restaurant De Meiboom

Eindhovenseweg 29 5582 HN Waalre Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant restaurant De Meiboom

Bourgondisch Brabant

Alsof je een Brabantse huiskamer binnenstapt, zo gezellig en knus is het hier. Neem de tijd en geniet van bourgondische lekkernijen. Het personeel is ontzettend attent, je voelt je echt een gast bij De Meiboom!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant restaurant De Meiboom

Bus 171 en 172
  • Kom je met de auto?
    Doorgaande weg van Valkenswaard/Belgie naar Eindhoven

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:30

• Af te huren , Dinnershow , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Matt S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
gastvrije ontvangst, sfeervol en lekker gegeten. bedienend personeel erg attent
Perry V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Fantastisch gegeten in een leuke setting.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijk personeel Mariska heeft voor iedereen n praatje heel gemoedelijk
Kom zeker weer terug!!!
Patricia F.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Was top erg gezellig en lekker we komen zeker terug iedereen erg vriendelijk en goed ontvangen van binnen ziet het er ook gezellig uit de tafels leuk aangekleed er is veel oog voor decoratie
Bram N.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden netjes ontvangen. Gezellig ingericht restaurant. Bediening was vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten, alleen de wachttijd was erg lang.
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het was weer een gezellige avond met ons tweetjes, in een gezellige warme omgeving. We komen zeker weer een terug. Misschien wel met de Paasbrunch.
elly M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten en goede sfeer. aanrader
jantineke .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
uiterst vriendelijk en correct personeel. Eten smaakt naar meer. Gaan zeker nog terug. Inrichting van een restaurant interesseert me niet veel, maar je kunt de meiboom niet scharen onder de trendy ingerichte gelegenheden. het geheel ademt een ouderwetse, maar gezellige sfeer.
Cynthia V.
Super gezellige sfeer !
En ook word je super bediend en vragen ze of het u gesmaakt heeft en alles naar wens was .

Je kan er heerlijk eten voor een goede prijs . Zeker een aanrader als je zin hebt om in een gezellige sfeer te dineren!

Ik ga vaker terug komen

Mvg Cynthia v zwieten
aa.hendriks .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
We hebben geweldig genoten van een heerlijk diner met uitstekende bediening. Prettige ontvangst, zeer ruime keuze in een gezellige ambiance.
Ivo R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Was via HA actie erg goed te eten flink wat keuze op hun menu wat de kleinere kaart betrof ivm actie van AH

Kom er zeker wel nog een keer
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wij waren met6 personen en zijn hartelijk welkom geheten.
We hadden een mooie plaats en de bediening was goed, gezellig en accuraat.
Wij hebben genoten van het eten en de sfeer.
Zeker iets voor de volgende keer.
marja125 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer vriendelijke bediening, het was heel druk, waardoor enige wachttijden ontstaan, maar niet als vervelend ervaren. Goede akoestiek en heerlijk gegeten. Reden genoeg om zeker nog eens terug te gaan.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Gisteravond zijn we hier gaan eten om de verjaardag van mijn vriendin te vieren. We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Na een half uur werd onze bestelling opgenomen. De voorgerechten waren heerlijk (Carpaccio en de gamba's, de porties alleen wel erg klein). Het duurde lang voordat de borden van het voorgerecht werden afgeruimd en het hoofdgerecht doorkwam. De hoofdgerechten vielen tegen. De biefstuk was erg klein en saai, er zat geen saus bij. Ook het vispannetje viel tegen in smaak en het bestond maar uit enkele stukjes vis. Ook hierna erg lang moeten wachten voordat onze borden werden afgeruimd. Dit gaf ik aan en de serveerster reageerde daar vriendelijk op en gaf aan dat dat niet de bedoeling was. Voor ons was het daarna prima. We bestelden alleen nog een kop koffie. Terwijl we aan de koffie zaten kwam er iemand uit de keuken met een bonnetje van onze bestelling. Ze begon een monoloog waarom zij vond dat wij niet lang hoefden te wachten, dat ze maar 8 pitten hebben en geen steamer etc etc. Het lukte ons niet om tussen haar monoloog te komen. Uiteindelijk alleen kunnen aangeven dat dit ons gevoel was en dat we het jammer vinden dat daar zo op gereageerd werd. Ondertussen zagen we de gerechten aan de tafels met de vaste gasten wel snel doorkomen. Na de koffie hebben we snel afgerekend. We probeerden nogmaals aan te geven dat we er niet van gediend waren zo uit gekafferd te worden. Uiteindelijk hebben we een gezellige avond gehad maar liepen we toch teleurgesteld naar buiten doordat het eten erg tegenviel en er op zo'n toon tegen ons gepraat werd. Het is vast een leuk restaurant voor vaste gasten maar wij voelden er ons niet welkom. Zeker niet voor herhaling vatbaar.
dames graag wil ik al eigenaresse van de meiboom nog even reageren. jullie hebben in 1,5 uur in een vol restaurant drie gangen gegeten.. dit is dus echt niet lang. maar daarin verschillen we van mening.. ik vind als je gaat uit eten wil je dit op je gemak doen en genieten van je avond. natuurlijk kan je aan geven dat jullie snel wilde eten. nu lees ik ook dat er niets meer goed was terwijl jullie meer dan tevreden over het eten waren. de carpaccio groot vol bord, gamba zijn 5 stuks. biefstuk is health gegrild 200 gram vlees en geen saus deze is los verkrijgbaar en het vis pannetje is 200 gram vis met twee gamba's extra. jullie krijgen daarbij gratis! stokbrood met boter. friet, aardappelen en groente. bij ons wordt zeker niet bezuinigd op de hoeveelheid of kwaliteit. vandaar zoals jullie ook schrijven vele vaste gasten dit zal ik dan ook als een compliment beschouwen. ik ben van mening als we iets niet goed doen dit dan ook gezegd mag worden maar van onze kant ook als het niet terecht is wat er geschreven is
Tessie C.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige setting. Service zou iets beter kunnen je zit nl best lang te wachten tot de tafel afgehaald wordt of tot drankjes besteld kunnen worden. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Linda_vds .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hele vriendelijke mensen, leuke omgeving, lekkere gerechten, niet goedkoop, maar zeker het geld waard! Wij komen nog een keer terug.
els_engel .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Jammer dat niet alle keuzes er meer waren( tomatensoep) voor de rest prima gezellig, goede service, goede prijs kwaliteits verhouding
gonnie44 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten.
Alleen de tijd tussen het eerste en tweede gerecht duurde erg lang.
Maar is geen reden om niet meer terug te komen
jpaulussen2009 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten, goede en gezellige kerstsfeer en perfecte bediening. Vorig jaar ook daar gaan eten en nu ook weer zeer tevreden. Gaan er zeker nog eens eten.
joslieke .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Erg gezellig en lekker gegeten bij de Meiboom in gezellige kerstsfeer. Gastvrij ontvangst met vlotte bediening. Mooi opgemaakte borden met smakelijke gerechten. Rustige omgeving terwijl het restaurant toch vol zat. Goede parkeergelegenheid.