Restaurant de Muzikant - Assen

Torenlaan 2 9401 HP Assen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Grappig concept, menukaart en gerechten waar muziek in zit. Eerlijke keuken, voordelige inclusieve menu's. Beetje eet-café idee.
Machteld E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Zondagavond gegeten bij de Muzikant. Vaderdag, veel reserveringen. Leuk ingericht restaurant, lekker gegeten.
Het concept, onbeperkt frisdrank, wijn of bier drinken tijdens het 2-gangen of 3-gangenmenu voor een vaste prijs, is leuk bedacht, en dat vinden meer mensen, gezien de volle tafels. Het personeel is vriendelijk, maar nog niet opgewassen tegen de stress en drukte die een vol restaurant met zich meebrengt, als er in relatief korte tijd veel gangen uitgeserveerd moeten worden. Dan kan er wel es iets niet opgemerkt worden of een miscommunicatie optreden. Dat is overigens correct opgelost.
Maar, het eten was heerlijk en de sfeer prima. Dus, misschien op een rustige dag weer es proberen :)
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteravond met de familie lekker gegeten bij Restaurant de Muzikant. Toen we binnen kwamen, was `t meteen al een leuke sfeer. Het zag er gezellig uit, en met de lp`s en posters van verschillende artiesten aan de muur, kom je gelijk in de sfeer van de jaren 70 & 80. De menukaart zag er leuk uit. Je kreeg een hoes van een lp, en daar zat dan een lp`tje in, en dat was dan de menukaart. Erg leuk bedacht zo. De bediening was goed, de serveersters kwamen continue langs, om te vragen of je nog wat wou drinken en of dat er overal voldoende van was, zoals de frietjes, gebakken aardappeltjes en de groente. En `t eten was erg goed, en heel erg lekker. En als afsluiter hebben we nog een nagerecht genomen. En dat zag er ook goed en lekker uit. Het was een gezellige avond. We gaan zeker nog wel vaker naar de Muzikant toe te eten. Als je gezellig ergens wilt gaan eten, dan raadt ik Retaurant de Muzikant aan.