Restaurant De Oase

Kerkplein 3 8276 AM Zalk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Oase

De Oase in Zalk, vlak bij Zwolle en Kampen, staat bekend om de heerlijke keuken. Van een voortreffelijke lunch tot een heerlijk diner.
Van een snelle plateservice tot uitgebreid tafelen in onze gezellige Grand Cafe zaal. De menukaart wisselt regelmatig en u kunt dan ook keer op keer weer nieuwe recepten aantreffen al dan niet seizoensgebonden. In de zomer zijn er diverse streekgerechten te vinden op de kaart. Zoals Kruudmoes of echte Boffert. De Oase staat ook bekend om de Schweinehaxe, een gerecht dat al jaren met veel smaak en liefde wordt berei

Meer informatie over restaurant Restaurant De Oase

buurtbus
  • Kom je met de auto?
    Doordat ons Restaurant dicht bij Zwolle is gelegen, zijn we makkelijk en snel bereikbaar (vanaf de A28 of N50).
  • : gratis parkeren in ons prachtige dorp, of op onze eigen parkeerplaats

maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00 uur
vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 24:00 uur
zondag's gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Oase

Albert C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Wij kwamen binnen in het restaurant ,ze zeiden direct dat er in het restaurant geen plaats was en dat wij mee moesten naar achteren waar dus een zaal was, waar we eerst met z,n vijfen zaten daarna nog vijf er bij kwamen
ook geen excuses

Ik vond het een aanfluiting

Gr Albert Coster
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Aanrader! Heerlijk gegeten, bediening was perfect, heel relaxed.
Sfeer heel gezellig.
Voor herhaling vatbaar, we kunnen het echt iedereen aanraden.
Cor en Diny Lagendijk
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik wist dat het goed was maar dat is weer gebleken, super gezellig en goede bediening ,en heel veel verstand van de bieren die veel van de tap komen. één aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
We hebben met 11 personen gegeten en het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk !
Er was weinig keus voor een nagerecht, alleen allerlei ijsgerechten.
Femmy B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Klein negatief puntje is dat er weinig parkeerplaatsen bij het restaurant zijn, verder geen negatieve dingen kunnen ontdekken. Mooie locatie.
J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Het was in het begin een beetje koud in de serre. Afrekenen aan tafel via pin was wat handiger geweest i.p.v. richting de bar en buitenom te moeten lopen maar heb dit niet als vervelend ervaren.
D.J. N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Zonder meer een goed restaurant, vriendelijke bediening ; de porties zijn te groot. Jammer dat er daardoor voedsel in de afvalbak gaat.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Dit is een gastvrij restaurant met een goede bediening. Alles wordt gedaan om je een prettig verblijf te bezorgen. Wij namen de specialiteit van het huis, het Oase menu. FANTASTISCH!!!
Even goed als de vorige keer dat wij hier te gast waren. Nu ook beslist niet de laatste. Voor een lekkere en goede en betaalbare maaltijd naar De Oase in Zalk.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goede bediening ,goed gegeten, ik had als koude groente liever een frisse salade gehad in plaats van een pastasalade. meer tekens heb ik niet.
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten!!! Wij vonden alleen dat er een beperkte keuze was wat voorgerechten betreft en ook de dessertkaart had wat uitgebreider mogen zijn
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Goede kwaliteit van de gerechten; beperkte wijnkaart; vriendelijke gastheer in aangename lokale ambiance.
V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Een eigentijds restaurant met huiselijke uitstraling. Bediening gemoedelijk zonder opdringerigheid. Zeer aan te bevelen.
Harjanneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Supervriendelijke bediening, erg attent. Een voorgerecht was wat vlak van smaak, alle andere gerechten waren heerlijk. Zeker een plek om terug te komen.
Bea S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Vriendelijk , gastvrij , goed eten , super bediening
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
het eten was goed en lekker. de borden waren iets moderner opgemaakt dan 2 jaar terug en dat was zeker goed.
we zullen hier wel weer komen.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Het is hier altijd goed , anders kwamen we hier niet terug.Dus als U lekker en betaalbaar wilt eten bent U bij "De Oase "aan het juiste adres.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Dit is een gastvrij restaurant met een geweldige bediening. Alles wordt gedaan om je een prettig verblijf te bezorgen. Wij namen de specialiteit van het huis. Schweine Haxe. FANTASTISCH. Het was de eerste keer dat wij hier te gast waren. Beslist niet de laatste.
Nogmaals onze dank en een grote pluim.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Online gereserveerd en aangegeven 2 veganistische personen te hebben. Het personeel herinnerde zich de vraag en speelde hier direct op in. De keuken heeft, ondanks geen aanbod, speciaal gerechten gemaakt, die absoluut niet onder niveau waren. Heerlijk! Erg tevreden.
J. K.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was perfect, alleen jammer dat we lang moesten wachten tussen de gangen.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Vriendelijk personeel, goed benaderbaar en je wordt op je wenken bediend.
Wij waren daar om eerst met collega's een afscheid te vieren en zijn daarna met fimilileden blijven hangen, erg gezellig. Goede sfeer.