Restaurant de Leijhof

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Leijhof

Omgeven door een tuin waarin eeuwenoude bomen genieten van de mooie omgeving, staat Hotel de Leijhof. Een pand dat sinds zijn bouw in 1874 al veel bestemmingen heeft gehad. Maar nog nooit kwam de sfeer zo goed tot zijn recht als bij zijn huidige eigenaar. Op loopafstand van het station van Oisterwijk en met volop gratis parkeergelegenheid is De Leijhof goed bereikbaar. Voor lunch of diner, maar het is ook een prachtige locatie om te trouwen, te feesten, te vergaderen of te overnachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Leijhof

De Leijhof is gelegen op 5 minuten loopafstand van het treinstation van Oisterwijk.
  • : Bij de Leijhof is er volop gratis parkeergelegenheid.

Maandag tot en met vrijdag 07.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 08.00 - 01.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
ebert.van.dun .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Je voelt je hier echt gast. Je wordt culinair verrast met mooie gerechten. De servicegerichtgeid is bovennormaal en alles is erop gericht om het je als gast zo goed mogelijk naar de zin te maken. Een aanrader.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Met moederdag uitstekend gegeten, heel vriendelijke bediening.Kon met AH actie uit alles a la carte kiezen.Leuke gezellige inrichting.
MS1309 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Weer heerlijk geluncht bij de Leijhof. Elke keer een feestje om er te eten. Wij gingen met de AH actie. Je kunt van de kaart kiezen wat je wilt en het goedkoopste voor-, hoofd- en nagerecht worden van de rekening afgetrokken. Sfeer is altijd relaxed. Wij komen er graag. Een puntje van kritiek is dat het jammer is dat je er niet meer op zaterdag en zondag kunt dineren met de AH actie...
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Lekker gegeten, goede porties en gevarieerd aanbod. Alerte en vriendelijke bediening. Een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
Margo K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Genoten van oog- en tongstrelende gerechten! Het was moeilijk een keuze te maken; met de AH-actie kon je gewoon a la carte eten. Vooraf een heerlijke amuse en lekker brood van Robèrt van Beckhoven, Professionele bediening. De inrichting zou ik persoonlijk wat lichter en warmer gemaakt hebben, maar ja: smaken verschillen, niet alleen wat eten betreft ;-)
m.oijen25 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het was weer erg lekker eten bij de Leijhof. Goede en attente bediening. Een aanrader voor voor wie culinair wil genieten!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten met AH actie. Je kunt gewoon a la carte bestellen. Vriendelijke ontvangst en de bediening was zeer alert en attent.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een aanrader voor een ieder, profecionele bediening,een ruime keuze aan gerechten, kortom voor een ieder wat wils,wij hebben heerlijk gegeten, ook antoerage was ruim en goed.
Nelleke V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het diner en de bediening: top. Helaas is inrichting erg donker en wordt daardoor somber. Jammer van de mooie ruimte die onvoldoende verlicht wordt.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wederom ons heerlijk laten verwennen met een prima verrassingsmenu onder begeleiding van vriendelijke bediening. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Goed maandmenu tegen scherpe prijs. Een echte aanrader in t mooie Oisterwijk.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Wederom ons laten verwennen met een uitstekend verrassingsmenu door vriendelijk personeel. Je voelt je echt gast en de sfeer en entourage is prima.
mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben een heerlijk en gezellig culinaire avond gehad, we hadden een tafel bij het raam met uitzicht op de tuin.
Ons gezelschap had allemaal het 5 gangen verrassingsmenu gekozen, is zeker aan te bevelen.
Rosemary V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne omgeving, fijn personeel. Absolute aanrader :-)
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
We hebben met onze familie gegeten. We hebben met een groep van 20 personen gegeten. We hebben een hele gezellige avond gehad. Het eten en de bediening waren prima in orde. We voelden ons heel welkom.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Wij waren zeer tevreden met de kwaliteit van het eten en de bediening. Echt een aanrader. Goed verzorgde gerechten, met mooie smaken die in balans zijn.
Ciska G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede porties en verse ingrediënten. Vriendelijke bediening. En een zeer goede deal dankzij de Iens-actie waardoor we 30% korting kregen. Een wat echte aanrader