Restaurant De Pepermolen

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Ferry K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met een Grouponbon hier gegeten. Prettige bediening en een leuk menu wat zij samengesteld hadden speciaal voor Groupon.
Niet slecht, absoluut niet maar ook niet super.
Met de bon een prima prijs/kwaliteitverhouding.
Goed voorgerecht, prima soep en als hoofdgerecht kip. Al met al een heerlijke avond hier gehad.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Hier met 4 personen gegeten met een Groupon-voucher. Ontvangst was hartelijk . Voor Groupon was er een speciaal 4-gangen menu met telkens keus uit 2 gerechten, behalve de paprikasoep die iets zout maar toch heerlijk en maar een beetje pittig was. Als voorgerecht had een ham met meloen en de andere drie forelmousse. Die was heerlijk maar ons advies is om er een stukje toast of zoiets bij te serveren. Daarna kwam de soep. Bij het hoofdgerecht was er keus uit botervis en maiskip. Beide waren heerlijk en de kip was niet droog maar goed gegaard. De borden waren leuk opgemaakt. Als nagerecht kozen we allen voor de banane royale en die was heerlijk. Zowel de rode als de witte huiswijn kwam uit Portugal en waren van goede kwaliteit en een faire prijs: € 3,50 per glas. Dit restaurant wil ik zeker aanbevelen en er was naast het speciale menu voor Groupon niets te merken van een onderscheid met andere gasten. Prima!
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Bijna vervelend rustig. We waren de enige gevulde tafel.
Prijs-kwaliteitverhouding: Niet in verhouding. Vanwege de groepssamenstelling (aantal studenten) hebben we het restaurant geselecteerd. Ik vind het wat prijzig voor de kwaliteit.
Er is niet gevraagd naar de gewenste garing van ossenhaas of kalfsoester. Hierdoor redelijk droog vlees gegeten.
Uiteindelijk 45 eu pp afgerekend. Zou zelf niet snel terug gaan.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met vier personen hier gegeten met de groupon-actie. Twee personen hadden ook een wijn-arrangement. Dit restaurant maakt de ambitie die het lijkt uit te stralen nog niet helemaal waar. De prijzen zijn er dan gelukkig ook nog niet naar wat wel resulteert in een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten was wel lekker, maar ook niet heel erg bijzonder. De wijnen waren niet zo bijzonder en zeker geen toevoeging aan de gerechten.

Bediening doet alles met een glimlach, maar ook hier zijn wel een paar dingetjes nog te verbeteren. Het is wel netjes om aan een tafel alle borden tegelijk uit te serveren. Ook zou het fijn zijn als het glas wijn al voor het bord wordt gebracht en er ook wordt verteld welke wijn er geschonken wordt. Paar kleine dingetjes die een avond net wat aangenamer maken. Ook moesten we eind van de avond zelf onze jassen pakken. Kan ook nog wat beter.

Gegeven de prijs een leuk restaurantje, maar voor de ambitie die het uitstraalt moeten er nog wel wat slagen gemaakt worden.
TJARomijn .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Goed restaurant! Een goede kaart, niet té uitgebreid en de gerechten die op de kaart staan zijn top! Een vriendelijke bediening door een leuk stel! En dat alles voor een zeer redelijke prijs!
Kabeljauw was heerlijk! Dat laagje kruiden erop liet de vis in z'n waarde maar voegde er degelijk iets geweldigs aan toe! Top-gerecht!
Ook mijn vrouw was aangenaam verrast met het biefstukje! Voor herhaling vatbaar! Dat gaan we de komende week weer meemaken! We gaan er weer eten, nu met onze zoon en schoondochter.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Woensdag hier gegeten met vier personen. Het ontvangst was allervriendelijkst. Het was stil in het restaurant en door de ramen kwam veel licht, dit maakte het restaurant wat kil.

Naast een uitgebreid aspergemenu was er een kaart. We bestelden wijn, speciaal bier en verse jus. En die verse jus was echt vers! Heerlijk.
Als voorgerecht bestelden we desembrood met smeersels. Het desembrood kwam warm en leek ok mini brood. Leuk e lekker. Toen de tweede voorgerechtjes: mosterdsoep en gebakken gekruide brie. Beiden erg lekker, de soep was romig en de compote bij de brie was ook zalig.
Als hoofdgerecht bestelden we spareribs (heerlijk mals, met twee sausjes), mixed grill (prima) en Ierse biefstuk (botermals). Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was en of het smaakte.

Helaas geen tijd voor het toetje of koffie/thee.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Wij hebben een kabeljauw en een easy-dish frites met kipsate besteld. Vooraf een heerlijke carpaccio, mooi extra dun gesneden. De kipsate wordt geserveerd met pittige indonesische sate-saus. Daar houden wij iets minder van. De kabeljauw was uitmuntend. Mooi opgedient en prima qua zuur en kruidigheid, zodat het karakter van de vis nog terug te vinden was. Prima restaurant met goede en vriendelijke bediening!
Estherdegenieter .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Vooraf gefrituurde, gekruide brie met lekkere salade. Helaas alleen met slecht, goedkoop afbakbroodje. Hoofdgerecht hartige gevulde kruidenpannenkoekjes, ook heel lekker. Als dessert ananassoep, dit had ik nog nooit op een kaart gezien. De borden waren ook mooi opgemaakt. Minpuntje was dat er geen champagne was. Vriendelijke bediening. En comfortabele stoelen.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Donderdagavond zijn we gaan eten in De Pepermolen, een restaurant dat er sinds enkele maanden is. Het restaurant oogt modern en de tafels staan ruim opgesteld, waardoor privacy gevoelige gesprekken mogelijk zijn. De kaart biedt voldoende aantrekkelijke gerechten en ook als je niet te veel wilt uitgeven kun je hier goed eten. Wij kozen voor uiensoep, gewokte groenten met warme geitenkaas en als dessert sorbetijs met verse vruchten. De bediening was vriendelijk. De malbec wijn die onder anderen geserveerd werd smaakte goed. Al met al kijken we terug op een leuke avond.