Restaurant de Markol

Zilverplevier 1 8532 BA Lemmer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Markol

Te midden van de watersport

Als je een liefhebber bent van watersport is Restaurant de Markol echt iets voor jou! Bijzonder aan het restaurant is namelijk dat het onder andere via het aantrekkelijke watergebied van Lemmer te bereiken is. Combineer een diner bij restaurant de Markol bijvoorbeeld met een dagje zeilen en tijdens het eten kun je ook nog genieten van uitzicht over een prachtig en ongerept natuurgebied. De perfecte plek om te ontspannen dus.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Markol

Maandag 15:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gastvrije en hartelijke ontvangst, prima gastheer, lekker gegeten. heerlijk relaxte sfeer met prachtig uitzicht, we komen zeker nog eens terug, een aanrader, de moeite waard!
Ger T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Gezellig restaurant, goede en gezellige ontvangst en service, eten prima en meer dan genoeg.
Zeker een aanrader als weer richting Friesland gaan
h.seerden1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Droge witte wijn was niet koel en niet droog.
Vis zat vol met graten
Vlees te doorbakken cq gegrild
Prijs kwaliteit. Redelijk in evenwicht.
Restaurant ingericht voor oostburen
mvandeventer65 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Super leuke locatie, fijne bediening en ontvangst. Goed dat er een actie is anders hadden we dit niet snel gevonden, komen er zeker terug!
Jozefien P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Half uurtje van te voren nog telefonisch geboekt, werd helemaal niet moeilijk over gedaan! Super vriendelijke en gastvrije ontvangst en interesse door de eigenaar in zijn gasten waardoor je je enorm welkom voelt. Ligging is prachtig buiten het centrum van Lemmer, rustiger en heerlijk op het terras aan het water gezeten! Vooraf kregen we nog een klein hapje aangeboden om te proeven, hartstikke leuk vind ik dat altijd! Grote hoofdgerecht porties, vis en vleesgerechten bestonden uit 2 verschillende soorten vis/vlees, heerlijk! Zelfs met een royale garnituur erbij!

Wij kunnen dit iedereen aanraden vanwege het heerlijke eten, grote porties, goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie ligging van het restaurant en top bediening zoals de bediening hoort te zijn! Wij komen zeker weten snel terug!
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Alle gerechten werden keurig verzorgd opgediend en smaakte prima en was voldoende. Alleen het dessert had voor ons wat royaler gemogen.
ellyvanderkooi .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prettige ontvangst, goede gastheren die ons in de watten hebben gelegd, we hadden een gezellige avond met lekker eten , het uitzicht is geweldig bij de Markol. Zeker de moeite waard.
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Het eten was met liefde opgediend met goede uitleg. De kwaliliteit was goed en erg lekker.
Het was een rustige avond van wege erg slecht weer met een prachtig uitzicht over het water en natuur gebied. Zeer aan te raden om er gezellig te eten.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Het restaurant is gelegen aan de rand van een nieuwbouwwijk op een eigen schiereilandje. Doordat je door de nieuwbouwwijk komt aangereden verwacht je hier geen restaurant maar het uitzicht is werkelijk fantastisch! Het restaurant is gelegen op de eerste verdieping waardoor je een panoramisch uitzicht hebt op de Friese meren. Het ontvangst was allerhartelijkst. De bediening was vriendelijk en snel en het eten was van prima kwaliteit en kwantiteit! We komen hier zeker nog eens terug.
hecoba K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Voorgerecht: garnituur paste niet bij het vleesgerecht.
Hoofdgerecht: Vis prima, vlees wat droog. Garnituur goed.
Nagerecht: lekker
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Zeer goed gegeten, ruime keuze van de menukaart,zeer vriendelijke bediening, wij komen hier zeker vaker te eten.
Prijs kwaliteitverhouding zeer goed.
Esther P.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Geweldig restaurant!mooie uitzicht, aardig & vriendelijk personeel!het eten is uitstekend, uniek en heerlijk!echt een aanrader als je een lekker gezellig wilt eten.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heb er heerlijk gegeten. Ruime opzet en mooie zicht op de natuur aan het water. Goeie service en goeie gastvrijheid. Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent.
Meinard G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
lekker en gezellig gegeten. Een aanrader. komen beslist nog eens terug als we ook van het uitzicht kunnen genieten.(nu was het donker)
claudiamvandenheuvel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Super vriendelijk als ook correcte bediening; een fijne omgeving om een hapje te eten!
Tim L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Gegeten met de AH actie, helaas was het geen succes. De bediening was aardig, maar daarmee is alles gezegd. Het AH menu is €3,- duurder dan hetzelfde a-la-carte menu. Geen verse ingrediënten, smakeloos en muffe vis. Zeker NIET voor herhaling vatbaar.
Trudy T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Bijzonder vriendelijk...echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug om gezellig en lekker te eten! Prima gastheer! Gisteren was ik met mijn schoonzus en we hebben van de ontspannen sfeer genoten! T. Treur.
Carlota V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant de Markol. Vooral de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de medewerkers verdiend een dikke pluim. Zo zie je dat nog maar heel weinig. Ook de gerechten waren allemaal erg goed en verrassend wat betreft de gekozen combinaties. We komen er zeker nog een keer terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
we hebben er heerlijk gegeten! Het personeel maakte heel vriendelijk een praatje met ons. We hoefden niet lang op ons eten te wachten en t zag er heel luxe uit! En dat voor een mooie prijs. Zeker aan te raden!