Restaurant De Landereije

Lage Zandschel 17 5171 TD Kaatsheuvel Nederland Kaart
31-416282095

Over restaurant Restaurant De Landereije

Landelijk genieten in Kaatsheuvel

Dit pareltje van een restaurant zit verscholen in een een prachtige 18e eeuwse boerderij. Vanuit een landelijk ingericht restaurant met een warme sfeer kijk je uit over de landerijen van Kaatsheuvel. Producten komen zo veel mogelijk uit eigen streek en van Hollandse bodem. Dit proef je terug in de verrassende gerechten die je hier op tafel krijgt. Vergeet vooral ook niet te vragen naar hun eigen bier!

Meer informatie over restaurant Restaurant De Landereije

Mirto H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Hennij-Jansen .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij hebben de diamanten bruiloft van onze ouders gevierd bij restaurant de Landerije. hebben van 6 gangen all in menu genoten. elke gang/ amuse was een lust voor het oog en een engeltje op je tong, Ook de kennis van de gerechten en de combinatie gerecht /drank is subliem. Dit restaurant is michelin ster waardig.
Chef-kok Dylan van der Velden en gastvrouw Wietske Kempff bedankt jullie zijn top.
Jullie zien ons zeker nog een keer terug.
Hennij en Gerard Jansen
Wouters_marijn .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Uitstekend gegeten, de bediening en chefs waren geweldig en het eten voortreffelijk. We vonden de keuze voor een suprise-menu erg goed!
Fam.hoornweg .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Wij (mijn 2 dochters 9 en 11 jr. en ik) zijn zeer gastvrij ontvangen. Fijn dat de kinderen voor half geld mee mochten genieten van de lekker maaltijden. Erg leuk detail was dat de kinderen mee mochten helpen bij de souschef. Wij komen graag nog eens terug. Grts, Fam. Hoornweg
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Super afsluiting van familiedagje Efteling!
Op 7 februari hebben wij -17 personen- hier gegeten. De ontvangst was zeer hartelijk, de jassen werden van ons aangenomen, onze tafel had een gezellige opstelling en was mooi gedecoreerd. Onmiddellijk werd er gevraagd wat wij wilden drinken, dit werd per omgaande geserveerd onder begeleiding van een mooi glasbokaaltje met olijven. Wij hadden eerder met de chef kok Dylan onze wensen aangegeven. En hij heeft ons weten te verrassen!
We kregen na een lekkere amuse een mooie compositie van Parmaham en aardappeltruffelsalade , daarna had men keuze uit Zalmforel in bierbeslag of Entrecote met rozemarijn knoflooksaus. Het nagerecht was Meloen panacotta en witte chocolade. Alle gerechten smaakte heerlijk en waren mooi gepresenteerd. De bediening is absoluut vriendelijk en professioneel. Prijs/kwaliteit is hier opmerkelijk goed. Een absolute aanrader!
Erikruyt .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hebben een verrassingsmenu genomen en het was inderdaad een hele leuke positieve e lekkere verrassing!! Heerlijke amuses tussendoor en bij elke gang een passende wijn of biertje van de abdij uit Hilvarenbeek.
Een hele gezellige avond met leuk en goed en gezellig personeel , die elke keer de uitleg gaf over de gangen en de wijn / bier. de gangen werden ook niet opgediend op een saai plat bord maar elke keer weer een ander soort service.
We hebben een hele gezellige en lekkere avond gehad !!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Lekker eten, leuk personeel, wat wil je nog meer zul je denken, maar voor een paar grote eters mocht het wat meer zijn.
Bos073 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Keuze in de kaart zeer beperkt. Eten was kwalitatief goed, maar wel erg aan de prijs. Goede smaken en bereidingen. Vooral de tartaar van weiderund was mooi op smaak. Bediening op orde. Handschoentjes aan bij het serveren paste voor mij niet in de entourage. Beetje over de top. De zaak was op onze tafel verder volledig leeg. Dat komt de sfeer ook niet ten goede. De inrichting is verzorgd maar weinig origineel, weinig beleving..
Ericgeurts .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Afwisselende en verrassende smaken, prima wijnen en dit alles in een leuke en gemoedelijke sfeer. Eerlijke prijzen. Kan het iedereen aanbevelen!
Groentelover .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Heerlijk vegetarisch gegeten bij de Landereije. Veel groente, zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Heel gastvrij en royaal ook de extra gerechtjes! Bediening ook zeer vriendelijk en vrolijk. Alleen jammer dat er geen vegetarische gerechten op de kaart staan, kom op, Landereije, daar hoef je je toch niet voor te schamen?
Fotograafarno .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het restaurant De Landereije was een schot de in roos. We kregen met de hele familie zo'n 24 personen een geweldige ontvangst. Het Diner was echt geweldig, de voor verschillende voorgerechten waar allemaal TOP. DE diverse hoofdgerechten waren ook super, het vlees was heerlijk mals, de vis die andere hadden riepen ook dat het een bijzondere kwaliteit was.
Het toetjes was ook weer meer dan super. Voor onze hele familie was dit prachtige ervaring.
Mijn vrouw en ik gaan zeker nog een paar keer terug. Gewoon een aanrader
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten, hadden een 3 gangen surprise menu.
Al de gerechten waren super goed.
Hebben genoten. Gaan zeker terug
G.smitjilesen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Zéér aan te bevelen om na een bezoek aan de Efteling hier te eten en te overnachten. Heerlijk rustig en landelijk hotel/restaurant. In de Landerije namen we het 4 gangen menu voor de ongelofelijke prijs van 30 euro p.p. !!! Amuse van tomatensoep met scharrelkip, vitello tonato, St. Jacobsschelp met een mousse van rivierkreeft, kalfsoester met rode wijn saus en chocolademousse en frambozensorbetijs als dessert. Kleine kunstwerkjes op je bord. Wat een geweldige kok! En ook de serveerster was vrolijk en vriendelijk. Echt een plek om bij te komen.
Janharks .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
gisteren gegeten bij De Landerije en we wilden ons laten verrassen dus het 3 gangen verrassingsmenu bestelt. Voor en nagerecht waren echt prima maar het hoofdgerecht ??
Portie was (erg) klein en de rode poon was overgoten met een tomatensaus waarvan de smaak zo overheerste dat je niets meer proefde van de vis. Ook de risotto die erbij was was ook niet echt op smaak. Bij navraag kregen we wel een extra portie, komt men eerst vragen of een dorade ook goed was maar bij het uitserveren was het toch weer rode poon.

Daarnaast moesten we wel erg lang wachten op ons hoofdgerecht, zeker 50 minuten, bleek een miscommunicatie te zijn wat men compenseerde door de prijs van een 2 gangen verrassingsmenu te rekenen, op zich netjes natuurlijk.

Op het einde van de avond kwam de kok nog vragen hoe het was geweest, hij gaf aan dat het zijn eerste dag was. Hoop dat hij beter overweg kan met de nieuwe gerechten op de kaart die volgende week ingaat.

Alles bij elkaar geen leuke verrassing geweest
Hein W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Met een gezelschap van 4 personen à la carte gegeten.De huisgerookte zalm was heerlijk zacht van smaak. Portie zalm was echter aan de krappe kant (2 kleine stukjes.) Zowel de Bouillabaise als carpaccio was heerlijk. De kalfsentrecote/halve canadese kreeft was super. Vlees was perfect gegaard en smolt op de tong. Dit geldt ook voor de proeverij van australisch rund.
Tot onze grote verbazing echter zagen wij dat er honden werden toegelaten in het restaurant.
Dit vonden wij zeer ongepast.
NetSarah .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Voor een vrijdagavond was het erg rustig in het restaurant, waardoor het personeel alle aandacht aan haar gasten kon geven. Het 3 gangen verrassingsmenu met bijpassende wijnen was zeer geslaagd. Ook de amuses tussendoor waren bijzonder. De porties waren niet groot, maar alles bij elkaar was het ruim voldoende. Ondanks dat wij normaal vrij grote eters zijn, gingen we met een voldaan gevoel naar huis. Zeker een aanrader.
Bourgondriesse .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Vriendelijke bediening, heerlijk eten en prima bijpassende wijnen. Hier wordt duidelijk met liefde en plezier gekookt. En dit alles met aandacht voor duurzaam ondernemen. Ga vooral zo door!
Jolind .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
We hebben een heerlijke avond gehad, we zaten lekker op het terras. Goed gegeten. De bediening is supervriendelijk, niets was teveel. Ze liepen continu af en aan, dat heb ik elders wel anders gezien. We zijn helemaal tevreden!
Maleermakers .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
De bediening was uitermate vriendelijk en hartelijk, de sfeer was heel goed. Het eten was heerlijk. Super de amuse en het verse brood dat we er bij kregen. De organische witte huiswijn was bijzonder lekker. Hier komen we zeker terug.
Babarage .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
erg lekker gegeten bij de landereije. vriendelijke bediening al ging het hier en daar wel wat langzaam (of liever de keuken kwam misschien wat langzaam op gang).

het eten was erg goed. fijne smaken die goed bij elkaar pasten. de opbouw van het vijf gangen was prima. enige jammere was dat een paar elementen van gang drie in het hoofdgerecht terug kwamen.

al met al een hele fijne avond gehad.