Restaurant de Markol

Zilverplevier 1 8532 BA Lemmer Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Markol

Te midden van de watersport

Als je een liefhebber bent van watersport is Restaurant de Markol echt iets voor jou! Bijzonder aan het restaurant is namelijk dat het onder andere via het aantrekkelijke watergebied van Lemmer te bereiken is. Combineer een diner bij restaurant de Markol bijvoorbeeld met een dagje zeilen en tijdens het eten kun je ook nog genieten van uitzicht over een prachtig en ongerept natuurgebied. De perfecte plek om te ontspannen dus.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Markol

Maandag 15:00 - 20:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 20:30
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Markol

Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Was er lekker en goed
Je krijgt genoeg
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Een juweel van een restaurant. Niet in het levendige centrum van Lemmer, maar aan de buitenrand. Je moet het weten te vinden. Maar als je het eenmaal hebt gevonden, dan bof je. Vriendelijke service, hemels eten en een goddelijk uitzicht over het Friese land en water. En zeer redelijk geprijst op de koop toe.
G.D. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
We werden heel leuk en spontaan ontvangen. We hebben genoten van een heerlijk diner.
Het uitzicht was geweldig mooi. We keken uit over water en land.
Je werd er heerlijk rustig van.
Echt de moeite waard om nog eens terug te komen.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een mooie locatie en een heel vriendelijke ontvangst en bediening. Met AH bon gegeten en we konden kiezen tussen vlees en visgerechten. Echt een aanrader.
Anniek S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie en goede vriendelijke bediening! De locatie is erg mooi met uitzicht. Kortom een aanrader
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Wat een mooie plek, op het laatste moment [een kwartiertje van te voren] gereserveerd en toch een tafeltje met fantastisch uitzicht over het water, de bootjes en de ondergaande zon. Allerhartelijkst ontvangst door de vlotte bediening. We aten beiden het 3-gangen menu, één keer vis, en één keer vlees en de gerechten smaakten overheerlijk. Met name het vlees gerecht was zo'n grote portie [twee soorten vlees] dat het eigenlijk wat te veel was. Kortom, mooie plek, goede gerechten en vlotte bediening, wij komen zeker terug, Nico...!
Cor K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een mooie locatie met een prachtig uitzicht vanaf de plaats waar wij zaten. Goede bediening door mensen die je het echt naar de zin wilden maken. Gewoon lekker eten.
N O.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Na wat zoeken vonden dit gezellige restaurant, waar we vriendelijk ontvangen werden. het menu stond uit vlees en vis en het was allebei heerlijk. We hadden een tafeltje bij het raam met een mooi uitzicht. We komen zeker nog een keer terug.
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Er was helaas één minpunt: Er moest €1,50 betaald worden voor kraanwater.
We zagen dit pas achteraf op de rekening.
Dit hebben we in Nederland nog nooit ergens meegemaakt.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Echt heerlijk vis gegeten! Bijzonder klaargemaakt. Vind je zo niet overal.
Dit wasook zeker zo bij het toetje en het voorafje.
jacobclaercamp .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Maakten wij gebruik van de AH-actie. Alvorens te reserveren eerst nog een aantal recensies gelezen. Zijn die waarderingen hier op hun plaats en voeg ik mijn lof hieraan toe. En heel bijzonder is toch wel het sublieme uitzicht!
A.M. V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hadden om 18.45 uur besproken. Er waren toen nog weinig gasten. De ontvangst en bediening door het personeel was heel vriendelijk. Een mooi locatie aan de jachthaven met prachtig uitzicht op binnenkomende en uitgaande boten. Het buitenterras is niet groot, maar dat gaf niet omdat het weer ons noodzaakte om een tafel binnen te nemen.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij hebben lekker gegeten in een restaurant dat op een mooie plek in Lemmer ligt. Het uitzicht was erg mooi. Vriendelijke en attente bediening.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Op doorreis naar Groningen vanuit de Randstad precies halverwege. Wij wisten dat wij onderweg ergens moesten gaan eten. Via de AH-actie een restaurant gezocht wat meedeed. Zo kwamen wij uit bij de Markol in Lemmer. Normaal rijdt je over de A6 Lemmer voorbij. Mensen die dit lezen; stop er eens! Wij hebben het gedaan en het is ons uitstekend bevallen. Wij zijn naar het restaurant gereden, gelegen aan de jachthaven. Het restaurant heeft een geweldig uitzicht over de jachthaven en de plassen. Heerlijk ontspannend. De bediening is allervriendelijkst en behulpzaam. Het diner is natuurlijk het concept van 2 halen 1 betalen, maar wat men serveert is prima. Heerlijk voorgerecht, prima hoofdgerecht en even zo toetje (of koffie). Wij hebben er een heerlijke break gehad. Dus voor mensen op doorreis en die trek hebben; je kan hier best eens aanleggen!
hennie B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Goede bediening kortom een echte aanrader! Wij hadden een AH restaurantbon en komen zeker nog een keer terug.
AadvandenBos .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Dit was onze eerste keer bij Markol en ook nog via de AH-actie. We zijn op doorreis op vakantie en hadden eigenlijk geen verwachtingen. Nou, ik kan zeggen dat ook al hadden we verwachtingen gehad, dan hadden ze deze overtroffen. De bediening was erg prettig en snel, een glaasje kraanwater kon gewoon (geen duur Spa-tje of zo) en op onze wensen (één vegetarisch en één lust geen kaas) werd goed ingespeeld. Verder was de kwaliteit van eten en wijn gewoon prima. Als we in de buurt zouden wonen zouden we beslist terugkomen.
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Hartelijke ontvangst. Keuzemenu restaurantactie uit twee voor- en hoofdgerecht vlees /vis. Prima klaargemaakt en opgediend. Alles bij elkaar de kwaliteit van maaltijd en bediening en entourage, weids uitzicht over watergebied zorgden voor zeer geslaagde zomeravond.
frans S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
zeer goede ontvangst, heerlijk eten en zeer hartelijke bediening.

mooi uitzicht over het water met de zeiljachten.

een aanrader voor iedereen, wij komen zeker nog een keer terug helemaal vanuit Twente.
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goeie bediening, leuke locatie aan het water. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Een echte aanrader dus
Froukje S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gastvrije en hartelijke ontvangst, prima gastheer, lekker gegeten. heerlijk relaxte sfeer met prachtig uitzicht, we komen zeker nog eens terug, een aanrader, de moeite waard!