Restaurant De Mandarijn

Mandjesstraat 4 8011 RM Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant De Mandarijn

Een gezellig Hollands restaurant, dat verwacht je wellicht niet bij de naam 'De Mandarijn'. Het is een heel knus restaurantje, met eenmanskeuken, verstopt in een steegje. De gerechten zijn zoveel mogelijk van biologische en/of regionale oorsprong. Geen poespas, maar hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. In de loop van de tijd is er zelfs een Klein Emaillen Museum ontstaan!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Mandarijn

Zondag en Maandag Gesloten
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

h.dorgelo .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was goed maar het was allemaal niet echt spannend. Goede thuiskok maar dan in een restaurant.
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht!
H.J.A. V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gezellig, knus restaurant met vriendelijke gastheer en -vrouw.
Gerechten mooi opgemaakt. Samenstelling met streekproducten die heerlijk bereid waren.
Prima huiswijn.
SCZ .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heerlijk gegeten . Gerechten met verse en biologische producten uit de streek bereid. Aardige bediening en kok. De moeite waard om ervoor om te rijden. Komen zeker nog een keer terug!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Ga gerust eten bij dit kleine en gezellige restaurant. Het wordt gedreven door de eigenaar, tevens kok, tevens de telefonist en ook af en toe in de bediening. Hij heeft een keurige en attente jongdame die hem ondersteunt. Maar bedenk wel dat als het druk wordt, je even op je eten of even op de bediening moet wachten. Het eten is goed, niets op af te dingen; wie briljant wil eten moet niet hier zijn. De entourage is prima. Je zit in een grote huiskamer met een open keuken en in een van de kasten is op een briljante wijze ruimte gemaakt voor een tafel met drie stoelen. De prijs-kwaliteit verhouding verdient een 10
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurantje. Warme uitstraling en prettig personeel. Ga er zeker weer eten
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer vriendelijke eigenaars ,heerlijk met zorg bereid eten, gezellige sfeer .wat ons betreft een aanrader!!
Er werd aandacht aan je besteedt, we komen vast nog een keer terug.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Heel leuk interieur. Heel knus en gezellig. Vriendelijke en goede bediening. Het sten was erg goed bereid. Het was heerlijk. Totaal een erg gezellige avond.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Eten in de Mandarijn staat voor een geslaagd uitstapje. Plezierige, sympathieke bediening, mooie kaart, heerlijk eten, gezellige inrichting, kortom letterlijk: klein maar fijn! Al verscheidene keren met twee tot zes personen bij de Mandarijn gegeten en nog nooit teleurgesteld!
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Heerlijk eten jammer van de mindere kennis van wijn. Dat is enige verbeterpunt. Verder behoorlijk prijzige wijn.
Verder is er niks op aan te merken.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Erg lekker gegeten in een gezellig 'huiskamer-restaurant met eenmanskeuken'. De kwaliteit en het formaat van de gerechten was goed, mooi op elkaar afgestemd. Alles komt uit de regio en is biologisch. Reserveer op tijd!
Renate B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Gezellig knus restaurant. Met heerlijk èn eerlijk eten uit de streek. Smaken zijn fantastisch. Wij hebben samen genoten!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Vriendelijk personeel, goed vlees en gezellige inrichting. Qua hoeveelheid eten was het wel wat karig. Het bord was matig bedekt met groenten en frites. Dessert was daarentegen wél enorm prima!
verhoeven.gwen .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Leuk aangekleed restaurantje in Zwolle. Je krijgt het gevoel in een huiskamer te zitten. Eten prima klaargemaakt met veelal lokale producten, zelfs de wijn.
jkwiemer .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Klein gezellig restaurant. Gerechten worden met zorg bereid; veel gebruik van streekprodukten. Porties zijn zijn niet overdadig groot, maar dat vind ik persoonlijk wel zo prettig. Prijs van een kaal driegangenmenu redelijk, wijn is aan de dure kant.
coldfeet19 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben goed en lekker gegeten, hadden een mooi plekje.
Met de AH restaurantbon ook voordelig gegeten! Heel fijn!
En heerlijke koffie!
ErikM66 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker gegeten bij dit gezellig kleine restaurantje. Leuke vlotte bediening. Je krijgt kleine porties. Voor een extra portie patat betaal je extra. Door de AH restaurant-actie is het betaalbaar anders wel erg prijzig in verhouding tot wat je krijgt.
b.derksema .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Prima restaurant met goede bediening.
Met de AH korting zeker een goede prijs. De wijn was lekker, maar tamelijk prijzig. Gezellige ambiance. Aan te raden.
marjanhjkp57 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het interieur is oubollig, er is weinig ruimte.
De gerechten waren goed, niet bizonder. Met ahactie goedkoop,anders duur voor de kleine porties.

damianluca .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De manderijn is een gezellig knus restaurant. Wij hebben een 3 gangen menu gehad, en dat was echt heerlijk!!!!! De gerechten waren heerlijk vers en goed van smaak.
de bediening is er goed en erg vriendelijk. Een goede aanrader voor een ieder die er nog nooit heeft gedineerd.
Ik zelf ben er al regelmatig geweest, met vrienden collega,s en met mij man. De actie met de AH zegels is dan ook een topper.
Gunnink .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We aten in De Mandarijn in het kader van de AH-actie. Een charmant restaurant met de grootte van een huiskamer. Het is echt een prestatie om op zo'n "postzegelformaat" met slechts twee personen (kok en bediening) een restaurant te runnen. De kok werkt graag met plaatselijke ingrediënten zoals de Zwolse mosterd en het smaakt zeer goed. Enig minpuntje is het décor. Juist als een restaurant zo klein is; veel accessoires (melkbus, koffiekannen aan het plafond) maakt het visueel erg druk. We komen terug, het was heel aangenaam!
Hartelijk dank voor deze fijne recensie! Fijn dat u onze huiskamersfeer heeft geproefd! Tot ziens weer!