restaurant De Meiboom

Eindhovenseweg 29 5582 HN Waalre Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant restaurant De Meiboom

Bourgondisch Brabant

Alsof je een Brabantse huiskamer binnenstapt, zo gezellig en knus is het hier. Neem de tijd en geniet van bourgondische lekkernijen. Het personeel is ontzettend attent, je voelt je echt een gast bij De Meiboom!

Glas champagne

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant restaurant De Meiboom

Petra N.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Echt overheerlijk gegeten! Chateau Briand was super lekker mals vlees. Voor en nagerecht was ook super lekker. Erg vriendelijke bediening! En zeer sfeervolle kerstinrichting. We gaan zeker snel nog eens terug
Marco E.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Ouderwetse Brabantse gezelligheid. Beetje rumoerig maar verder echt het huiskamergevoel!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
voorgerecht carpaccio was lekker; hoofdgerecht bief smaakte goed maar moesten bijbetalen voor de pepersaus groenten ontbraken en de frites was van gewoon gehalte, niks bijzonders; nagerecht mijn maat had dame blanche , ik ook maar had nogatine ijstaartje besteld. De wijn Malbec, was ok. Conclusie: De Meiboom is een doorsnee-restaurant. Geen van de door ons bestelde gerechten sprongen er qua niveau uit.
hennie P.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Alweer heerlijk gegeten bij de meiboom. Gezellige ruimte, lekker ontspannend. Je voelt je er echt een gast en het eten is zoals altijd. Superlekker voor een mooie prijs. 3 gangendiner voor 27;95 is de prijs echt waard!!!
Lonnie S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De sfeer in het restaurant is gemoedelijk. Het eten is smakelijk voor redelijke prijs met AH bonnen, de bediening is keurig met humoristische noot van Jack.
rooiw02 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het was erg druk en daardoor rumoerig. Wachttijd was redelijk en het eten prima. Er zouden wel wat meer van de bijgerechten geserveerd mogen worden.
Birgit S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit top en hele goede ambiance
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij zijn met de AHbon komen eten en waren aangenaam verrast door het goede eten en de vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een goede keus, om het AH diner hier te nuttigen. Super gastvrije ontvangst en een spontane bediening met iedere keer een stralende glimlach op het gezicht.
Het eten was echt voortreffelijk en dat voor een zeer schappelijke prijs.
Wij gaan hier zeker nog eens terug komen.
En het toetje nougatine ijstaart was verrukkelijk. Deze moet je geprobeerd hebben.
Marsha D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Overall was het niet onaardig. Wel lang wachten tussen de gangen. De pepersaus was zoutig en de steak was niet medium rare maar medium well done. Toen we dit aangaven werd hiervoor keurig uitleg gegeven. Er was geen zout gebruikt in de saus en de steak order moest verwisseld zijn met de van een andere klant. Een 'sorry' in plaats van uitleg hadden wij meer op prijs gesteld.
erooimans-legius .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Van ons zessen was alles naar de zin, nette, spontane, hartelijke bediening.
Voor ons zessen werd het eten gelijktijdig opgediend.
Konden gezellig natafelen was een relaxte sfeer.
Kortom; heel smakelijk, mooi opgediend, ruim voldoende, heerlijk avondje gehad.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
een bijzondere maar zeer vriendelijke ontvangst
de bediening was ok
de parkeergelegenheid is goed wat zeker een pre is
en stond duidelijk aangegeven.
Mijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten en vriendelijke bediening en eigenaren. Consumpties wel aan de hoge kant, maar mocht de pret niet drukken. Volgende keer weer.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De meiboom is een gezellig restaurant met een huiselijke sfeer. De bediening is goed en gezellig. Er werken mensen met een beperking, wat ik zelf fantastisch vind. Deze zijn helemaal opgenomen in het team. Ook het eten is er prima. Het was er best druk, en daardoor vond ik het geluid iets te. Maar dat is persoonlijk. Voor herhaling vatbaar.
wilennelvanhoppe .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst en goede uitleg van het menu. Goede kwaliteit van de gerechten en ruimte om goed met elkaar te kunnen praten.
jantineke .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heel lekker gegeten in een rustige sfeer ondanks het feit dat het behoorlijk druk was. De bediening was uiterst vriendelijk en we hebben helemaal niet lang op ons eten hoeven te wachten.
Cm V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wederom lekker gegeten, gerechten goed qua porporties. De mosselen zijn een echte aanrader. Gezellige ambiance, kortom was weer genieten.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prijs-kwaliteitsverhouding uniek goed, voor het geld spotgoedkoop. Daarom maar voor lief nemen, dat het tamelijk druk en rumoerig was.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Super lekker gegeten, leuke bediening goede ontvangst. Een uitgebreide keuze voor het AH-menu. Altijd fijn als je met een groep van zes personen aan een ronde tafel kunt zitten. Gewoon perfect.
Mikocor .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben lekker gegeten . Vriendelijke bediening. Alle gerechten hebben we met smaak gegeten. Het is zeker voor herhaling vatbaar!