Restaurant De Kromme Delft

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op zaterdag 6 augustus gegeten bij De Kromme in Delft.

Door het goede weer konden wij een tafeltje buiten uitzoeken, fijn dat die mogelijkheid er is. Een leuke tuin waar echter wel een bezem en een doekje doorheen gehaald konden worden. Vooral de oude bar, die niet meer gebruikt wordt, was omgeven door stof en spinnenwebben.

Als voorafje kregen we meteen brood met smeersels aangeboden, wat snel op tafel werd gebracht. Lekker brood en lekkere smeerseltjes. Ook de drankjes werden snel gebracht.

Als hoofdgerecht de varkenshaas en biefstuk gekozen. Het werd geserveerd met salade en friet erbij. Biefstuk was lekker en ook de friet was niets op aan te merken. De varkenshaas mocht nog wel iets warmer geserveerd worden en ook het aardappelgerecht was niet warm genoeg. De courgette was wel weer een aangename toevoeging aan de gerechten.

Over de nagerechten een woord: top!
De Panna cotta van Yoghurt en de mousse van witte chocola waren fantastisch. De bijbehorende slagroom en ijsbolletjes waren ook verrukkelijk. Het duurde alleen heel lang voor de nagerechten gebracht werden.

Personeel was vriendelijk en komt vaak genoeg langs de tafels.

Al met al, we komen hier zeker nog een keer terug.
An B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de tuin. Met vouchers van Social Deal een 3-gangen menu. Vooraf paprikasoep en carpaccio, hoodgerecht varkenshaasje en kipsaté, alles prima bereid. Als desert de panna cotta en koffie met 3 stukken chocolade. Het was allemaal even lekker, ook de wijn ???? En vriendelijke bediening. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de tuin! Duo van kabeljauw en poon is zeer aan te raden. Enkel waren ze misschien wel saai geweest. Varkenshaas was uitstekend.
Snelle, vriendelijke en goede bediening en lekkere wijn.
Aanrader!
CDroppers .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Lekker gegeten bij De Kromme. Het restaurant valt niet echt op in de straat, maar is zeker een aanrader als je snel, lekker en niet te duur wilt eten. Vriendelijke bediening en snelle service.
Hvandeweerdt .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Zeer gezellige vriendelijke bediening. Het 3 gangen menu is een aanrader. Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden, was er toch nog een plekje vrij. Reserveren is dus aan te raden. Wij hebben heerlijk gegeten.
Kiiim .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met een grote groep. Wij hadden bonnen via Socialdeal dus wij mochten voor 14 euro kiezen uit een deel van de kaart. Alles was goed klaargemaakt en kwam tegelijkertijd (gebeurt ook niet altijd als je met zn 15en uit eten gaat!). Decor is een beetje standaard, maar wel gezellig. Service was goed, alleen jammer dat de voordeur perse open moest blijven (in januari!) van een van de obers waardoor wij het allemaal op de tocht zaten en t (gek genoeg) een beetje koud hadden na een tijdje.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
De kaart is eenvoudig. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Wat je krijgt is goed klaargemaakt.
Heel plezierig geprijsd, ook de wijnen. Daarom prima prijs/kwaliteitsverhouding. Prettige sfeer om te eten. Aardig personeel. Aanrader dus als je eenvoudig maar goed wil eten tegen een heel aanvaardbare prijs.
Marmarianne .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
We hebben echt heerlijk gegeten.
Als voorafje had ik 'Gamba salade' en die smaakte prima. Hadden wel iets meer gamba's in gekund, maar dat deed niets af aan de smaak.
Als hoofdgerecht hadden wij beiden 'oosterse biefstukjes met taugé en peultjes' (daggerecht). Het vlees was super mals met een volle smaak.
Als nagerecht had mijn man 'Aardbeien coupe', maar de ober kwam vertellen, dat de vriezer het niet goed deed en hij het vanille-ijs niet met de kwaliteit kon leveren, die gebruikelijk was. Eerlijk toch?! Hij had wel gewoon ijs. Maar ook daarvan kwam hij even later vertellen, dat die niet de goede kwaliteit had. Geen probleem. Dus heeft mijn man koffie met zelfgemaakte chocolade genomen.
Bij het afrekenen was de ober zo vriendelijk om de eerste drankjes, die we hadden genomen, voor zijn rekening te nemen.
Prima afgehandeld vonden wij!
Wij komen er zeker een keer terug.
Hanneke1996 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijk gegeten bij de Kromme gisteren. Het was voor ons de eerste keer en dan moet je altijd afwachten hoe het is. Gelukkig hadden wij de recensies hier al gelezen en daardoor hoge verwachtingen. Deze verwachtingen zijn ook zeker waargemaakt! De sfeer in het restaurant is heel gezellig. Ook de bediening is netjes en behulpzaam. wij hebben gekozen voor het driegangenmenu en als voorgerecht de tomatenbouillon en de vissalade genomen. De vissalade is een echte aanrader!!! Als hoofdgerecht hadden we de diamanthaas en de kipsate en als nagerecht de panna cotta. Alles was erg lekker en dat voor maar 25 euro per persoon!
Lexmond-Kiepe .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Vanavond in restaurant De Kromme gegeten. Dit adres gevonden via cadeaucard en via recensies van Iens. Super geweest. Euro 25 voor een driegangenmenu. Heel goed. Superlekkere carpaccio, heerlijke diamanthaas en koffie met een zalige zelfgemaakte chocolade. De cappucino was heerlijk en vooral heet, wat juist goed is. Maak ik zelden mee.
Bediening: vriendelijke en hulpvaardige mensen. Echt een aanrader!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ontzettend goed gegeten bij De Kromme, veel zorg en vers eten. Het is fijn om in de tuin te zitten. De wijnen zijn er ook goed en heel aardige bediening, aanrader!
Josef S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Heerlijk gegeten in de simpele, rustige tuin en van de laatste middagzon genoten. Lamskoteletjes waren erg lekker en (zoals in veel restaurants helaas het geval) niet verbrand, de groente was vers en vol smaak. De pasta zag er ook heerlijk uit en de kip nuggets met appelmoes voor de kleine man (1,5) waren een succes. De tafels in de tuin zijn ruim, en er is plek voor kleine kinderen om rond te lopen. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Al met al een aanrader!
Reinier Van E.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Op kerstavond gegeten bij De kromme en het kerstmenu genomen. Eten was heerlijk, goed verzorgd en de maaltijden zagen er prachtig uit. Ook voor de vegetariër in het gezelschap was er een prima keuze. De bediening is vriendelijk en enorm attent. Kortom: een echte aanrader.
Wij gaan hier vaker eten!
Dami V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
De Kromme zit nog maar drie jaar in de Kromstraat, een straat die vroeger een wat beduimelde reputatie had. Inmiddels vond een rehabilitatie plaats, en De Kromme is daar een voorbeeld van. Uitstekende, smaakvolle inrichting, groot tuinterras, attente bediening. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend: het driegangenmenu voor 25 euro was gewoon goed. Zowel de kwaliteit als de kwantiteit. Kortom: een aanrader.
Jessica0906 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
De derde keer gaan eten bij restaurant de Kromme. En net als de eerdere keren smaakte het eten ons voortreffelijk. Vooraf een carpaccio met truffelmayonaise, hoofdgerecht een sappige angus steak in een smakelijke jus en na een créme brûlée met bessensaus en slagroom. Hele gezellige ambiance. De binnentuin is mooi geworden en erg gezellig om in te eten. De service en bediening waren weer top! We gaan zeker nog een keer terug.
Melissa85 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2014
We hebben hier heerlijk gegeten in de binnentuin. Vooral de carpaccio is een aanrader! Als hoofdgerecht had ik zalm en als nagerecht de witte chocolade soep met aardbeien. Beide erg lekker. Vriendelijke en snelle bediening. Ik ga hier zeker nog een keer terug.
Daan O.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Hierbij wil ik graag mijn eerdere recensie van 2 januari jl. herzien.
Na deze recensie heeft De Kromme persoonlijk contact met mij opgenomen en ons belooft de eerste ervaring te herstellen. Dit hebben ze ook naar behoren gedaan.
Het zelfde besteld als vorige keer, de vitello, kabeljauw en crème brûlée. De vitello was in tegenstelling tot de vorige keer, wel dun gesneden en dit keer met kwarteleieren. Een vitello tonato zoals die hoort te zijn. Het hoofdgerecht (de kabeljauw) was dit keer goed gebakken, niet droog en geen eiwit afscheiding. De hollandaisesaus was al sterk verbeterd. Het dessert was ook in orde.
De rekening was voor De Kromme, erg netjes en attent.

Misschien nu wel tot een volgende keer.
Dolf N.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Prima menu van de chef. Leuke inrichting. Smaken mogen iets beter aanwezig zijn redelijk vlak gekookt. Bediening wat stuntelig maar wel vriendelijk.
B S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2014
We zijn op 14 januari naar de kromme geweest en hebben hier een heerlijk avondje uit beleefd. Bij binnenkomst werden we op een persoonlijke manier hartelijk welkom geheten. We hebben heerlijke gerechten en een zeer persoonlijke bediening van het personeel beleefd. Ik vond vooral de Black Angus steak erg lekker. Ook is de sfeer heel gezellig, het eten fantastisch en de lokatie knus. We komen hier binnenkort zeker terug, we denken met veel plezier terug aan deze avond!
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Al weer voor de vijfde of zesde keer bij De Kromme op bezoek geweest. Het blijft een gezellig restaurant, een prettige sfeer, hoe zeg je dat, de ambiance is gewoon perfect. Helemaal nu ze onlangs (/) openslaande deuren hebben gemaakt, waardoor je uitkijkt op het buiten/achter terras en de leuke overkapping waar de rokers onder ons plaats kunnen nemen. De bediening weer als vanouds, snel en vriendelijk, ook al was het druk op de avond dat wij er waren. Een leuke nieuwe (?) kaart, met lekkere gerechten. Wij kozen voor de zalm en de salade geitenkaas. Het smaakte zoals het eruit zag, lekker fris. Voor het hoofdgerecht weten wij het eigenlijk al altijd vantevoren. De Black Angus steak, precies zoals je hem wil, kwam hij ook deze keer weer op het bord. Partner vond de kabeljauw ook weer lekker smaken. Tsja, met grote eters, vraag je gewoon een extra bakje patat en ook dat is geen probleem. Ook al was er geen plaats meer, toch nog even als enige de créme brulee met rood fruit. Smaakte goed. Al met al, gewoon weer een leuk en vooral 'lekker' avondje uit. Een gezellig restaurant met een aardige bediening. Mensen van De Kromme, volhouden!