Restaurant de Rozenstruik

Denekamperstraat 15 7631 AA Ootmarsum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vitello Tonato.
      Tartaar van verse en gerookte zalm.
      Carpaccio met old Amsterdam, truffel dressing en zongedroogde tomaatjes.
  • Hoofdgerechten
    • Parelhoen filet met rode portjus.
      Zalm uit de oven met een schuimige basilicum saus.
      Gegrilde entrecote met siepel jus.
  • Nagerecht
    • Tiramisu met mokka ijs.
      Crème brûlée met chocolade mint-ijs.
      Panna cotta met bosvruchten sorbet.

Over het restaurant Restaurant de Rozenstruik

Restaurant de Rozenstruik is gevestigd nabij het pittoreske centrum van Ootmarsum aan de Denekamperstraat 15.

Dine with Whisky & Wine.

Ons streven is zoveel mogelijk streekgebonden ingrediënten en uitsluitend verse producten te gebruiken.

Alle gerechten worden geserveerd in formaat tussen gerecht, de opzet is dat u meerdere gerechten besteld om zodoende zo veel mogelijk smaken uit onze keuken te ontdekken. Tevens hebben we enkele gerechten op het bord staan die dagelijks kunnen wisselen.

Ook is het mogelijk om een gerecht in hoofdgerecht formaat te bestellen voor als u niet te lang wenst te tafelen, al dan niet uitgebreid met warme seizoengroente, salade en frites.

We geven u graag bij elk gerecht een Whisky of Wijn advies om de smaak beleving compleet te maken, natuurlijk kunt u ook gewoon onze huiswijn of iets anders te drinken bestellen. We hebben ruim 30 soorten Whisky en ca. 10 soorten Wijn die per glas te bestellen zijn.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Rozenstruik

Ineke E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Uitstekend (buiten)gegeten en daar speelde het mooie weer ook bij mee.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras, bijzonder aardige serveersters.
Selene V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Gisteren een driegangenmenu gegeten met een Groupon. We werden vriendelijk ontvangen en namen plaats in de tuin, een fijn plekje om te zitten. Aan tafel werd ons gevraagd of we friet, groente en salade bij het hoofdgerecht wilde. Toen we vroegen wat het hoofdgerecht precies was, moest dit nagevraagd worden. Het bleek gevogelte te zijn. Wat garnituur leek ons wel nodig om er een volwaardig gerecht van te maken dus we gaven aan dit te willen. Al snel werd het voorgerecht geserveerd; paté van gevogelte. Het viel ons op dat ons niet werd gevraagd om allergieën. De paté smaakte prima, niet bijzonder. Het hoofdgerecht was parelhoen met de beloofde garnituur: wat slappe friet, doorgekookte groente en ijsbergsla met een schepje kant en klare rauwkostsalade met dressing er bovenop. De parelhoen was erg lekker, evenals de saus, waar we wel wat meer van hadden gelust. Het dessert kwam al vrij snel. We kregen een bolletje mango ijs en witte chocolade mousse. Jammer dat niet gevaagd werd of we dit wilden, want ik had liever een kopje koffie gehad. Maargoed, we kwamen met een Groupon dus vanuit die gedachte kan ik begrijpen dat er een vast menu is waar men zich aan houdt. Tip voor de bediening: geef mensen de tijd om het bord leeg te eten. Tot drie keer toe werd er een bord onder ons neus weggetrokken terwijl we nog niet klaar waren.

Wat jammer was, is dat op de rekening een onaangename verrassing stond. De garnituur die ons werd aangeboden, werd allemaal los berekend. Voor de slappe friet, doorgekookte groente en fantasieloze salade moesten we bijna 8 euro bijbetalen. Dat had vooraf best even gemeld mogen worden. De bediening en de Groupon zelf hebben ons er niet op gewezen dat het hoofdgerecht alleen een stukje gevogelte was en verder niets. We hebben de extra kosten betaald, maar hebben wel een teleurstellende nasmaak overgehouden aan dit restaurant. We zullen het niet snel aanbevelen en komen er ook niet meer terug.
Geachte, Jammer dat u niet tevreden was.
Waarschijnlijk is ons concept bij u niet geheel duidelijk geweest, onze menuprijzen zij laag omdat da gast zelf kan bepalen of en wat ze erbij willen hebben, de een wil alleen wat frites bij of bv. alleen salade, vele gasten nemen nog een gang extra en dan hoeven ze helemaal geen garnituren bij te bestellen.
Als de kwaliteit van de gerechten niet naar tevredenheid is is het misschien handiger om dit gelijk kenbaar te maken, dan kunnen we het beoordelen en oplossen. We hebben in ruim een jaar tijd alleen maar tienen gehad voor het eten! U heeft gebruikgemaakt van een budget actiemenu voor wel €13,75 per persoon waarbij u aan kunt geven of er nog speciale diëten zijn ed. daarbij heeft u niets ingevuld.

Met vriendelijke groet,

Bart Kreikamp
Harald W. V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Kleine kaart, uitmuntende kwaliteit!
Elsje R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Harteijk ontvangen en heerlijk gegeten. Een aanrader!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Alles heel goed verzorgde en mooie gerechten. Jammer dat er geen kraanwater wordt aangeboden . Kan niet meer in deze tijd!
Irene G.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zeer goed gegeten. Sfeervol restaurant met vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat we verkeerde koffie liquir kregen. Op t moment dat t werd neergezet vroegen wij of t wel juiste was.... dit werd bevestigd maar bleek toch verkeerd.
Adrie van H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Fantastisch. We waren er met een oud-en nieuw arrangement. Dan kun je de keuken dus goed uitproberen! Hier wordt op hoog niveau gekookt. En bediend! We hebben alle dagen genoten van erg goed, vers, smaakvol en afwisselend eten. Mooi om naar te kijken, nog mooier om te eten. Hoogtepunten? Een van de voorgerechten: een tartaar van zalm. Maar ook de soep van cantharellen en eekhoorntjes brood. Alle ijs uit die keuken. En gisteravond een buffet met wel 10 verschillende toetjes.... De parelhoen, de.... Eigenlijk gewoon alles!
inge K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echt heerlijk gegeten met 7 personen - een mooie overzichtelijke kaart met voor elk wat wils. Alles was even vers en smakelijk - een aanrader!
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met een Groupon-bon. De ontvangst en de bediening waren prima. Het eten was uitstekend! De sfeer een beetje saai voor een avond uit eten gaan. Dit komt wellicht doordat het in de eerste plaats een hotel is en in de tweede plaats een restaurant. Wij waren de enige gasten voor het restaurant. Toen wij om 19.00 uur arriveerden waren de hotelgasten al bijna klaar met de maaltijd.
nagele N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Verrassend goed gegeten tegen een heel redelijke prijs. De Chef's specials genomen: salade met gegrilde tonijn en zacht gegaarde eendeborst. Jammer dat we ver weg wonen.
De ontvangst is wel wat ongezellig en niet direct heel gastvrij. Mogelijk heeft dit ook met de rustige periode te maken. Het restaurant hoort bij een hotel. Zo aan de buitenkant oogt het niet heel aanlokkelijk en toegankelijk. Eerder wat gesloten. Alles lijkt gericht op de achterzijde; daar tref je een mooie tuin met terras. Bij mooi weer is het denk ik goed toeven daar. De inrichting is mooi en modern, maar ik miste ook wel een warme sfeer.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
En nu de juiste recensie op IENS!
Wat hebben we hier zalig gegeten,wat een pareltje dit restaurant. Werkelijk alle puntjes op de i, van begin tot eind. Goede service, mooie eerlijke en geweldige smaak combinaties van de gerechten. En dan nog de keuze van de bijpassende wijnen of whiskey's! Hier moet je zijn geweest.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Begin april een lang weekend in de Rozenstruik geweest. Wat een geweldige gastvrijheid, mooie ruime kamers en een perfect diner. Zeer aan te bevelen als je een weekend van kunst wilt genieten in Ootmarsum en een goed adres zoekt. We hebben een perfect weekend gehad.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker gegeten. Het voorgerecht (gerechies) bestond uit een verzameling voorgerechten. Zonder poespas opgediend en lekker. Ook de hoofdgerechten eendenborst en kalfsoester waren lekker al was de kalfsoester met daarin gerookte zalm een vreemde combinatie. De nagerechten roodfruit en tiralachouffe waten mooi opgediend en erg smakelijk. Jammer dat de DOM Benedictine was geserveerd met slagroom uit een kant en klare spuitbus, althans dat vermoeden we. In ieder geval geen lobbige slagroom zoals het hoort.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Hier hebben we een 3 gangen diner besteld.
Deze kok heeft (en daar is normaal niets mis mee) zijn eigen fantasieën.
Maar om nu klassiekers Vitello Tonnato te bestrooien met oude kaas en ook
de Tiramisu te verkrachten gaat ons te ver.
Ook had ik het slecht getroffen met de ribeye die zeer taai was en retour
keuken ging. Nooit meer iets van gehoord.
De witte huiswijn aangenaam.
Het kan een toevalstreffer zijn maar wij hebben hier niet echt van
weg kunnen dromen
Delfi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
We hebben twee dagen achtereen in de Rozenstruik gegeten. De eerste dag het maandmenu augustus met heerlijke capaccio vooraf en eendeborst als hoofdgerecht en parfait van spekkkoek ( verrassend ) toe. De tweede dag het dagmenu van uiensoep, heerlijke zeebaars op de huid gebakken en tiramisu toe.

Op de kaart heeft de Rozenstruik verrassende gerechten. De bijgerechten zijn knapperig en lekker. De bediening is vriendelijk.