Restaurant De Lindenhoeve

Beestenmarkt 4 4524 EA Sluis Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Restaurant De Lindenhoeve

Jan-Willem V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben heerlijk geluncht bij de Lindehoeve. Onze jonge kinderen hebben fijn gespeeld in de leuke speeltuin Lindeland, terwijl wij op het gezellige terras hebben genoten van het weer en van de entourage. Mooie modern landelijke stijl, comfortabele stoelen, fleurige tuin, vriendelijk en keurig verzorgd (mooie passelijke tenue) personeel.
De salades zijn groot en lekker, net als de dagsoep, de tosti's en de pannekoeken.

Heerlijk tot rust gekomen.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
We hebben hier 's middags op het terras in de achtertuin een kopje cappuccino met appelgebak gegeten. Leuke ambiance en een mooi terras waar je lekker in de zon kan zitten, we waren een beetje verbaast dat iedereen binnen zat en het terras bijna leeg was. Vriendelijke en snelle bediening. De cappuccino was prima en het warme appelgebak met ijs lekker, al was €20 voor 2x appelgebak met ijs en 2x cappuccino niet echt goedkoop.
Etensclubje .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wij komen regelmatig in Sluis en hebben in De Lindenhoeve onze lunch gebruikt, gezellig en net restaurant, smakelijke lunchgerechten en vriendelijke bediening.
Echter tot geen enkele verhouding is de prijs voor een half wijnglaasje verse jus d'orange € 5,35 !!
Hannyblanto .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
De ambiance is erg sfeervol,er brandde een haard in t midden van de ruimte waar we na afloop een wijntje hebben gedronken. Daarvoor hadden een we een high tea met een gezelschap genuttigd. Die viel erg tegen. ik heb al vaak een high tea gedaan ,maar dit x vielen de hapjes wel erg tegen. De hapjes waren niet gevarieerd, er was erg weinig en de miniscones waren keihard,koud en kurkdroog . We zaten met 9 man aan een lange tafel en in t midden werd 1 étagère neergezet. Van de overige hapjes werd aan ieder uiteinde van de tafel 1 schaal neergezet. Een constant doorgeven van alles dus,niet handig. Om een volgend kopje thee moest steeds gevraagd worden,er stonden geen potten gekookt water op tafel. De soorten thee waren ook standaard. Normaal wordt er bij een high tea toch minstens een verscheidenheid aan theesoorten geboden . Tot slot vond ik de bediening traag. Om glazen water heb ik 4x moeten vragen. Al met al toch jammer want ik had mij er van tevoren meer bij voorgesteld toen ik bij de reservering las over de high tea.
Wouter_cynthia .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2012
Wij gebruikten de lunch in dit restaurant. De inrichting van het restaurant was net en schoon. Het terras was verdeeld in een bistro en restaurant gedeelte met een eigen kaart. Wij namen plaats in het restaurant gedeelte. We namen het kreeftenmenu met vooraf oesters van het huis. De oesters waren prima, wel zouden wij graag tevoren hebben geweten dat deze specialiteit gegaard en gegratineerd was. De kreeft smaakte prima, maar werd geserveerd op een enorm bord risotto (?). Deze rijst was veel te gaar en miste alle byte. De versiering van het bord met peterselie en paprikapoeder was ouderwets. De kreeft was goed van smaak. Toe een variant van tiramisu. De versiering van het bord met custard was niet goed geslaagd en duidelijk al enige uren voor serveren aangebracht (de uitgedroogde donker gele custard kon enkel met een vork van het bord geschraapt worden). De smaak van de custard-tiramisu was laf. De bediening was naar ons gevoel heel erg traag, terwijl de drukte in het restaurant meeviel. Overigens waren zij wel vriendelijk.