Restaurant De Luifel

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Hans O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
We hadden het 100% streekmenu a 29.50 drie gangen. De carpaccio was lekker vanwege het bijzondere vlees (nagelholt) en de uitstekend passende dressing gecombineerd met diverse bereiding van tomaten. Het hoofdgerecht was ribeye. Klein, redelijk gebakken en vast uit de streek maar die uit zuid amerika bij de ah zijn gewoon smakelijker. de gebakken zwammen op zich lekker. Het geheel was niet vies, maar niet wat je verwacht voor de prijs. Dat vonden we ook van het dessert. Vriendelijke bediening, leuke sfeer maar de prijs/prestatieverhouding is zoek. Wij vonden het eigenlijk de prijs niet waard. Jammer. Ons advies: verlaag de prijs en breng het onder de prijs van het standaard menu. Daarmee verlaag je ook het verwachtingspatroon of denk na over verbetering van het hoofdgerecht.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Hier onlangs 's avonds gegeten met mijn vrouw. Aardige bediening, goed eten met voldoende groente erbij, lekkere rode huiswijn, kortom prima! Hier zou ik wel terugkomen.
Wat fijn om te horen!
We zien u graag terug in ons restaurant.
Niels Wassing - Restaurant manager
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Gisteren met een aantal vrienden bij de Luifel gegeten. De nieuwe menukaart was net dit weekend ingegaan. drie gangenmenu voor 24,50 euro. heb zelf een salade gamba's met tagliatelle met een citrus dressing genomen en als hoofdgerecht een mixed grill. deze waren beide erg lekker. Vrienden hebben het vis duo genomen. als nagerecht een coupe Mont Blanc. Vanille-ijs met chocoladesaus en advocaat. Een heerlijk frisse afsluiter van een heerlijk avond uit. de bediening was erg vriendelijk. Komende maand gaan we zeker nog een keer terug, de bediening gaf aan dat ze dan een asperge keuzemenu hebben. Personeel de Luifel dank voor een gezellige avond.

Groet en tot snel
Edwin, Peter, Wendy, Antoon en Caroline
Hallo Edwin, Peter, Wendy, Antoon en Caroline.
Dank jullie wel voor deze mooie recensie.
Wat fijn dat jullie een heerlijke avond hebben gehad!

Vriendelijke groeten,

Niels wassing- Restaurant Manager
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Onderweg moet je toch ergens eten. Onbekend als wij waren belandden wij aan bij De Luifel.
Prettige mensen die erg hun best doen en er goed in slagen een goede maaltijd voor te zetten.
Bedienen zoals het hoort en daar een schappelijke prijs voor vragen. Goede ondernemers die het verdienen om een pluim op de hoed te krijgen.
Als we in de buurt zijn komen wij zeker weer terug.
Ronald1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We hebben hier gelunched met vrienden. Pannenkoeken en een uitsmijter gegeten. Vriendelijke ontvangst, lekkere gerechten en een goede prijs-kwaliteitverhouding.