Restaurant de Landerij

Zwarteweg 6 2741 LC Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Landerij

Een culinaire wandeling

Restaurant De Landerij ligt middenin de polder, met een groot terras aan het water. Een perfecte locatie om uit te rusten tijdens je tocht door het Groene Hart, wat voor weer het ook is. De Landerij houdt van internationale gerechten, met een lichte voorkeur voor de Franse keuken. De veelzijdige kaart maakt het kiezen er niet makkelijker op. Geen nood, bestel gewoon de ‘Wandeling door de polder’. Een heerlijke proeverij van verschillende voor- en hoofdgerechten, die je deelt met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Landerij

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag besloten gezelschappen
Woensdag t/m zondag 11:00 - 23:59

Arie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke locatie. Hier valt best iets van te maken. Culinair moet je er maar niet te veel van verwachten. Hoogtepunt was de frites. Zelden een kok getroffen die de smaken van ingredienten zo weg wist te moffelen. Vies coquille gerechtje, echt vies; paprikasoepje zonder smaak, verknalde zwaardvis, zoute zalm en dan eindelijk... goede frites. Een patatboer dus, die beter weer patat kan gaan bakken
eric201 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Al eerder hier gegeten, deze keer met de AH-bon. Beperkt menu met een stuk hogere prijs dan als je daar zonder AH-bon eet met overigens dezelfde gerechten op de kaart. Creatief met een actie meedoen dus, maar een beetje extra marge mag wel ;-). Mooie locatie in de polder, super terras en binnen is het gezelliger gemaakt dan de vorige keer toen het zeker netjes, maar nog wat steriel aandeed. Eten was heerlijk. Eten krijgt een 9, echter de prijs is te hoog, maar door de AH-actie goed te doen.

Het enige echte minpunt blijft helaas toch het personeel. De vorige keer was al er iemand in de bediening die er weinig van snapte. Ook deze keer ging het niet vlekkeloos: de AH-menu kaart werd de hele tijd op tafel gelegd, toen we vroegen om katoenen i.p.v. papieren servetten zoals andere gasten hadden, kregen we te horen dat die niet meer gevouwen beschikbaar waren (?!?), het hoofdgerecht werd vrij zorgeloos op tafel gezet en na de koffie (net op) vroeg een, overigens aardig, meisje of we nog een koffie wilden (nooit meegemaakt in een restaurant, je vraagt dan of je nog iets kan betekenen of iets dergelijks). En nog wel wat meer.
Overigens, de eigenaar/ober doet het perfect en weet hoe het hoort, alleen zou het personeel een betere training dienen te krijgen om de locatie en de kwaliteit van het eten eer aan te doen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel relaxer gegeten, erg lekker, geen haast....steeds weer even tijd om op adem te komen. We hebben genoten.
Alyda .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Top! Gisterenavond met zes personen genoten van een social dining, een proeverij door de keuken. Stuk voor stuk prachtig opgemaakte gerechtjes met verrassende smaakcombinaties. Alles precies goed gegaard, knapperig krokant van buiten en mals van binnen. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Zeer zeker een aanrader!
Leonmarjo .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten. Hele verfijnde smaken. Leuk om het eten in de vorm van een proeverij te doen. Bediening was vriendelijk! Kortom een hele fijne avond gehad.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk proeverij gegeten buiten op terras. Mooie gerechten, leuk concept, vriendelijke en attente bediening. aanrader!
2Pkerkuil .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het blijft elke keer een aangename verrassing wat de keuken aan variëteit aan gerechten en smaken op tafel weet te zetten. Dat er soms iets minder onze smaak is of beter kan weerhoudt ons er niet van om zeker weer terug te te komen.
yoparo3515 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Leuk gelegen restaurant, als je niet oplet rijd je er zo voorbij. Parkeergelegenheid is niet groot, te klein als het terras en het restaurant beiden in gebruik zijn.
Sfeer is heel gezellig. Een klein restaurant. De gerechten zijn overheerlijk. Geen op- of aanmerking op. Gewoon super!!
Bediening is prima, niet opdringerig.
Echt een gelegenheid waar we nog een naar terug gaan.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk op het terras gegeten.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
ontvangst en bediening goed, alleen vonden we de doorlooptijd wel wat lang(totaal 3 uur binnen geweest)
en door de kleine ruimte wel wat rumoerig met een druk pratend gezelschap naast ons
maar overall een 8
ruudschouwenaar .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuke plek en het was goed weer dus we zaten heerlijk buiten. Vriendelijke en kundige bediening, heerlijke gerechten, en het Shared Dining-concept viel erg bij ons in de smaak. Dat is makkelijker delen dan halverwege de borden wisselen :-)

We zijn erg blij met onze keus om de AH Restaurant-actie hier te besteden!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellig, heerlijk gegeten
Colette R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten bij de Landerij! Fijne ontvangst, hartelijke bediening! Heerlijke verfijnde gerechten, mooi opgemaakt. Alles smaakte even voortreffelijk. We konden onze gerechten delen, zodat we allebei van al het lekkers op de kaart konden genieten. Goeie service!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Heel verrassend op de bovenverdieping met uitzicht op de polder en tuinen.
. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Wat een culinair feest. GENIETEN met hoofdletters van verrassende gerechtjes. De locatie is mooi en bediening goed. Complimenten en dank voor de fijne avond.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten!! vriendelijk personeel!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vorige week vrijdag met een vriendin wezen eten 'de Landerij' in Waddinxveen. Gezellige locatie, vriendelijk personeel heerlijk gegeten. Top avond! — enthousiast.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Bij De Landerij hebben we met vrienden genoten van een diner. In een huiselijke sfeer werden heerlijke gerechten (shared dining) prachtig opgemaakt geserveerd.
Het was een avondvullend programma en dat was ook onze bedoeling.
De tijd tussen de gerechtjes door was voor ons precies goed.
We komen graag nog eens terug.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke gerechten en wijnen. Door de "rondreis" ( shared dining) maak je kennis van het menu van die maand. Goede uitleg, fijne gastheer en personeel. TOP ga zo door.
11-02-2017 Paul & Yvonne
Agnes N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Landerij. We hadden het shared dining menu, alles zag er prachtig uit en smaakte net zo lekker. Zeker aan te bevelen! Fijne en vriendelijke bediening en na afloop kwam de chefkok ook nog even vragen of alles naar wens was geweest. Al met al een heerlijke avond gehad.