Restaurant De Saeck

Ginnekenweg 262 4835 NK Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Saeck

Biologisch met een mediterrane knipoog

Dit restaurant is gelegen aan de bekende Ginnekenweg, vlakbij de Ginnekenmarkt in Breda. "Puur natuur" is het motto van De Saeck, wat betekent dat je hier kunt genieten van biologische producten uit de streek. Ze zijn gespecialiseerd in het omgaan met verschillende diëten, dus ook vegetariërs en veganisten zijn hier aan het juiste adres!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Saeck

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 00:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Wij hebben ons wederom laten verrassen met mooie, lekkere gerechten: fraaie kunstwerken op het bord en heerlijke combinaties van smaken.
ikbenanja .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Lekker dat alles biologisch is. We hebben een fijne avond gehad en we komen zeker nog een keer terug.
F.J.M. S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Voor herhaling vatbaar. Goede kwaliteit, ook de bijpassende wijn en de factor menselijkheid. Niet het goedkoopste, maar we hadden ook wat.
y-annegarn .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Grote zaak met achterin een serre. Wij verkozen hier te zitten omdat hier geen muziek te horen was, alleen wat gerommel uit de keuken. Beiden kozen we voor een vegetarisch 3 gangen menu voor 45,00. Het voorgerechtje was prima, paddenstoelenlasagne aangekleed met een tomaatje, kwarteleitje en wat groen.
Als hoofdgerecht hadden we een canneloni van prei gevuld met geitenkaas op een bedje van blokjes gekookte bietjes, wat kleine broccoliroosjes, een radijs. Verder wat pastinaakpuree en een klein truffelaardappeltje. Op het bord lag ook een paars-bruinige saus die goed smaakte maar en niet echt apetijtelijk uitzag helaas. Naast het bord werd nog een bakje gebakken aardappeltjes en een glaasje met wat blaadjes sla geserveerd.
Al met al voor een normale eter erg weinig, de portie had best wat royaler kunnen zijn. Daarnaast ben ik erg verbaasd over de geringe hoeveelheid groenten (en kaas ook trouwens) die we geserveerd kregen. Alles bij elkaar (en ik tel dan het voorgerecht ook nog mee), nog geen 100 gram aan groenten. Voor de prijs van bijna 25 euro vind ik dit echt niet in verhouding, biologisch of niet!
Als nagerecht kozen we voor de worteltaart, ik had een beeld van een hoge taart in laagjes, deze was nog geen 2 cm hoog, een laag oranje puree op een deegbodem, niet echt een feestje. De meegeserveerde frambozenpuree, peer en vannille-ijs waren top. Echt jammer van de taart.
Gaan we hier nog eens eten? Denk het niet.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Je kan hier voor een redelijke prijs goed eten !
ivanhelen B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten..goede service, vriendelijk..leuke inrichting, de tuinkamer heeft een prive sfeer zodat je
ongestoord kan praten
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Geweldig gegeten , bediening goed alles in orde , en erg goedkoop vandaar ook een volle zaak , en in het ginneken altijd gezellig (sfeer)
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij restaurant De Saeck. Eindelijk eens een restaurant waar de vegetariër ook aan zijn trekken komt. Ruime keuze in gerechten, prijs kwaliteit is redelijk, wel aan de dure kant, maar de borden zien er prachtig uit en bijzondere ingrediënten. Bediening uiterst vriendelijk. Wij zaten in de serre en het ziet er erg oubollig uit, stoffige nep planten, en erg donker.
Kortom wij komen zeker nog eens terug.
kirsten_van_de_wiel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Leuke zaak, de gerechten zijn goed, smaken in balans, worden mooi opgediend, in niet te grote porties, zo zit je na drie gangen dus niet veel te vol en dat is fijn.
Het is wel een beetje aan de prijs, maar het is niet erg om voor kwaliteit wat meer neer te leggen. En we waren met de AH-actie, dus dan valt het zeker mee.
Ik vond alleen wel vervelend dat ik er (door dezelfde persoon) tot 5x toe op gewezen werd dat ik moest oppassen voor het op-/ afstapje om bij onze tafel te komen.
Rvdb53 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Goede attente bediening. Leuk opgemaakte en smakelijke gerechten. Bij ieder gerecht een uitleg over de gerechten. Lekkere wijnen. De inrichting zou smaakvoller kunnen.
Bollen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie! Sfeervol restaurant en lekker eten. Normaliter wel wat prijzig, dus we hopen dat ze snel weer een leuke actie hebben.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima keuken met goede variatie in gerechten.
Prijs kwaliteit in goede balans.
Attente bediening en op juiste momenten werd er bediend met het volgende gerecht.
Cees D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met de AH-spaarkaart konden we kiezen tussen voor-, hoofd- en nagerecht. We kregen stuk voor stuk mooie en vooral ook lekkere gerechten voorgeschoteld. Doordat het restaurant compleet bezet was waren de wachttijden tussen de gerechten (te) lang.
wilco H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig restaurant welke uit 2 delen bestaat. Voorin een zetting van 8 tafels en achterin ongeveer 12 tafels. Bij reserveren wel doorgeven als je niet bij de deur wil zitten. Je wordt snel geholpen en de bediening kan zelfs bij een volle bezetting alles in de gaten houden. Het eten is heerlijk. Wij waren hier met de AH-actie(2e menu gratis) waardoor het betaalbaar is. Normaal kost een 3-gangen menu hier €45 per persoon. Dat is zelfs voor de biologische menu's aan de hoge kant. Verder hebben ze verschillende heerlijke wijnen. Dus een 8,5 voor De Saeck.
VanEpscheuten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuke ongedwongen ambiance. Vlotte jonge mensen in de bediening. Menukaart met veel streekproducten. We hebben hier prima gegeten.
marijkewag .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima eten met streekproducten, mooi opgemaakte borden.
De bediening startte goed , goede uitleg.Na het hoofd gerecht heel lang op de bestelde fles wijn en fles water moeten wachten, die was de ober blijkbaar vergeten door te geven. Daarna ook weer heel lang op de koffie moeten wachten.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ik had hoge verwachtingen van dit restaurant. Helaas zijn deze niet waar gemaakt. Maar het kan ook zijn dat ik mijn verwachtingen moet bijstellen :-)
Bij binnenkomst duurde het even voordat we begroet werden door een van de gastvrouwen. Omdat een deel van de mensen bezig was met het parkeren van de auto, kwamen we niet als groep binnen. We namen plaats aan de voor ons gereserveerde tafel en moesten toch wel lang wachten voordat er gevraagd werd of we iets wilde drinken. En dit werd kenmerkend voor de rest van de avond. We zaten lang met lege borden voor ons neus en ook bestellingen voor drinken werd weinig opgenomen of zelfs vergeten. Wat ik vooral als een gemis vond, was het gebrek aan enthousiasme van de gastvrouwen en gastheren. Zeer weinig tot geen interactie met de gast; alsof het lopendeband werk was. Erg jammer.
We maakten gebruik van de restaurant-actie van AH en daarmee was de prijs-kwaliteit verhouding netjes. Ik zou teleurgesteld zijn geweest wanneer we €45 per persoon hadden moeten afrekenen voor hetgeen we hadden genuttigd. De ribeye was taai en lauw en de aardappelpartjes smaakten zurig. Om over het glaasje sla met 2 druppels dressing maar te zwijgen. Mijn mousse van bonito (voorgerecht) was smakelijk, maar mijn tafelgenoot was teleurgesteld in zijn carpaccio. Daar kon men doorheen kijken, zo dun gesneden was het.

Al met al voor ons dus geen reden om terug te keren.
JAKoreman .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De Saeck is een sfeervol en gezellig restaurant. De bediening is bijzonder vriendelijk en het eten op de borden zijn "plaatjes"! Wij hebben genoten van de gezelligheid en het heerlijke eten.
Liliane J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Topavond gehad......er wordt hier gewerkt met passie! Fijn personeel, aardige mensen, lekker eten...super! Een aanrader, zeker weten!
Nicole L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
heerlijk gegeten, borden mooi opgemaakt, fijne bediening, voor de hond stond het bakje water ook al klaar.
goede prijs-kwaliteit verhouding