Restaurant De Korte Duinen

Meer informatie over restaurant Restaurant De Korte Duinen

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Eelco B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Voorafgaand aan een concert hier met z'n achten. Jammer dat het concert niet een uurtje later begon; wat een goede en sfeervolle bediening, zelden zo'n leuk team meegemaakt!! Brechtje wond de hele uitgelaten tafel om haar vingers met een vakmanschap wat uniek is. Het eten was van kwaliteit, goede porties met dito snelheid, want wij hadden "haast". Volgende nemen wij meer tijd!
NFrank .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Heerlijk gegeten bij De Korte Duinen in Soest met een groep van 8 personen. Vooraf goede afspraken kunnen maken. Het eten, de bediening, de sfeer en de prijs: het was allemaal dik in orde. Voor herhaling vatbaar.
Anne Marie H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
We hebben hier geluncht. Lunchkaart heeft lekkere broodjes en salades.
Het ' twaalf uurtje' was heerlijk. Lekkere salade met drie boterhammen, kroket, kaas en ei. Twee boterhammen genomen en kok had gebakken kaas met ei gemaakt.
Jammer, dat de entourage een stijf hoekig gevoel geeft. Er is voor mij veel van te maken.
Rimi .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
De Korte Duinen heeft een onstuimige groei doorgemaakt. Helaas is dat de kwaliteit niet ten goede gekomen. Deze recensie is dan ook uitsluitend bedoeld om te signaleren; zorg te allen tijde dat de bedoelde kwaliteit en service wordt geleverd! Vervang het frituurvet op tijd, zorg dat bij wisseling van de wacht de opvolgers juist worden geinstrueerd, let op tafels die te lang wachten. En, doe wat aan de broodjes, bak ze desnoods zelf! Echt waar, kwantiteit levert op de langere termijn veel minder op dan kwaliteit!
Tom T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Met een zakenrelatie hier de lunch gebruikt in combinatie met een afspraak. Het restaurant ligt net buiten Soest op een wat typische locatie zo direct naast een tankstation maar daar hebben we binnen weinig van gemerkt.

Prima lunchkaart met klassieke gerechten. Wat wij bestelden was gemaakt met met verse ingrediënten in porties die zeer ook ruim bemeten waren. Professioneel vriendelijke bediening. Koffie is ook zoals deze hoort te zijn. Al met al een goede indruk.
Sandra B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Allerhartelijkst ontvangen, we mochten gaan zitten waar we wilden. Gezellig décor. Ik vond de menukaart weinig spannend, wel goed uitgevoerd. De varkenshaas met bacon & brie was heerlijk. De garnituur goed. Bediening attent en aardig. Het enige minpunt was de ietwat zoete fabrieks mayonnaise.
Verder een aanrader!
Ernst B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Gisteren (15 november 2014) daar gegeten.
Vanwege de laatste recensies wel even geaarzeld.
Maar we overnachtten in het hotel, dus daar eten was wel zo gemakkelijk.

Geen spijt van gehad.
Niets mis met het eten. We vonden het erg smakelijk.
Leuke, attente bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar - als wij daar weer eens overnachten -.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Prima restaurant voor een pretentieloos diner. Goed eten, goeie bediening, prettige sfeertje. De mosselen waren perfect en in overvloed. Datzelde gold ook voor de ossenhaas puntjes. En een extra portie kipnuggets, geen probleem en geen rekening.
Het was er bomvol en dat is logisch. Kinderen vermaken zich prima in een aparte speelruimte.
Perfecte prijs/pret verhouding.
Pauline K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Inmiddels twee keer hier gegeten na de verbouwing. Beide keren lekker gegeten; gisteren vooraf heerlijke gamba's en als hoofd een mooie eendenborst. Gastvrije ontvangst en prettige bediening. Lijkt in niets meer op het restaurant dat het vroeger was; hulde aan de nieuwe eigenaar en zijn betrokken personeel!
Scherrenburg .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
We hebben hier de 90ste verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd, het eten en de bediening was in 1 woord geweldig.
Ondanks dat het erg druk was heeft de bediening voor haar bij het nagerecht iets extra's gedaan, er werd muziek aangezet van lang zal ze leven en iedereen in het restaurant heeft meegezongen.
De jarige was zeer ontroerd.
Een grote pluim voor de bediening, wij zullen in de toekomst zeker terug komen bij dit restaurant.
J D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Erg kind vriendelijk, en apparte speelruimte voor de kinderen direct links naast de deur. Het eten was erg goed. De ossenhaas en spare ribs zijn een aanrader. En verder vriendelijke bediening. Wel een klein dingetje, buiten op het terras hoor je de was straat van de naastgelegen benzinepomp nogal hard! Dus ik zou lekker binnen gaan zitten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Droevig. Voorgerecht salade met gamba's waar gebakken champignons doorheen zaten. Onsmakelijke combi en de salade zelf was een hoop verschillende rauwkost door elkaar heen. Combineerde niet echt met elkaar. Vis was smakeloos, dun en wat taai gebakken. Droog.
Terras grenst aan de achterkant aan een autowasserij, waardoor je aan tafel zit met wasserette geluiden en rondrijdende auto's van het aangrenzende tankstation. Twee serveersteers, de ene was erg vriendelijk en met een glimlach, de ander kon geen lachje vanaf. Jammer. Niet voor herhaling vatbaar.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Na de verbouwing weer eens gaan eten; wat een verbetering, het ziet er super uit. De kaart is aantrekkelijk, voor elk wat wils. Wij gingen voor het weekmenu voor 22,50. Het voorgerecht stelde niet zo veel voor, viscocktail, niet bijzonder opgemaakt ook. Als hoofdgerecht vis genomen, roodbaars was een ienieminie stukje met niet speciale saus. Wel lekkere friet en aardappelkroketten, met meer dan voldoende mayonaise zonder dat je er om hoeft te vragen. Het toetje, de tiramisumousse, was ok, maar te zoet voor de hoeveelheid die je krijgt. Volgens mij stond 't ook al klaar in het glaasje, tenminste, zo zag het er uit. Wel vlotte bediening, leuk, jong, enthousiast.
Arjan H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2012
Wij hebben het waarschijnlijk niet getroffen als ik de vorige recensies lees, maar er was weinig kwaliteit . Bediening vergat de lege glazen, bekers en bordjes af te ruimen. Voorgerecht was smakeloos, de garnering bij mijn kipsat? ( overigens wel lekker) smaakte visachtig. Garnering leek in contact geweest te zijn met vis. Dessert smaakte als zeer goedkoop ijs, suikerachtig en weinig smaak. Prijs en kwaliteit zijn ver te zoeken. Voor mij was dit de laatste keer,
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Nieuwe eigenaar heeft het goed voor elkaar. Mooi gerestyled. Ondanks het feit dat het erg druk was (lunch), was de bediening erg vlot en stipt. Het eten was gewoon goed.