Restaurant de Leijhof

Heusdensebaan 7 5061 PM Oisterwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Leijhof

Omgeven door een tuin waarin eeuwenoude bomen genieten van de mooie omgeving, staat Hotel de Leijhof. Een pand dat sinds zijn bouw in 1874 al veel bestemmingen heeft gehad. Maar nog nooit kwam de sfeer zo goed tot zijn recht als bij zijn huidige eigenaar. Op loopafstand van het station van Oisterwijk en met volop gratis parkeergelegenheid is De Leijhof goed bereikbaar. Voor lunch of diner, maar het is ook een prachtige locatie om te trouwen, te feesten, te vergaderen of te overnachten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Leijhof

De Leijhof is gelegen op 5 minuten loopafstand van het treinstation van Oisterwijk.
  • : Bij de Leijhof is er volop gratis parkeergelegenheid.

Maandag tot en met vrijdag 07.00 - 00.00 uur

dorienne D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekker gegeten in een gezellig ingericht restaurant.
Kan niks negatiefs verzinnen!
Enige minpuntje was dat de reserveringssite van tiens, een wel erg vroege tijd voor de lunch aangaf,nl 11.00 's morgens, andere tijd kon niet gekozen worden.......
PK .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We werden welkom geheten door Jan, die ons met verve door ons 2 gangen-lunch begeleidde. Vooraf heerlijke sneeën brood van bakker Robèrt met zelfgemaakte aioli, olijfolie en roomboter en aan bijzonder amuse met o.a. een courgettemousse. Als voorgerecht kozen we zalm, gegarneerd door een heerlijke dressing en wat bloemetjes. Het hoofdgerecht was gefileerde zeebaars op de huid met een spinazie-roomsaus. Dit is geen volledige opsomming van alle lekkers, dat is gewoon niet te doen ;) Conclusie: ga er heen en beleef het zelf !
Kesley B.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Wij kwamen voor een zakenlunch op deze locatie eten.

De Wagyu hamburger die ik had besteld bleek - na 10 minuten - toch niet beschikbaar te zijn. Voor mij dus helaas geen 'Special' van de kaart. Daarna een carpaccio salade genomen. Deze was wat minimaal qua portie en werd geserveerd zonder brood/boter. Gezien ook de prijs van de carpaccio salade zodoende wat aan de magere kant.

Personeel was overigens vriendelijk, al hingen ze bij binnenkomst verstopt in een hoek van de bar.
machteldd .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk op terras genoten van het driegangenmenu, vriendelijke bediening en goede uitleg van de gerechten. Wij komen nog eens terug
rent.ogier .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Verrassende gerechten. Lekker buiten kunnen zitten. Vriendelijke bediening. We komen zeker terug. Het interieur en de verlichting van het restaurant zou lichter moeten zijn, maar we zagen, dat er een flinke verbouwing gaande is.
Emma T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Donderdag 31 augustus rond lunchtijd gegeten bij De Leijhof Oisterwijk.
We werden hartelijk ontvangen en mochten kiezen uit de hele kaart.
Heerlijke en ook mooi gepresenteerde gerechten.
Ober Jan maakte het helemaal af!
Marij J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening, smaakvol en voldoende hoeveelheid omtrent de gerechten, goede wijn en advies hierover, zeker voor herhaling vatbaar en het bij familie, vrienden en kennissen aan te bevelen.
We wensen jullie heel veel succes en tot ziens!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Wat een genot om hier te mogen eten! 3 gangen menu met daarbij een wijnarrangement gekozen waarbij alles klopte. Personeel bijzonder vriendelijk.
Wij waren hier al eerder geweest maar iedere keer weten ze zich te overtreffen.
Zéker een AANRADER!!
BenKolsteren .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
via de AH actie hadden wij al diverse malen gegeten bij Leyhof. Meestal tot tevredenheid maar de laatste tijd hadden we enkele negatieve signalen ontvangen. Dus de verwachtingen voor vanavond waren enigszins gespannen. We hebben een prima avond gehad; heerlijk gegeten en uitstekend bediend. Dus voor ons zeker niet de laatste keer dat wij de Leyhof zullen bezoeken.
guus47guu .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Prima locatie, we hebben buiten in een mooie omgeving prima geluncht en gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Goede bediening. Een aanrader!
loni01 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Menu van de chef met wijn arrangement gekozen. Leuke presentatie, goede wijn/spijs combinatie. Gastvrij onthaal en super vriendelijke bediening. Wij gaan snel een keertje terug.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goede vriendelijke ontvangst.
Heerlijk twee gangen lunch genuttigd.
Gaan zeker nog een keer terug voor een diner.
Nette zaak.
Elga K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Met vrienden geluncht, een 3 gangen menu van de chef. Mogelijkheden om te wisselen met gerechten.
Heerlijk gegeten in een zeer informele en vriendelijke sfeer. Het was top!
Pien2604 V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We zijn uiterst vriendelijk ontvangen door de gastheer en nadat we hadden aangegeven dat we helemaal geen haast hadden, heeft hij ook echt zijn best gedaan om ons een onvergetelijke middag te bezorgen. Alle gerechten waren voortreffelijk en hij schonk er een heerlijke wijn bij. Wij komen zeker terug!
Jolanda C.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Er is veel aandacht besteed aan het bereiden van de maaltijden. Mooie opgemaakte borden. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.
Jannie H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
heerlijk gegeten, buiten op het terras. De gevarieerde en lekkere combinaties waren een genot om te proeven. Het toetje was wel een heel erg lekkere afsluiter!
Marleen W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het was heerlijk ,goede bediening ,mooie accommodatie
henksjaan .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Wij hebben met 4 zussen heerlijk gegeten. De bedoeling was om te lunchen, maar wij werden door Jan verrast met een lekker 2 gangen diner. Het eten was super en de bediening door gastheer Jan was meer dan goed.
Wij kunnen dit restaurant dan ook aan iedereen aanbevelen en komen er zelf zeker nog eens terug.
timmargan T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben na een vriendelijk begroeting genoten van een heerlijk 4 gangen menu van de chef. De bediening wist belangstellende vragen over het menu te waarderen en eventueel na ruggespraak met de kok te beantwoorden. We hadden iets te vieren en zijn blij dat we restaurant "de Leijhof" hebben gekozen. Van harte aan te bevelen.