Restaurant de Muzikant - Assen

Torenlaan 2 9401 HP Assen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

Een plek waar je geen moeilijke keuzes hoeft te maken. Je hebt keuze uit een 2-,3, of 4-gangen menu. De menu’s zijn voor een vaste prijs en ook de drankjes horen erbij. Kiezen uit het menu is een muzikale happening; de gerechten hebben allemaal namen van zangers, zangeressen of popgroepen. Origineel dus en goed voor flink wat plezier. Je gerechten bestellen wordt zo wel heel avontuurlijk! Geniet van een gezellig avondje uit en maak kennis met dit all inclusive-concept.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

• : Wij adviseren de parkeergarage Drents Museum aan de torenlaan.

Geopend Dinsdag t/m zaterdag vanaf 17.00 uur
Zondag vanaf 16.00 uur

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Muzikant - Assen

kimberleyappelo .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Goed concept, lekkere maaltijden en vlotte bediening met voldoende ruimte tussen de gerechten.
Ideaal voor een avondje met vrienden!
AnnAbel K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zalig gegeten! Gezellige sfeer. Fijne bediening. Zeker een aanrader!
Evalien S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Als gast eerlijk kunnen aangeven wanneer je bestelde menu niet naar behoren smaakt en dat zij er wat mee doen. Dat vind ik een positief punt.
Want zo kunnen ze aanpassen en veranderen en krijgen ze hopelijk de volgende keer van mij een andere recensie.
Erick N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Niks op aan te merken, fijne tent.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
heerlijk gegeten, prachtig avondje uit met zeer gezellige en vlotte bediening. Je voelt je echt gast. Eten is lekker, ziet er goed verzorgd uit, nette opmaak waardoor het ook allemaal net wat lekkerder lijkt te smaken. Doen absoluut niet zuinig met drankjes, alleen maar lof voor deze zaak.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Gaan wij zeker nog een keer doen. Het concept is ons erg bevallen erg leuk met die platen en muziek groeppen als menu's.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Erg lekker, en de grootte van de porties was precies goed. Prima bediening en gezellig en leuk ingericht. Ondanks dat het behoorlijk druk was viel het geluidsnivo erg mee. Wij komen hier zeker weer terug!
Gonda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Temperatuur in het restaurant was aan de lage kant.
in damestoilet was papier voor handdoekjes op, dat is geen probleem, maar als je het meld en half uur later nog niet aangevuld is, is dat niet correct
J. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De varkenshaas was niet gaar bij 2 van de kinderen, maar dat werd keurig opgelost, want ze kregen daarna nog meer stukjes terug. Die overigens toen heerlijk waren! Leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader en wij komen zeker een keertje terug.
Alie123 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Leuke inrichting met lp's en muziekinstrumenten. Origineel dat alle gerechten een muzieknaam hebben. Bij het lezen van de naam van het gerecht ga je al bedenken wat het zou kunnen zijn.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Het was niet erg warm in de zaak. Met diner partner vond het ook erg fris in de zaak. Voor de rest prima restaurant. Ik kom nog wel een keer weer.
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig en eten was goed. Leuk ingericht. Weer eens wat anders. De prijs is goed voor wat je er voor krijgt zeker omdat het inclusief drinken is. We hebben een leuke avond gehad.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
wintermenu geprobeerd, er lekkere malse varkensroast, jammer dat je bij Iens niet kunt fotograferen, in elk geval weer dik tevreden bij de muzikant in assen
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Leuk restaurant, leuk concept.
De gerechten kwamen snel, soms erg snel. "Goed bereid kost even tijd"
Af en toe zijn er te snelle oplossingen gekozen wat de kwaliteit niet ten goede komt.
Gamba's waren lekker, zouden nog beter geweest zijn als die niet bevroren in de pan gegaan waren.
(Bevroren bijven ze witter, ontdooit roder)

Al met al een plezierige ervaring, zeker aan te bevelen
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Lekker gegeten! Leuke tent en concept. We hadden een gezellige avond en de prijs kwaliteitverhouding was prima. Fajitas vielen vooral in de smaak met alle sausjes erbij.
Jannie G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het voorgerecht en het nagerecht waren prima, hoofdgerecht viel tegen; opmaak was erg kaal, eten was al wat afgekoeld ( geldt ook voor de bijgerechten) daardoor automatisch minder smaakvol en hoeveelheid van de Bob Marly vond ik net wat te weinig.
franssenff .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer zeker aan te bevelen; ook voor groepsuitjes. Vriendelijke bediening. Schone toiletten. Eten smaakte uitstekend. Handige all-in prijs.
juriendevries .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Jammer dat er maar een soort warme groente werd geserveerd er was geen keuze mogelijkheid als je de betreffende groente niet luste
G.M. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk ontspannen sfeer en geweldig lekkere met zorg bereidde gerechten. In een woord, "geweldig". Dus wat mij betreft een regelrechte aanrader voor een lekker avondje dineren.
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten bij de muzikant. Het is een gezellig restaurant, leuke aankleding en erg creatief. Het eten was ook zeer geslaagd, korte wachttijd en genoeg keuze. Verder is het personeel erg oplettend, je zit eigenlijk ook geen moment zonder drinken. Het personeel is ook zeer vriendelijk.
Al met al vonden wij het een gezellige en leuke avond