Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Karin A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben een fijne avond gehad.
Het was opnieuw weer heerlijk eten, de gerechten zagen er prachtig uit en we werden zeer prettig bediend!
peter V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
heerlijk gegeten, goed concept en een gezellig sfeer.
zeker een aanrader alleen wat langer op het dessert moeten wachten maar dat nemen we voor lief na het goede eten.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren gegeten met enkele collega s. Vriendelijk personeel, soms ietwat onhandig, maar dat heeft in deze zijn charme. Ook soms wat vergeetachtige bediening (zoals drankjes bij binnenkomst van enkelen). Het eten was goed: mooie gerechten. Tonijn heerlijk, ezeltje/zeeduivel idem. Citroenrisotto ietwat te zuur voor bij de tonijn, wel goed passend bij de zeeduivel. Dessert van citrus-tiramisu uit de kunst, mooie wijnen. Verhouding prijs-kwaliteit: ietwat aan de dure kant, Door de actie 2=1 een zeer mooie prijs uiteraard. Kortom: een mooie en fijne avond met goed eten en vriendelijke bediening. Ik kom terug, mede gelet op het biologische aspect.
Ismay W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Onduidelijke menukaart wat "gewone" en "membercard"-prijzen waren, erg weinig eten op bord voor de niet-membercard- prijs. Had normale reservering (geen actie-reservering), maar blijkbaar ook geen verschil met de actiereserveringen van de AH (had kaart niet bij me).Bij binnenkomst "wie het eerst komt wie het eerst een tafeltje kiest". Had het gevoel echt te veel te hebben betaald. De helft van het bedrag was -eerlijk gezegd- passender geweest.
adrienne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Het eten was heerlijk, goede bediening . is aan te bevelen. We hebben in de Serre gezeten, was gezellig met de deur naar de tuin open.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prima zaak,.. mooie gerechten,.. erg goede organisatie met ruime keus.
Zeer attente en vriendelijke bediening.

Op zeker komen we nog een keer terug.
verheijden .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben gisteren genoten van een heerlijk 3 gangendiner bij de Saeck (ah actie). Goede (natuurlijke) smaak van een goed stukje vlees met een heerlijk glas wijn uit de regio. Service was goed, er werd rekening gehouden met ruimte voor onze kinderwagen.
John070857 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Allemaal schilderijtjes op je bord en allemaal verrukkelijk van smaak. Erg vriendelijke bediening! Kortom een feestje om bij De Saeck te eten!
DdB .
lekker gegeten !
Drankjes waren veel te duur ! Het woord bio deed de das om denk ik, Belachelijk ! daarom komen we daar niet meer terug !!
Lea K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten, de gerechten zien er prachtig uit en bij de openslaande deuren van de serre kun je lekker buiten zitten zonder dat het koud wordt!
rob V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontvangst was kort, het kwam over alsof het personeel het heel druk had. voorgerecht kwam mooi op tijd, maar daarna werd het een hele lange zit, van minimaal anderhalf uur wachten op ons hoofdgerecht. Ook kwam er niemand aan onze tafel om te vragen of we nog iets wilde drinken. Na herhaaldelijk vragen kwam eindelijk ons hoofdgerecht, wat overigens uitstekend smaakte. Ze kwamen nog wel hun excuses maken voor het lange wachten en bood aan een kopje koffie van het huis te gebruiken. Hiervan hebben wij geen gebruik gemaakt vanwege de tijd. Bij het afrekenen hebben ze een verrekening gedaan om ons gevoel te compenseren. Wij hadden AH bonnen, waardoor de prijs/kwaliteit verhouding enigszins in balans was. voor "de volle mep" zou ik hier niet gaan eten. Overigens zal dit na deze ervaring toch niet heel waarschijnlijk zijn.
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De gerechten waren zeer goed van smaak, wij konden bij de AH actie ook kiezen voor een tussengerecht ipv een dessert . Bediening was kundig en gezellig , kortom heel erg genoten !!!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
De Saeck is zonder meer een parel in Breda (-Zuid/Ginneken). Mooie en smaakvolle gerechten die ons op een aantal punten aangenaam verrast hebben, aangevuld met passende (biologische) wijnen. Het maandmenu waarin deze maan spinazie centraal stond is een mooie aanvulling op de basiskaart. De Saeck besteedt veel aandacht aan de culinaire details ... tot aan het 'muntje' bij de rekening toe, die huisgemaakt is.
Theo W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het eten en de bediening was zeer goed.zeker voor herhaling vatbaar
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Mooi assortiment op menukaart.
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Het restaurant heeft een Leuke sfeer en mooie aankleding. Het eten is heerlijk en zeer verrassend. Daarbij is er ook een fantastische service! Wij komen zeker terug!
Jan-willem B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de restaurant actie de AH. Konden hiezen uit de gehele kaart. Alle gerechten zijn met passie klaar gemaakt, dat proef je.

Drinken was wat aan de prijzige kant maar dat mocht zeker de pret niet drukken. Wij komen zeker nog eens terug en zullen dit restaurant zeker aanraden!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
er was een uitgebreide menukaart. We kregen een goede uitleg. Deservice was uitstekend en het eten prima. Dit is zeker een aanrader.
Lijda D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Lekker gegeten, mooi opgediend. Persoonlijk vond ik de porties te weinig. Er zat ook best veel tijd tussen de gerechten.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Bij de reservering vroeg ik of we in de tuin konden eten en daar stond een mooie tafel klaar voor ons. We kregen er mooi verzorgde gerechten, al was het even puzzelen voordat duidelijk was hoe de kaart gelezen diende te worden. helaas waren de wachttijden nogal lang vanwege een onderbezetting in de keuken en bediening, maar de eigenaar verzekerde ons dat dit een uitzondering was en normaal gesproken een grotere bezetting aanwezig is.