restaurant De Meiboom

Eindhovenseweg 29 5582 HN Waalre Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Rundercarpaccio met truffelmayo
      Tomatensoep of groentesoep
      Gamba in knoflook
  • Hoofdgerechten
    • gelderse hoenfilet met jus van knoflook en rozemarijn
      Oosters visstoofpotje met romige pikante saus en tauge
      Varkenshaas medaillons met champignonsaus
      Extra te bestellen voor 2,75 :Pepersaus, Champignonsaus, Stoganhoffsaus, gebakken champignons
  • Nagerecht
    • Truffito
      Verrassing dessert
      Nougatine ijstaart

Over het restaurant restaurant De Meiboom

Bourgondisch Brabant

In het restaurant zult u zich helemaal thuis voelen door de echte Brabantse huiskamersfeer en door de ongedwongen ambiance die mede wordt gecreëerd door een aantal werknemers met autisme. Het personeel is ontzettend attent, je voelt je echt een gast bij De Meiboom! Neem de tijd en geniet van bourgondische lekkernijen

Glas champagne

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant restaurant De Meiboom

Sjak H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben lekker gegeten en bediende Jack is altijd bereidwillig maar vooral een vrolijk en vriendelijke gast !
J.brouwers1 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wat ik jammer vind is dat een 3 gangen menu gewoonlijk € 27,50 kost en nu € 32,50 met de keuze uit 3 voor,3 hoofd en 3 nagerechten.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Gezellig etentje voor mijn verjaardag,alleen de prijzen van de consumpties vind ik aan de hoge kant.Vriendelijk personeel.Wachttijd tussen de gangen iets aan de lange kant.
Mat V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Het door ons gewenste dessert was op. Er werd echter een prima alternatief geboden. AH-actie prima diner!
Mary V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We hebben een hele leuke avond gehad, personeel is erg vriendelijk. Er heerst een gemoedelijke sfeer.
Het eten is prima.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Gezellig gegeten altijd een goede ontvangst ,bediening is voortreffelijk een beetje humor viel heel goed. Het enige minpuntje de koffie was slap. Het afscheid was ook heel aardig , al met al een heel gezellig verblijf en de rekening viel ook mee met de A.H. Bonnen.
Bedankt! voor jullie mooie recensie.. Team Meiboom
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Hartelijke bediening lekker eten geen extra kosten voor extra frietjes
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Een AH menu van de kaart is ineens €5 duurder. (Omdat de tweede gratis is?)
Overigens mag je dan kiezen uit 3 gerechten voor/hoofden na ipv uit de hele kaart.
Toetje was wel een toppertje!
De glaasjes bier worden geserveerd in een “vingerhoed”.
Redelijke avond,maar geen tweede keer meer...
Hoi Ben,
ik denk dat jullie het verkeerd begrepen hebben.
wij hebben een actie van ons zelf dat betekend als je drie gangen neemt je 27,50 betaald je krijgt een GRATIS dessert.
onze hoofdgerechten zijn 19,50 - voorgerecht 8,00 - dessert 5,00
je krijgt altijd een keer gratis stokbrood!
bij AH menu krijg je tweede menu GRATIS!
het kan natuurlijk niet dat je twee desserts gratis krijgt dat zou wel heel veel zijn!
de glazen bier zijn originele standaard glazen van Swinckels maar natuurlijk hebben wij ook een 1/2 liter glas optie voor de volgende keer.
Bedankt! voor jullie recensie.
Team Meiboom
Diana .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Altijd gezellig met mooie inrichting. De mensen hebben tijd voor je en laten je toch rustig eten. Je voelt je er welkom.
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
lekker gegeten, in een fijne sfeer, was voor de 2e keer en ook nu weer een hele fijne avond gehad. als je nog niet geweest bent, dan snel boeken.
Bedankt! voor jullie mooie reactie en zien jullie graag een volgende keer terug. team Meiboom
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gezellige bediening
Vooral Jacques is een toppertje
Elly C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Leuke avond gehad met heerlijk eten en goede bediening
Muppet E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij kwamen binnen en moesten zelf naar de reservering vragen (was wel druk). Nadat we aan tafel zaten moesten we erg lang wachten voordat iemand kwam vragen wat we wilden drinken, zo ook met het opnemen van onze keuze. Toen eenmaal besteld was, duurde het ruim een half uur voordat we ons voorgerecht kregen, het hoofdgerecht duurde meer als 45 minuten. Het nagerecht kwam we meteen nadat de tafel was afgeruimd van het hoofdgerecht. Nu vinden wij een pauze tussen de gerechten fijn, maar dit was erg lang. We voelden ons dan ook vaak genegeerd. Het personeel kan wel wat bijscholing gebruiken, maar al bij al hadden we een leuke avond.
Beste gast,
Zoals je op onze site kunt lezen werken wij met mensen met een beperking. (bijscholing??)Dat wil zeggen dat ze autisme hebben zij werken zowel in de bediening en keuken.
Maar ook is het zo dat wij op dit moment kampen met een personeel tekort wat gelukkig vanaf volgende week op gelost is.Vandaar dat het iets langer duurd als de zaak helemaal vol is en er veel gasten iets vroeger of later komen zodat iedereen tegelijk aan komt, en ook tegelijk wil eten. wij maken en bereiden alles vers dit heeft zijn bereidingstijd nodig. persoonlik vind ik als je uit eten gaat 2 uur ook niet lang!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Aanrader
Gonnie C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Goed eten, vriendelijke bediening, niets op aan te merken.
Wij hadden alleen een tafeltje naast/tegenover de toiletten. De heren lieten regelmatig de deur open staan
waardoor wij konden genieten van het zicht en de stank van de urinoirs. Niet prettig en onhygienisch.
Bedankt voor jullie reactie en sorry dat jullie net tegenover de toiletten zaten.
dit ma je volgende keer aan geven en dan zorgen we zeker voor een andere tafel. mvg. marisca
Cobi S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Ah aktie 2de menu gratis was duurder dan gewone menu, keuze menu viel tegen te weinig keus, voorgerecht van 4garnalen was weinig, visgerecht niet meer aanwezig, alternatief gekregen omdat ik geen vlees eet.
Nagerechten alleen maar zoet, gevraagd om kaasplankje moet je 5€ pp bij betalen.
Veel te lange wachttijd, ober deed zijn best, maar dame liep maar wat rond in een bijna volle restaurant.
Andere tafels klaagde ook om de te lange wachttijd. Onsinziens te weinig personeel.
Al bij al een geen fijne ervaring/ avond.
Mart S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Wij zijn tevreden,naar huis gegaan
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was best lang
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Sfeer was er voortreffelijk bediening erg vriendelijk en het eten TOP zeker een aanrader kan nog veel plus punten opschrijven maar reserveer snel zelf kun je het ervaren .
Groetjes Corrie