Restaurant De Oase

Kerkplein 3 8276 AM Zalk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Oase

Jaline G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Wij hebben hier vorige week heerlijk gegeten! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ook voor de grote eter is dit restaurant een echte aanrader. Er worden grote porties geserveerd en er is volop keus. Kortom; wij hebben genoten!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Oud - Hollands gegeten .... Gekookte witlof, sperzieboontjes met spekjes, bloemkool met kaassaus, gefrituurde aardappel. Met glutenvrij is goed rekening gehouden. Goede wijnbegeleiding. Ouderwetse dessertscoups met ijs en boerenjongens en amadelschaafsel. Dat al voor een schappelijke prijs. Achtergrondmuziek uit jaren zestig, zeventig .......
JohanKlaasboer .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Afgelopen week heerlijk gegeten met mijn gezin bij restaurant de oase. De asperges waren zoals altijd erg goed. Lekker gekookt met een perfect sausje. Verder was er voor onze kinderen ook genoeg keus. De kindermenus voldeden aan de wensen van de kinderen, en er was genoeg te kiezen. Als nagerecht hebben we genoten van een grand dessert, Aanrader! Bedankt voor deze avond, wij komen zeker nog eens terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Geduld moet je hier wel hebben, dat staat er ook te lezen op een wandbord.Na 45 minuten werd er een moeilijk te eten amuse geserveerd( een pitabroodje met vulling).De kwaliteit van het eten stelde enigszins teleur,de asperges waren op zich best goed gekookt,de vis(roodbaars ) was matig en alles werd overheerst door veel saus.De bediening was niet zo handig, bij het afruimen vielen schalen op de grond en vloog de overgebleven saus in de rondte. De bediening maakte zich drukker over de smeerboel op de grond dan op de spetters op de kleding van een tafelgenote.De koffie werd geserveerd met een flink voetenbad.Jammer allemaal, ik had graag een beter verhaal geschreven.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2013
Indien je wilt herbeleven hoe een maaltijd in de jaren 80 werd gepresenteerd ben je hier aan het juiste adres. Het eten wordt verdronken in de saus, de groente is doorgekookt en de gerechten hebben weinig tot geen smaak. Geen aanrader dus.
Wiskey .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wij waren met 4 personen en hebben hier heerlijk gegeten, hun specialiteit is schweine haxe ,dit is echt een aanrader, verder was de bediening keurig, en ook de prijs kwaliteit verhouding is goed.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Een gezellig familierestaurant in het prachtige dorpje Zalk. Zomers kun je hier heerlijk fietsen over de dijk (langs de IJssel). Met vier persoenen wezen eten, restaurant zat vol, goed teken!
Kaart is niet "groot", wel staan er onbekende gerechten op, dat is spannend.
Voorgerecht een scharrelsalade (toast, ei en slasoorten), en drie X soep. Alles zag er vers en verzorgd uit, en smaakte ook zo!
Hoofdgerecht, de beroemde Schweine Haxe, Tournedos, Sirlion steak en Buchoster Riddergebraad, heerlijk! Niets op aan te merken. gesereveerd met 5 schaaltjes groente en 2 schalen aardapplergarnituur.
Meer dan voldoende! Toetje en koffie na, ijs, flensje met kersen.
Prima avond geweest! Er zijn ook leuke thema's! Dauwtrapbuffet en Koningsbuffet(30 april).