Restaurant De Merckt

Plein 29 4001 LG Tiel Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant De Merckt

Tevreden en voldaan in Tiel

Lekker uit eten in Tiel? Gelegen op het gezelligste horecaplein van Tiel ligt Restaurant De Merckt. Hier kan je romantisch met je partner, gezellig met de familie of natuurlijk zakelijk met relaties genieten van de verrassingen die uit de keuken komen. Er heerst een oud-bruine stijl in het restaurant waar je werkelijk van kan genieten onder het genot van een wijntje, lunch of diner. Hier ga je echt met een tevreden en voldaan gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Merckt

Voordelig
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aangepaste kaart voor de ah-actie. Keuze uit: soep of salade vooraf, pangasiusfilet varkenshaar of hamburger als hoofdgerecht en bavarois of twee ijsbolletjes als nagerecht. Voor 27,50 voor twee personen. Niet duur maar ook niets bijzonders dus. Voor ons geen rede om hiervoor terug te komen.
Klompwij .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We werden garstvrij ontvangen, het eten was heerlijk en ruim voldoende enwerd op feestelijke wijze geserveerd. Sfeervolle ambiance en vriendelijke mensen.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met AH-kortingskaarten lekker gegeten, gezellige dienstverlende bediening, goede prijs voor wat je krijgt. Kortom: aanrader!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In de Merckt voel je dat je welkom bent. Vriendelijke ontvangst. Grapje op zijn tijd.
Eten is meer dan goed. Ambiance is goed. Kortom gezellig vertoeven.
Sigrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We hadden de varkenshaas en die was heel lekker. Voor 20 euro p.p. gegeten en gedronken, dus zeer voordelig.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuk restaurant en met de actie van AH er lekker gegeten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Goede keuken en goede bediening.
Ferrynoothout .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst. Het hoofdgerecht heeft naar mijn mening iets te lang onder de infrarode lamp gestaan. De romige saus was iets teveel ingedikt. Tijd tussen de gerechten duurde wel wat lang. Voor de rest een prima eetgelegenheid met sfeer.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met AH actie kaart geboekt. Tomatensoep en de Hamburger genomen van het AH menu.
Was zeer lekker. Service prima????????, was vrij rustig zat niet helemaal vol werden snel bediend.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond met mijn man gegeten.
De ontvangst was gastvrij en hartelijk.
We hadden geen idee wat we konden verwachten gezien de recensies die we hadden gelezen.
Mijn man had de burger en ik de varkenshaas.
Het was verrukkelijk.
Een goede hoeveelheid en mooi opgemaakt. De frietjes waren er overheerlijk bij.
De ober die er pas een week werkte was oprecht en vriendelijk.
Wij hebben er een adresje gevonden om lekker te eten in een gezellige sfeer.
Karinengeer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gewoon goed. Hele vriendelijke bediening en het eten werd super aangepast aan mijn wensen. (Vegetariër) Voor herhaling vatbaar.
IEsjakie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten en bediening was zeer vriendelijk. Aan alles was aandacht besteed en porties waren ruim voldoende.
Cootjecoco .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellige en ontspannen sfeer. Prima bediening. Hoeveelheid eten ruim voldoende. Gegeten met de kaarten van de restaurant actie van Albert heijn. De voorwaarden hiervoor zijn gewijzigd ten opzichte van vorig jaar. Je kunt alleen gebruik maken van de actie als 2 personen het menu bestellen. Vorig jaar werd de waarde van het menu in aftrek genomen. Prima menu trouwens
Willyjimmink .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Er was keuze uit 2 mogelijkheden per gang ivm AH actie. Ik was met vriendin die alleen het zelfde toetje nam. De hamburger was 2/3 van het broodje en erg dun, smaakte beetje naar rubber volgens vriendin die dit niet aan de bediening kenbaar had gemaakt, er zat wat sla op verder geen groente erbij. Ik had de varkenshaas medaillons in champignon roomsaus. 3 kleine stukjes op een bord met wat boontjes,snijboontjes en wortel ( geen 2 ons) . De groente was overgoten met saus waarin ik eigenlijk geen champignons zag. Bij het hoofdgerecht per persoon 1mandje friet met bakje mayo. Vooraf had zij de salade die erg summier was, goedkope uitvoering ( bv de goedkoopste tomaat en 1/4 ei). ik had de tomatensoep met ballen, wel geteld 3 kleine balletjes in de soep wat ik ook aan heb gegeven. Toetje was redelijk maar met erg veel karamelsaus overgoten. Nu komt het ergste, er stonden geen menu kaarten op tafel maar vonden bij vertrek een menu kaart. wij moesten €27,50 betalen , zogenaamd 2e gratis maar op de kaart kost die burger nog geen 8€, de soep nog geen 5€ en ijsje nog geen 5€ dus oplichters voor erg matig diner.
Beste Willy Jimmink, Wij vinden het erg spijtig uw recensie te lezen. Als u tijdens het eten aan ons bedienend personeel had aangegeven wat er volgens u allemaal mankeerde aan het eten dan hadden we uw problemen gelijk kunnen oplossen. Wij betreuren het dan ook dat u dit op deze wijze kenbaar maakt. Wat betreft uw oplichters opmerking !! Als u de juiste prijzen had gehanteerd was u zeker tot een andere conclusies gekomen. U heeft voor 13,75 per persoon een drie-gangen diner gegeten. Als u uitrekent wat de inkoop en overhead kosten zijn die hier tegenover staan dan komt u zeker tot een andere conclusie. Wij vinden het jammer dat u niets tijdens het diner aangegeven heeft maar wel uw compleet uit zijn verband getrokken en niet terechte opmerking op onze site plaatst. Mvg Richard van Baal

Reactie van proever:

Slechte verliezer , schrijf alleen de waarheid. Kosten van deze 2 maaltijden zijn samen nog geen 10 euro. Ik heb het aangegeven van de ballen in de soep, wat had ik eraan? Ik wil andere mensen met een AH bonnetje een teleurstelling besparen vandaar deze recensie. Eerlijkheid en kwaliteit staan bij mij voorop.
Frsloot .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vriendelijke bediening, beslist geen uitgekleed menu en betaalbaar en goed eten. Tomatensoep met handgemaakte ballen, een hamburger met salade en frites van formaat, mijn vrouw een varkenshaas, perfect bereid en ijs met slagroom toe: hoe goed wil je het hebben ???
Sharon H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Prima bruin stadscafe om een gezellig drankje te drinken op een zonnig terras, maar deze avond aas er te weinig bediening en de gerechten lieten wensen over gezien de verwachtingen van de kaart
AtSonneveld .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben met 4 senioren heerlijk buiten op het terras van cafe restaurant de Merckt in Tiel gegeten. De maaltijden waren ruim voldoende. Slechts 1 persoon kon alles op.
Het was lekker. Ook voor het vegetarische is goed gezorgd. Alle lof.
Daniëlle G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-restaurant actie. Leuk keuzemenu voor deze actie met onder andere een overheerlijke burger! Vlotte bediening, erg fijn dat de tijd tussen voor- en hoofdgerecht met ons afgestemd werd. We gaan zeker nog eens terug!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via AH daar gegeten. Eerst buiten in de zon wat gedronken en later genoten van een heerlijke tomatensoep en een varkenshaasje. De bediening/eigenaar was ontzettend vriendelijk en attent.
G.landsaat .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Vriendelijke bediening en een heerlijk nagerecht met prima koffie.
Helaas waren de weergoden ons niet goed gezind, want er is een mooi groot terras
A.koot77 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Het totaal was helemaal goed.wij hebben heerlijk gegeten,zijn prima verzorgt.Het eten was ook voldoende en lekker. Alles was prima!,