Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Saeck

Anne. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
lekkere gerechten en mooi opgemaakte borden.
Vriendelijke bediening.
wel een erg kleine tafel voor 4 personen en direct tegen de tafel van de buren aan.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker eten, verrassende gerechtjes. Voorgerechtje heel klein maar al met al 3 gangen voldoende. Bediening piepjong en onervaren maar heel vriendelijk. Kortom ik zou hier graag weer terugkomen.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Hadden geboekt met 50% actie via Iens, maar hebben er om moeten vragen. Vervolgens was het geen 50% maar minder dan de beloofde 50%. Verder wel heel lekker gegeten.
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassende combinaties en smaakvol. Zeker geen standaard kaart. Aanrader als je net even wat anders wil eten dan normaal.
De tafel van Ria E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige ambiance met zeer vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten.
Marian V.
Iedereen doet zijn best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn!
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Dit keer viel de kwaliteit tegen; weinig (2 gamba's als voorgerecht?), droog en weinig smaak. We zijn eerder bij De Saeck geweest, en toen waren we laaiend enthousiast. Kwam dit doordat we 50% korting op gehele rekening kregen, waardoor er ook minder kwaliteit geleverd werd?
Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Originele heerlijke en eerlijke gerechten. Veel verschillende smaken op een bord, daar moet je wel van houden, maar absoluut een aanrader om te gaan eten. Daarnaast hangt er ook een goede en vriendelijke sfeer.
Maikel V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker gegeten met ruime keus in speciale wensen als vegetarisch of veganistisch.
Bob T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Verrukkelijke pastinaak met appelschuim soep aanrader!
hannekedebont D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Elke keer weer n geslaagd uitje
Agnieke D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Gezellig gegeten met familie. Voorgerecht was erg verrassend ( en lekker) hoofdgerecht was goed. Ook hwet broodje w=vooraf prima.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wat betreft het drie gangen menu heb ik niks over te klagen maar wel dat het heel rumoerig was groepen die luidruchtig aan het praten was en door elkaar.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We moesten erg lang ( 1 1/2 uur) wachten op het voorgerecht.
Goed dat dit is gecompenseerd met een fles wijn.
Later kwam het hoofdgerecht en nagerecht goed op tijd.
Bediening was vriendelijk.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was prima en het personeel heel vriendelijk, maar €6,50 voor een glaasje wijn, gewone chardonnay, vind ik erg duur. Dit is ook een reden om daar niet meer naartoe te gaan. Heb ik nog nooit ergens betaald.
Jammer
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk en bijzonder gegeten. Vriendelijk personeel. Komen hier zeker nog eens terug. Parkeren is niet echt gemakkelijk in de buurt.
Fran K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Kleine porties van goede kwaliteit.
Teleurstellend was haar in het toetje, te weinig aandacht voor hygiëne in de keuken.
Wel gecompenseerd door een kop koffie
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bediening was correct, maar niet echt vriendelijk. Eten was niet echt bijzonder.
Wij zullen hier niet zo snel terugkomen.
Overaseweg V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Na bijna een uur te hebben gewacht werd ons gevraagd 'of alles naar wens was?', waarop ik ontkennend heb geantwoord m.b.t. de wachttijd. Men zou actie ondernemen en inderdaad na nog een kwartier werd ons hoofdgerecht geserveerd: een schamel stukje (hoeve)kip en een rouleau van vis, waarbij risotto en rijst als garnituur werden gecombineerd (!!??). De wijnen (2 glazen verschillend soorten wit) waren van bedenkelijke kwaliteit, hoewel de prijs (€4,35 en €6,25) anders deed vermoeden. Kortom: hier komen we voorlopig niet meer terug.
Mandy T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wat een heerlijke tent! Eerlijke en vooral verse streekproducten waar je de kwaliteit echt van proeft.
Elk gerecht was een verrassing op je bord.
De wijnen die werden aanbevolen waren ook zeker een aanrader!

Al met al: voor herhaling vatbaar.
Samantha V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was wel lekker, maar ongelooflijk weinig! Zeker in verhouding tot het bedrag. Als voorgerecht hadden we de carpaccio, alleen het rand van het bord was bedekt met carpaccio, er was meer rucola. En hier betaal je dan €15 voor. Voor €24 twee hele kleine stukjes biefstuk vind ik matig. Wij komen er niet meer terug.