Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag 12:00 - 21:00
- High Tea 14:00 - 18:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 21:00
- High Tea 14:00 - 18:00

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Judith J.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Er heerst Eem gezellige en warme zweer bij jullie in het restaurant
W.J.A T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten was erg goed, bediening (te) vlot. Tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht was erg kort, tussen hoofdgerecht en nagerecht redelijk normaal.
Geert S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Het is een goed restaurant, alleen we hadden niet verwacht op een zaterdagavond. Dat we om 20.45 uur al alleen kwamen te zitten. En dat vinden wij NIET gezellig.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Bediening perfect op het juiste moment na een glaasje vooraf en op temperatuur ondanks vele gasten.
Karen O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We hadden doorgegeven dat we ons jubileum kwamen vieren. We werden door het personeel gefeliciteerd bij aankomst. En tijdens het dessert een extra mooi opgemaakt bord met de felicitaties van de kok. Erg attent. En we hebben heerlijk gegeten.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Lekker gegeten. Goede bezetting van het restaurant wat ten goede komt van de sfeer. Voordeel is dat parkeren geen probleem is.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was erg goed en gezellig,zeker voor herhaling te doen ,een klein puntje miste bij het hoofdgerecht wat salade verder prima.
Marian O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was er heerlijk en de bediening was goed, kortom een geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
We zijn er al vaker geweest en de kaart veranderd regelmatig, hierdoor probeer je toch weer iets anders uit en ook zo vanavond en dat was goed bevallen. Een aanrader dus.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijke high tea, de smaken thee stonden ver weg, en wij hadden liever de zoete gang als laatste. Maar het was gewoon lekker en gezellig!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De toelichting op de wijnkaart zijn zulke kleine letters, waardoor dit onleesbaar is. Dat is jammer.
De wijn selectie vind ik prima.
jolanda.vandenberg .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten n.a.v. de AH restaurantactie. Fijn dat je alles van de kaart kunt kiezen, er gaat een vast bedrag van de rekening af. Goede service, vriendelijke eigenaar en personeel. Gezellige ambiance.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Uiterst vriendelijke ontvangst en bediening. Behulpzaam. Heerlijke gerechten, opgediend in een bijna kunstzinnige presentatie. Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ruime porties. Kortom, een geweldig avond!
gert.claudia .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij komen al jaren in de Houtrust. Het is altijd weer een beetje "thuiskomen". Er heerst een gezellige sfeer in het restaurant waar je voor een redelijk bedrag een hapje kunt uiteten. Alleen jammer dat het kaasfondue niet meer op het menu staat ...
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De bediening was heel vriendelijk en goed. Maar we hebben wel wat lang moeten wachten op het hoofdgerecht en dit was ook niet helemaal warm toen we het kregen. We hebben daar op dat moment niets over gezegd omdat we ook zagen dat ze het behoorlijk druk hadden en dan zit je daar op dat moment ook niet op te wachten.
wim.trudy .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Helaas was het deze keer geen lekker etentje. Begon al met een verkeerd voorgerecht. Hard doorgebakken patat en kabeljauw die niet gaar was en zo zout, alsof er een zoutbus op uitgestrooid was. Heel erg jammer, want dit waren we niet van ze gewend. zonde van al het geld. Gaan we dus niet meer heen.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima familiediner genoten bij Houtrust. We komen er al jaren, aanbevolen! Eten was heel lekker en mooi opgediend. Bediening vriendelijk en accuraat. Een aandachtspuntje voor de bediening: vragen of de rekening al gebracht moet worden geeft de indruk dat de gasten weg moeten, laat de gasten zelf om de rekening vragen :-).
A V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De sfeer was uitstekend en de ontvangst hartelijk.
Wij hebben genoten van hetgeen ons voorgeschoteld werd.
Voor herhaling vatbaar.
Marinus P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel vriendelijk geholpen ,lekker even een pause ertussen,en we konden lekker even nagenieten,geen haast.
De auto kon makkelijk geparkeerd worden en een leuke plaats in de erker
Cerise32 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Houtrust heeft tussen het reserveren en het dineren dingen aangepast qua menu, prijs en keuze. Dat vonden we wel erg jammer, nu is het toch een stukje duurder. Ik mag een aantal dingen niet eten en daar werd wel heel goed rekening mee gehouden.
T M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
prima gegeten. Ontvangst vriendelijk en bediening accuraat.
Carpaccio liever in oude stijl. Die vonden wij lekkerder!
Verder geen aanvullingen