Restaurant de Markol

Zilverplevier 1 8532 BA Lemmer Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant de Markol

Te midden van de watersport

Als je een liefhebber bent van watersport is Restaurant de Markol echt iets voor jou! Bijzonder aan het restaurant is namelijk dat het onder andere via het aantrekkelijke watergebied van Lemmer te bereiken is. Combineer een diner bij restaurant de Markol bijvoorbeeld met een dagje zeilen en tijdens het eten kun je ook nog genieten van uitzicht over een prachtig en ongerept natuurgebied. De perfecte plek om te ontspannen dus.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Markol

Maandag 15:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Markol

dinie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellige lokatie. prima en ruim voldoende eten!
Als je hier gegeten hebt behoef je niet naar M omdat je niet genoeg hebt gehad.
Zeer goed!
Aan te bevelen!
boersmadineke .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk en goede uitleg over eten. We gaan zeker vaker er heen. De bediende was goed .
Groetjes uit Emmeloord.
H H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voor ons de eerste keer en we zijn goed ontvangen. Het AH menu was heerlijk.
Uitzicht over de jachthaven en Brekken is prachtig.
We komen zeker vaker.
Reinier D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We waren hier met de AH actie, dat kon je merken !
Aangepast menu, summiere porties , werd niet gevraagd of er voldoende was.
Wel lekker gegeten, maar niet royaal
wjfeenstra .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mooi uitzicht op de bootjes en de achterliggende natuur. Eten was prima. Keuze voor ons was het AH menu. Hier was de keuze tussen vlees en vis. Allebei een goede keuze.
Rinke E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Leuke ontvangst van de Gastheer. We hadden een menu van € 27,50 via AH actie gereserveerd. Ter plaatse zagen wij dat er ook een Zeilersmenu van € 17,50 aanwezig. De eigenaar vond het geen probleem dat we dat namen. Tot slot kregen we bij het afrekenen nog een tegoedbon , wegens 3 jarig bestaan, en een 2e persoon kan gratis een 3 gangen menu nuttigen. Reden genoeg om terug te komen. Locatie was zeer moeilijk te vinden maar dank zij de TomTom toch nog op de plaats van bestemming gekomen.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een zeer leuke locatie aan het water. Een wat een gastvrijheid door de medewerkers van het restaurant. Het eten was erg goed. Leuke sfeer in het restaurant. Een locatie waar wij nog niet eerder waren geweest maar zeker terug komen.
lotus658 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
heerlijk gegeten, verrassende gerechten, leuke ambiance, vriendelijk personeel, schitterende locatie, zeker voor herhaling vatbaar!
Tanja D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Carpaccio met geraspte kaas,en pinda's i.p.v. Pijnboompitten ...
Vis was oké maar dessert ook teleurstellend, warm gemaakte kersen uit een pot met bolletje ijs.
m.fluit3 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goede ontvangst lekker eten dus wachttijd tussen de gerecht was goed.Er wed netjes gewerkt en het personeel was vriendelijk
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De Markol zit op een verrassende plek in Lemmer. Bij daglicht zeker maar ook in de avond sfeervol.
Erg leuke ontvangst en alles liep vlot. Eten was lekker. Wellicht ook een tweede keuze geven bij het dessert en wat mayo bij de lekkere gebakken aardappels. Verder alles prima in orde!
willem en corrie M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Diner smakelijk en goed verzorgt. Vooral de vis was overheerlijk.
Uitzicht mooi over landerijen en water. Een aanrader!!
riek V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Reeds eerder dit restaurant bezocht en daarom nogmaals hier gereserveerd.Heel gezellig daar en een prima bediening.
J.F. B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een combinatie van heerlijk eten met een prachtig uitzicht maakt het een hele leuke ambiance! Gegeten met de AH actie en alles verliep vlekkeloos.
Guido Guido K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Mooie plek aan de rand van een woonwijk. Jachthaven rondom. En een prachtig uitzicht over het natuurgebied. Hartelijk ontvangst en lekker eten. Zeer de moeite waard.
Heleen P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Mooie locatie aan het water. Vriendelijke ontvangst en het eten was heerlijk, fijn dat er keuze was tussen vis en vlees.
Jeannette W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We zijn goed ontvangen en prettig bediend, het eten was lekker en we hadden een prachtig uitzicht over de Brekken. We waren aangenaam verrast, want we kenden deze locatie niet.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was er lekker en goed
Je krijgt genoeg
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een juweel van een restaurant. Niet in het levendige centrum van Lemmer, maar aan de buitenrand. Je moet het weten te vinden. Maar als je het eenmaal hebt gevonden, dan bof je. Vriendelijke service, hemels eten en een goddelijk uitzicht over het Friese land en water. En zeer redelijk geprijst op de koop toe.
G.D. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We werden heel leuk en spontaan ontvangen. We hebben genoten van een heerlijk diner.
Het uitzicht was geweldig mooi. We keken uit over water en land.
Je werd er heerlijk rustig van.
Echt de moeite waard om nog eens terug te komen.