Restaurant de Riethoeve

Rijksstraatweg 15 A 9256 XD Rijperkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Riethoeve

Winterpeen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
In verband met verjaardag van opa (mijn vader) hier met de familie gegeten. Gekozen voor het buffet, zodat de kinderen ook zelf konden kiezen/samenstellen. En wat een keuze! Heerlijke salades, warme en koude gerechten en vlees wat ter plekke werd bereid. Ook aan de kleintjes is gedacht (poffertjes/snackjes ed). Voor de kinderen is er buiten ruimte en een klimtoestel om op te spelen, handig.
Stiens2014 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Laatst gegeten met de familie. Leuk restaurant. en een goed buffet. De kok staat daar op bestelling te bakken en het vlees en vis was lekker. Voor de rest was er een lange buffettafel die goed bijgevuld werd en meer dan genoeg eten. We kregen ook nog een speciaal dessert voor oma! Leuk!
WG S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Met een personeelsgroep gegeten bij de Riethoeve. De reservering via de website van dit restaurant verliep moeizaam. Op drie mails is zeer laat en niet allert gereageerd. In de laatste mail is door de contactpersoon van de Riethoeve verzocht om telefonisch contact wat slechts lukte met het antwoordapparaat. Er was gekozen voor een gourmet-buffet. De website beloofd hoogstaande culinaire inspanning van de keukenbrigade, wat in de praktijk betekende opgewarmde groenten uit blik, gewone frieten, frieten met een krul en Ras patat. Daarnaast vlees en/of vis naar keuze die in kleine porties direct op een grill-plaat wordt bereid. Als nagerecht was er een keuze uit fruit uit de mand en schepijs met enkele bijlagen. Al met al een doorsnee aanbod zonder enige ambitie. Voor het gevraagde geld is er zeker betere kwaliteit in de directe omgeving (in Leeuwarden) te vinden. De lokatie is een prachtige verbouwde boerderij met een ruime goed verlichte parkeerplaats en een vriendelijk onthaal bij de deur. De toegang tot het bedrijf is in het donker in regenachtige omstandigheden voor een onbekende even lastig aan te rijden.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Met een groep vrijwilligers bij een Verpleeghuis kregen we als dank en waardering een etentje aangeboden.
Het was een buffet, maar als enige vegetariër werd er speciaal voor mij gekookt en kreeg ik het hoofdgerecht rechtsstreeks uit de keuken, vandaar de 9 voor de service!
Het eten was lekker en divers. Een prima gepofte en gevulde aardappel, speciaal aangemaakte rijst en een smakelijke vleesvervanger. Kortom: ik heb er een goede maaltijd gegeten.
Het restaurant was in een verbouwde boerderij, had daardoor de sfeer van het platteland behouden. Daar houd ik van, als Friese boerenkleindochter.