Over het restaurant Restaurant De Melodie

In Restaurant De Melodie willen ze dat de gasten zich thuis voelen. Dat ze informeel maar correct bediend worden en heerlijk kunnen eten in een huiselijke sfeer. Ze serveren een verrassingsmenu, zodat het keukenteam nog beter met dagverse en hoge kwaliteit producten kan werken en de gast zich heerlijk kan laten verwennen! Uiteraard houden zij rekening met eventuele (di)eetwensen en allergieën. Ook is het mogelijk om bij elke gang een bijpassend glas wijn te drinken. Dat mogen hele of halve glazen wijn zijn. Vakkennis, gastvrijheid, spontaniteit en ambiance staan bij hen hoog in het vaandel. Verrassende smaakcombinaties met een moderne uitstraling. De Melodie heet jou graag van harte welkom!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Melodie

• Kom je met de auto?
    Om ons te bereiken kunt u het beste Google Maps gebruiken of 'Kruispunt Maatweg' in uw navigatiesysteem zetten.

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17.30-23.00 uur.

9,2

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Melodie

Winston S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Vanavond heerlijk gegeten. Geen vaste kaart is weer eens wat anders, maar heerlijk culinair verwend door de chef en zijn team. Onze wensen aangegeven en uitmuntend rekening mee gehouden. Dit is koken op top niveau !
Mooie smaken en perfecte kwaliteit vlees - vis en wild. Een aanwinst voor Soest en omstreken. Hartelijk bedankt voor de culinaire ervaring en tot snel ! Dikke pluim voor het gehele team van de Melodie !
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Lekker eten, prima service, ook zeer creatief met vegan gerechten.
Fijn zo’n toprestaurant in Soest!
Wilfred, Lili en Debby.
Namens Vullen of Voeden
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Eindelijk een restaurant waar alles klopt! Verfijnde smaken, verrassingsmenu dat echt verrast. Perfecte bediening, hartelijk en vakmanschap gaan hier hand in hand samen. Wat een top keuken!
John S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Het is geweldig om te zien dat mensen zoveel passie in hun werk stoppen en dat proef je terug in alles. Bediening was deskundig en de uitleg zeer intressant. Wij gaan hier zeker nog een keer eten.
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
We komen met enige regelmaat bij Pim & Saskia en hun brigade eten en elke keer weten ze ons te verrassen. Dit keer oa genoten van de coquilles, steak tartare, wilde eend en een desser van 6 chocolade beredingen. Stuk voor stuk prachtige en zalige gerechten. Dit is niet gewoon uit eten gaan maar telkens een beleving.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Een restaurant dat zich onderscheidt door creativiteit en gastvrijheid. De gerechten zijn plaatjes en de smaakcombinaties verrassend. De passie en het vakmanschap stralen af van ieder bord. Dank Pim en Saskia voor een fantastisch fijne avond. Jullie persoonlijke benadering maakte het helemaal af. Jullie zien ons terug!
jeffrey D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Onlangs heerlijk met 6 personen gegeten. We hebben voor een 4 gangen menu gekozen. Heerlijke, bijzondere gerechten werden geserveerd begeleid door een leuke ontspannen beschrijving van hetgeen we te eten kregen. Dit alles met lekkere bijpassende wijnen . Zeker voor herhaling vatbaar!
daniel D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Kwalitatief goed restaurant. Heb de meest spannende dingen gegeten zoals, vlees uit de grond en vis gegaard in boomschors. Ik heb erg genoten van t heerlijke eten en de goede, amicale en spontane bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het is jammer dat de concurentie op deze manier nieuwe klanten proberen te beïnvloeden met dit soort gemene recencies.
Ik hoop dat klanten deze recensies ook zien als een NEP-recencie.
Mijn ervaringen bij de Melodie zijn nog altijd zeer hoog boven verwachting
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wat een gezellig restaurant, vriendelijke bediening, die weten wat ze serveren. Goede uitleg aan tafel. Heerlijke combinaties van verschillende smaken.
Een aanrader om daar eens goed en gezellig te eten, met fijne muziek op de achtergrond.
Keurig personeel wat je netjes begeleid van binnenkomst tot het naar huis gaan.

Tot de volgende keer, Karina V
peter D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Overrated restaurant: eten redelijk (geen a la carte en wisselend qua raffinement), bediening heel matig (vingers bij uitleggen bijna maar speeksel van de bediende zeker IN ons eten), jassen bijna niet terug te vinden in de massa jassen. Attent niet heel erg, wel gastvrij onthaal.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heb vaker bij De Melodie gegeten, altijd een topervaring! De Chef weet waar hij het over heeft en probeert een unieke ervaring te bieden hetgeen terug te zien is in de gerechten en bijpassende wijnen. Een bezoek tijdens het Wildseizoen een must!
Carola S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Het eten is hier heerlijk en verrassend en van top kwaliteit.
Personeel is zeer bekwaam en heel vriendelijk en gastvrij .
Absoluut een aanrader !!!
Mark J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij hebben het geluk om op loopafstand van dit heerlijke restaurant te wonen. Het is een sfeervol plekje met een warme inrichting en (dit vind ik erg belangrijk) opvallend comfortabele stoelen. De bediening is vriendelijk en gastvrij, je voelt je meteen op je gemak.

Afgelopen Kerst dus lekker met z'n vieren in de Melodie gedineerd. En het was weer een feestje: verrassende gerechten & smaken, gevarieerd en mooi opgediend. Wij kozen voor het wijnarrangement en dat was super.

Wij gaan veel uit eten en ik kan zonder voorbehoud zeggen dat de Melodie moeiteloos met de top van de regio meedraait. Dus als je een keer écht goed uit eten wil in Soest/Baarn e/o, doe jezelf een plezier en reserveer er een tafeltje!
Maurits K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
In december voor kerst als verassing voor mijn vriendin gaan eten bij de Melodie. Wat een verassing was dat! Huiselijke ambiance, ontzettend vriendelijke gastvrouw. Ons Aperitief werd snel gebracht begeleid met een aantal lekkere amuses. Het menu was heerlijk, met mooie verse producten. Gelukkig was het wild seizoen al geopend, daardoor kregen we een heerlijke gerookte ganzenborst, Ree, en speciaal voor mijn vriendin Coquilles.
De gastvrouw wist precies te vertellen waar de producten vandaan kwamen en bijpassende wijnen te schenken.
Top restaurant, en zeker de moeite waard om vanuit Bilthoven naar toe te rijden.
robert A.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
We waren met z'n 4en, hadden keuze uit 3 restaurants in Soest, deze sprak ons aan vanwege het ontbreken van een menu. We waren zeer verrast door wat we voorgeschoteld kregen, er werd rekening gehouden met wat we niet lustten, de aanbevolen begeleidende wijnen (ook per half glas!) zeer goed, en het toetje de kroon op de hele avond. Het geheel voorzien van duidelijke uitleg, bijzonder attente en vriendelijke bediening en een prima sfeer. Super!
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Toevallig hier terecht gekomen. Ze vierden hun 3 jarig bestaan met speciaal programma op het terras. Wat als eerste opviel was de zeer vriendelijk en prettig service. Enthousiast, heel goed gezind en met passie voor het werk. Het eten was zeer goed en de huiswijnen zijn verre van standaard en van hoge kwaliteit. We gaan hier zeker een keer terug komen om ook eens een "normale" situatie mee te maken. Absoluut een aanbeveling om hier te gaan eten.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima gegeten. Wel een paar aandachtspuntjes: sommige smaken waren naar mijn idee wel erg overheersend (courgettesoep: zout, gans - op zich heerlijk gerookt - was erg zoet). Ronduit jammer vond ik dat de bediening continue met elkaar aan het overleggen was hoe bepaalde zaken aan te pakken. Dat wil je niet horen als je relaxed aan een tafeltje zit. De gastvrouw (Saskia?) was overigens wel zeer professioneel en sympathiek.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vrijdag 16 juni j.l. verrukkelijk gegeten in dit knusse restaurant. We hadden een drie gangen verrassingsmenu en werden met recht verrast, wel fijn dat je kunt aangeven wat je niet zo lekker vindt en hier werd goed rekening mee gehouden. Hier werken jonge mensen met passie en plezier! En je zit op een heerlijke stoel. Het was een bijzonder avondje uit. Een aanrader!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Na veel lovende berichten hebben we eindelijk eens bij De Melodie gegeten. We werden niet teleurgesteld. De ontvangst was hartelijk en de bediening was spontaan en professioneel. Bij ieder gerecht werd uitvoerig uitgelegd wat er op het bordje lag. Uitschieters waren de rundertartaar (nog nooit zo lekker gegeten) en het dessert met "smaakbommetje". Dat laatste was een kunstig gemaakt spiesje die in je mond open open barstte, heerlijk! De wijnen waren goed gekozen. De prijs was aan de forse kant maar acceptabel.