Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Heideweg 23 3829 BC Hooglanderveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Uitgebreid dineren in Amersfoort

Bij de Mangerie, restaurant van Houtrust in Amersfoort, kun je terecht voor heerlijke lunches, high-teas of diner. Iedere zondag serveren zij een brunch van 12.00 tot 15.00 uur. In de maanden van april tot oktober kun je gebruik maken van het mooie terras. De Mangerie is centraal gelegen en beschikt over een ruim eigen parkeerterrein.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Mangerie (HOUTRUST)

Maandag t/m Woensdag Gesloten

Hermien N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Fenna V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Prima gegeten via de AH actie. 3-gangenmenu gratis of eten met €25,- korting; goed geregeld. Keuze uit snoekbaars of spareribs. De vis was lekker, de saus en groente echt heel lekker en mooie frieten erbij. Kortom prima. De rest van de kaart zag er ook goed uit. Niet erg ingewikkeld, wel goede kwaliteit.
Donovan B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Heerlijk ala carte gegeten, dit omdat het keuze menu ons niet aansprak, was geen probleem, super lekker en leuk plekje in de sere, zeer vriendelijke bediening.
J V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
vriendelijke ontvangst, zeer vriendelijke bediening, geen gehaast, lekker gegeten. Ik heb genoten van de mosselen, heerlijk!
Zeker voor herhaling vatbaar.
L P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Goed restaurant met een keurige bediening . wij aten als hoofdmaaltijd malse kippendijen met penne pasta en een Quiche een hartige taartje. Ook de voor en nagerechten vielen bij ons goed in de smaak. Een echte aanrader dit restaurant.
Bernhard B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
het personeel was vriendelijk, de locatie (het restaurant ) was gezellig het was er behoorlijk druk en dan is drie man bediening en dat er soms 1 bijsprong te weinig. vandaar het lange wachten tussen de gangen
evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
we hebben lekker gegeten. Alleen er zit te weinig tijd tussen de gerechten. Het voorgerecht de kipsalade was erg lekker en best veel vergeleken met de cappathio van mijn zoon. Dat was erg weinig. Mijn hoofdgerecht viel erg tegen. Had een hele andere voorstelling van snoekbaars. Kreeg 2 kleine stukjes.zag later bij een andere tafel de delfde reactie.ik heb het idee dat ze liever geen mensen van ahactie hebben
Menno B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Tussen hoofd en nagerecht had wel wat langere tijd mogen zitten
Het restaurant was slecht te vinden, naam restaurant slecht te zien op ramen, wij werden op het verkeerde been gezet met de naam van het partycentrum
Zou er zeker nog een keer terug komen.
Marly R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was erg lekker, van het voorgerecht tot de koffie, alleen maar complimenten en nergens iets op aan te merken. Prettige bediening ook.
Bunkert .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Ondanks dat wij hier in het verleden vaker tevreden geweest zijn, overtrof deze keer zeker onze verwachtingen. In alle opzichten zeer verzorgd en lekker genoten van de smakelijke gerechten met bijpassende wijnen. Jonge, spontane bediening. Door de AH-aktie viel de prijs alleszins mee. Wij gaan de Mangerie-waardebon voor elke 3e persoon gratis binnenkort graag benutten.
marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Leuk restaurant, met AH bon keus uit 3 gangen lunch of proeverij. Door de actie dus zeker leuk geprijsd. Heel vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting binnen. Het was heel rustig en lekker weer dus we zijn buiten begonnen, toen het kouder werd hebben we binnen het dessert gegeten. Er werd nog geinformeerd of het met de open deuren niet te koud was.
Wat ons betreft een aanrader en absoluut een gelegenheid om nog eens terug te komen :-)
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
De gerechten zagen er zeer smakelijk uit. De porties waren voldoende. Mijn vrouw heeft gekozen voor de paprika soep en ik voor de kipsalade. Deze voorgerechten waren prima van smaak. Als hoofdgerecht hebben we allebei voor de snoekbaars gekozen, Deze was voortreffelijk bereid en zonder graatjes, Ook het nagerecht de Dame Blanche was erg lekker.
Een extra dimensie is de vriendelijkheid van het personeel. Over de hygiëne van de toiletten verdienen ze een pluim. Bij de wastafel lag een stapel schone witte katoenen handdoekjes die na gebruik in een mand kon doen.

Echt een restaurant om terug te komen, hier valt niets aan te merken.
Jose N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben erg genoten van het lekkere eten, en van elkaar. De paprikasoep was verrassend romig en erg lekker. De vis was heerlijk mals. We konden elkaar goed verstaan, we hadden een mooie plek met leuk uitzicht.
Voor herhaling vatbaar!
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding voor het 3 gangendiner met de AH spaaractie. Dat er vervolgens € 21,95 betaald moet worden voor een fles huiswijn vinden wij buiten alle proporties en is voor ons een reden om hier niet meer terug te keren. Jammer!
M.G. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Persoonlijke ontvangst en bediening en gezellige mensen. Goede tafel met uitzicht naar straat en huizen: gewoon OK. Servies mooi en een stevige tafel. Maar EEN dames toilet.
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten ,was prima,prijs kwaliteit goed!!!bediening vriendelijken en gezellig!!!!
We gaan zeker nog een keer terug
patricia V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Persoonlijke aanpak! Speciale wensen geen probleem. Komen hier vaker sinds aantal jaren en het blijft een topplek. Ik ben een lastige eter metspeciale wensen en daar maakt men geen enkel punt van.
Arthur T.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een super plek! Mooie lokatie, vriendelijke werknemers, lekker eten en voor een zeer voordelige prijs. Eten was ook redelijk gezond en was meer dan voldoende.
sandraveerkamp .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
gebruik gemaakt van AH restaurantactie
+zeer vriendelijk personeel
+snelle bediening
+karaf kraanwater gratis :-):-)
+ je kon kiezen van de hele menukaart
+heerlijke aspergesoep,lekkere aardbeienparfait
-Kipspies was ietwat ondefinieerbaar,maar deze woorden komen uit de mond van een pietje peut wat vlees betreft.Ik had kipfilet verwacht,maar het waren kipdelen oid.Mijn partner heeft het in ieder geval wel gesmaakt en had nu het voordeel dat hij een dubbele portie kreeg.
+goede prijs kwaliteitsverhouding,hoewel ik dit bedrag er niet voor over had gehad als ik de kortingsbonnen niet had gehad.
Suzanne H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Gewoon erg lekker en gezellig gegeten, alles tip top in orde! Vriendeljke bediening, toiletten ook schoon en voldoende wc papier, altijd fijn als dat ook in orde is.