Restaurant de Muzikant - Assen

Torenlaan 2 9401 HP Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Een plek waar je geen moeilijke keuzes hoeft te maken. Je hebt keuze uit een 2-,3, of 4-gangen menu. De menu’s zijn voor een vaste prijs en ook de drankjes horen erbij. Kiezen uit het menu is een muzikale happening; de gerechten hebben allemaal namen van zangers, zangeressen of popgroepen. Origineel dus en goed voor flink wat plezier. Je gerechten bestellen wordt zo wel heel avontuurlijk! Geniet van een gezellig avondje uit en maak kennis met dit all inclusive-concept.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

• : Wij adviseren de parkeergarage Drents Museum aan de torenlaan.

Geopend Dinsdag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag vanaf 16.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Marjoke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prima gegeten. Leuk concept.
r.warrens .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
vriendelijke en vlotte bediening. Goed en voldoende eten voor redelijke prijs, alleen all-in systeem Komen zeker nog eens terug.
Alie N.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk concept waar je in het hele pand muziek aan de muur hebt in allerlei vormen. De gerechten allemaal een naam van een band of zanger hebben. Zelfs de menukaart ontvang je in een hoe van een lp. Je kunt hier voor weinig geld goed eten.
Martien V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prijs kwaliteit verhouding is goed in evenwicht, leuk en goed gekozen concept.
Ruime keuze uit veelzijdige gerechten bij elke gang.
Alleen de aangeboden warme groenten ( wortelen) hadden smaakvoller bereid en gepresenteerd kunnen worden. Het onbeperkt gebruik van drankjes is een een vriendelijk gebruik en klantvriendelijk.
PaulLoes .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuk concept. All-in 2 of 3 gangen menu. Bier, fris , wijn bij de prijs inbegrepen.
Wij kozen voor 2 gangen. De droge witte wijn die geserveerd werd, was ok. De jonge, vriendelijke serveersters waren erg attent.
Als voorgerecht hadden wij gebakken en gegratineerde champignons met knoflook toast. Champigons lekker, toast te dik en te hard. Het andere voorgerecht was gepaneerde brie met frisse salade. Salade lekker. Brie kwam niet boven het niveau snackbar kaassoufflé uit.
Hoofdgerechten waren een steak met pepersaus. Prima stuk vlees. Heerlijk van smaak en precies goed gegaard (overigens was niet van te voren gevraagd hoe wij het vlees wilden hebben). De pepersaus was ook lekker.
Hoofdgerecht nummer twee, was een mix grill, bestaande uit 2 spareribs, kip, varkenshaas en 3 stukjes bief. Alles was ronduit heerlijk. Bijgeleverde sauzen knoflook en bbq. Standaard, niet bijzonder.
Als bijgerechten erg lekkere gebakken aardappelen en patat, geserveerd met fritessaus. Verder prima bloemkool en een lekkere rauwkost salade.
Nogmaals wij vonden het concept erg leuk, ook de menukaarten (oude platenhoezen met het menu op een lp) waren leuk gedaan. De stoelen zaten ook erg prettig. Jammer blijft het gebrek aan tafellinnen of zelfs maar een placemat. Kortom goed met hier en daar nog wat verbeterpunten.
Bert M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Patatje waren vochtig en zonder smaak. Rode wijn had een te hoge temperatuur. Scholfilet was volgens mij net uit de vriezer gekomen aangezien deze vochtig was.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Een gezellig en leuk restaurant waar wij regelmatig met plezier een vorkje prikken. Leuk concept en ongedwongen vriendelijke sfeer
Harry F.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance met onze kinderen en kleinkinder naar aanleiding van mijn 69e verjaardag.
Voor herhaling vatbaar!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar ????????
Ruth H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Fijn dat ze werken met een vaste prijs. Zijn gestard met ganalen deze waren heerlijk! Al het eten was zeer goed. Service was erg netjes ze vroegen meerdere malen of we nieuw drinken wilden.
Theo K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk buiten gezeten en gegeten. Prima en vriendelijke bediening en leuk concept. Goede keuzemogelijkheden voor voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Wijnkeuze is ons prima bevallen.
GerdaJ .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
we zijn op 28 juli bij restaurant de muziekant gaan eten met 3 personen, bij binnenkomst was het meteen gezellig en gemoedelijk. Menukaart in een oude lp, lekker eten, goede bediening. Kom zeker terug
Yvonne -.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een zeer goed restaurant,een prettige sfeer. Zeer goed en mooi opgediend eten. Werden erg vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Grappig concept, menukaart en gerechten waar muziek in zit. Eerlijke keuken, voordelige inclusieve menu's. Beetje eet-café idee.
Machteld E.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Zondagavond gegeten bij de Muzikant. Vaderdag, veel reserveringen. Leuk ingericht restaurant, lekker gegeten.
Het concept, onbeperkt frisdrank, wijn of bier drinken tijdens het 2-gangen of 3-gangenmenu voor een vaste prijs, is leuk bedacht, en dat vinden meer mensen, gezien de volle tafels. Het personeel is vriendelijk, maar nog niet opgewassen tegen de stress en drukte die een vol restaurant met zich meebrengt, als er in relatief korte tijd veel gangen uitgeserveerd moeten worden. Dan kan er wel es iets niet opgemerkt worden of een miscommunicatie optreden. Dat is overigens correct opgelost.
Maar, het eten was heerlijk en de sfeer prima. Dus, misschien op een rustige dag weer es proberen :)
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteravond met de familie lekker gegeten bij Restaurant de Muzikant. Toen we binnen kwamen, was `t meteen al een leuke sfeer. Het zag er gezellig uit, en met de lp`s en posters van verschillende artiesten aan de muur, kom je gelijk in de sfeer van de jaren 70 & 80. De menukaart zag er leuk uit. Je kreeg een hoes van een lp, en daar zat dan een lp`tje in, en dat was dan de menukaart. Erg leuk bedacht zo. De bediening was goed, de serveersters kwamen continue langs, om te vragen of je nog wat wou drinken en of dat er overal voldoende van was, zoals de frietjes, gebakken aardappeltjes en de groente. En `t eten was erg goed, en heel erg lekker. En als afsluiter hebben we nog een nagerecht genomen. En dat zag er ook goed en lekker uit. Het was een gezellige avond. We gaan zeker nog wel vaker naar de Muzikant toe te eten. Als je gezellig ergens wilt gaan eten, dan raadt ik Retaurant de Muzikant aan.