Restaurant De Poort

Hoofdstraat 7 2678 CE De Lier Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Poort

Gezellige huiskamer compleet met open haard

Proef eigentijdse, seizoensgebonden gerechten met een flinke knipoog naar de Zuid-Europese keuken. Een plek waar je lekker de tijd kunt nemen en helemaal tot rust komt. De attente en vakkundige bediening adviseert je graag in de perfecte wijn-spijscombinatie.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Poort

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 20:30
Zaterdag 17:30 - 20:30

AsKock .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Hier via Social Deal (SD) genoten van een viergangen diner. Het restaurant heeft een warme en gezellige uitstraling. De bezetting van de tafels op deze zaterdagavond was redelijk. In tegenstelling tot de voucher maakte de SD-menukaart geen melding van een vegetarische maaltijd. Volgens de gastvrouw was dit wel mogelijk, maar zou het een verrassing zijn wat geserveerd wordt. Hiervoor niet gekozen. Alle gerechtjes waren, evenals de rode huiswijn, goed van smaak. Bij de koffie werden veel friandises geserveerd. De bediening was vriendelijk.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Bezoek via social deal. Keuze menu, voor elk wat wils. Overheerlijke gerechten uit de keuken, prima wijnarrangementje. Bediening is vriendelijk en niet overdreven aanwezig, niets op aan te merken, goede uitleg over de wijnen. Jammer dat niet meer mensen dit restaurant weten te vinden want ik kan het zeker aanbevelen.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Hier op 20-05-2016 heerlijk gegeten. Wij konden voor de deur parkeren en werden bij binnenkomst allerhartelijkst ontvangen. Hier een heerlijk social deal gegeten met echt boven verwachting heerlijke gerechten. Paar gerechtjes met supplement maar dat was onze eigen keuze, Rose 3.75 en bij kaasplank 10 jr oude port a 5,25 en de koffie servies a 3,75 zijn zeer goede prijzen. Bediening zeer vriendelijk en eten mooi opgemaakt en goede smaak. Wij kijken er naar uit om weer terug te gaan.
Info714 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Leuk huiskamer restaurant in De Lier, verrassingsmenu (€ 69,-) met 5 heerlijke gangen, vrouw van de kok bedient perfect zonder 10 keer je te storen of het wel smaakt. Prima huiswijn.
Geen spijt van en kom zeker nog eens terug.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben gegeten met een voucher van social deal. Goed samengesteld menu. Wij hebbe het bier en wijnarrangement erbij genomen. Goed geselecteerde wijnen en bieren bij de diverse smakelijke gerechten. Vriendelijke bediening. Sfeervol ingericht. Kortom we hebben genoten.
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Menu via Social deal, helemaal goed ondanks de beperkte keuze voor ieder wat wils. De bediening laat helaas wat te wensen over, mevrouw doet haar best maar is geen toppertje. De gerechten die we hebben gehad, maken wel heel veel goed want die zijn stuk voor stuk geweldig. Ook het wijnarrangement is prima. We komen zeker terug.
Zeeuw1975 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Eten was goed, bediening was "matig"! Deze mevrouw had totaal geen vriendelijke uitstraling!
Uit eten is voor ons pas compleet als het totaal plaatje klopt, sfeer, bediening, eten...
Het moet echt een "beleving" zijn en dat ontbrak hier helaas!
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Zaterdagavond gebruik gemaakt van de Shell vouchers. Er was een leuk menu samengesteld. 2 heerlijke vleesgerechten en een heerlijk dessert van rood fruit. Na nog te hebben genoten van een afsluitende koffie met friandises bedroeg de rekening slechts € 71,00. Dat was heer meer dan waard. In het verleden kwamen wij al bij de Poort, maar door deze hernieuwde kennismaking zullen we zeker terugkomen.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We hebben gegeten met de shell actie. Keuzemenu uit twee voor- , hoofd- en nagerechten. Friet wordt als supplement extra gerekend. Op zich was het eten wel goed, maar helaas wat beperkt in keuze. We gaan zeker een keer terug maar dan " gewoon" a la carte. De wijnkaart is zeer uitgebreid met ruime keus uit wit en rood uit diverse landen. In tegenstelling tot vele restaurants heeft de poort goed zittende stoelen. Alles wordt geserveerd op relaxte wijze doch professionele manie in een mooie entourage. Zeker een aanrader.
M.sinaasappel .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De service was vlot en het eten smaakte prima. De openhaard geeft een extra gevoel van huiselijkheid. Wegens een concert uitvoering moesten we vroeg aan tafel en dat was geen probleem ook al maakten we gebruik van de Shell aanbieding. We hadden een beperkt keuze menu maar dat was voldoende uitgebreid: vooraf carpaccio voor beiden en zeewolf en lam met zwezerik als hoofdgerecht. Nogmaals smakelijk vers en mals. Zeker voor herhaling vatbaar.
D.de.koning .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
We hebben erg lekker gegeten. Fijn dat ons ook een lekker biertje werd aangeraden dat perfect bij de gerechten pasten. De bediening was vriendelijk.
Dre M.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Kwalitatief goed eten, maar aan de prijzige kant gezien de kleine hoeveelheden die voorgeschoteld worden. Decor : een beetje huiskamerstijl met een leuk open haard met zit gedeelte. De bediening vonden we van een wel heel bedenkelijk niveau: niet gastvrij (chagrijnig zelfs).... Gezien de prijs/kwaliteit verhouding zouden we hier niet meer zo snel heengaan.
Kevin.immers23 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
huiskamersfeer! Eten was goed ! Al met al uitstekende avond gehad! Absolute aanrader! ..................................
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hadden nog een AH actiekaart over en waar zouden we nog eens gaan eten. De Poort is toch wel een van mijn favoriete restaurants, dus met hoge verwachtingen hier weer voor gekozen.

Begonnen met een soort taartje van zalmmousse, zalmfilet en bieten. Erg bijzonder, mooi opgemaakt en lekker van smaak. Hier is iemand met passie bezig. Hierbij een prima passende wijn.

Hierna de kabeljauw met groenten. De vis is erg vers en lekker van smaak. Wellicht een iets te grote hoeveelheid. We hadden extra de patat met zelfgemaakte mayonaise besteld, prima.

Als nagerecht het kaasplankje. Prima, niets op aan te merken. Alle gerechten met een uitstekend passende wijn.

Minpuntje was het ontbreken van caffeinevrije koffie.

Kortom, nog steeds top. Gelukkig zat het restaurant nu ook wat voller.
Aoro66np .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Het voorgerecht en hoofdgerecht was culinair goed.
Een spaanse huiswijn is lekker, niet ieder restaurant schenkt deze wijn.
De bediening was correct.
Ajdellebeke .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
De Poort biedt je in een stijlvolle sfeer smakelijke, mooi opgemaakte haut cuisine gerechten voor een schappelijke prijs. Het wijn arrangement met prima bijpassende wijnen oer gang maakte het helemaal af
Vdermeer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
We hadden gekozen voor een 5gangen menu. Eerste 3 gangen vis gerechten. De 4e gang (konijnenbout) was zo super klaargemaakt en bereid in Belgisch bier. Na het dinner heeft de eigenaar Dick Klis alle tijd voor ons genomen om een uitgebreid uitleg te geven hoe hij alles heeft bereid. Super goed. Aanraden voor iedereen die van vis en vlees houdt
Teunenannielange .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Het eten viel knap tegen voor de prijs van 39 euro pp,en nog 4euro voor patat er bij.
hoe veel heid veel te wijnig voor die preis.
dat voor ah argement .
Geen volgende keer resterant De poort.
Kraus-daalder .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Alle gerechten waren erg lekker, maar het voorgerecht: Terrine van zalm met de verschillende bereidingen van rode biet was extra lekker.
Ook voor dit restaurant een PLUSPUNT voor het serveren, weliswaar op verzoek, van gewoon KRAANWATER.
Joyce.busker .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Bijzonder sfeervol restaurant met mooie en zeer smakelijke gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. Bediening weet wat ze serveert, dat is een verademing. Via de AH actie hier terecht gekomen maar wij komen zeker terug.