Restaurant De Limbourg

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Limbourg

Leo S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij hebben genoten van het drie-gangen surprise menu. Daarom geen details, maar de kwaliteit was prima.

De service was goed, maar wat ik vooral waardeerde was de passie en deskundigheid waarmee bijpassende wijnen werden geselecteerd voor het wijnarrangement. En tijdens het hoofdgerecht nog een beetje werd bijgeschonken toen het glas bijna leeg was.

Uitstekend zicht op het plein en het interieur goed verzorgd en van hoge kwaliteit.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Vanavond hebben we heerlijk gegeten buiten op terras aan de markt in Sittard. Beter dan verwacht op basis van een oppervlakkige eerste indruk . Het lamsvlees was heel mals. Het toetje, sorbet met drie soorten ijs, was verfrissend met verrassende smaken. De rode huiswijn is OK, niet heel bijzonder. De bediening is heel vriendelijk en informeel. Een ontspannen avondje uit.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Tijdens Carnavalsweekend hier diner genuttigd. Gekozen voor het vaste menu. Van amuse tot dessert topkwaliteit met een goede prijs. Service is meer dan uitstekend. Ondanks de drukte alle aandacht, en vriendelijkheid. Super !! Komen hier zeker nog eens trug
Anke R.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gister hebben wij heerlijk genoten van de lunch.. De pasta tomatensaus van mijn vriend zat boordevol smaak en de huisgemaakte garnalenkroketten waren eveneens heerlijk. De service was vriendelijk maar kon naar mijn idee sneller. 3 personeelsleden zagen ons zitten maar deden geen aanstalte om naar de tafel te komen waardoor ik toch m'n hand op moest steken zodat er iemand kwam, dit kwam door de drukte en werd ook niemand kwalijk genomen.
We komen snel weer terug!
Silvia C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
"We hebben een geweldig feest mogen geven in ,eerst lekker koffie & vlaai in Hotel Merici later in de middag een geweldig lekker buffet ( heerlijk gemaakt door sterkok Leon Winthaegen ) in de Limbourg. Ze hadden zelfs de zaak versierd voor de 50 jarige . Zowel het voorgerecht als het hoofd en toetjes buffet was super ! Heerlijke flessen huiswijn op tafel ! Het leuke personeel zorgde ervoor dat onze verjaardag super goed geslaagd is !
Wij kunnen iedereen aanraden bij de Limbourg een feest te geven ! Geen gerommel en stress thuis en het is zeer goed betaalbaar .Nogmaals bij de Limbourg is het leuk een stijlvol lekker gezellig feest te geven,in een geweldige mooie zaak / ambiance superbe !

Vele groetjes, Silvia & Silvia Crijns . uit Sittard.
Riet D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
menu.. Verkeerde keuze: schelvis met mosselen
Er werd een soort soep opgediend met 8 mosselen en een stukje schelvis drijvend in de soep met een paar flinterdunne sliertjes groenten.
er werd niets bij geserveerd. Op onze vraag om wat frietjes kwam tenslotte toen we bijna klaar waren een kommetje donkere droge (opgewarmde?) frieten.

Goede keuze was een salade (voorgerecht) met warme kaas, appel, en uitgebakken spekjes. Helaas ook hier niets bij geserveerd. We vroegen om glutenvrij brood. (Een dag van tevoren was gemeld dat een glutenvrij menu gewenst was.) Helaas hierin kon niet worden voorzien. We kozen juist dit restauraant vanwege zijn glutenvrije aanbod.

Een gratis kopje koffie moest de teleurstelling verzachten.
Voorlopig geen Limbourg
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2012
Heerlijk gegeten buiten op het terras. Voorgerecht gerookte eendenborst met rilette van gans. Hoofdgerecht gans op een bedje van puree en prei met allerlei andere ingrediënten (welke weet ik niet meer). Als toetje ijs op een soepje van rood fruit met grote stukjes fruit. Aanrader. We komen hier al jaren vanuit Maastricht wanneer we in Sittard zijn.