Restaurant de Markol

Zilverplevier 1 8532 BA Lemmer Nederland Kaart

Over restaurant Restaurant de Markol

Te midden van de watersport

Als je een liefhebber bent van watersport is Restaurant de Markol echt iets voor jou! Bijzonder aan het restaurant is namelijk dat het onder andere via het aantrekkelijke watergebied van Lemmer te bereiken is. Combineer een diner bij restaurant de Markol bijvoorbeeld met een dagje zeilen en tijdens het eten kun je ook nog genieten van uitzicht over een prachtig en ongerept natuurgebied. De perfecte plek om te ontspannen dus.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Markol

Maandag 15:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We wilden eten in het midden tussen Groningen en Amsterdam en kwamen zodoende in Lemmer uit met ons gezin. Erg goed ontvangen, leuke locatie aan het water. Prima vis gegeten. Geen probleem om terug te komen. In de zomer zal het er erg goed vertoeven zijn.
Sjonnie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prachtige locatie. Afgelopen zaterdagavond zijn we hier geweest. Helaas was het donker maar in de zomer komen we terug. Inrichting iets wat van alles wat. Verschillende stijlen. We waren hier met de ah actie. Dan over het eten. Het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was niet druk maar de service was uitstekend. En snel ook. Al met al een aanrader
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
erg lekker gegeten, ruim bemeten vlees en vis, zeker als je het tweede menu niet hoeft te betalen. Wij gaan De Markol komende zomer zeker nog eens bezoeken
Gerarf S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Hebben (zeker voor dit bedrag) prima gegeten. De rundercarpatio was echt heerlijk. Hoofdgercht vis en vlees was gewoon goed evenals het nagerecht.
Moosmans .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Liefdeloos bereide diepvriesmaaltijden. Steenkoude carpaccio, voorgesneden groente uit zo'n grote smakeloze zak, droge kip, een toetje gemaakt van een magnetronpannenkoek, kersen uit een potje, goedkoop vanille-ijs en slagroom uit een spuitbus. Ik verwachtte geen haute cuisine, maar dit was wel erg gemakzuchtig. Voor €27,50 kan je elders veel beter eten. De aardige bediening maakte iets goed, maar een gemiddelde van 7,9 op iens is echt niet reëel.
Havenkoeriers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooie avond gehad vriendelijk personeel alleen veel wisselingen in de bediening aan tafel. We komen zeker nog een keer eten.
Dijk1926 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Omdat ik was geweigerd als veganist bij een ander restaurant heb ik op het laatste moment met De Markol gebeld. Eigenaar was zeer gastvrij en wij waren van harte welkom. Ik ben als veganist echt in de watten gelegd, heerlijke gerechten. Ook mijn vrienden hebben heerlijk gegeten. Leuk restaurant met uitkijk op een haventje met zonsondergang. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug!
Rinnie B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hartelijke ontvangst; verrassende locatie met prachtig uitzicht!
Eten was goed verzorgd en goed van smaak.
AH menu genomen. Wellicht dat daardoor de bijlagen aan de magere kant waren.
Puckvanchastelet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een zeer klantvriendelijke bediening.
Het diner was keurig verzorgd en goed.
De ambiance was schitterend, wat een mooi uitzicht
Plug.d39 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben een heerlijk AH diner gebruikt bij de Markol, Mijn vrouw had het vis menu en ik het vleesmenu met vlees denk ik aan vlees en niet aan vlees en kip, voor mij niet erg want ik eet het beide graag. suggestie iets meer vragen en dan iets duurdere vis en vlees soorten. voorgerecht en dessert voortreffelijk. Ga zo door, om er te komen heb je echt wel navigatie nodig, mooi uitzicht, personeel/eigenaar zijn gastheren.
Jankoster1941 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De bediening was zeer vriendelijk en uiterst correct !!!!
De kwaliteit van het voorgerecht vis en hoofdgerecht vis , was dramatisch slecht .
Zo uit de diepvries , het water liep er aan alle kanten nog uit , geen enkele smaaktoevoeging van kruiden o.i.d. , Wat jammer voor die aardige hard werkende mensen
Clarabierma .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Mijn vader is niet zo goed ter been voor hem was het wat minder daar restaurant gedeelte boven is en er geen lift is Eenmaal boven en moet je naar toilet moet je weer naar beneden
Terras is erg klein maar het eten en bediening was goed
Geartsje .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Een ietwat moeilijk te vinden locatie op de bovenverdieping (geen lift!!) van een zeilboot verhuurder! Boven prachtig uitzicht over natuurgebied en de prettige drukte bij de zeilboot verhuurder. Het vleesmenu was lekker en de borden goed verzorgd! De bediening vriendelijk en belangstellend. Voor herhaling vatbaar.
Mattie1965 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben lekker gegeten en bedining was heel vriendelijk. We zaten lekker buiten met een mooie uitzicht over een deel van het haven.
Cvdr .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vreemd dat het ah-menu 3€ duurder was dan precies hetzelfde menu op de kaart.
Het eten was prima, maar niet bijzonder en de ober moest het vak nog leren.
Wel een heel leuke lokatiei aan het water.
Pytsje B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was heerlijk en we hebben gesmuld van de vis. De bediening was goed. Attend en vriendelijk ook werd gevraagd of er voldoende was ,iets wat we zeer op prijs stelden. Het uitzicht was heel mooi en de locatie ook. Jammer dat het in een nieuwbouwwijk ligt waardoor het je er niet zo gemakkelijk naar toe gaat. Wij komen zeker terug.
Venema03 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk! De locatie van het restaurant is achter een woonwijK direct aan her water bij een jachthaven. Je zit op de eerste verdieping. Daardoor mooi uitzicht over water, bootje activiteiten en weilanden. En 's avonds ook erg mooi met ondergaande zon.
Sikkodejong .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het restaurant ligt op een mooie locatie in Lemmer met een mooi uitzicht. Bij het menu waren voldoende keuzemogelijkheden. De gerechten smaakten heerlijk en werden op een mooie wijze geserveerd. De wachttijd tussen de gangen was aan de lange kant.
RLAM .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Restaurant gelegen op een prachtige locatie welke je niet zomaar vind. Eten was goed, bij gerechten konden beter (groente te gaar).
Prijs kwaliteit verhouding prima.
I-devries .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen en de bediening was ook zeer vriendelijk. Dat geldt voor iedereen die bijdrage leverde op welke manier dan ook. We zullen dit restaurant zeker aanbevelen !