Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Michael H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Cécile C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Fenneke H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het eten was erg lekker, uitgebalanceerd en de borden mooi opgemaakt. lekkere wijnen en prima bediening.
we moesten alleen even wachten tussen hoofdgerecht en voorgerecht.
Shamir C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk biologisch gegeten. Enig minpuntje was dat ik bij de de reservering had gevraagd iets
leuks te doen i.v.m. de verjaardag met mijn vrouw, maar dat waren ze denk ik vergeten. We komen vast een keer terug.
M B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Hele vriendelijke ontvangst en gastvrijheid. Ontspannen sfeer en echt het idee dat je lekker tot rust komt. Alles op een relaxte wijze. Zeer prettig door ons ervaren.

Aan de gerechten is echt aandacht besteed. Dat merk je en dat proef je. De versheid inderdaad en tevens biologisch. Een restaurant dat ergens voor staat en gaat.

Zeker aan te raden!

mvrgr. Marcel

We komen zeker een keer terug.
bok123 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Prima gedineerd; wat een leuke ongedwongen sfeer en professionele bediening met humor! De gerechten zagen er prachtig uit en waren voortreffelijk. Er werd goed rekening gehouden met mijn koemelkintolerantie.
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een dagje Breda hebben we perfect afgesloten met een diner bij De Saeck met dank aan AH. De ontvangst was gastvrij en bleef warm en attent tot het einde. De kaart was een hele klus, niet zozeer door de dyslexie van de maker als wel door de vele prikkelende keuzemogelijkheden. Van amuse tot dessert was het een genot, alleen de zeewolf had iets minder zout gemogen. En als we dan nog iets kritisch moeten zeggen, jammer van het kunststof orchideetje op tafel, of echt of niets wat mij betreft. Wij komen terug!!
L B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en de kok hield fantastisch rekening met het Hautsmuller dieet van mijn vrouw. Bij elke twijfel aan hun kant, kwamen ze nog een keer checken en de kok zorgde ervoor, dat zij net zo lekker kon eten als de rest van de tafel. Dit zijn we nog niet eerder tegengekomen in een restaurant, dus we komen zeker terug.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was heerlijk en de bediening heel goed. Met veel flair werden de gerechten geserveerd door de vriendelijke obers, die echt hun best deden om het ons naar de zin te maken. De borden zagen er prachtig uit en de smaken waren fantastisch. We hebben genoten.
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. Super attente bediening. Prachtig opgemaakte borden. Goede wijn. Kortom: voor herhaling vatbaar. Wij waren hier op zaterdagavond om 18.30 uur. Het was heel druk maar de gerechten volgden elkaar in een aangenaam tempo op waarbij de bediening uitgebreid vertelde wat we op ons bord hadden liggen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het ontvangst goed en behulpzaam. De sfeer is prettig en de ruimte is niet rumoerig. Het gerecht was goed, maar niet bijzonder. De prijs/kwaliteit verhouding vinden wij niet goed. Wij vinden de prijs te hoog.
Gwen D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gegeten met de AH restaurantactie. Vriendelijk ontvangst en vooraf een amuse van het huis. Voorgerecht volgde op tijd. Daarna erg lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Bediening erg slecht, let niet op lege drankjes en borden werden maar niet afgeruimd. Erg slecht! De gerechten waren daarentegen wel erg lekker. Oa wegens de slechte service vonden wij de prijs kwaliteit verhouding ondermaats. AH actie geeft aan een gemiddeld driegangen menu voor 35 euro. Wij waren met zijn vieren 150 euro kwijt en dat is inclusief de korting. Dat vind ik het echt niet waard.
tejavdh .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Het eten was prima, verrassend en lekker en de service ook. Wij zaten lekker in de serre wat een fijne ruimte is om te eten. Daarom verbaasden wij ons er zo over dat in een "biologisch "restaurant in de serre alleen plastic planten stonden en hingen. Het was een rommelige aankleding, rommel in de tuin, die de sfeer echt naar beneden haalde. Wat is gemakkelijker dan in een serre een paar mooie planten of kruiden in potten te laten groeien. We kregen zelfs eetbare bloemen op het bord! Door echte planten en bloemen kun je het "biologische "zoveel meer cachet geven.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Gezellig. Aanrader voor zowel itiem als met grotere gezelschappen.
eten is gevarieerd en smaakvol met veel combinaties van smaken.
nadeel is dat de drank redelijk duur is.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Na 7 jaar weer een keer terug naar de Saeck. Nu een andere eigenaar. Kwaliteit van het eten viel erg tegen. De bediening deed zn best maar kwam niet uit de verf. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Herlijk gegeten! Fijne bediening, voelde heel persoonlijk. De risotto is een echte aanrader.! Lekkere biologische wijn die prima bij de gerechten past. De Saeck is een aanrader!
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteren voor de derde keer wezen eten bij De Saeck en wederom geweldig genoten van het eten: biologisch en zeer smaakvol klaargemaakt. Het personeel is meer dan vriendelijk en de sfeer erg gezellig. We zijn alweer aan het kijken wanneer we weer kunnen gaan!
j S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ook nu voor de vijfde keer weer een heerlijk avondje uit. Warm binnenkomen in een "huiskamer", vriendelijke bediening en heerlijk gegeten - kortom een echte aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Samen met onze dochters van 10 en 15 van de creatieve en natuurlijk biologische kaart van De Saeck genoten. Ook onze dochters loofden de schoonheid van de gerechten en bijzondere smaken en ingrediënten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben ons wederom laten verrassen met mooie, lekkere gerechten: fraaie kunstwerken op het bord en heerlijke combinaties van smaken.