Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-40% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Saeck

Enny H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Konden een ruzie in de keuken duidelijk horen vanuit de serre. Eten was erg mooi opgemaakt, maar de geplukte kalkoen droog, zalm had vrij weinig smaak. Ook het voorgerecht Carpaccio vonden we beiden teleurstellend qua smaak. De frieten met mayonaise waren wel vol van smaak, op de drie zwarte frieten na.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
heerlijk buiten op het terras vertoefd.
Geert W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bevroren voorgerechten, rauw lamsvleesgerecht, zalm van binnen koud, absoluut smakeloze bijgerechte, hebben het dessert niet afgewacht, maar zijn vertrokken. Dit was niet wat wij kennen van De Saeck. Er vwaren 3 tweepersoons tafels, dus aan de "drukte" kon het niet liggen. Probleem lag in de keuken.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Tweede keer in enkele maanden dat ik hier kom dineren, maar was weer van buitengewone kwaliteit. Het heeft wel zijn eigen eigentijdse keuken, maar de smaken zijn allemaal erg lekker.
Zeker een aanrader als je van verrassende gerechten houd.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Super lekker gegeten met verassende smaken. Was een gezellige dag met gezellige mensen. De inrichting moet je van houden, maar het had ook wel wat. Konden relatief lang na borrelen dus dat was zeker fijn. All met all een leuk avondje gehad.
L.M. W.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Vriendelijke bediening, creatieve keuken.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Restaurant was gesloten ondanks de reservering en de extra bevestiging van IENS een paar uur van te voren. Was niet duidelijk of ze permanent dicht zijn.
E.W.A. G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Bij binnenkomst enige tijd moeten wachten op de ober. niemand in het restaurant. Uiteindelijk dan toch naar de serre / terras geleid. kruimels op de stoelen, kruimels op de tafel. maar wel opnieuw opgedekt dus gewoon niet schoon.
Serre werkelijk oud en smakeloos ingericht. Personeel was nieuw en vertelde ons dat het restaurant net na 2 weken sluiting weer open was. Er was geen menukeus maar alleen verassingsmenu en dat werd door de bediende als heerlijk beoordeeld: geen keus dus!!! Op IENS geen update helaas, anders waren we nooit gegaan.
Uiteindelijk een 3 gangen verrassingsmenu met een bonte variatie aan ingrediënten. De presentatie op zich wel mooi maar eten redelijk smakeloos. had echt beter gekund!
Uiteindelijk werd na dessert (matig, met soort wortelprut) de thee geserveerd met 6 potjes theevariatie op een vieze ouwe plank met nummers maar zonder 'wegwijzer': dus openen en ruiken maar. geen lepeltje erbij. hygiënisch? theeglas was vuil. Er zat een stukje cake bij dat ogenschijnlijk al op iemands bord had gelegen: afgebrokkeld en minuscuul. En vet.
En toen nog de rekening: de pinmachine deed het niet. vervelend.
Gelukkig had ik van Iens een korting op de rekening en deze werd toegepast alhoewel de bon niet compleet was. zaak van goed vertrouwen dus. Maar contant betaald.
Wat onprofessioneel allemaal, tenenkrommend!

Wanneer je een nieuwe start maakt begrijp ik best dat er wat mis kan gaan maar hier was wel heel veel mis.
Hier hoef ik niet meer heen.
Hetty J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Eten, redelijk, bediening en locatie goed
willemvink .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Wat een bizarre avond beleefden we. De bediening was zo ontzettend treurig, ze wist niets, maar dan ook helemaal niets. We hadden een driegangen menu met amuse bestelt, maar de amuse moet nog komen. We waren er om half acht en om half elf kregen we de derde gang. Maar het ergste was toch wel het eten op zich. Er was smaak nog kraak aan. We vroegen bij het afrekenen of de kok misschien geen kruiden meer had. Het was gewoon een drama. Jammer dat we daar zijn wezen eten. Nooit meer dus !
Hendrikus P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Fantastisch eten en vriendelijke bediening . Erg klantgericht!
De tafel van Cora L.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Hier een hoofgerecht gegeten van long haas met aardpeer. Het vlees was goed, maar de aardpeer was niet lekker. Te hard (en niet te snijden). Best een duur gerecht 26,50. Dus in totaal viel het een beetje tegen. We hadden een iens dinnerdeal en achteraf was de korting alleen op het eten (en dus niet op de drank). Het aangeboden brood moest ook betaald.
Mirjam E.
Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans. Wel goed rekening gehouden met glutenallergie
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel lekker gegeten en ook als vegetariër een heel goed restaurant! Alles was lokaal en heel mooi en een interessante smaak sensatie.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Menukaart op IENS is verre van up-to-date. Het echte menu, “experimenteel biologisch” noem ik het maar, viel ons tegen. De ober vertelde ons dat op IENS de menukaart van twee jaar geleden staat.
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Erg slechte ervaring! Voorgerecht combinatie met zalm was erg klein en smaken waren niet lekker bij elkaar. We hadden Kalkoen besteld als hoofdgerecht maar kregen zalm. Toen we dit zeiden reageerde de serveerster erg geirriteerd en deed of het onze schuld was. Ze had beter haar excuses aan kunnen bieden. Mijn man zijn hoofdgerecht wat wel goed was werd daardoor ook meegenomen omdat het anders koud zou worden en kreeg het terug opgewarmd uit de magnetron...
Wij zaten vlak bij de "open keuken" met de tafel en de serveerster vroeg een lange vinger voor een kindje wat in het restaurant zat waarop de kok in de keuken nogal hard antwoordde ik heb wel want anders als een lange vinger voor je...waarop hij op wat anders doelde natuurlijk........ nou ja zeg fijn om te horen als je zit te eten. lekker fatsoenlijk! Al met al geen geslaagde avond, eten viel erg tegen ook het hoofdgerecht was erg slecht, personeel dus erg slecht hoe deze met de klanten omgaan! Kom hier niet meer terug!
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker en bijzonder eten, aardige bediening, ontspannen sfeer
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Eten is lekker en goed. Helaas werden wij de eerste 30 minuten niet opgemerkt door het personeel waardoor we later konden bestellen. Servies niet helemaal schoon. Er zat schimmel op het etiket van het bierflesje? We hebben gegeten maar waarschijnlijk geen herhaling.
Noor H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het eten was behoorlijk teleurstellend, vonden zowel ik als mijn 4 tafelgenoten. Kleine porties, niet erg smakelijk. Paar voorbeelden: erg klein, matig stukje kabeljauw met veel graten erin. Gekarameliseerde wortel”taart” bleek een wortelprutje met wat kruimels. Eén klein bakje frites voor een tafel met 5 personen. Bediening was vriendelijk, maar niet adequaat. Er werd slecht gecommuniceerd over bepaalde dieetwensen ivm zwangerschap, toch iets belangrijks voor 2 van mijn tafelgenoten. Bediening moeilijk te bereiken, men leek het te druk te hebben. Wel veel lof over de manier waarop de bediening omging met onze klachten: men reageerde begripvol en we kregen veel korting op de rekening. Toch hadden we, als we dit van tevoren hadden geweten, liever ergens anders gegeten.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We hadden er meer van verwacht. Een paar dingen die opvielen:

- we waren 1 van de eerste maar de bediening liep al met vieze short.

- bediening probeerde met mooie woorden uit te leggen wat je op je bord had maar kwamen daar niet uit.

- we hadden het seizoensmenu die met name asperges hadden als hoofd ingrediënt. Deze waren taai dan wel beetje rauw.

- glazen waren niet schoon.

- het toetje (tiramisu cocktail) was verrassend lekker maar wel heel machtig in verhouding tot de rest.

- via IENS hadden wij 40% korting en daarmee vond ik het zelfs nog aan de dure kant als ik kijk naar kwaliteit van het eten.
Eerlijk gezegd zou ik twijfelen of ik iemand zou aanbevelen te gaan.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gisteravond heerlijk gedineerd bij restaurant De Saeck, leuk vriendelijk ontvangst door leuken mensen. Mooie dranken kaart met bijzondere wijnen. Verassende gerechten op de menukaart, waar mijn partner en ik erg veel van houden. We komen zeker nog eens terug. Top gedaan team De Saeck!!