Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Herlijk gegeten! Fijne bediening, voelde heel persoonlijk. De risotto is een echte aanrader.! Lekkere biologische wijn die prima bij de gerechten past. De Saeck is een aanrader!
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Gisteren voor de derde keer wezen eten bij De Saeck en wederom geweldig genoten van het eten: biologisch en zeer smaakvol klaargemaakt. Het personeel is meer dan vriendelijk en de sfeer erg gezellig. We zijn alweer aan het kijken wanneer we weer kunnen gaan!
j S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Ook nu voor de vijfde keer weer een heerlijk avondje uit. Warm binnenkomen in een "huiskamer", vriendelijke bediening en heerlijk gegeten - kortom een echte aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Samen met onze dochters van 10 en 15 van de creatieve en natuurlijk biologische kaart van De Saeck genoten. Ook onze dochters loofden de schoonheid van de gerechten en bijzondere smaken en ingrediënten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben ons wederom laten verrassen met mooie, lekkere gerechten: fraaie kunstwerken op het bord en heerlijke combinaties van smaken.
ikbenanja .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Lekker dat alles biologisch is. We hebben een fijne avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.
F.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor herhaling vatbaar. Goede kwaliteit, ook de bijpassende wijn en de factor menselijkheid. Niet het goedkoopste, maar we hadden ook wat.
y-annegarn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Grote zaak met achterin een serre. Wij verkozen hier te zitten omdat hier geen muziek te horen was, alleen wat gerommel uit de keuken. Beiden kozen we voor een vegetarisch 3 gangen menu voor 45,00. Het voorgerechtje was prima, paddenstoelenlasagne aangekleed met een tomaatje, kwarteleitje en wat groen.
Als hoofdgerecht hadden we een canneloni van prei gevuld met geitenkaas op een bedje van blokjes gekookte bietjes, wat kleine broccoliroosjes, een radijs. Verder wat pastinaakpuree en een klein truffelaardappeltje. Op het bord lag ook een paars-bruinige saus die goed smaakte maar en niet echt apetijtelijk uitzag helaas. Naast het bord werd nog een bakje gebakken aardappeltjes en een glaasje met wat blaadjes sla geserveerd.
Al met al voor een normale eter erg weinig, de portie had best wat royaler kunnen zijn. Daarnaast ben ik erg verbaasd over de geringe hoeveelheid groenten (en kaas ook trouwens) die we geserveerd kregen. Alles bij elkaar (en ik tel dan het voorgerecht ook nog mee), nog geen 100 gram aan groenten. Voor de prijs van bijna 25 euro vind ik dit echt niet in verhouding, biologisch of niet!
Als nagerecht kozen we voor de worteltaart, ik had een beeld van een hoge taart in laagjes, deze was nog geen 2 cm hoog, een laag oranje puree op een deegbodem, niet echt een feestje. De meegeserveerde frambozenpuree, peer en vannille-ijs waren top. Echt jammer van de taart.
Gaan we hier nog eens eten? Denk het niet.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Je kan hier voor een redelijke prijs goed eten !
ivanhelen B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten..goede service, vriendelijk..leuke inrichting, de tuinkamer heeft een prive sfeer zodat je
ongestoord kan praten
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Geweldig gegeten , bediening goed alles in orde , en erg goedkoop vandaar ook een volle zaak , en in het ginneken altijd gezellig (sfeer)
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant De Saeck. Eindelijk eens een restaurant waar de vegetariër ook aan zijn trekken komt. Ruime keuze in gerechten, prijs kwaliteit is redelijk, wel aan de dure kant, maar de borden zien er prachtig uit en bijzondere ingrediënten. Bediening uiterst vriendelijk. Wij zaten in de serre en het ziet er erg oubollig uit, stoffige nep planten, en erg donker.
Kortom wij komen zeker nog eens terug.
kirsten_van_de_wiel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke zaak, de gerechten zijn goed, smaken in balans, worden mooi opgediend, in niet te grote porties, zo zit je na drie gangen dus niet veel te vol en dat is fijn.
Het is wel een beetje aan de prijs, maar het is niet erg om voor kwaliteit wat meer neer te leggen. En we waren met de AH-actie, dus dan valt het zeker mee.
Ik vond alleen wel vervelend dat ik er (door dezelfde persoon) tot 5x toe op gewezen werd dat ik moest oppassen voor het op-/ afstapje om bij onze tafel te komen.
Rvdb53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede attente bediening. Leuk opgemaakte en smakelijke gerechten. Bij ieder gerecht een uitleg over de gerechten. Lekkere wijnen. De inrichting zou smaakvoller kunnen.
Bollen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Sfeervol restaurant en lekker eten. Normaliter wel wat prijzig, dus we hopen dat ze snel weer een leuke actie hebben.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima keuken met goede variatie in gerechten.
Prijs kwaliteit in goede balans.
Attente bediening en op juiste momenten werd er bediend met het volgende gerecht.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met de AH-spaarkaart konden we kiezen tussen voor-, hoofd- en nagerecht. We kregen stuk voor stuk mooie en vooral ook lekkere gerechten voorgeschoteld. Doordat het restaurant compleet bezet was waren de wachttijden tussen de gerechten (te) lang.
wilco H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant welke uit 2 delen bestaat. Voorin een zetting van 8 tafels en achterin ongeveer 12 tafels. Bij reserveren wel doorgeven als je niet bij de deur wil zitten. Je wordt snel geholpen en de bediening kan zelfs bij een volle bezetting alles in de gaten houden. Het eten is heerlijk. Wij waren hier met de AH-actie(2e menu gratis) waardoor het betaalbaar is. Normaal kost een 3-gangen menu hier €45 per persoon. Dat is zelfs voor de biologische menu's aan de hoge kant. Verder hebben ze verschillende heerlijke wijnen. Dus een 8,5 voor De Saeck.
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke ongedwongen ambiance. Vlotte jonge mensen in de bediening. Menukaart met veel streekproducten. We hebben hier prima gegeten.
marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima eten met streekproducten, mooi opgemaakte borden.
De bediening startte goed , goede uitleg.Na het hoofd gerecht heel lang op de bestelde fles wijn en fles water moeten wachten, die was de ober blijkbaar vergeten door te geven. Daarna ook weer heel lang op de koffie moeten wachten.