restaurant De Meiboom

Eindhovenseweg 29 5582 HN Waalre Nederland Kaart

Over restaurant restaurant De Meiboom

Bourgondisch Brabant

Alsof je een Brabantse huiskamer binnenstapt, zo gezellig en knus is het hier. Neem de tijd en geniet van bourgondische lekkernijen. Het personeel is ontzettend attent, je voelt je echt een gast bij De Meiboom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant De Meiboom

Bus 171 en 172
  • Kom je met de auto?
    Doorgaande weg van Valkenswaard/Belgie naar Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Dinnershow , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We werden vriendelijk ontvangen in een huiselijke sfeer. Lekker gegeten. De prijs van de drank was nogal aan de hoge kant.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie, met 4 personen.
Voorgerechten waren erg lekker. We kozen als hoofdgerecht allemaal de Argentijnse biefstuk, helaas was 1 biefstuk minder mals.
Nagerecht: nogatine ijstaart was voortreffelijk.
Aboorsma .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Werden hartelijk ontvangen. Gezellig ingericht restaurant. Heerlijk gegeten. Leuke bediening. Kortom geslaagde avond. Kom zeker terug.
Margret A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
we hebben hier heerlijk gegeten met de AH Actie. Vooral de gamba`s als voorgerecht smaakten voortreffelijk.
voor herhaling vatbaar
Peteranja2 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Diner met 5 man met AH aktie.
Erg goede en ruime keuze. Het was erg lekker en verrassend!! Zeer prettige bediening en attent.
Kristel E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Op zich goed restaurant met lekker en veel eten. Bij aankomst was er echter discussie over het feit dat 1 van de personen een klein kind was en deze buiten de actie viel. We waren met 8 personen in totaal. Uiteindelijk moest dus 1 volwassene en het kind van de normale kaart bestellen en vielen zij buiten de actie, (konden slechts 3 kaarten ipv 4 inleveren). Uiteraard snapten we het feit dat een kind niet alles op eet (zonde om eten weg te gooien), maar kleinere porties opdienen was geen optie voor het restaurant. Ik kreeg te horen dat ze "ergens aan moeten verdienen" en "15 man personeel dat betaald moet worden" ga zo maar door... Waar ik als spaarder niets mee te maken heb... De actie is een 2e menu gratis, ik heb nergens gelezen dat kinderen daar buiten vallen. De drank (5 euro per glas wijn) en fooi is uiteindelijk waar op verdiend wordt en de mond-tot-mond reclame/online recensies. De ontvangst met discussie hebben wij zeer betreurd. Je voelt je bijna schuldig als klant omdat het restaurant aangeeft dat zij er vrijwel niets aan verdienen. Maar goed, uiteindelijk toch 190 euro afgerekend...
Miranda E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
we hebben een heerlijke avond gehad, bediening was erg vriendelijk.
goede sfeer, wacht tijden tussen de gerechten was niet te lang en niet te kort.
al met al een heerlijk gezellige niet de dure avond gehad en uiteraard ontzettend lekker gegeten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Het eten was geweldig goede uitleg over war er was en in zit . Vriendelijk personeel . Ze vragen of het na je zin is.
Voor herhaling vatbaar. Ga zeker daar terug.
Fam. V. Stiphout.
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Met collega's gegeten met de AH actie. Lekker gegeten, grote porties, veel keus. Grote biefstuk en heerlijke mosselen. Zeker een aanrader
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Erg leuk restaurant. Zeer vriendelijke bediening en er hangt een gezellige sfeer. De gerechten waren erg lekker en werden leuk opgediend. Een toefje van dit en een toefje van dat. Hier dus snel een fotootje van gemaakt voor het thuisfront. Het eerste gerecht duurde wel wat lang(45 min), maar vervolgens zat er een fijne tijd tussen de gerechten. Een restaurant dat zich inzet voor mensen met een beperking siert hun erg. De bediening had iets meer mogen letten op het drinken, gezien bij het hoofd en nagerecht hier niet meer om is gevraagd en de glazen leeg waren. Verder leuke aankleding van de ruimte en dus al met al een zeer geslaagde avond, voor een leuke prijs.
Ben.velthove .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. Goede en gevarieerde keus. De winst wordt behaald met de drank. Nougatinetaart was om 2000 reeds uitverkocht :<(
Toiletten erg krap.
Bediening had het moeilijk wegens drukke bezetting, maar bleef vriendelijk en attent.
Mario D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een fijn adres om uit te gaan eten. Een aanrader . Lekker eten in een rustgevende omgeving .
Tinus V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voorgerecht en nagerecht waren redelijk tot goed het hoofd gerecht was niet goed de biefstuk was koud en de bijgerechten de frietjes en de gebakken aardappelen waren niet goed gebakken .
Ook de schnizel van mijn kleindochter was niet lekker en bijna zwart gebakken.
Ik zal het niemand aanraden.
Groetje M vd Ven
VJansen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij waren hier met de AH restaurant actie. Het was erg druk op een dinsdagavond. Duidelijk te druk want het personeel was gehaast en het duurde een half uur voor onze bestelling werd opgenomen.
We aten een lekker voorgerecht: carpaccio. Daarna duurde het weer erg lang voor ons hoofdgerecht kwam. Ik had biefstuk en mijn man pasta met gamba's. Die was mierzoet gaf hij aan; alsof er suiker overheen was gedaan. Hij vond het niet lekker. Mijn biefstuk was droog, niet echt warm en taai. Omdat het zo lang had geduurd voor we de hoofdgerechten kregen hebben we het er bij gelaten (we wilden niet weer zo lang moeten wachten op een alternatief gerecht). We besloten naar het nagerecht te slippen en naar huis te gaan en vroegen de rekening. De serveerster kwam afruimen en vroeg of het eten wel gesmaakt had. Ik antwoordde dat ik de biefstuk (lag nog deels op mijn bord) niet lekker vond. Waarop ze als door een wesp gestoken zei: "Oh, je bent de eerste!" (Ze vroeg niet wat er niet lekker aan was en ze vroeg ook niet hoe mijn man de pasta had gevonden.) ze ging nog even geïrriteerd door dat ik het eerder had moeten zeggen 'want dan had ze snel iets anders op tafel kunnen zetten, geen enkel probleem'. Ik had buikpijn van de steak en wilde alleen maar weg dus ben geen discussie aangegaan. Ze zei ons niet eens meer gedag.

Wat me wel opviel: de mensen naast ons lieten ook hun steak deels staan en ik lees hier onder dat andere mensen de steak ook taai vonden. Ik ben dus niet de enige. Onprofessioneel om een klant zo te benaderen in plaats van je af te vragen wat er mis is...
M N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We waren positief verrast door de hartelijke ontvangst en het lekkere eten bij de Meiboom. De gehanteerde prijzen zijn zeker redelijk!
Wibo1948 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
We zijn zeer vriendelijk ontvangen. We waren met drie personen (2x AH-aktie/1x kaart), mooie keuze kunnen maken. Voor ons neefje (down-syndroom) werd alles uit de kast gehaald, enorm fijn die aandacht. We hebben van de gebakken champignons met brie, carpaccio, argentijnse biefstuk, spare-ribs en nagerechten heerlijk genoten.
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer eens dineren. Aanrader dus...
Jcavelt .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We vonden dat er een gezellige sfeer hangt, we gaan nog zeker terug .De gerechten waren heerlijk en netjes verzorgt ze kwamen ook vragen of alles naar wens was . We hebben een super gezellige avond gehad.
Sixtiesmargreet .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Ter gelegenheid van een verjaardag zijn we met z'n negenen (6 volwassenen, 3 kinderen) gaan eten bij de Meiboom. De ontvangst was hartelijk, onze tafel was uitnodigend gedekt met een prachtig herfst bloemstuk. De aankleding van het restaurant was sowieso erg smaakvol. De bediening was snel, professioneel en vriendelijk. Op het menu stonden veel favoriete gerechten. Alles smaakte prima. De kinderen hebben we alleen gezien om hun "plankje" leeg te eten of iets te drinken, verder hebben ze zich in de speelkamer prima vermaakt. Ze mochten na afloop zelfs nog een speelgoedje uitzoeken "omdat ze zo lief geweest waren"! Dit restaurant was voor ons een grote verrassing en we komen zeker nog eens terug.
Rolanddehaan .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gisteren voor het eerst bij De Meiboom gegeten met AH actie. Het eten was goed, maar verder ook niet heel bijzonder; de hoofdgerechten van het keuzemenu waren redelijk standaard. Dit rechtvaardigde wat ons betreft ook niet de hoge prijs voor het AH menu. De service was verder wel erg vriendelijk. Tot slot, doet de inrichting denken aan een chique eetcafé.
T.bleijenberg .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Gastvrije ontvangst. Vriendelijke en behulpzame bediening. Kaart bood voldoende keuze. Eten was in orde. Heerlijke avond gehad.