Restaurant de Muzikant - Assen

Torenlaan 2 9401 HP Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Een plek waar je geen moeilijke keuzes hoeft te maken. Je hebt keuze uit een 2-,3, of 4-gangen menu. De menu’s zijn voor een vaste prijs en ook de drankjes horen erbij. Kiezen uit het menu is een muzikale happening; de gerechten hebben allemaal namen van zangers, zangeressen of popgroepen. Origineel dus en goed voor flink wat plezier. Je gerechten bestellen wordt zo wel heel avontuurlijk! Geniet van een gezellig avondje uit en maak kennis met dit all inclusive-concept.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

• : Wij adviseren de parkeergarage Drents Museum aan de torenlaan.

Geopend Dinsdag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag vanaf 16.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten! Leuke tent en concept. We hadden een gezellige avond en de prijs kwaliteitverhouding was prima. Fajitas vielen vooral in de smaak met alle sausjes erbij.
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het voorgerecht en het nagerecht waren prima, hoofdgerecht viel tegen; opmaak was erg kaal, eten was al wat afgekoeld ( geldt ook voor de bijgerechten) daardoor automatisch minder smaakvol en hoeveelheid van de Bob Marly vond ik net wat te weinig.
franssenff .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer zeker aan te bevelen; ook voor groepsuitjes. Vriendelijke bediening. Schone toiletten. Eten smaakte uitstekend. Handige all-in prijs.
juriendevries .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Jammer dat er maar een soort warme groente werd geserveerd er was geen keuze mogelijkheid als je de betreffende groente niet luste
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer en geweldig lekkere met zorg bereidde gerechten. In een woord, "geweldig". Dus wat mij betreft een regelrechte aanrader voor een lekker avondje dineren.
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten bij de muzikant. Het is een gezellig restaurant, leuke aankleding en erg creatief. Het eten was ook zeer geslaagd, korte wachttijd en genoeg keuze. Verder is het personeel erg oplettend, je zit eigenlijk ook geen moment zonder drinken. Het personeel is ook zeer vriendelijk.
Al met al vonden wij het een gezellige en leuke avond
Jasper Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ģoed eten, gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Tip: veel mensen begrijpen niet welke deur de ingang is. Misschien een extra bordje ophangen
Greet J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Echt een aanrader om bij de muzikant te eten. We komen graag nog eens weer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Eten matig: voorgerechten: in knoflook gebakken champignon(schijfjes) met kaas weinig en nogal smakeloos. Mosterdsoep ook niet bijzonder. Tartaartje van zalm prima!
Hoofdgerechten: kabeljauw was wat taai, gordon bleu niet wat we gehoopt hadden, kipstukjes lekker!
Nagerechten alles met ijs erg lekker vooral moncoutaartje met ijs! Erg vriendelijke bediening! Gezellig restaurant (het gangetje bij binnenkomst mag wel wat gezelliger maar inrichting van het restaurant maakt dat goed) maar erg gehorig toen het vol zat (vrijdagavond 19.00). Gelukkig werd het wat rustiger toen mensen klaar waren met eten. Al met al helaas toch wat teleurgesteld maar misschien te hoge verwachtingen gehad voor deze prijs-kwaliteit verhouding?
jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
als gewoonlijk goede sfeer en lekker gegeten
Henriette J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel leuk concept, vriendelijke bediening en komen regelmatig langs de tafels om te kijken of je nog wat wil drinken.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten was lekker alleen de champignonsaus was te dik en smaakte net als ragout. Ondanks dat was het eten echt lekker
Janine D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk restaurant. Mooie menukaarten! Echt tof. Ook een goeie aankleding van het restaurant. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Goed concept qua gangen en voldoende keuze.
Marjoke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten. Leuk concept.
r.warrens .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke en vlotte bediening. Goed en voldoende eten voor redelijke prijs, alleen all-in systeem Komen zeker nog eens terug.
Alie N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk concept waar je in het hele pand muziek aan de muur hebt in allerlei vormen. De gerechten allemaal een naam van een band of zanger hebben. Zelfs de menukaart ontvang je in een hoe van een lp. Je kunt hier voor weinig geld goed eten.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is goed in evenwicht, leuk en goed gekozen concept.
Ruime keuze uit veelzijdige gerechten bij elke gang.
Alleen de aangeboden warme groenten ( wortelen) hadden smaakvoller bereid en gepresenteerd kunnen worden. Het onbeperkt gebruik van drankjes is een een vriendelijk gebruik en klantvriendelijk.
PaulLoes .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuk concept. All-in 2 of 3 gangen menu. Bier, fris , wijn bij de prijs inbegrepen.
Wij kozen voor 2 gangen. De droge witte wijn die geserveerd werd, was ok. De jonge, vriendelijke serveersters waren erg attent.
Als voorgerecht hadden wij gebakken en gegratineerde champignons met knoflook toast. Champigons lekker, toast te dik en te hard. Het andere voorgerecht was gepaneerde brie met frisse salade. Salade lekker. Brie kwam niet boven het niveau snackbar kaassoufflé uit.
Hoofdgerechten waren een steak met pepersaus. Prima stuk vlees. Heerlijk van smaak en precies goed gegaard (overigens was niet van te voren gevraagd hoe wij het vlees wilden hebben). De pepersaus was ook lekker.
Hoofdgerecht nummer twee, was een mix grill, bestaande uit 2 spareribs, kip, varkenshaas en 3 stukjes bief. Alles was ronduit heerlijk. Bijgeleverde sauzen knoflook en bbq. Standaard, niet bijzonder.
Als bijgerechten erg lekkere gebakken aardappelen en patat, geserveerd met fritessaus. Verder prima bloemkool en een lekkere rauwkost salade.
Nogmaals wij vonden het concept erg leuk, ook de menukaarten (oude platenhoezen met het menu op een lp) waren leuk gedaan. De stoelen zaten ook erg prettig. Jammer blijft het gebrek aan tafellinnen of zelfs maar een placemat. Kortom goed met hier en daar nog wat verbeterpunten.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Patatje waren vochtig en zonder smaak. Rode wijn had een te hoge temperatuur. Scholfilet was volgens mij net uit de vriezer gekomen aangezien deze vochtig was.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een gezellig en leuk restaurant waar wij regelmatig met plezier een vorkje prikken. Leuk concept en ongedwongen vriendelijke sfeer