Restaurant de Muzikant - Assen

Torenlaan 2 9401 HP Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Een plek waar je geen moeilijke keuzes hoeft te maken. Je hebt keuze uit een 2-,3, of 4-gangen menu. De menu’s zijn voor een vaste prijs en ook de drankjes horen erbij. Kiezen uit het menu is een muzikale happening; de gerechten hebben allemaal namen van zangers, zangeressen of popgroepen. Origineel dus en goed voor flink wat plezier. Je gerechten bestellen wordt zo wel heel avontuurlijk! Geniet van een gezellig avondje uit en maak kennis met dit all inclusive-concept.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

• : Wij adviseren de parkeergarage Drents Museum aan de torenlaan.

Geopend Dinsdag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag vanaf 16.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Leuke sfeer, reserveren is aan te raden. Minpuntje was dat het wat warm en benauwd was binnen. De kaarthoezen blijven leuk. We moesten wel wat lang wachten af en toe op de bediening. Bijvoorbeeld toen we net zaten en nog geen kaart en drankje hadden en later voor het nagerecht bestellen. Het voorgerecht werd echter wel weer heel snel geserveerd, plankje om te delen was gezellig en prima. Hoofdgerecht was de cordon blue erg lekker, maar de varkenshaas was erg droog. Bijgerechten waren prima, lekkere salade en vooral erg lekkere aardappels. Bloemkool was ook niet te gaar en een ruime hoeveelheid. Nagerecht maakte het weer goed, grote en leuk gepresenteerde ijscoupe!
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Wat een leuk restaurant. Aan de wanden hangen platenhoezen en muziekinstrumenten. Ook een leuke presentatie van de menukaarten. We hadden een 3 gangenmenu, dat is inclusief onbeperkt fris, bier en wijn. De rundercarpaccio en mosterdsoep waren goed. De mosterdsoep had iets minder gebonden kunnen zijn. Schnitzel en steak prima en vergezeld door frites, gebakken aardappelen, worteltjes en rauwkostsalade. Door de vriendelijke en goede bediening werd steeds gevraagd of er bijgeschonken moest worden en of alles naar wens en voldoende was. Als we weer eens in Assen zijn hoeven we in ieder geval niet meer op zoek naar een restaurant te gaan.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Onze tafel stone keurig netted gedekt en we werken vriendelijke ontvangen. De service was naar tevredenheid.
Mijn "blue ......" (hoofdgerecht met Blauwe kaas) bond ik leaker, maar proefde niets van de blue cheese, mijn partner had schnitzel, maar vond deze niet zo smakelijk als verwacht. Verder geen opmerkingen
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten met vrienden. Vriendelijke ontvangst, gerechten werden snel geserveerd. Leuke opzet van menu kaart. De gerechten werden geserveerd met groente/salade/patat/gebakken aardappelen. Voor ons viertjes was het wat karig, en er werd onder tijd niet gevraagd of alles naar wens was. Dat vonden we een gemiste kans. Leuke ambiance door de vele elpee's aan de muur. Zeker de moeite waard eens te gaan eten.
Bert W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
De zitplekken zijn aardig krap. Ik zat dicht op de tafel en mijn achterbuurvrouw.
Het tempo zit er behoorlijk in. De gerechten kwamen zeer vlot op elkaar. Ook nadat ik heb aangegeven dat het dessert wel even mocht wachten, kwam het nog erg snel op het hoofdgerecht.
De sfeer is gezellig en ontspannen. De bediening was goed. Ik heb heerlijk gegeten. De aankleding is creatief. Ik vind dit restaurant een aanrader.
Daniek T.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Het was er erg gezellig en het eten was heerlijk! Vriendelijk personeel en het eten was snel klaar! Leuke avond gehad!!!
marga1959 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede uitleg van de constructie gehad en de maaltijden kwamen vlot na elkaar. Er werd netjes gevraagd of alles naar wens en voldoende was.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De ontvangst en bediening zijn buitengewoon hartelijk en gastvrij.
De gerechten zijn ruime porties met verse groenten, friet en gebakken aardappels. Op drankjes wordt echt niet beknibbeld.
Enig minpuntje is dat de tafels hier en daar te dicht op elkaar staan.
Gea R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Eten en service was zeer goed .
vriendelijk en zeer enthousiast.
Is voor herhaling vatbaar .
Vrienden die ik mee neem waren
erg tevreden.
kimberleyappelo .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Goed concept, lekkere maaltijden en vlotte bediening met voldoende ruimte tussen de gerechten.
Ideaal voor een avondje met vrienden!
AnnAbel K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zalig gegeten! Gezellige sfeer. Fijne bediening. Zeker een aanrader!
Evalien S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Als gast eerlijk kunnen aangeven wanneer je bestelde menu niet naar behoren smaakt en dat zij er wat mee doen. Dat vind ik een positief punt.
Want zo kunnen ze aanpassen en veranderen en krijgen ze hopelijk de volgende keer van mij een andere recensie.
Erick N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Niks op aan te merken, fijne tent.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
heerlijk gegeten, prachtig avondje uit met zeer gezellige en vlotte bediening. Je voelt je echt gast. Eten is lekker, ziet er goed verzorgd uit, nette opmaak waardoor het ook allemaal net wat lekkerder lijkt te smaken. Doen absoluut niet zuinig met drankjes, alleen maar lof voor deze zaak.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Gaan wij zeker nog een keer doen. Het concept is ons erg bevallen erg leuk met die platen en muziek groeppen als menu's.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Erg lekker, en de grootte van de porties was precies goed. Prima bediening en gezellig en leuk ingericht. Ondanks dat het behoorlijk druk was viel het geluidsnivo erg mee. Wij komen hier zeker weer terug!
Gonda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Temperatuur in het restaurant was aan de lage kant.
in damestoilet was papier voor handdoekjes op, dat is geen probleem, maar als je het meld en half uur later nog niet aangevuld is, is dat niet correct
J. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De varkenshaas was niet gaar bij 2 van de kinderen, maar dat werd keurig opgelost, want ze kregen daarna nog meer stukjes terug. Die overigens toen heerlijk waren! Leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader en wij komen zeker een keertje terug.
Alie123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuke inrichting met lp's en muziekinstrumenten. Origineel dat alle gerechten een muzieknaam hebben. Bij het lezen van de naam van het gerecht ga je al bedenken wat het zou kunnen zijn.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het was niet erg warm in de zaak. Met diner partner vond het ook erg fris in de zaak. Voor de rest prima restaurant. Ik kom nog wel een keer weer.