Restaurant de Landerij

Zwarteweg 6 2741 LC Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Landerij

Een culinaire wandeling

Restaurant De Landerij ligt middenin de polder, met een groot terras aan het water. Een perfecte locatie om uit te rusten tijdens je tocht door het Groene Hart, wat voor weer het ook is. De Landerij houdt van internationale gerechten, met een lichte voorkeur voor de Franse keuken. De veelzijdige kaart maakt het kiezen er niet makkelijker op. Geen nood, bestel gewoon de ‘Wandeling door de polder’. Een heerlijke proeverij van verschillende voor- en hoofdgerechten, die je deelt met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Landerij

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag besloten gezelschappen
Woensdag t/m zondag 11:00 - 23:59

Jouw recensie over het restaurant Restaurant de Landerij

Carla H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel lekker culinair gedineerd in een gezellige ambiance.
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellige locatie en heerlijke lunch. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Carolien D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Vriendelijk en gezellige ontvangst, uitleg bij de gerechten. Is een wat kleiner restaurant, landelijk gelegen met prima sfeer.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een lekker echt huisgemaakt venkelsoepje met aansluitend lunchgerecht van de kaart genuttigd met 3 personen, elk naar eigen keuze goed van smaak en aantrekkelijk geserveerd.
Een aanrader
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Wij hadden dit restaurant al eerder bezocht en waren toen al heel tevreden. Dit standpunt is zeker niet gewijzigd na ons tweede bezoek; zeker aan te bevelen. Wij gaan in ieder geval terug!
Ryta K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij werden boven gebracht, en daat vind ik te tafels te dicht op elkaar, plus als jij gegeten hebt krijg je de geur van eten o.a. Vis bij jou naar binnen, omdat alles zo dicht op elkaarstaat.
Rian en Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, heel gevarieerd en ruim, ongedwongen en voor een redelijke prijs
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, bijzondere, gevarieerde en verassende smaakcombinaties... zowel met vis als met vlees!
Kom zeker terug.
Wilja D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Het AHmenu was goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar. Personeel deed erg hun best. Gerechten waren goed van smaak.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gegeten met de AH zegels. We waren hier al eerder geweest en naar tevredenheid. Dat was nu niet anders. zowel voor- hoofd- als nagerecht waren erg lekker. Bediening was soms een beetje rommelig maar zeker geen probleem.
D R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Klein en knus restaurant waarbij het eten van een hoger niveau is dan het gemiddelde restaurant. De prijzen liggen hierdoor wat hoger maar je krijgt er dan ook lekkere, mooie en goede gerechten voor terug met veel variatie in smaak en presentatie.

De gerechten worden verfijnd geserveerd, dus geen overvolle borden wat natuurlijk prima is. Na een voor, hoofd en nagerecht ben je ook echt wel voldaan.

Klein puntje van kritiek is dat bijvoorbeeld een salade of groente los besteld moet worden bij het hoofdgerecht. Laat dan de standaard friet zitten en geef de keus tussen alle bijgerechten tegen een scherpe prijs.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie met een groep van 10 personen. Bij aanvang kon op het terras gegeten worden. Na het voorgerecht werd het echter te koud, zodat naar binnen verhuisd werd. Kaart met een beperkte keuze. Wel worden 2 tussengerechten aangeboden à euro 7,50 per gerecht. Daar geen gebruik van gemaakt. Kwaliteit en smaak gerechten prima. Evenwel bescheiden porties. Het AH menu van 3 gerechten zou euro 45 moeten kosten. Voor het gebodene is dit echt te veel. De indruk bestaat dat prijs verhoogd is voor deze actie. Daarnaast wordt iets te nadrukkelijk en te vaak gevraagd of er nog wat ingeschonken moet worden. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht moest ruim 5 kwartier worden gewacht. Dat het iets langer duurt omdat van buiten naar binnen verhuisd wordt is te billijken, maar dit sloeg nergens op. Bijbestelde friet (voor 10 personen waren er 3 kleine schaaltjes), kwam pas toen vrijwel iedereen het hoofdgerecht al op had. Omdat we nog een andere afspraak hadden moest de koffie worden overgeslagen. Bij het afrekenen stonden 2 flessen water teveel op de rekening. Meedoen aan zo'n actie kan nieuwe klanten opleveren. Als de potentiële klant het gevoel krijgt dat hij als kassa wordt gezien waaruit zoveel mogelijk moet worden gegraaid, dan zal een terugkeer niet waarschijnlijk zijn.
Haplo-Gouda .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prettige locatie in mooie polder omgeving met vriendelijke bediening.
Uitstekend klaar gemaakt en opgediend diner.
De prijs voor een 3 ganger voor 45 euro is best hoog, maar dankzij de AH actie goede prijs kwaliteits verhouding.
Volgende keer gaan we zeker de proeverij proberen, want De Landerij smaakt absoluut naar meer!
B V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We kregen gezellige ontvangst wen konden kiezen om ons voorgerecht buiten te gebruiken en later naar boven te gaan, De bediening was erg goed, vriendelijk en humorbegripsvol
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke locatie. Hier valt best iets van te maken. Culinair moet je er maar niet te veel van verwachten. Hoogtepunt was de frites. Zelden een kok getroffen die de smaken van ingredienten zo weg wist te moffelen. Vies coquille gerechtje, echt vies; paprikasoepje zonder smaak, verknalde zwaardvis, zoute zalm en dan eindelijk... goede frites. Een patatboer dus, die beter weer patat kan gaan bakken
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Al eerder hier gegeten, deze keer met de AH-bon. Beperkt menu met een stuk hogere prijs dan als je daar zonder AH-bon eet met overigens dezelfde gerechten op de kaart. Creatief met een actie meedoen dus, maar een beetje extra marge mag wel ;-). Mooie locatie in de polder, super terras en binnen is het gezelliger gemaakt dan de vorige keer toen het zeker netjes, maar nog wat steriel aandeed. Eten was heerlijk. Eten krijgt een 9, echter de prijs is te hoog, maar door de AH-actie goed te doen.

Het enige echte minpunt blijft helaas toch het personeel. De vorige keer was al er iemand in de bediening die er weinig van snapte. Ook deze keer ging het niet vlekkeloos: de AH-menu kaart werd de hele tijd op tafel gelegd, toen we vroegen om katoenen i.p.v. papieren servetten zoals andere gasten hadden, kregen we te horen dat die niet meer gevouwen beschikbaar waren (?!?), het hoofdgerecht werd vrij zorgeloos op tafel gezet en na de koffie (net op) vroeg een, overigens aardig, meisje of we nog een koffie wilden (nooit meegemaakt in een restaurant, je vraagt dan of je nog iets kan betekenen of iets dergelijks). En nog wel wat meer.
Overigens, de eigenaar/ober doet het perfect en weet hoe het hoort, alleen zou het personeel een betere training dienen te krijgen om de locatie en de kwaliteit van het eten eer aan te doen.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heel relaxer gegeten, erg lekker, geen haast....steeds weer even tijd om op adem te komen. We hebben genoten.
Alyda .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Top! Gisterenavond met zes personen genoten van een social dining, een proeverij door de keuken. Stuk voor stuk prachtig opgemaakte gerechtjes met verrassende smaakcombinaties. Alles precies goed gegaard, knapperig krokant van buiten en mals van binnen. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Zeer zeker een aanrader!
Leonmarjo .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Echt heerlijk gegeten. Hele verfijnde smaken. Leuk om het eten in de vorm van een proeverij te doen. Bediening was vriendelijk! Kortom een hele fijne avond gehad.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk proeverij gegeten buiten op terras. Mooie gerechten, leuk concept, vriendelijke en attente bediening. aanrader!