Restaurant De Oase

Kerkplein 3 8276 AM Zalk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Oase

De Oase in Zalk, vlak bij Zwolle en Kampen, staat bekend om de heerlijke keuken. Van een voortreffelijke lunch tot een heerlijk diner.
Van een snelle plateservice tot uitgebreid tafelen in onze gezellige Grand Cafe zaal. De menukaart wisselt regelmatig en u kunt dan ook keer op keer weer nieuwe recepten aantreffen al dan niet seizoensgebonden. In de zomer zijn er diverse streekgerechten te vinden op de kaart. Zoals Kruudmoes of echte Boffert. De Oase staat ook bekend om de Schweinehaxe, een gerecht dat al jaren met veel smaak en liefde wordt berei

Meer informatie over restaurant Restaurant De Oase

buurtbus
  • Kom je met de auto?
    Doordat ons Restaurant dicht bij Zwolle is gelegen, zijn we makkelijk en snel bereikbaar (vanaf de A28 of N50).
  • : gratis parkeren in ons prachtige dorp, of op onze eigen parkeerplaats

maandag t/m donderdag van 09:00 tot 22:00 uur
vrijdag en zaterdag van 09:00 tot 24:00 uur
zondag's gesloten

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Oase

Teunis B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Een gezellige mannenavond en voor herhaling vatbaar! Heerlijke spareribs, hamburgers en kipsaté. De verse frieten zijn ook overheerlijk. Tip: paar euro duurder en dan een heerlijke groentesalade erbij.
jacob V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Eten was top voldoende en erg lekker wij waren zeer tevreden
Tjerk D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Vanavond na een vlotte reservering heerlijk gegeten in de Oase te Zalk! Uitstekende accomodatie, bediening en de complimenten aan de kok. Zeker voor herhaling vatbaar!
hovej03 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het waas weer een geslaagde avond in Zalk met goed eten, een rustige ambiance en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
h.hagenbeek1944 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gemoedelijke sfeer .Prima en meer dan voldoende eten en prettige bediening .
Wij komen graag weer terug.

H en K Hagenbeek
Nunspeet
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
fijn eten erg smakelijk en netjes en mooi opgedient
J. P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige ambiance: tussen elk gerecht: dood signalen, einde jacht etc. Sfeervol m bij dit 8 gangen wild menu
Hopen volgend jaar weer met de mannen aan te schuiven.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijke wildavond, bediening met een lach en dus een gezellige sfeer.
we waren met onze broers en zussen, jaarlijks etentje en hadden een fijne avond.
ie .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellige Wildavond gehad in restaurant de Oase. Zeven gangen met voldoende variatie en de keuze uit een aantal mooie wijnen.
Hermien D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een leuke thema avond. Leuk ontvangst met jachtbitter en een goede bediening. Verder geen op- en aanmerkingen. Het restaurant was gezellig aangekleed en ruime opzet qua tafelschikking.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We hadden een familiefeestje met warm en koud buffet en afsluitend een ijsbuffet. Het gemengde gezelschap bestond uit heel jonge kinderen tot heel oude mensen met wat verschillende allergieën. Overal werd op zorgvuldige manier rekening mee gehouden, waardoor wij een zorgeloos feestje konden vieren. En het eten was verzorgd, lekker en ruim voldoende.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Zowel de hoofdgerechten als de toevoegingen zijn formidabel!
Jaline G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben hier vorige week heerlijk gegeten! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor de grote eter is dit restaurant een echte aanrader. Er worden grote porties geserveerd en er is volop keus. Kortom; wij hebben genoten!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Oud - Hollands gegeten .... Gekookte witlof, sperzieboontjes met spekjes, bloemkool met kaassaus, gefrituurde aardappel. Met glutenvrij is goed rekening gehouden. Goede wijnbegeleiding. Ouderwetse dessertscoups met ijs en boerenjongens en amadelschaafsel. Dat al voor een schappelijke prijs. Achtergrondmuziek uit jaren zestig, zeventig .......
JohanKlaasboer .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn gezin bij restaurant de oase. De asperges waren zoals altijd erg goed. Lekker gekookt met een perfect sausje. Verder was er voor onze kinderen ook genoeg keus. De kindermenus voldeden aan de wensen van de kinderen, en er was genoeg te kiezen. Als nagerecht hebben we genoten van een grand dessert, Aanrader! Bedankt voor deze avond, wij komen zeker nog eens terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Geduld moet je hier wel hebben, dat staat er ook te lezen op een wandbord.Na 45 minuten werd er een moeilijk te eten amuse geserveerd( een pitabroodje met vulling).De kwaliteit van het eten stelde enigszins teleur,de asperges waren op zich best goed gekookt,de vis(roodbaars ) was matig en alles werd overheerst door veel saus.De bediening was niet zo handig, bij het afruimen vielen schalen op de grond en vloog de overgebleven saus in de rondte. De bediening maakte zich drukker over de smeerboel op de grond dan op de spetters op de kleding van een tafelgenote.De koffie werd geserveerd met een flink voetenbad.Jammer allemaal, ik had graag een beter verhaal geschreven.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Indien je wilt herbeleven hoe een maaltijd in de jaren 80 werd gepresenteerd ben je hier aan het juiste adres. Het eten wordt verdronken in de saus, de groente is doorgekookt en de gerechten hebben weinig tot geen smaak. Geen aanrader dus.
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wij waren met 4 personen en hebben hier heerlijk gegeten, hun specialiteit is schweine haxe ,dit is echt een aanrader, verder was de bediening keurig, en ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Een gezellig familierestaurant in het prachtige dorpje Zalk. Zomers kun je hier heerlijk fietsen over de dijk (langs de IJssel). Met vier persoenen wezen eten, restaurant zat vol, goed teken!
Kaart is niet "groot", wel staan er onbekende gerechten op, dat is spannend.
Voorgerecht een scharrelsalade (toast, ei en slasoorten), en drie X soep. Alles zag er vers en verzorgd uit, en smaakte ook zo!
Hoofdgerecht, de beroemde Schweine Haxe, Tournedos, Sirlion steak en Buchoster Riddergebraad, heerlijk! Niets op aan te merken. gesereveerd met 5 schaaltjes groente en 2 schalen aardapplergarnituur.
Meer dan voldoende! Toetje en koffie na, ijs, flensje met kersen.
Prima avond geweest! Er zijn ook leuke thema's! Dauwtrapbuffet en Koningsbuffet(30 april).