Restaurant De Ringweg

31-503120793

Meer informatie over restaurant Restaurant De Ringweg

Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Afgelopen donderdag ben ik voorafgaand aan een concert in de Oosterpoort een hapje wezen eten bij Restaurant de Ringweg. Vooraf had ik kippensoep. Als hoofdgerecht bami met saté, loempia's en kroepoek en als nagerecht dame blanche. Het eten was lekker. Echter de bediening was niet zo vlot. Wanneer ik klaar was met eten, duurde het naar mijn mening erg lang voor dat ze de boel af kwamen ruimen. Ook vond ik het meubilair erg oud en heeft het restaurant maar weinig kleur. Dat maakt de sfeer niet echt aangenaam.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2013
Restaurant de Ringweg is al jaren mijn favoriet. Prima keuken, ruime goede kaart met dagelijks een uitstekend dagmenu schapelijk geprijsd.Goede prettige, gezellige zitplaatsen. Ruime parkeergelegenheid echte aanrader!
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Café de Ringweg is een prima gelegenheid voor een snelle lunch. Smakelijk, eenvoudig en met heel attente bediening. Boerenommelet is smakelijk, voor de vegetariër worden de mogelijkheden aan tafel besproken én prima nagekomen! Om te combineren met een zakelijke bespreking is het tussen de middag evenwel te luidruchtig. Inrichting is "gezellig" oubollig.