Restaurant de Roosterhoeve

Meer informatie over restaurant Restaurant de Roosterhoeve

• Af te huren , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
BolusdePauskabouter V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2015
Bij de Roosterhoeve kun je kiezen uit een veelheid van gerechten. Wij kozen voor het dagmenu, salade met vleeswaren vooraf, hertenbiefstuk als hoofdgerecht en chocolademousse als dessert. Voorgerecht lekker, maar erg koud, vlees nog tegen het bevrorene aan (jammer, want verder erg smakelijk). Hoofdgerecht zoals het hoort. Een mooi stuk wild in krachtige saus met passend garnituur. Dessert heerlijk en verfijnd. Mousse uitstekend met lekker kersen erbij. Ambiance ouderwets, maar stijlvol. Een aanrader. Geen wijn gedronken deze keer, maar goede wijnkaart.
Shelly H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Wat een plezierige verrassing dit restaurant en aangrenzende hotel. Een klassieke kaart maar ook zeer goed uitgevoerd. Heerlijke chateaubriand met bearnaise saus, aan tafel bereid.
Bediening lief voor de kinderen. Ambiance klassiek maar beetje saai. Obers horen bij het interieur.
Wij komen zeker hier terug, het was een feest!
Fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Al sinds mijn geboorte gaan wij ieder jaar met de verjaardag van mijn opa en oma eten bij de Roosterhoeve. dus ik ken het eten daar wel onderhand. Het eten is goed bereidt en lekker, het is voor mij alleen iets te netjes. Zo is de bediening iets te correct en een beetje aan de saaie kant. Verder wel prima. Het decor is ook niet echt spannend of vernieuwend maar wel netjes.