Restaurant de Leijhof

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

Over het restaurant Restaurant de Leijhof

Omgeven door een tuin waarin eeuwenoude bomen genieten van de mooie omgeving, staat Hotel de Leijhof. Een pand dat sinds zijn bouw in 1874 al veel bestemmingen heeft gehad. Maar nog nooit kwam de sfeer zo goed tot zijn recht als bij zijn huidige eigenaar. Op loopafstand van het station van Oisterwijk en met volop gratis parkeergelegenheid is De Leijhof goed bereikbaar. Voor lunch of diner, maar het is ook een prachtige locatie om te trouwen, te feesten, te vergaderen of te overnachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Leijhof

De Leijhof is gelegen op 5 minuten loopafstand van het treinstation van Oisterwijk.
  • : Bij de Leijhof is er volop gratis parkeergelegenheid.

Maandag tot en met vrijdag 07.00 - 00.00 uur
Zaterdag en zondag 08.00 - 01.00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
9,3
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Gezellig, sfeervol en zeer vriendelijk personeel.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Het is een sfeervol restaurant, gezellig, personeel was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding was goed. We gaan er zeker nog terug.
philipsimons .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
De gerechten zien er erg mooi uit, maar het belangrijkste, het smaakt allemaal erg goed en het is meer dan voldoende. Een compliment aan de kok, maar ook aan het bedienend personeel. Ga er binnenkort weer naar toe.
janverheijden .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wij hebben genoten, het eten was voortreffelijk en ook de bediening was top.
Ze zien ons snel weer aan tafel verschijnen.
manus J.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Prima!
BenKolsteren .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
het was onze eerste kennismaking met Leijhof; We zijn aangenaam verrast door de gemoedelijke ontvangst, de ambiance en een heerlijk diner. Er was geen AH-menu maar we konden kiezen uit de gewone kaart. Een absolute aanrader waar we zeker nog naar terug zullen gaan..
corriewilborts .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goede gastheer Jan.Het eten was goed maar niets bijzonders .Prijs was hoog ondanks de AH korting.Moesten lang op het toetje wachten
Carry E.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prima steak tartaar, geweldig lekkere hertenbiefstuk, lekkere zelf gemaakte frietjes erbij, mijn favoriete toetje crème brulee overheerlijk geserveerd met chocolade mousse en bolletje ijs, tjonge wat hebben we gesmuld, topservice van onze gastheer Jan. Dikke 10 verdiend team De Leyhof
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
dit restaurant verdient een dikke pluim, zowel de kok als de bediening. Echt een aanrader!
eerlijke gerechten met zorg samengesteld. Kortom een smaaksensatie.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een prima eetervaring: zeer gastvrij ontvangen, gegeten in een mooie ruimte. De kwaliteit van de gerechten is goed. Zeker nog een keer terug.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, kregen ruime porties en er was Genoese keuze. Supervriendelijke bediening! Wij komen hier zeker terug.
Carabas .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Prettige en warme ontvangst, we voelden ons gelijk "thuis". Het eten was voortreffelijk en er heerste een gezellige kerstsfeer! Pluim en we bevelen het zeker aan!
J.M H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Ik heb totaal gaan opmerking alles was buitengewoon goed. Complimenten aan het personeel in het restaurant en de keuken. ????
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Mooie gerechten en een prima service, ongedwongen en attent. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Veel aandacht voor de presentatie van de gerechten. Geweldig dat we dit restaurant ontdekt hebben dmv ah restaurantactie.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij Hotel Restaurant de Leijhof te Oisterwijk. We werden hartelijk ontvangen en heel vriendelijk bediend. We zullen hier zeker nog een keer terug komen.
lvgeet .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Uiterst vriendelijke en professionele bediening in gemoedelijke sfeer. Het eten was buitengewoon goed. Sfeer en ambiance is voortreffelijk. Een aanrader
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Prima restaurant,uiterst vriendelijk personeel,je voelt je meteen thuis door de gastvrijheid!!!
Mede door persoonlijke ontvangst kom je hier graag terug!
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Het eten was uitstekend/heerlijk! Zeer culinair en mooie opgemaakte borden. Het restaurant is aan te bevelen en wij komen zeker terug!
gerrie B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
geweldig vooral gastheer Jan maakte het geheel tot een feestje. heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, heerlijke rode wijn, en van te voren even zitten bij de mooie openhaard partij.
tijntjuh22 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
eten was erg goed maar de bediening was juist erg slecht; maar 2 keer drinken gehad en dan ook nog zelf om moeten vragen. Bij binnenkomst iemand van het personeel moeten zoeken en niet begroet. Wij zijn zelf na het toetje opgestapt en zelf maar de rekening gaan vragen aangezien na ruim een half uur met lege borden nog steeds niemand aan de tafel is geweest, erg jammer. We hadden er meer van verwacht, zeker gezien het hoge prijsniveau