was, was het voor ons de eerste en laatste keer hier.
George V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met korting redelijk, zonder te duur voor wat je krijgt.
Anke G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het enige nadeel was dat de jus van de biefstuk en de worteltjestaart smakeloos waren. Daarnaast waren de borden erg heet, waardoor sommige ingrediënten hard waren geworden of waren uitgedroogd. De bediening was af en toe wat slordig, maar dat kwam denk ik door de drukte. Het personeel was ontzettend vriendelijk.
Fenna L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ik had gereserveerd op dinsdag om 19.00 uur om met mijn vriend mijn verjaardag bij De Saeck te vieren. Bij aankomst was het donker in de zaak. Wat bleek, het hele boeltje gesloten!
Geen etentje bij De Saeck voor ons, ondanks reserveringsbevestiging per mail (van zowel Iens als De Saeck zelf). Nog proberen te bellen naar het restaurant, maar helaas geen gehoor.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Hele leuke avond gehad! Wel jammer dat de bediening onderbezet stond waardoor er wat kleine foutjes inslopen. Maar zeker een aanrader voor een gezellige avond met lekker eten!
Hiske D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Lekker gegeten en zeer vriendelijk ontvangen. Helaas was ons lievelings gerecht op en was de vervangende vitello wat aan de kleine kant , maar het dessert maakte veel goed.
Arie I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heerlijk gegeten gegeten, leuke gastvrije bediening en een zeer goede kok.
Inrichting is sfeervol.
Mirjam Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
vriendelijke bediening, lekkere gerechten, alles biologisch
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten duurde erg lang, projs kwaliteit met restaurant actie prima, volledige prijs aan de hoge kant. Helaas misschien pech die avond door personeelsgebrek en lekkage die was geweest
Winold N.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening met verstand van zaken.
Vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Jammer dat er weinig keuze is voor vegatarier (pasta met rucola en een paar walnoten )en dat de bediening niet optimaal was
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Leuke zaak met goeie bediening en lekker eten en drinken
Marjolein F.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Een heerlijke avond uit gehad en fijn getafeld onder goede begeleiding van de nette bediening. De smaken waren verrassend en heerlijk, met n mooie opmaak! Onze tong werd hier verrast met een mooi en duurzame aandacht. We hebben gezellig en met plezier getafeld, een dikke pluim en we komen zeker terug!