Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 59€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Glas champagne

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks
    Lunchmenu in het weekend
    Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Restaurant De Kromme Dissel

Vanaf Arnhem Centraal is het 26 minuten met de bus.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

• Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Wow
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Buitengewoon en verrassend: je voelt je in een andere wereld waar service, uitleg en wat voor vraag je ook hebt met plezier wordt beantwoord. Dan heb ik het nog niet over de bijzondere gerechten welke worden geserveerd. Hoogstaand!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
een heerlijke avond gehad met geweldige kleine hapjes en een voortreffelijke wijn, perfecte bediening in een woord af.
Debbie B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Super gegeten, echt heel lekker en bijzonder! Vriendelijke en losse bediening, hele gave ervaring in een restaurant met een warme sfeer
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Zeer vriendelijk personeel, prIma gerechten. We komen zeker terug.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Fijn ontvangst, ontspannen, warme sfeer, informele bediening. Gerechten prachtig, wijnen top. Bijzondere kazen. Heerlijke avond.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Genoten! Heerlijk afwisselend gegeten. Gezellige avond gehad met fijne, vriendelijke en vrolijke bediening.
alles verliep vlot en goed. Verschillende wijnen gedronken die goed pasten bij de gerechten. Top!
H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wederom een zeer prettig kerstdiner met een zeer goede sfeer en live muziek; informatie van de chef kok over het toegepaste menu, kortom weer uitstekend
Astrid F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Ons eerste bezoek aan de Kromme Dissel, geen stijve bediening maar lekker vlot en een geanimeerde gastheer (Corne). We hebben heerlijk gedineerd en een leuke avond gehad.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Wij komen al vele jaren in dit klasse reataurant, de kwaliteit van het totaal in een fijne ambiance blijft steeds hoog. Enige aandachtspuntje: het bijgeserveerde water uit fles wordt geschonken in erg brede waterglazen, bijna te groot om in de hand te vatten.; bovendien is de fles leeg na het vullen van de 2 aanwezige waterglazen en vervolgens wordt ons 2 maal gevraagd of we nog een fles water wensen. Nee dus! Graag volgende keer iets kleinere glazen......
B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben een heerlijke avond met ons kinderen en kleinkinderen met heerlijke eten bij de Kromme Dissel gehad! Wij zullen er altijd met genoegen aan denken en zeker terug komen!
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Na 47 jaar nog steeds die Michelin-ster meer dan waard . Creatieve gerechten mooi gepresenteerd in het 50 jaar jubileummenu . Ook de aangepaste wijnen oordeelkundig gekozen . Vlotte bediening . Rustieke sfeer met open haard en echte kaarsen : waar vindt men dat nog ? . Doe zo voort !!!
Pietmartie V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Voorafgaand aan drie gangen kregen we nog drie bijzondere amuses, waarbij teruggegrepen werd op 50 jaar historie (o.a. zuurkoolsoep, heerlijk). We hebben zeer genoten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Weer super genoten van de lunch, het is toch elke keer weer een feestje om hier te eten!
Joppe V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Voortreffelijk gegeten. Smaakvolle gerechten met bijpassende wijnen. In het kader van het 50- jarig bestaan een aantal lekkere traditionele amusegerechten. Personeel attent, soms iets gehaast. Inrichting is ruim, maar wel een tikkie saai.
D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Mijn vrouw heeft twee maal een half glas wijn gedronken en ik had halve glazen van het wijn arrangement. Ten onrechte werd twee maal een wijn arrangement gerekend. Na een opmerking hierover werd twee maal 18,50 gerekend. Is wel erg veel voor een glas wijn, voor mijn vrouw. De manier waarop met mijn bezwaar over de rekening is omgegaan, ben ik niet tevreden.
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Zeer divers menu, met veel gangen en bijzonder ingrediënten . Heerlijk eten en mooi wijnarrangement. Iets korter evt met minder gangen zou zeker ook een goede optie zijn. Maar het is wel genieten.
Ben A.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Geacht personeel van de Kromme Dissel,
Wat hebben we genoten van dit arrangement. We kregen dit cadeau voor ons 50 jarig huwelijk.
Heerlijke culinaire hapjes, vriendelijke bediening en de wijnen waren perfect.
Dank je wel dat we hier van mochten genieten.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Met recht al 50 jaar aan de top. Dit bezoek overtrof toch weer het vorige. Prachtige gerechten met altijd een verrassend elementje erin. Heerlijke wijnen ter begeleiding. Precies de goede tijdsduur tussen de gangen. Echt vakmanschap in de bediening, waar ook ruimte is voor humor. Super mooi en sfeervol restaurant. Beter kan het niet. We hebben weer enorm genoten!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De wachttijd is wat mij betreft prima. Wij zijn voor de gezelligheid gegaan; wat ons betreft prima geregeld. Eten en de entourage eromheen is wat ons betreft prima. Wel iets verschil in service ten opzichte van voorheen. De etiquette was voorheen een bijzondere ervaring; nu iets 'gewoner', maar wel zeer vriendelijke bediening.