Over het restaurant Restaurant De Kromme Dissel

"
Middenin de Gelderse bossen staat restaurant De Kromme Dissel. Al sinds de jaren 70 bekroond met een Michelinster en dat is niet voor niks. In de 17e eeuwse Saksische boerderij is het puur genieten van echt eten. Weinig liflafjes op de kaart, maar hertenrug, zwezerik, tarbot en Black Angus. De vriendelijke, relaxte bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen."

Glas champagne

Menuprijzen

Lunchmenu doordeweeks
    Lunchmenu in het weekend
    Dinermenu doordeweeks
    Dinermenu in het weekend

Meer informatie over restaurant Restaurant De Kromme Dissel

Vanaf Arnhem Centraal is het 26 minuten met de bus.
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

9,3

Jouw recensie over het restaurant Restaurant De Kromme Dissel

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Heerlijk eten met bijpassende wijn.mooie plek,knusse huiskamer met haardje,vriendelijk en deskundig personeel,een echte aanrader dus!
Rvojr .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2019
Absolute top in Nederland. Ambiance is huiselijk, eten voortreffelijk en de bediening maakt het af! Chef Berentsen en sommelier Brouwer zijn een topduo! Aanrader dus!
Lydia M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
René G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2019
Heerlijk ongedwongen avond gehad. Meest fantastische smaken en mooie presentaties. Personeel zet een fijne ongedwongen sfeer neer.
J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Erg fijne plek en een top keuken, je bent meer dan welkom en het is onwijs fijn te zien en te ervaren dat het personeel zo gepassioneerd met hun vak bezig is! Wij komen er zeker terug en team de Kromme Dissel bedankt!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2019
Nog nooit zo heerlijk vegetarisch gegeten! Het bijbehorende wijnarrangement was verfijnd, subliem en overheerlijk! Wat een verwennerij!! Complimenten voor de kok!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Het ontvangst was prima. De chef kwam aan tafel overleggen over het eten en we besloten ons door hem te laten verrassen.Vervolgens kwamen er een zestal heerlijke gangen met bijpassende wijnen voorbij (die achteraf allemaal gewoon op de kaart stonden). Helaas was de tijd tussen de gangen wel lang. En afrekenen duurde ook erg lang. De buren kregen veel aandacht, nadat zij hun bedenkingen hadden uitgesproken over de michelin ster. Wij zaten ondertussen maar te wachten op de volgende gang(en). Het afscheid van de chef was ook bijzonder gehaast, hij moest de klagers naar de deur begeleiden. Wij konden zelf onze jas pakken en net toen we de deur uit wilden gaan kwam er nog iemand aan gelopen om ons een fijne avond te wensen. Al met al, zeker gezien de hoge rekening, vonden we dit een heel katterige ervaring.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Tijdens ons etentje in de Kromme Dissel was het personeel heel behulpzaam, kwam de kok zelf uitleg en raad geven over de gerechten en het 4 - 5 - 6 gangen menu. De vele amuses waren allemaal tongstrelend. De wijn was heerlijk kortom we hadden een heel fijne, gezellige en heerlijke avond.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2019
Het was als van ouds: zowel sfeer en bejegening als de gerechten en het wijnarrangement. het smaakte ook dit maal naar een volgende keer.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2019
Verwachtingen overtroffen. Fantastisch. Alleen de naam ‘Fletcher’ deed me vooraf schrikken en daardoor wilde ik omkeren. Wat ben ik blij dat we dat niet gedaan hebben. Wij komen terug. Sandra en Fred
M.J. K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Wachttijd heb ik als kort aangemerkt maar dat zie ik als uitermate positief! De wachttijd tussen de gerechten was erg goed. Bij het bestellen van wijn was de wachttijd kort.
Raimond B.
Superlekker en intieme setting
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Geweldig gegeten met onze collega's in een privé kamer bij de Kromme Dissel.
Een aanrader voor iedereen die culinair wil genieten met collega's en/of familie en vrienden. De ontspannen sfeer en geweldige service van zowel de keuken als het bedienend personeel is subliem.
De samenstelling van de gerechten en het bijpassende wijnarrangement zorgen voor een avondvullend programma.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
wij werden verwend met lekkere extra amuses, vanwege het jubileum. het eten was zeer verfijnd en heerlijk.
sanen met de goede ontvangst was dit een topavond.
t. en m. de Waal
Manfred P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Persoonlijke, ongedwongen sfeer. Personeel erg deskundig. Ieder gerecht tongstrelend. Leuke actie vanwege 50 jarig bestaan!
Mira T.
Geweldig,als altijd!top,
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Op alle gebieden, gewoon uitstekend. We zullen zeker terugkomen … Misschien een betere kennis van het Frans, zodat we onze Franstalige vrienden makkelijker kunnen overtuigen om naar Heelsum te rijden en de Kromme Dissel te ontdekken...
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Weer zeer bijzonder en ongelooflijk lekker gegeten. Top service en als klap op de vuurpijl een kijkje in de keuken gehad.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Niveau is hoog maar wel ongedwongen! Wij vonden het erg goed ????bedankt voor de fijne uurtjes
H.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2019
Een nieuwe ervaring voor ons in een Michelin star restaurant. Duidelijke omschrijving van de te verwachten amuses en hoofd gerechten door de chef kok en de sommelier.
In een woord fantastisch. iets te prijzig.
Annemarie & Rens.