Restaurant de Muzikant - Hoogeveen

Grote Kerkstraat 10 7902 CJ Hoogeveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Muzikant - Hoogeveen

Ultiem genieten van all inclusive doe je bij Restaurant de Muzikant in Hoogeveen. Lekker uit eten voor een all-in prijs: twee (€24,95) of drie (€29,95) gangen en zelfs de drankjes (brief, fris en wijn) zijn inbegrepen! Dat kan niet anders dan een heerlijke, uitgebreide middag of avond worden. En ja, ook nog vriendelijk voor de portemonnee!

Kies een van de heerlijke gerechten die op de origineelste menukaart staan die je ooit hebt gezien. Elk gerecht is namelijk vernoemd naar een zanger(es), band of iets anders muziekgerelateerd. Zo eet jij geen broodplankje, maar een Herman Brood. Meer zin in een Zuid-Amerikaans gerecht? Ga dan voor Bob Marley.

Gerechten vanuit de hele wereld zijn bij De Muzikant verzameld op één kaart, zodat er voor ieder wat wils is. Dit eet je allemaal in de sfeervolle ruimte van het restaurant. Met aan de muren instrumenten, elpee's en foto's van zangers, krijg je de muzieksfeer volledig mee. Dat lukt al helemaal op de avonden waar het restaurant zorgt voor livemuziek!

Geniet mee van de muziekwereld bij Restaurant de Muzikant in Hoogeveen.

Halve fles mineraalwater

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Muzikant - Hoogeveen

Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het eten was goed en een fijne gastvrijheid

Ik heb gereserveerd via iens

Maar toen ik belde dat er 2 personen minder kwamen wisten ze niks af van onze reservering dus dat is wel jammer.
Roeli R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Een gezellige plek ook om met een kleine groep te eten! Tafels staan bijna allemaal ruim opgesteld! Voldoende keuze, smakelijk en verzorgd opgediend! Zeker voor herhaling vatbaar!!
Prijs kwaliteit perfect in evenwicht!!
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De porties mogen wel groter en wat sneller met de consumpties , is in het verleden wel beter geweest. Verder niet veel op aan te merken .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
lekkere en uitgebreide kaart, goede sfeer en vriendelijk personeel. Het tempo was prettig. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen!
Dineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goed concept en heerlijk eten. We waren met familie en op deze manier hadden we samen een gezellige avond met heerlijk eten en genoeg drinken voor een redelijke prijs.
Het enige min puntje. We hadden bij de Muzikant iets meer achtergrondmuziek verwacht.
Angelique H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Originele menukaart, zeer vriendelijke bediening en heerlijk eten, goed op smaak gebracht.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Voldoende keus, smakelijke gerechten, houden goed rekening met allergieen, prijs
/kwaliteit prima! Bediening vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker terug :)
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Goede prijs/kwaliteit, veel keuzemogelijkheden, prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar dus we gaan volgende week nog een keer.
Jojanneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Komen hier regelmatig, bediening top, het eten is super veel en zoooo lekker!! En voor een super goede prijs!! Ga zo door!
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima plek om te eten. We kwamen hier al vaker en weten wat we kunnen verwachten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke personeel.
Jari L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Eten van zeer goede kwaliteit in combinatie met een gezellig, muzikaal decor en erg vriendelijk personeel. Mijn favoriet uit de omgeving.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten voor een mooie prijs!
En niet onbelangrijk, het eten was goed warm en smaakte heerlijk!!
Personeel was ook vriendelijk.
herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
alles wat wij er van tevoren over gehoord had viel ons dit nog wel wat tegen , zou een malse steak zijn maar dat was het lang niet.
Jessica Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We vond het heel lekker. Prima fantastisch We vond het heel lekker. Prima fantastisch We vond het heel lekker. Prima fantastisch.
dar L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Lekker eten en goede service. Aankleding is wat karig.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het eten was lekker, goed bereidt. Leuke menukaarten. Er werd vaak genoeg gevraagd of we nog wat te drinken wilden - heel netjes. Je weet nooit hoe dat gaat met een all in formule :-). Vriendelijke en snelle bediening. Het was lekker rustig, maar dat zal komen omdat het een doordeweekse dag was.
Ineke en Joop W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Geweldig lekker en gezellig is het bij de Muzikant! Onze complimenten! Wij komen zeker terug!
lambert S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hier voel je net als thuis,relaxt!!!.
Bediening en eten waren heel goed.
Aanrader.
H D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
waren hier voor de 1ste keer maar komen er zeker nog eens terug, een aanrader voor een gezellig etentje waarbij je geniet van een uitgebreide keuze uit fijne gerechten.