Over het restaurant Restaurant de Oude Melkhandel

Meer dan 100 jaar geleden startte de familie Van Leeuwen een melkbedrijf. Je kan hier genieten van een goede lunch en/of diner in dit prachtige landgoed. In de 'Oude Melkhandel' kookt de chef-kok Franse gerechten met Nederlandse invloeden in de grote open keuken, die zich in het centrum van het restaurant bevindt. De vrolijke gastvrouw selecteert de beste wijn voor je, of je nu in het restaurant of op het terras bij het slot bent.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant de Oude Melkhandel

Woensdag t/m zondag 11:00 - 00:00
Maandag en dinsdag gesloten.

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Oude Melkhandel

Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hier met twee personen heerlijk mosselen gegeten.
Restaurant heeft een nieuw concept. Je kan hier nu terecht voor goed eten en een leuke prijs. Het is gezellig vertoeven.
Jammer van het weer anders kan men heerlijk op het mooie terras genieten bij de sluis.
De bediening was zeer attent.
Komen hier zeker terug!!!!
JP D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
het restaurant is overgenomen door nieuwe mensen. ze hebben het geweldige restaurant veranderd in een eet cafe. Op de website stond niets vermeld hiervan de oude site was nog live. Bij aankomst waren we dus verrast en een beetje teleurgesteld. Iedereen verdient een kans dachten we dus we proberen het. Foute keuze; de menu kaart lijkt op die van een sportkantine en er is maar 1 wijn. De stokbrood met kruidenboter was fabrieksbrood. We namen de Saté. De kip was goed maar de sauzen prefab en de garnering uit een potje. De prijzen zijn eetcafé prijzen maar de kwaliteit is zelfs doorvoor te laag. Het personeel is vriendelijk maar dat compenseert niet het eten. Bij de rekening krijg je een 3% kortingsbon voor de volgende keer. Deze zal echter nooit komen! Als je een restaurant zo veranderd verander dan ook de naam!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
De oude melkhandel is overgenomen door een nieuwe eigenaar. Niet te vergelijken. Het woord restaurant kan van de pui afgehaald worden. Een bistro is misschien een betere benaming. Alhoewel je op een boven gemiddelde tennisclub een betere maaltijd krijgt. Carpaccio was redelijk, mosselen was een gerecht van gemiddelde kwaliteit en de saté was gebakken in de pan en warm gehouden in de oven totdat de mosselen klaar waren. Al met al niet een plek om weer terug te komen. De bediening mag ook nog wel een op fris cursus krijgen
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
restaurant heeft nog wel dezelfde naam maar is overgenomen. We hebben er heerlijk aan het terras een broodje warm vlees en een broodje tonijn gegeten. Was prima.......Als nagerecht nam ik de zelf gebakken appeltaart en mijn dochter de warme wafel met aardbeien ijs en slagroom. We hebben hier heerlijk gegeten.
Nieuw personeel en ja dan is het even wennen!!!! Komen hier zeker terug en veel succes!!!!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Even lekker lunchen aan de vliet, dat zat er helaas niet in. Service duurde lang, vragen kunnen de jonge serveersters helaas niet beantwoorden.
tomatensoep van unox. broodje warm vlees waar alleen de pindasaus warm van was en kruidenboter uit een pakje. Heel erg zonde en jammer want de locatie is top alleen het eten en de service niet.
Lex B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fraai plekje op het terras aan het water bij de sluis. Voorgerechten waren zeer matig: de champignons kwamen uit een potje en de carpaccio was wel heel weinig voor veel geld. De hoofdgerechten waren beter. Bediening jonge onervaren scholieren, maar wel vriendelijk. De kaart heeft een toeristische uitstraling met foto's en is erg mager in de keuze mogelijkheden. Wellicht meer geschikt voor de lunch.
Suzanne N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Restaurant was net 1 week overgenomen door een nieuwe eigenaar. Vanwege deze reden nog zeer beperkte kaart. Bediening was wel zeer vriendelijk. Wel richt deze eigenaar zich op een andere doelgroep dan de eigenaar hiervoor, bijvoorbeeld 3 gangen voor 25 euro. Hierdoor wordt er ook een ander type eten geboden.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goede prijs/ kwaliteit. Wij gingen voor het 4 gangenmenu maar dit was voor ons toch te veel. Wij hebben her nagerecht laten vervangen door een kopje koffie. De keuze op de kaart is niet groot maar dit gaat binnenkort veranderen. Wij komen hier zeker terug.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima eten voor een prima prijs
G D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten...goede smaak en portionering...goed voor een volgend bezoek
Ruud X.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Lunchmenu op terras bij sluisjes was prima.
Vriendelijke bediening,mooie verse gerechten en een leuke plek.
Prijsnivo redelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Valentijn2909 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima restaurant, lekkere gerechten. En uitstekende service.
René H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk eten in een leuke ambiance!
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Modern ingerichte zaak. Strak interieur. Heerlijke gerechten gecombineerd met een super wijn arrangement. De chef-kok maakt de lekkerste gerechten. Super mooi opgemaakt. Echt een aanrader. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en correct. Niets anders dan lof. Ga zo door.
Maryvon F.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Lekker vegetarisch gegeten!
Lu B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben met een groep van 8 personen een uitstekende zondagse 3 gangen lunch gehad bij het team van de Oude Melkhandel. Het eten was met zorg bereid en van heel goede kwaliteit, en ook de bediening verliep met aandacht en persoonlijkheid. Zowel voor vleeseters als vegetariërs was een mooi menu samengesteld. Tenslotte is het een gezellig restaurant met open keuken en prachtive locatie aan de sluis Jammer dat we helemaal uit Enschede moeten komen, maar we hopen er spoedig weer eens te eten.
Harriet77 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eerlijk gezegd viel me dit restaurant nogal tegen. Ik vond het eten flauw en niet zo lekker. Rauwe makreel, parelhoen wat smakeloos was en de amuse van paling en zeewier vond ik ronduit vies. De entrecote was veel te rauw en was niet zacht genoeg. Verder vond ik de kaart erg beperkt, er is maar keuze uit 2-4 gerechten telkens. De wijnen daarentegen waren zalig. Kortom niet voor herhaling vatbaar.
René H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Prima gegeten met een stel vrienden, we hebben het menu gekozen, met een keurige aanpassing in de gerechten voor degene die geen vis wilde. Goede service!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een goed restaurant is dit toch. Ze blijven trouw aan hun concept en dat verdient zeker een bezoek. Bijzonder professionele service en heerlijke gerechten met fantastisch wijn arrangement. Het zou iedere avond VOL moeten zitten. Culinair Leidschendam-Voorburg en omgeving moet deze 'hidden gem' zeker nog ontdekken!
adriaan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gerechten wat onverwachte samenstellingen, maar was goed verzorgd