Restaurant de Markol

Zilverplevier 1 8532 BA Lemmer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Markol

Te midden van de watersport

Als je een liefhebber bent van watersport is Restaurant de Markol echt iets voor jou! Bijzonder aan het restaurant is namelijk dat het onder andere via het aantrekkelijke watergebied van Lemmer te bereiken is. Combineer een diner bij restaurant de Markol bijvoorbeeld met een dagje zeilen en tijdens het eten kun je ook nog genieten van uitzicht over een prachtig en ongerept natuurgebied. De perfecte plek om te ontspannen dus.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Markol

Maandag 15:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
hecoba K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voorgerecht: garnituur paste niet bij het vleesgerecht.
Hoofdgerecht: Vis prima, vlees wat droog. Garnituur goed.
Nagerecht: lekker
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Zeer goed gegeten, ruime keuze van de menukaart,zeer vriendelijke bediening, wij komen hier zeker vaker te eten.
Prijs kwaliteitverhouding zeer goed.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Geweldig restaurant!mooie uitzicht, aardig & vriendelijk personeel!het eten is uitstekend, uniek en heerlijk!echt een aanrader als je een lekker gezellig wilt eten.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heb er heerlijk gegeten. Ruime opzet en mooie zicht op de natuur aan het water. Goeie service en goeie gastvrijheid. Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent.
Meinard G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
lekker en gezellig gegeten. Een aanrader. komen beslist nog eens terug als we ook van het uitzicht kunnen genieten.(nu was het donker)
claudiamvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super vriendelijk als ook correcte bediening; een fijne omgeving om een hapje te eten!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met de AH actie, helaas was het geen succes. De bediening was aardig, maar daarmee is alles gezegd. Het AH menu is €3,- duurder dan hetzelfde a-la-carte menu. Geen verse ingrediënten, smakeloos en muffe vis. Zeker NIET voor herhaling vatbaar.
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk...echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug om gezellig en lekker te eten! Prima gastheer! Gisteren was ik met mijn schoonzus en we hebben van de ontspannen sfeer genoten! T. Treur.
Carlota V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant de Markol. Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers verdiend een dikke pluim. Zo zie je dat nog maar heel weinig. Ook de gerechten waren allemaal erg goed en verrassend wat betreft de gekozen combinaties. We komen er zeker nog een keer terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
we hebben er heerlijk gegeten! Het personeel maakte heel vriendelijk een praatje met ons. We hoefden niet lang op ons eten te wachten en t zag er heel luxe uit! En dat voor een mooie prijs. Zeker aan te raden!
rene S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We wilden eten in het midden tussen Groningen en Amsterdam en kwamen zodoende in Lemmer uit met ons gezin. Erg goed ontvangen, leuke locatie aan het water. Prima vis gegeten. Geen probleem om terug te komen. In de zomer zal het er erg goed vertoeven zijn.
Sjonnie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Prachtige locatie. Afgelopen zaterdagavond zijn we hier geweest. Helaas was het donker maar in de zomer komen we terug. Inrichting iets wat van alles wat. Verschillende stijlen. We waren hier met de ah actie. Dan over het eten. Het was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Het was niet druk maar de service was uitstekend. En snel ook. Al met al een aanrader
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
erg lekker gegeten, ruim bemeten vlees en vis, zeker als je het tweede menu niet hoeft te betalen. Wij gaan De Markol komende zomer zeker nog eens bezoeken
Gerarf S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Hebben (zeker voor dit bedrag) prima gegeten. De rundercarpatio was echt heerlijk. Hoofdgercht vis en vlees was gewoon goed evenals het nagerecht.
Moosmans .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Liefdeloos bereide diepvriesmaaltijden. Steenkoude carpaccio, voorgesneden groente uit zo'n grote smakeloze zak, droge kip, een toetje gemaakt van een magnetronpannenkoek, kersen uit een potje, goedkoop vanille-ijs en slagroom uit een spuitbus. Ik verwachtte geen haute cuisine, maar dit was wel erg gemakzuchtig. Voor €27,50 kan je elders veel beter eten. De aardige bediening maakte iets goed, maar een gemiddelde van 7,9 op iens is echt niet reëel.
Havenkoeriers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Mooie avond gehad vriendelijk personeel alleen veel wisselingen in de bediening aan tafel. We komen zeker nog een keer eten.
dijk1926 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Omdat ik was geweigerd als veganist bij een ander restaurant heb ik op het laatste moment met De Markol gebeld. Eigenaar was zeer gastvrij en wij waren van harte welkom. Ik ben als veganist echt in de watten gelegd, heerlijke gerechten. Ook mijn vrienden hebben heerlijk gegeten. Leuk restaurant met uitkijk op een haventje met zonsondergang. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug!
Rinnie B.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Hartelijke ontvangst; verrassende locatie met prachtig uitzicht!
Eten was goed verzorgd en goed van smaak.
AH menu genomen. Wellicht dat daardoor de bijlagen aan de magere kant waren.
puckvanchastelet .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Een zeer klantvriendelijke bediening.
Het diner was keurig verzorgd en goed.
De ambiance was schitterend, wat een mooi uitzicht
plug.d39 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben een heerlijk AH diner gebruikt bij de Markol, Mijn vrouw had het vis menu en ik het vleesmenu met vlees denk ik aan vlees en niet aan vlees en kip, voor mij niet erg want ik eet het beide graag. suggestie iets meer vragen en dan iets duurdere vis en vlees soorten. voorgerecht en dessert voortreffelijk. Ga zo door, om er te komen heb je echt wel navigatie nodig, mooi uitzicht, personeel/eigenaar zijn gastheren.