Restaurant De Merckt

Plein 29 4001 LG Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Merckt

Tevreden en voldaan in Tiel

Lekker uit eten in Tiel? Gelegen op het gezelligste horecaplein van Tiel ligt Restaurant De Merckt. Hier kan je romantisch met je partner, gezellig met de familie of natuurlijk zakelijk met relaties genieten van de verrassingen die uit de keuken komen. Er heerst een oud-bruine stijl in het restaurant waar je werkelijk van kan genieten onder het genot van een wijntje, lunch of diner. Hier ga je echt met een tevreden en voldaan gevoel naar huis.

Meer informatie over restaurant Restaurant De Merckt

9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Merckt

Jacqueline. V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
kom er altijd vrolijk van thuis .wat een feestje
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer binnen! Bediening was top! Leuke man!
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Tijdens een weekend weg hier een heerlijke kipsate geheten, met lekkere pindasaus erbij! Patat erbij was ook goed. Eigenaar is een open en vriendelijke man die echt nog persoonlijke aandacht heeft voor zijn gasten. Je kan hier met een gerust hart gaan eten.

Groetjes uit leiden....
piet B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
We hebben heel gezellig met de familie in een hoekje gezeten De bediening was attent de wachttijd soms wat langer Het eten was prima en werd gewaardeerd . De keuze in gerechten was beperkt, maar dat stoorde niet.
Kortom ,een heel genoeglijke avond
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Na een gastvrij ontvangst in het bijzonder gezellig ingericht restaurant genoten van een smaakvolle maaltijd.
Daarnaast verdient de prettige bediening zeker een pluim. Een aanrader dus.
Myriam V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance. Een hele gezellige avond, mede dankzij de hartelijke service. Bedankt!
frans R.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Gezellig meisje dat ons bediende, was vriendelijk en geïnteresseerd maar niet opdringerig. Gewoon een gezellig restaurant om te eten. Kwaliteit van het eten was goed.
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima restaurant. ontvangst zeer hartelijk.
Bediening uit de kunst, ruimschoots de tijd om een praatje te maken.
heerlijk gegeten en gedronken.
kortom zeker voor herhaling vatbaar!
(ook nog een prachtig terras, heerlijk om 's avonds lang te genieten)
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Aangepaste kaart voor de ah-actie. Keuze uit: soep of salade vooraf, pangasiusfilet varkenshaar of hamburger als hoofdgerecht en bavarois of twee ijsbolletjes als nagerecht. Voor 27,50 voor twee personen. Niet duur maar ook niets bijzonders dus. Voor ons geen rede om hiervoor terug te komen.
klompwij .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We werden garstvrij ontvangen, het eten was heerlijk en ruim voldoende enwerd op feestelijke wijze geserveerd. Sfeervolle ambiance en vriendelijke mensen.
Sanneke B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Met AH-kortingskaarten lekker gegeten, gezellige dienstverlende bediening, goede prijs voor wat je krijgt. Kortom: aanrader!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
In de Merckt voel je dat je welkom bent. Vriendelijke ontvangst. Grapje op zijn tijd.
Eten is meer dan goed. Ambiance is goed. Kortom gezellig vertoeven.
Sigrid N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We hadden de varkenshaas en die was heel lekker. Voor 20 euro p.p. gegeten en gedronken, dus zeer voordelig.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Leuk restaurant en met de actie van AH er lekker gegeten en zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Goede keuken en goede bediening.
ferrynoothout .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Zeer vriendelijk ontvangst. Het hoofdgerecht heeft naar mijn mening iets te lang onder de infrarode lamp gestaan. De romige saus was iets teveel ingedikt. Tijd tussen de gerechten duurde wel wat lang. Voor de rest een prima eetgelegenheid met sfeer.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Met AH actie kaart geboekt. Tomatensoep en de Hamburger genomen van het AH menu.
Was zeer lekker. Service prima????????, was vrij rustig zat niet helemaal vol werden snel bediend.
Jane V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gisteravond met mijn man gegeten.
De ontvangst was gastvrij en hartelijk.
We hadden geen idee wat we konden verwachten gezien de recensies die we hadden gelezen.
Mijn man had de burger en ik de varkenshaas.
Het was verrukkelijk.
Een goede hoeveelheid en mooi opgemaakt. De frietjes waren er overheerlijk bij.
De ober die er pas een week werkte was oprecht en vriendelijk.
Wij hebben er een adresje gevonden om lekker te eten in een gezellige sfeer.
karinengeer .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gewoon goed. Hele vriendelijke bediening en het eten werd super aangepast aan mijn wensen. (Vegetariër) Voor herhaling vatbaar.
IEsjakie .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben erg lekker gegeten en bediening was zeer vriendelijk. Aan alles was aandacht besteed en porties waren ruim voldoende.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gezellige en ontspannen sfeer. Prima bediening. Hoeveelheid eten ruim voldoende. Gegeten met de kaarten van de restaurant actie van Albert heijn. De voorwaarden hiervoor zijn gewijzigd ten opzichte van vorig jaar. Je kunt alleen gebruik maken van de actie als 2 personen het menu bestellen. Vorig jaar werd de waarde van het menu in aftrek genomen. Prima menu trouwens