restaurant De Meiboom

Eindhovenseweg 29 5582 HN Waalre Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant restaurant De Meiboom

Bourgondisch Brabant

Alsof je een Brabantse huiskamer binnenstapt, zo gezellig en knus is het hier. Neem de tijd en geniet van bourgondische lekkernijen. Het personeel is ontzettend attent, je voelt je echt een gast bij De Meiboom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant De Meiboom

Bus 171 en 172
  • Kom je met de auto?
    Doorgaande weg van Valkenswaard/Belgie naar Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Dinnershow , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
bvwestervoort .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
bvwestervoort .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was zeer goed! Echter waren de maaltijden een beetje klein. Maar voor de rest een super restaurant. Jammer dat ik in Amsterdam woon anders was ik vaker heen gegaan.
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
we hebben ontzettend lekker gegeten. heel aardige mensen. er wordt rekening gehouden met wensen en gastvrij. alles precies goed.
Jeanne S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gewoon goed! Lekker eten- leuke vlotte bediening, wij komen beslist terug !
Drie keuze menu,s voor ieder wat wils! Super lekkere toetjes ,!
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Prima locatie. Makkelijk parkeren. Heerlijk eten. Ontzettend vriendelijke bediening. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. Veel keuze. Grote porties.
bea H.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
weer een super avond gehad net als alle andere keren geen klachten alleen maar complimenten naar iedereen vooral aan Jack die ons die avond veel heeft doen lachen
MC E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heel gezellig restaurant , goede aardige en vlotte bediening , zeker voor herhaling vatbaar ,
wij hebben in ieder geval genoten van het eten.,
groetjes Dave en miranda
jtaverhagen .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met AH actiebon uit eten gegaan. Carpaccio, Angus beef en vanilla ijs verrukkelijk. Mooie inrichting. Enthousiast ontvangen door gastvrouw. Nette bediening. Aanrader
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
De Meiboom is een restaurant op niveau met een zeer goede keuken. De bediening is vriendelijk. Dus al met al prima gegeten. Een minpuntje valt ook te noemen: de prijs van een glas Sauvignon Blanc bedraagt maar liefst 5,50 euro ! Ik vind dat buiten verhouding. Ook bij andere echt goede restaurants ben ik deze prijs nog nooit tegengekomen, en was 4.50 wel altijd de limiet. Maar dit was wel het enige minpuntje, verder alles top.
henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker gegeten in een heel gemoedelijke sfeer. Je voelt je welkom. De bediening verliep vlot en er werd gevraagd of het genoeg was. Het was ruim voldoende en we komen zeker terug.
Lonnie S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende bediening. Alle lof. Hopelijk is er in de toekomst nog een keer een restaurant actie waar jullie mee meedoen. Wij komen graag weer
maria.matheeuwsen .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren super goed! De bediening was vriendelijk en de sfeer was heel gezellig. een aanrader voor iedereen.
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Een gemoedelijk Brabants restaurant met een goede keuze aan gerechten voor een prima prijs. Heel vriendelijk personeel. We hebben er met vrienden heel gezellig gegeten.
caitjuh .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de dames. Sfeer is daar heel gezellig alsof je thuis komt bij oma. Eten was heerlijk en we komen zeker terug!!
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Op het eten en de keus is niets aan te merken. Wat mij echter verbaasde. Wij waren met 4 personen en moesten 2 bonnen af geven. volgens mij kun je op een bon met maximaal 8 personen gaan eten. Gaarne vermeen ik of ik gelijk of ongelijk heb.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heel erg lekker geeten . Heel vriendeljjk ontvangen door het personeel. Genoeg keuze uit het menu en zelfs asperges mocht ik kiezen als hoifdgerecht. Ik ga zeker nog een keer terug.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ondanks dat het druk was (Moederdag!) werden we vlot geholpen.Het eten was heerlijk, met name de paling als voorgerecht was hemels! Alleen al daarvoor gaan we zeker terug. Maar ook de rest, kalfslever en pasta met gamba's, smaakten uitstekend. Het borreltje bij de koffie (dessert) mag wel iets meer zijn, volgens mij was het een half theelepeltje.
Complimenten voor de bediening die rustig maar vlot verliep terwijl toch alles vol zat en er zelfs mensen zaten te wachten.
We komen zeker terug!
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Juist voor de grote aanloop het restaurant binnenviel (alles was vol geboekt) waren wij klaar met ons 3 gangen diner. De speciale Ah 3 gangenkaart bevatte voldoende keuze mogelijkheden en op het eten viel niets aan te merken, gewoon een goed adres. Gelegen aan een drukke weg. De voordeur stond open en bleef open zodat we elke auto langs hoorde komen.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Eten (vergelijkend de prijs en kwaliteit) en bediening was vriendelijk en attent!
De Inrichting was naar onze smaak wat minder, maar je gaat er tenslotte om te eten!
eerenbeemd .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker gegeten met de AH Restaurantactie. Er is genoeg keuze en het eten is goed bereid. De ontvangst was hartelijk. De dames en (vooral) heer in de bediening zijn heel attent en doen het goed.