Restaurant De Luifel

Dorpsstraat 11 7261 AT Ruurlo Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Restaurant De Luifel

Genieten in de Achterhoek. Prachtige bossen om te wandelen en te fietsen om daarna neer te ploffen in dit gastvrije restaurant. Alles is hier ingericht om de gasten te plezieren en op en top te laten genieten van culinaire verwennerij. Midden in Ruurlo, in de levendige straatjes van het haast pittoreske dorpje.  Herkenbare gerechten, soms verpakt in een royaal menu maar ook à la carte is er genoeg te kiezen. Kortom, een prima plek om te ontdekken!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Luifel

7,1

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Luifel

Wim B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Oeps, dat was een tegenvaller. Eerst een misverstand over het via de site reserveren. Toch een menu genomen. Na één uur nog geen voorgerecht en toen we daar de baas op aanspraken gaf hij aan dat hij 65 gasten had??? Maar hij zou de keuken manen.
Bij het hoofdgerecht kwam de beloofde frites pas toen alles al op was. Toen hebben we de moed maar opgegeven en de rekening gevraagd en beleefd bedankt voor het aangeboden kopje koffie, want het was allemaal een beetje " misgegaan" . Misgegaan, we komen nooit meer
44Hugo .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Sinds de museum ondernemer Melchers de magisch realist Carel Willink in het Kasteel Ruurlo onderdak gaf is de belangstelling voor het vriendelijke Achterhoekse dorp aanzienlijk gegroeid. We noteren een groot aantal ouderen, of op hun opgevoerde fiets of langzaam hun ice tea met citroen opdrinkend op het terras. Wij zitten bij de Luifel in de grootste straat van Ruurlo. We bestellen een salade Noorse zalm en een champignon soep met croutons. Er komen produkten van een totaal ongeinteresseerde keuken op onze tafel. De een krijgt grote bak met sla waarin (overigens prima) sukjes zalm zijn verstopt. De ander krijgt een kom met een bleekbruine vloeistof met zes minieme kubusjes en wat groen. Geen champignons dus en op de rekening staat dan ook creme soep. Over de bediening valt niets te klagen: ondanks de de topdrukte zijn ze snel aanwezig en vriendelijk.
Leny R.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Slechte prijs kwaliteit verhouding.
Op de snitzel met champignonroomsaus zat één eetlepel saus met een flinterdun stukje champignon. Verder karige ftietjes voor 2 personen en sla zonder dressing.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
We hadden het 100% streekmenu a 29.50 drie gangen. De carpaccio was lekker vanwege het bijzondere vlees (nagelholt) en de uitstekend passende dressing gecombineerd met diverse bereiding van tomaten. Het hoofdgerecht was ribeye. Klein, redelijk gebakken en vast uit de streek maar die uit zuid amerika bij de ah zijn gewoon smakelijker. de gebakken zwammen op zich lekker. Het geheel was niet vies, maar niet wat je verwacht voor de prijs. Dat vonden we ook van het dessert. Vriendelijke bediening, leuke sfeer maar de prijs/prestatieverhouding is zoek. Wij vonden het eigenlijk de prijs niet waard. Jammer. Ons advies: verlaag de prijs en breng het onder de prijs van het standaard menu. Daarmee verlaag je ook het verwachtingspatroon of denk na over verbetering van het hoofdgerecht.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
Hier onlangs 's avonds gegeten met mijn vrouw. Aardige bediening, goed eten met voldoende groente erbij, lekkere rode huiswijn, kortom prima! Hier zou ik wel terugkomen.
Wat fijn om te horen!
We zien u graag terug in ons restaurant.
Niels Wassing - Restaurant manager
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Gisteren met een aantal vrienden bij de Luifel gegeten. De nieuwe menukaart was net dit weekend ingegaan. drie gangenmenu voor 24,50 euro. heb zelf een salade gamba's met tagliatelle met een citrus dressing genomen en als hoofdgerecht een mixed grill. deze waren beide erg lekker. Vrienden hebben het vis duo genomen. als nagerecht een coupe Mont Blanc. Vanille-ijs met chocoladesaus en advocaat. Een heerlijk frisse afsluiter van een heerlijk avond uit. de bediening was erg vriendelijk. Komende maand gaan we zeker nog een keer terug, de bediening gaf aan dat ze dan een asperge keuzemenu hebben. Personeel de Luifel dank voor een gezellige avond.

Groet en tot snel
Edwin, Peter, Wendy, Antoon en Caroline
Hallo Edwin, Peter, Wendy, Antoon en Caroline.
Dank jullie wel voor deze mooie recensie.
Wat fijn dat jullie een heerlijke avond hebben gehad!

Vriendelijke groeten,

Niels wassing- Restaurant Manager
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2013
Onderweg moet je toch ergens eten. Onbekend als wij waren belandden wij aan bij De Luifel.
Prettige mensen die erg hun best doen en er goed in slagen een goede maaltijd voor te zetten.
Bedienen zoals het hoort en daar een schappelijke prijs voor vragen. Goede ondernemers die het verdienen om een pluim op de hoed te krijgen.
Als we in de buurt zijn komen wij zeker weer terug.
Ronald1973 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We hebben hier gelunched met vrienden. Pannenkoeken en een uitsmijter gegeten. Vriendelijke ontvangst, lekkere gerechten en een goede prijs-kwaliteitverhouding.