Restaurant 'de Reest'

• provincie Drenthe
  • Verjaardag
  • ...

Over restaurant Restaurant 'de Reest'

Het natuurgebied het Reestdal staat bekend om zijn dennebomen, ooievaars en watertjes. Zoals de natuur leeft is dit restaurant ook elke dag open om de kop koffie met wat lekkers of een uitgebreid diner voor je te bereiden. De entourage van rode gordijnen, vaasjes met rozen en strakke leren stoelen is voor jong en oud aangenaam vertoeven.

Meer informatie over restaurant Restaurant 'de Reest'

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag 12:00 - 20:00
Dinsdag en woensdag gesloten
Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
zojuist heerlijk gegeten met mijn vrouw. we waren de enigste gasten in het restaurant. Bediening was super de uitstraling was warm en het eten was heerlijk. Wij komen hier zeker nog eens terug
Jacky K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima voor elkaar.
Had snitzel en mijn partner diamant haas.
Vriendelijk meisje in de bediening.
Goed adres wij gaan vaker heen
JJannie61 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant met 2 personen. Wij kozen de ribroast en een overheerlijke mosterdsoep. Ben benieuwd hoe ons het terras bevalt wanneer er zon is, dit gezien het ligt in een mooie bosrijke omgeving. Een betaalbare aanrader!