Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Liliane J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Topavond gehad......er wordt hier gewerkt met passie! Fijn personeel, aardige mensen, lekker eten...super! Een aanrader, zeker weten!
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt, fijne bediening, voor de hond stond het bakje water ook al klaar.
goede prijs-kwaliteit verhouding
Joke O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg tevreden was gezellig en het eten prima. verassend...
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Vorige week zaterdag bij restaurant De Saeck gegeten via de AH Restaurantactie. We werden leuk ontvangen en kregen vooraf een amuse. Alle gerechten zagen er prachtig uit. Daarnaast hadden ze ontzettend veel smaak! Dat de gerecht biologisch zijn en dat er veel streek producten worden gebruikt is een pluspunt. Aanrader!
kosteryvonne .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer zeer vriendelijk personeel, heerlijke gerechten (dit was mijn 2e keer al).
De inrichting is wel teleurstellend, je zit op 'gewoon' tuinmeubilair en de aankleding is karig. Maar de gerechten en het personeel zorgen ervoor dat je dat helemaal niet erg vindt....
Nicky B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zeer verrassende biologische gerechten, erg leuk en eens anders! Goede kwaliteit van eten. Het is zeker iets om vaker te bezoeken en een echte aanrader.
fvgessel .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk avondje uit. Lekker gegeten, het is niet goedkoop (€45,- voor een driegangen diner), maar het is het waard. De bediening is uitstekend en het restaurant is mooi van binnen, behalve de serre, daar mogen ze nog wel wat aan de aankleding doen.
jebentwatjeeet .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Diner via AH zegels: verrassingsmenu van de chef

Amuse
1. Aardappel met truffel mayonaise en rode bietengelei

- prima niet echt bijzonder=6 voegt niets toe

Voorgerecht
2. Voorgerecht:gerookte heilbot
3. Herten Carpaccio

Carpaccio erg lekker, maar de kaaskoek paste niet bij het gerecht. De gerookte heilbot was erg lekker, maar iets aan de zoute kant voor mij. =7

4. Combinatie Redsnapper en schelvis met crème van pastinaak en pompoen
5. Herten biefsfuk en stoofpotje van hert met crème van pastinaak en pompoen

Geserveerd met aardappelen en een mini bakje sla.

Vis gerecht was lekker. Portie was erg karig en de hoeveelheid groente ook. 1 stronkje broccoli, 1 stukje wortel en 1 spruit. Broccoli, wortel en aardappels waren taai.
=4

Vleesgerecht was lekker, vlees was goed gegaard. Portie van mij was stuk voller. Alleen groente erg karig en eveneens taai.
=6

Dessert:
6. Chocolade tiramisu met ijs en een huisgemaakte stroopwafel.

Lekker, maar niet bijzonder = 7

Drinken:
- tafelwater
- chardonnay €5,35
- sauvignon blanc €6.35
- kop heetwater
Wijn is goed, niet bijzonder. Goed gevulde glazen.

Gratis tafelwater en heetwater. Dit vind ik wel echt tof van hun. De meeste restaurants doen dit niet of serveren helemaal geen heet water. Ik drink geen koolzuur maar alleen gekookt heet water dus ik helemaal blij :).

Service&Sfeer: prima, beleefd en serveerster is aardig. Loopt alleen nooit met een dienblad. = 7,5
Irritante knipperende lamp van de keuken voor de bieding om te laten weten dat eten klaar staat.

Conclusie:
Voor het bedrag van de AH actie prima eten, maar voor €45 p.p. kan de kwaliteit en hoeveelheid beter.
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Ontspannen sfeer en leuk ingericht. Wij hadden een 4-gangen verrassinsmenu waarbij je kon kiezen uit vlees, vis of vegetarisch. Mooie opmaak op de borden. Het was een ware smaaksensatie. Prijzen liggen iets hoger, maar daar krijg je dan ook een fantastische biologische maaltijd voor terug. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Wij komen zeker nog eens terug.
sina.zt .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ik heb het idee dat ze niet echt hun best hebben gedaan met de verrassingsgerechten. Geef vooral van tevoren aan wat je niet lekker vindt. De sfeer was leuk en de service was heel goed. Ik zou het een keertje zonder Ah restaurantactie proberen.
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
De kwaliteit van de producten was gewoon goed en leuk opgemaakt. De ontvangst was netjes en vriendelijk .
Een vlotte bediening. Het enige puntje was de temperatuur van de soep was te laag en geserveerd op een koud bord. Voor herhaling vatbaar.
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij hebben 2de Kerstdag weer genoten van het diner bij de Saeck. Heerlijke, pure gerechten met zorg bereidt, wat helemaal past bij onze eigen manier van eten: Puur en onbewerkt , maar wel lekker!
De service en de bediening zijn prima! We komen zeker terug!
Rita W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
We hebben al vaker bij de Saeck gegeten. Altijd heerlijke gerechten, mooi opgediend. En wat voor ons vooral belangrijk is: puur en vers, zonder onnodige kunstmatige toevoegingen. De bediening was prima . Goede (biologische) wijn. Wij komen hier zeker terug.
de-broekies .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eerlijke biologische gerechten, vriendelijke bediening, die verstand heeft van zaken, gezellige accommodatie, we hebben heerlijk gegeten..!!
G. I.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
via AH terecht gekomen bij dit restaurant. Alleen keuze uit surprisemenu van 3 of 4 gangen. Dit laatste 55 euro.
Voor dit bedrag teleurstellend, 2e gang groot bord met wat salade en ook het hoofdgerecht vis was zelfs voor een kleine eter erg, erg weinig.
Voor dit bedrag wat je voor je 2e couvert erbij zou moeten betalen heel erg duur en echt niet in verhouding.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Super!!! Erg verrassend en weer eens wat anders. Het personeel was erg vriendelijk en de service was uitstekend. Er is veel keus met betrekking tot het AH menu.Wij gaan hier zeker nog een keertje terug.
Jean-Paul J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben het seizoensmenu van 4 gangen gekozen. Heerlijk gegeten, porties prima en lekkere wijn per glas er bij. Dankzij de IENS bonnen voordelig, de reguliere prijs is wat aan de prijs. Vriendelijke bediening!
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
3e gang (dessert) liet bijna een uur op zich wachten. Bleek te zijn vergeten om aan de keuken door te geven. Gecompenseerd met een gratis kopje koffie/thee. Dat dan weer wel. Prijzen zijn aan de maat. Verder prima ambiance.
Culinairliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wij waren daar met de A&H actie. We konden gewoon een menu kiezen van de kaart. Lekker gegeten en de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker een keer terug.
edwinvwijngaarden .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wat hebben wij heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, goede wijnen en mooie gerechten om uit te kiezen. Wij gaan asap nog een keer!