Restaurant de Landerij

Zwarteweg 6 2741 LC Waddinxveen Nederland Kaart

Over het restaurant Restaurant de Landerij

Een culinaire wandeling

Restaurant De Landerij ligt middenin de polder, met een groot terras aan het water. Een perfecte locatie om uit te rusten tijdens je tocht door het Groene Hart, wat voor weer het ook is. De Landerij houdt van internationale gerechten, met een lichte voorkeur voor de Franse keuken. De veelzijdige kaart maakt het kiezen er niet makkelijker op. Geen nood, bestel gewoon de ‘Wandeling door de polder’. Een heerlijke proeverij van verschillende voor- en hoofdgerechten, die je deelt met je tafelgenoten.

Meer informatie over restaurant Restaurant de Landerij

• : Gratis parkeren in de buurt & eigen parkeerplaats

Maandag en dinsdag besloten gezelschappen
Woensdag t/m zondag 11:00 - 23:59

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Heerlijk proeverij gegeten buiten op terras. Mooie gerechten, leuk concept, vriendelijke en attente bediening. aanrader!
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk op het terras gegeten.
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
ontvangst en bediening goed, alleen vonden we de doorlooptijd wel wat lang(totaal 3 uur binnen geweest)
en door de kleine ruimte wel wat rumoerig met een druk pratend gezelschap naast ons
maar overall een 8
ruudschouwenaar .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Leuke plek en het was goed weer dus we zaten heerlijk buiten. Vriendelijke en kundige bediening, heerlijke gerechten, en het Shared Dining-concept viel erg bij ons in de smaak. Dat is makkelijker delen dan halverwege de borden wisselen :-)

We zijn erg blij met onze keus om de AH Restaurant-actie hier te besteden!
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gezellig, heerlijk gegeten
Colette R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten bij de Landerij! Fijne ontvangst, hartelijke bediening! Heerlijke verfijnde gerechten, mooi opgemaakt. Alles smaakte even voortreffelijk. We konden onze gerechten delen, zodat we allebei van al het lekkers op de kaart konden genieten. Goeie service!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Heel verrassend op de bovenverdieping met uitzicht op de polder en tuinen.
. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Wat een culinair feest. GENIETEN met hoofdletters van verrassende gerechtjes. De locatie is mooi en bediening goed. Complimenten en dank voor de fijne avond.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten!! vriendelijk personeel!!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Vorige week vrijdag met een vriendin wezen eten 'de Landerij' in Waddinxveen. Gezellige locatie, vriendelijk personeel heerlijk gegeten. Top avond! — enthousiast.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Bij De Landerij hebben we met vrienden genoten van een diner. In een huiselijke sfeer werden heerlijke gerechten (shared dining) prachtig opgemaakt geserveerd.
Het was een avondvullend programma en dat was ook onze bedoeling.
De tijd tussen de gerechtjes door was voor ons precies goed.
We komen graag nog eens terug.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijke gerechten en wijnen. Door de "rondreis" ( shared dining) maak je kennis van het menu van die maand. Goede uitleg, fijne gastheer en personeel. TOP ga zo door.
11-02-2017 Paul & Yvonne
Agnes N.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij de Landerij. We hadden het shared dining menu, alles zag er prachtig uit en smaakte net zo lekker. Zeker aan te bevelen! Fijne en vriendelijke bediening en na afloop kwam de chefkok ook nog even vragen of alles naar wens was geweest. Al met al een heerlijke avond gehad.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben erg lekker en gezellig gegeten. Het shared dining principe is ons erg goed bevallen. Aanbevelenswaardig!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Drie hoofdgerechten waren niet voorradig. Wel werden alternatieven voorgesteld. Maar waarom niet even een nieuw velletje in de menumap? Dat staat veel professioneler. Ook voorgerechten waren niet allemaal meer beschikbaar. Geen inkopen gedaan na de kerst of vlak voor vakantiesluiting? Ook de bestelde wijn kon niet meer geleverd worden. Als je dan wat anders eet dan je wenst en niet drinkt wat je graag had willen hebben, dan kun je als restaurant niet meer scoren. Jammer, dit kan echt anders. Ga of dicht na de kerst of zorg dat je de menukaart kunt leveren. Het gevolg is dat je niet snel meer terugkomt.
L. B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een aantal weken geleden hebben mijn partner en ik gegeten in dit gezellige restaurantje. We hebben toen genoten van de gezellige huiselijke sfeer, de mooie opgemaakte borden en natuurlijk het heerlijke eten volgens het shared dining principe. We waren meteen zo enthousiast dat we besloten ons feestje voor ons huwelijksjubileum hier ook te vieren. Ook nu waren we weer erg tevreden. We hebben met 26 personen hier gegeten en er werd rekening gehouden met allerlei wensen. Het eten is verrassend en lekker! Er worden seizoensproducten gebruikt, de borden worden elke keer weer mooi opgemaakt en zelfs de lekkernijen bij de koffie/thee worden zelf gemaakt. We hebben erg genoten van deze avond en we komen zeker nog eens bij jullie terug!
R. E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij hebben genoten van een uitstekende lunch op zaterdag{!} met o.a. een verrassend dessert bij vriendelijke bediening en in een mooie kerstsfeer..
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
2 keer gegeten nu, 1,5 maand geleden en 2 weken geleden. 1,5 maand geleden een 9,5-10 en twee weken geleden een mager 6je. Het was gewoon niet meer top zoals de eerste keer, tonijn bijvoorbeeld doorbakken en smaak was gewoon minder. Wel erg gezelig restaurantje in de polder. Binnenkort weer een langs om te checken of laatste keer gewoon pech was.
LaurensAnneke .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Op uitnodiging van vrienden hier gegeten. Geweldig! Een knus restaurant met heel vriendelijke bediening. Erwin, de maitre, stond in de keuken en heeft heerlijk gekookt. Het principe shared dining is goed, allemaal lekkere kleinere gerechtjes en na 7 gangen heb je een heel voldaan gevoel.
Wij wensen het hele team veel succes en komen bij gelegenheid graag nog eens terug.
VegaSam-andfriends .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Samen met een vriendin weer eens in mijn oude woonplaats gegeten. Verrassend! Smaakvol en fris ingerichte oude boerderij in de polder. Wij kozen voor De Wandeling: een proeverij van kleine hapjes (shared dining). Originele gerechten van vis en vega, keurig gepresenteerd en uitgelegd door de serveerster. Heerlijk gegeten die avond. Er hadden alleen wat meer gasten mogen zijn, wij waren samen met nog een stel de enige eters. Absolute aanrader voor een verrassend avondje uit.